problema motor hpi g3.0 porneste da nu sta
#1
Postat 10 January 2009 - 02:12 PM
shi dupa ce se opreste nu mai are compresie ... daca o las cam 15 sec si mai dau un pic la pompita de benzina iara are compresie si merge .
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#2
Postat 10 January 2009 - 02:17 PM
cand ai pus-o la pastrare i-ai pus ulei "after run"?
folosesti acelasi combustibil ca si inainte?
s-ar putea sa mai trebuiasca sa umbli la reglaje,sa ii mai dai zeama.
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 January 2009 - 02:20 PM
#3
Postat 10 January 2009 - 02:25 PM
trebuie desfacut carb si desfundat,de asemenea si filtrul daca exista.ceea ce infunda jigloarele este o crusta maronie(de obicei asa arata) si trebuie indepartata
asa patesc si eu daca o las mai mult de 2 saptamani
#4
Postat 10 January 2009 - 02:26 PM
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 10 January 2009 - 02:27 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#5
Postat 10 January 2009 - 03:33 PM
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 10 January 2009 - 03:33 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#6
Postat 10 January 2009 - 03:41 PM
BIGfoot, la Jan 10 2009, 03:33 PM, a spus:
pai daca tot ai pornit-o,fa-i si un filmulet...sau e zapada si n-ai pe unde sa te dai cu ea?
#7
Postat 10 January 2009 - 07:21 PM
BIGfoot, la Jan 10 2009, 03:33 PM, a spus:
auzi
da de exemplu la mine la motor (nitro) in radiator e si gaura filetata pentru bujie
deci automat acel radiator face si etansarea pentru compresie la motor..
pai si daca radiatorul nu era strans , nu facea compresie, si nu avea cum sa porneasca doloc..nu.??????
sunt intro dilema :unsure: :mellow: ;) :) :blink:
Aceasta postare a fost editata de costinbv: 10 January 2009 - 07:22 PM
#8
Postat 10 January 2009 - 07:44 PM
costinbv, la Jan 10 2009, 07:21 PM, a spus:
da de exemplu la mine la motor (nitro) in radiator e si gaura filetata pentru bujie
deci automat acel radiator face si etansarea pentru compresie la motor..
pai si daca radiatorul nu era strans , nu facea compresie, si nu avea cum sa porneasca doloc..nu.??????
sunt intro dilema :) :mellow: ;) :) ;)
Am avut si eu ceva problema asemanatoare la motorul meu de 23cc, este foarte adevarat ce spui : "nu avea cum sa porneasca" , dar daca este putin desfacuta pierde in timp compresia, adica dupa cateva secunde de la pornire (10-15cand este rece) , asa ca poate sa porneasca un timp :unsure:
Radu :blink:
Aceasta postare a fost editata de radugns: 10 January 2009 - 07:45 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#10
Postat 15 February 2009 - 12:21 AM
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 15 February 2009 - 12:22 AM