dan_mitea, la Feb 19 2009, 07:38 PM, a spus:
Dragii mosului, simplitatea inseamna siguranta. Asta-i de la Marinarul citire. Daca aveti acces la motor atunci cel mai simplu si mai sigur este cu doua furtune. Alimentezi prin cel de la carburator. Nu dereglezi nimic, nu inunzi nimic. Orice alta solutie nu face decat sa adauge elemente in plus si, deci, sa micsoreze fiabilitatea.
Aici o sa primesc fulgere....Nici filtru nu trebuie. Filtrezi cu atentie ce introduci in rezervor. Eu am doua filtre in bidonul de combustibil. Unul inainte de pompa si unul pe post de greutate in interior. Filtrul de pe model nu face decat sa slabeasca furtunele din cauza vibratiilor si mi s-a intamplat sa se si desurubeze in zbor.
Despre coliere. Am avut necazuri ci cu cele Great Planes. Cele ca un arculet cu urechi. Au taiat furtunul.
Corect! Si eu fac la fel, scot furtunul de la carb si alimentez. Filtre, in schimb, am la toate modelele. Stiu ca e un element ce micsoreaza fiabilitatea sistemului de alimentare, dar sigur nu ma risc sa infund gaura de la jiclor. Valva am pe un singur model, la care capota imi acopera motorul.