Modelism - RHC Forum: Teava DurAl - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Teava DurAl unde pot gasi?

#1 Useril este offline   Nemessis 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 19-April 04

Postat 01 July 2004 - 03:54 PM

Ma puteri ajuta cu o informaie?
Caut teava DurAl:
- diametru 16-20mm
- grosime 1mm
- lungime 1800mm

Multumesc
a zbura.....zburare, din prima conjugare!
0

#2 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 01 July 2004 - 09:19 PM

DurAl ce calitate?
Vezi ca la IAR Ghimbav se gaseste. Nu mai stiu preturi dar tu nu ai nevoie de multa, asa ca e mai putin important. Si intreaba si pe Valterash, prezent acilea si el, ca poate are vre-un capat pe undeva.

Big
FROGS CAN FLY!
0

#3 Useril este offline   eleronu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 27-June 04

Postat 05 July 2004 - 12:56 PM

As fi si eu interesat de o sursa de teava de AL pentru a pune in aplicarte acest PRIECT !!!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Copy_of_Overhead_view.jpg

COPIL CRETIN- PIERDUT BORCAN ZACUSCA !
0

#4 Useril este offline   eleronu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 27-June 04

Postat 05 July 2004 - 01:02 PM

Inca o imagine de ansamblu :
PS: Construcita acestui avion ultrausor NU NECESITA SUDURA SAU ALTE OPERATII TEHNOLOGICE AVANSATE !! ....imbinarea elementelor se face cu NITURI ! :()

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Copy_of_r0300052.jpg

COPIL CRETIN- PIERDUT BORCAN ZACUSCA !
0

#5 Useril este offline   chiftirica 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 22-April 02

Postat 05 July 2004 - 02:58 PM

Bai de data asta nu ma mai pot abtine si scriu :D :D :D
Normal ca imbinarea se face prin nituire...in aviatie doar extrem de rar se foloseste sudura si atunci cu f. multa precautie.
"Reversul medaliei" este dusmanul meu
0

#6 Useril este offline   eleronu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 27-June 04

Postat 05 July 2004 - 04:33 PM

Ceea ce spui tu este FOARTE ADEVARAT. Din cate am vazut eu la avioanele ultrausoare pe care le-am vazut eu in viatza mea .......structura era facut din tubulatura de AL, iar imbinarea dintre aceasta era facuta prin sudura ....


PS: nu sunt nun expert in domeniu dar cred ca am destule cunostine avand in vedere ca am crescut printre zburatoare de pe la 5 ...6 ani.
COPIL CRETIN- PIERDUT BORCAN ZACUSCA !
0

#7 Useril este offline   chiftirica 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 22-April 02

Postat 06 July 2004 - 04:07 PM

Aha :D
multumesc ca mi-ai reamintit de ce nu vroiam sa mai scriu pe forum.
Toate cele bune.
"Reversul medaliei" este dusmanul meu
0

#8 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2004 - 09:17 AM

Pe vremuri, cumparasem de la Baneasa diam 20x1 pt. un catarg. Banuiesc ca pt. catrg iti tre si tie.

De dat nu am dar la Preaktiker se gasesc tevi de aliaj de Al. Nu stiu ce fel de aliaj este. Nu e Dural dar nici aluminiu ordinar nu e. E de vazut...

Eleroane, structurile de ULM-uri pe care le-ai vazut tu sudate, erau mai mult ca sigur doar structuri de fuselaje. Si atunci, astea erau din tevi de Molibden Crom SUDATE. Structurile de aripi (din Dural) se fac cu imbinari nituite sau cu eclise+suruburi...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#9 Useril este offline   Nemessis 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 19-April 04

Postat 07 July 2004 - 04:10 PM

Da pentru catarg.
a zbura.....zburare, din prima conjugare!
0

#10 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 07 July 2004 - 05:37 PM

Stiu ca nu-i rost de improvizatii, dar o fibra de sticla mai groasa in diametru dar tot subtire n-ar merge? Nu stiu nika de nave si intreb si eu... Poate se gaseste mai usor?
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#11 Useril este offline   CristiM 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 22-January 03

Postat 08 July 2004 - 11:57 AM

Nu merge fibra. La lungimea aia e flexibila, ceeace n-ar fi de dorit pentru un catarg.
Si probabil e mai grea...

Nu se mai gasesc bete de schi??
2 fast 4 you 2
0

#12 Useril este offline   Nemessis 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 19-April 04

Postat 12 August 2004 - 04:25 PM

Betele se schi nu sunt bune. Pe urma trebuiesc inadite si asta nu e bine deloc.

Aceasta postare a fost editata de Nemessis: 12 August 2004 - 04:26 PM

a zbura.....zburare, din prima conjugare!
0

#13 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 August 2004 - 07:53 PM

Nene, pt ce velier i-ti trebuie catargul M sau Metru ? daca pt. Metru poti folosii linistit diam.ex de 12 cu carne de 1mm asta inseamna 1o la int . de la PRACTIKER VOLUNTARI SAU MILITARI aprox.160.000 mii lei si au la greu . daca vrei pt un M atunci se schimba dim cu un 14 la ext tot de la adresa sus mentionata . De cit ai postat mesajul am cumparat pt toti velistii din tara Vorba lui Mitii BAFTA SI MINUNI
L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu