Modelism - RHC Forum: Reglaje motor 4T - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Reglaje motor 4T

#31 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 19 February 2009 - 06:21 PM

Vezi postareapavcostel, la Feb 19 2009, 04:41 PM, a spus:

@Zod.
Pana la urma e chestie de preferinta si obisnuinta... La inceput daca inneci motorul cum e? Va vedea singur apoi, important e sa-l porneasca si sa-si formeze rutina si "urechea".


Sorry man... nu inteleg de ce zici ca tine de preferinta.De ce preferi sa il reglezi la fiecare zbor ? Care e smecheria ca nu o inteleg? Daca pasiunea e reglatu de motoare la fiecare pornire atunci inteleg.

Dar na.. sunt multe lucruri pe care nu le inteleg.
DT
0

#32 Useril este offline   VasiM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 114
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 19 February 2009 - 07:01 PM

Vezi postareaMLGore, la Feb 19 2009, 04:40 PM, a spus:

Nu trebuie inchis, activezi TH-CUT si o sa ai la fix un surplus de combustibil pt. pornire.


Interesant. Eu stiam ca T-C inchide aerul. Cu T-C activat poti sa umpli linistit tot motorul cu metanol.
0

#33 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 February 2009 - 07:38 PM

Dragii mosului, simplitatea inseamna siguranta. Asta-i de la Marinarul citire. Daca aveti acces la motor atunci cel mai simplu si mai sigur este cu doua furtune. Alimentezi prin cel de la carburator. Nu dereglezi nimic, nu inunzi nimic. Orice alta solutie nu face decat sa adauge elemente in plus si, deci, sa micsoreze fiabilitatea.
Aici o sa primesc fulgere....Nici filtru nu trebuie. Filtrezi cu atentie ce introduci in rezervor. Eu am doua filtre in bidonul de combustibil. Unul inainte de pompa si unul pe post de greutate in interior. Filtrul de pe model nu face decat sa slabeasca furtunele din cauza vibratiilor si mi s-a intamplat sa se si desurubeze in zbor.
Despre coliere. Am avut necazuri ci cu cele Great Planes. Cele ca un arculet cu urechi. Au taiat furtunul.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 February 2009 - 07:39 PM

0

#34 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2009 - 07:47 PM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 19 2009, 07:38 PM, a spus:

Dragii mosului, simplitatea inseamna siguranta. Asta-i de la Marinarul citire. Daca aveti acces la motor atunci cel mai simplu si mai sigur este cu doua furtune. Alimentezi prin cel de la carburator. Nu dereglezi nimic, nu inunzi nimic. Orice alta solutie nu face decat sa adauge elemente in plus si, deci, sa micsoreze fiabilitatea.
Aici o sa primesc fulgere....Nici filtru nu trebuie. Filtrezi cu atentie ce introduci in rezervor. Eu am doua filtre in bidonul de combustibil. Unul inainte de pompa si unul pe post de greutate in interior. Filtrul de pe model nu face decat sa slabeasca furtunele din cauza vibratiilor si mi s-a intamplat sa se si desurubeze in zbor.
Despre coliere. Am avut necazuri ci cu cele Great Planes. Cele ca un arculet cu urechi. Au taiat furtunul.



Corect! Si eu fac la fel, scot furtunul de la carb si alimentez. Filtre, in schimb, am la toate modelele. Stiu ca e un element ce micsoreaza fiabilitatea sistemului de alimentare, dar sigur nu ma risc sa infund gaura de la jiclor. Valva am pe un singur model, la care capota imi acopera motorul.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#35 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 19 February 2009 - 08:05 PM

Vezi postareaVasiM, la Feb 19 2009, 07:01 PM, a spus:

Interesant. Eu stiam ca T-C inchide aerul. Cu T-C activat poti sa umpli linistit tot motorul cu metanol.

Inchide aerul, dar cu ocazia asta inchide si admisia combustibilului ("jiclorul de relanti" sau "low speed needle valve" obtureaza orificiul de intrare a combustibilului in carburator). Eu asa fac plinul la al meu Calmato (dupa ce am invatat metoda) si nu mi-a inundat motorul niciodata, ba chiar - la primul zbor din ziua respectiva - trebuie sa amorsez motorul ca altfel nu pleaca...
Ave
0

#36 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 19 February 2009 - 08:07 PM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 19 2009, 07:38 PM, a spus:

Dragii mosului, simplitatea inseamna siguranta. Asta-i de la Marinarul citire. Daca aveti acces la motor atunci cel mai simplu si mai sigur este cu doua furtune. Alimentezi prin cel de la carburator. Nu dereglezi nimic, nu inunzi nimic. Orice alta solutie nu face decat sa adauge elemente in plus si, deci, sa micsoreze fiabilitatea.
Aici o sa primesc fulgere....Nici filtru nu trebuie. Filtrezi cu atentie ce introduci in rezervor. Eu am doua filtre in bidonul de combustibil. Unul inainte de pompa si unul pe post de greutate in interior. Filtrul de pe model nu face decat sa slabeasca furtunele din cauza vibratiilor si mi s-a intamplat sa se si desurubeze in zbor.
Despre coliere. Am avut necazuri ci cu cele Great Planes. Cele ca un arculet cu urechi. Au taiat furtunul.


Si io am la fel.. doua filtre pe pompa.. unu inainte unu dupa. SI le curat din timp in timp..
DT
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu