Modelism - RHC Forum: problema motor hpi g3.0 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

problema motor hpi g3.0 porneste da nu sta

#1 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

  Postat 10 January 2009 - 02:12 PM

Deci nam mai pornit mashina din octombri ca am puso de vanzare shi o curatasem shi nam mai vrut sa o murdaresc. Bun am pornito ... a pornit fara probleme a stat foarte bine shi dupa vreo un min de relanti numa vad ca incepe sa piarda din putere ... shi am mai accelerat si chiar si accelerat tot pierdea din putere... shi acu porneste numa la cam 60% acc shi nici nu sta ... moare de parca se infunda ... ce sa fac ca nam mai patit asa ceva pana acuma ???
shi dupa ce se opreste nu mai are compresie ... daca o las cam 15 sec si mai dau un pic la pompita de benzina iara are compresie si merge .
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#2 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 10 January 2009 - 02:17 PM

trebuia sa postezi la "pune o intrebare primeste un raspuns"

cand ai pus-o la pastrare i-ai pus ulei "after run"?

folosesti acelasi combustibil ca si inainte?

s-ar putea sa mai trebuiasca sa umbli la reglaje,sa ii mai dai zeama.

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 10 January 2009 - 02:20 PM

nevoia te invata...:)
0

#3 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 10 January 2009 - 02:25 PM

cu siguranta timpul in care a stat si-a facut treaba,adica combustibilul ramas prin carburator s-a intarit evaporandu-se metanolul ramanand uleiul care s-a intarit.
trebuie desfacut carb si desfundat,de asemenea si filtrul daca exista.ceea ce infunda jigloarele este o crusta maronie(de obicei asa arata) si trebuie indepartata
asa patesc si eu daca o las mai mult de 2 saptamani
If it is to be it is up to me
0

#4 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 January 2009 - 02:26 PM

Deci normal ca am folosit after run din belsug... acelasi combustibil am folosit shi la setari nam umblat ...ii mai dau o leaca de zeama daca uh zici. shi inainte sa o pun la pastrare am curatat motoru , lam desfacut , de nu a mai ramas pic de metanol da mnoah hai ca incerca amandoua lucrurile care leati zis sa da dak merge ....

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 10 January 2009 - 02:27 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#5 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

  Postat 10 January 2009 - 03:33 PM

hai ca am rezolvat problema shi cred ca va merge numai bine ... radiatoru nu era strans bine shi erau scapari intre radiator shi blocu motorului ... ms totusi ca shi pe carburator era ceva mazga care am curatato .... multumesc si numai de bine sa auzim si in continuare .

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 10 January 2009 - 03:33 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#6 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 10 January 2009 - 03:41 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Jan 10 2009, 03:33 PM, a spus:

hai ca am rezolvat problema shi cred ca va merge numai bine ... radiatoru nu era strans bine shi erau scapari intre radiator shi blocu motorului ... ms totusi ca shi pe carburator era ceva mazga care am curatato .... multumesc si numai de bine sa auzim si in continuare .


pai daca tot ai pornit-o,fa-i si un filmulet...sau e zapada si n-ai pe unde sa te dai cu ea?
nevoia te invata...:)
0

#7 Useril este offline   costinbv 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 345
  • Inregistrat: 27-September 06

Postat 10 January 2009 - 07:21 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Jan 10 2009, 03:33 PM, a spus:

hai ca am rezolvat problema shi cred ca va merge numai bine ... radiatoru nu era strans bine shi erau scapari intre radiator shi blocu motorului ... ms totusi ca shi pe carburator era ceva mazga care am curatato .... multumesc si numai de bine sa auzim si in continuare .


auzi
da de exemplu la mine la motor (nitro) in radiator e si gaura filetata pentru bujie
deci automat acel radiator face si etansarea pentru compresie la motor..
pai si daca radiatorul nu era strans , nu facea compresie, si nu avea cum sa porneasca doloc..nu.??????
sunt intro dilema :unsure: :mellow: ;) :) :blink:

Aceasta postare a fost editata de costinbv: 10 January 2009 - 07:22 PM

0

#8 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 10 January 2009 - 07:44 PM

Vezi postareacostinbv, la Jan 10 2009, 07:21 PM, a spus:

auzi
da de exemplu la mine la motor (nitro) in radiator e si gaura filetata pentru bujie
deci automat acel radiator face si etansarea pentru compresie la motor..
pai si daca radiatorul nu era strans , nu facea compresie, si nu avea cum sa porneasca doloc..nu.??????
sunt intro dilema :) :mellow: ;) :) ;)

Am avut si eu ceva problema asemanatoare la motorul meu de 23cc, este foarte adevarat ce spui : "nu avea cum sa porneasca" , dar daca este putin desfacuta pierde in timp compresia, adica dupa cateva secunde de la pornire (10-15cand este rece) , asa ca poate sa porneasca un timp :unsure:

Radu :blink:

Aceasta postare a fost editata de radugns: 10 January 2009 - 07:45 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#9 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2009 - 03:18 PM

Citeaza

combustibilul ramas prin carburator s-a intarit evaporandu-se metanolul ramanand uleiul care s-a intarit


Prisi, ai fost mai tare decat carbonul la faza asta... :) :D :)

No offense
0

#10 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

  Postat 15 February 2009 - 12:21 AM

masina respectiva a ajuns la mine . dupa indelugi parlamentari cu ea , am ajuns la urmatoarele concluzii : carburatoru nu era bine infipt in locas si nici bine strans , suruburile de reglaj date peste cap , radiatorul nu era strans , cotul de silicon la 90 fisurat , capacul de la rezervor nu etansa , , furtunul de alimentare fisurat , axul motorului avea orintare in jos , sabotii si arcul de ambreiaj distrusi , bujie medie . bani , nervi si mult timp consumati . nu-i reprosej nimic pustiului , doar faptul ca , daca nu stia cu ce se mananca , mai bine nu se apuca . stima

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 15 February 2009 - 12:22 AM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu