Am un planor care este cam vitezoman la aterizare.
Deoarece pe aripa nu are frane sau flapsuri ci numai ELEROANE comandate fiecare de cate un servo,cum pot transforma ELEROANELE in frane? ( adica sa le ridic simultan la aterizare)
Cei care au MX-16s cunosc ca statia permite asa ceva. Eu nu am reusit pana acum.
Astept sfaturi, daca se poate pe pasi.
MULTUMESC
EGI
Pagina 1 din 1
RUGAMINTE adresata celor care au MX-16s
#2
Postat 25 January 2009 - 06:24 PM
Nu am MX16, dar am gasit exemple in manual la paginile 92 si 101 care fac programarea a ce vrei tu.
... cu picioarele pe pamant ...
#3
Postat 25 January 2009 - 07:33 PM
Daca ai probleme cu viteza, poate ar fi mai bine sa le dai pe amandoua in jos, pe post de flaps. Oricum, trebuie sa faci teste. Si atentie la tendintele de ridicare/picare a botului. Nici eu nu am mx-16.
Esti sigur ca nu e de la centraj ? cat ai incarcarea alara ?
Esti sigur ca nu e de la centraj ? cat ai incarcarea alara ?
#4
Postat 25 January 2009 - 07:53 PM
-pui modelul aripii din base settings pe : "2ail2fl"
-apoi in wing mixer te duci in jos pe : "brak-aile" unde iti pui cat de mult vrei sa coboare sau sa urce si switch-ul care trebuie apasat
-apoi in wing mixer te duci in jos pe : "brak-aile" unde iti pui cat de mult vrei sa coboare sau sa urce si switch-ul care trebuie apasat
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#5
Postat 26 January 2009 - 01:29 PM
Chiar ! Eleroane in sus sau in jos ( pentru micsorarea vitezei de aterizare a unui motoplanor electric ,
incarcatura 29g/dmp)
Eu am citit pe acest FORUM ca este bine, eleroane in sus.
Cum este mai bine?
MULTUMESC
incarcatura 29g/dmp)
Eu am citit pe acest FORUM ca este bine, eleroane in sus.
Cum este mai bine?
MULTUMESC
#6
Postat 26 January 2009 - 01:47 PM
eleroanele in sus scade portanta si urca botul, trebuiesc mixate cu profundor jos dar nu oricum, ce dupa un zbor la inaltime. Se numesc spoileroane si de obicei se folosesc ANTI bonturi. Adica frana pe sol odata ce ai facut primul touchdown. In aer se mai folosesc in harrieruri.
eleroanele in jos creste portanta si coboara botul, trebuiesc mixate cu profundor sus, tot asa in aer sa vezi cat. Se numesc flaperoane si de obicei se folosesc pentru franarea in aer si cresterea portantei pentru a evita angajarea la viteze mult mai mici.
eleroanele in jos creste portanta si coboara botul, trebuiesc mixate cu profundor sus, tot asa in aer sa vezi cat. Se numesc flaperoane si de obicei se folosesc pentru franarea in aer si cresterea portantei pentru a evita angajarea la viteze mult mai mici.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1