Modelism - RHC Forum: Intrerupator general...de care? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Intrerupator general...de care? pt. decathlon art-tech

#1 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 22 January 2009 - 08:37 PM

Salutare.
Dupa cum unii deja stiu am un decathlon de la art-tech. M-am gandit ca ar fi util ca pe unu din firele dintre accu si regulator sa pun un intrerupator. Asta pt. ca mai fac si pauze intre zboruri si ca sa pot inchide statia trebuie sa scot mai intai accu din avion.
Deci zis si facut...m-am dus si am luat un intrerupator micut. Ajung acasa si observ pe el marcat 3A. ..."Trinc"!!!....se aprinde beculetul..ups. Ma duc inapoi la magazin si mi se confirma ca intrerupatorul suporta curent de maxim 3A. Cum motorul seria 400 se pare ca "suge" pana spre 12A am intrebat de un intrerupator care sa suporte minim 15A. Dar singura varianta era ceva cam cat o cutie de chibrite...deci exclus sa pun chestia aia pe avion.
Eu nu ma prea pricep la partea electrica...deci acum intreb...cum e mai bine? Am judecat corect ca am nevoie de un intrerupator mai potent sau mergea si ala de 3A?

Daca ala de 3A nu mergea...ce fel de intrerupator se poate pune? (ma gandesc la ceva redus ca dimensiuni si greutate). Este suficient intrerupator pe unu din fire (sa zic pe "+") sau recomandat ar fi un intrerupator dublu...adica care intrerupe ambele fire?

ps. nu da-ti cu pietre dar la partea asta mai am mult de studiat.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#2 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 22 January 2009 - 08:40 PM

Degetele care scot mufa sunt cel mai bun intrerupator.
0

#3 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 22 January 2009 - 08:44 PM

De acord cu Romulus.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#4 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 22 January 2009 - 08:45 PM

Da dar "cel mai bun intrerupator" mai si ingheata, ca sa nu mai zic de faptul ca trebuie pus avionul pe spate si folosite amandoua mainile si ceva forta ca sa desfaci mufa aia....dar daca altfel nu se poate...sau nu se merita...asta e.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#5 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 22 January 2009 - 08:45 PM

...pui intrerupatorul pe traseul dintre BEC si receptor, deci intrerupi sursa de 5V!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#6 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 23 January 2009 - 12:00 AM

Si regulatorul ce face in lipsa unui semnal de la receptor, eh ? poate sa fie destept si sa se opreasca, sau poate nu, si atunci face ce vrea el.
O varianta ar fi sa-ti faci un intrerupator dintr-o pereche de mufe. Pentru inspiratie:
http://www.rctoys.com/rc-toys-and-parts/MP...ORS-WIRING.html
Merge orice fel de mufa, dar sa suporte amperajul. De preferat, acelasi tip de mufa pe care-l folosesti deja la baterie.
0

#7 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 January 2009 - 08:25 AM

Mda interesanta varianta, dar cam periculoasa. Adica exista riscul ca din vibratii jumperul ala sa iasa de acolo si sa imi taie curentul. Daca aleg ceva care sa se fixeza acolo ceva mai ferm...ajung la ceea ce am...adica mufa de la accu care intra si iese cam greu.

Deci ....ramane cum este.

Mersic de idei...se poate inchide.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#8 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 23 January 2009 - 09:42 AM

Exagerezi, forta trebuie sa fie destul de mare, iar mufa are o masa mica si o frecare mare, e putin probabil sa iasa de acolo. Asa si mufa de la baterie poate sari de la vibratii. Avantajul metodei cu mufa este ca legatura electrica se face pe o suprafata mai mare, contactul nu este punctiform ca la un intrerupator obisnuit. La vibratii, un intrerupator obisnuit poate deschide temporar conexiunea.
0

#9 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 January 2009 - 10:27 AM

Vezi postareayr-zbg, la Jan 23 2009, 08:25 AM, a spus:

Mda interesanta varianta, dar cam periculoasa. Adica exista riscul ca din vibratii jumperul ala sa iasa de acolo si sa imi taie curentul. Daca aleg ceva care sa se fixeza acolo ceva mai ferm...ajung la ceea ce am...adica mufa de la accu care intra si iese cam greu.

Deci ....ramane cum este.

Mersic de idei...se poate inchide.



Eu am folosit ceva de genul ala facut de mine cu mufe MPX ... si era pus pe un model de 15cc termic care vibra din toate alea.. Niciodata nu am avut probleme.

Foloseste ideea cu incredere. Oricum mufele alea MPX sunt chin de scos.. foarte putin problabil sa iasa..

Revenind la ce au zis baietii de mai sus.. nu prea ai nevoie de asa ceva.. dar daca te face pe tine sa te simti mai safe.
DT
0

#10 Useril este offline   evrikus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 184
  • Inregistrat: 28-January 07

Postat 23 January 2009 - 11:55 AM

Foloseste cu incredere un miniintrerupator care suporta 220-250V si 3 A. eu asa am pe mai toate modelele electrice si nu am probleme. Acest intrerupator suporta o putere de 750W. Ai grija doar sa nu depasesti puterea asta ca atunci o sa ai probleme. In cazul tau 12V x 12 A o sa ai maxim 144W deci stai linistit.
Bafta multa!
Paratroopers never died..they go to hell to regroup and strike again...
0

#11 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 January 2009 - 12:04 PM

Pai intrerupatorul pe care l-am luat eu initial chiar asa este 250v - 3A....dar cum spuneam electronica nu prea e punctul meu forte...si d'aia am intrebat.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#12 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 January 2009 - 01:05 PM

Valabil pentru multe topice, si pentru cei noi pe aici, inca nefamiliarizati cu forumul.
NU inchideti topice la care credeti ca v-ati lamurit !
Un topic inchis va fi sters (nu fizic, doar ascuns) dupa scurt timp, si nu va mai fi disponibil la Search !!!
Asa ca ati risipit toata intelepciunea acumulata in el !
Nu stiu daca aceasta stergere o face moderatorul, am o banuiala ca este o setare automata a forumului.
La Bursa e alta poveste, acelea pot dispare la inchidere, dar cele de aici mi se pare absurd.
Ca sa nu mai zic ca poate se mai descopera ceva dupa un an si vrea cineva sa mai adauge.

Vezi postareayr-zbg, la Jan 23 2009, 08:25 AM, a spus:

Mersic de idei...se poate inchide.

... cu picioarele pe pamant ...
0

#13 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 23 January 2009 - 01:44 PM

Notatiile de pe intrerupator nu sunt ca sa calculezi puterea. Este vorba de tensiunea maxima suportata de intrerupator si curentul maxim de lucru. Un intrerupator de 3A va comuta si 10A dar se va incalzi si va avea viata scurta.
0

#14 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 January 2009 - 02:18 PM

As puncta spunand ca cei 3A sunt curentul pe care il poate comuta. Si asta, probabil, pe o sarcina macar partial inductiva. Daca tu comuti cu motorul oprit, deci la curent 0, eu zic ca va lucra fara probleme. Dar si aici este valabila metoda ''marinarul'': ''cu cat mai simplu cu atat mai sigur''. Nu pune nimic. Daca mufele dean ies foarte greu poti face niste zgarieturi pe exterior ca sa nu-ti alunece degetele.
0

#15 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 23 January 2009 - 03:05 PM

Vezi postarearenatoa, la Jan 23 2009, 01:05 PM, a spus:

Un topic inchis va fi sters (nu fizic, doar ascuns) dupa scurt timp, si nu va mai fi disponibil la Search !!!
Asa ca ati risipit toata intelepciunea acumulata in el !
Nu stiu daca aceasta stergere o face moderatorul, am o banuiala ca este o setare automata a forumului.

fals de la cap la coada.la vanzari sterg eu personal topicurile inchise pentru ca nu isi mai au rostul.din restul forumului nu se sterge nimic in conditiile expuse de tine.

scuze de off-topic.
flying is my life...
0

#16 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 January 2009 - 04:23 PM

Ok..poate n-a fost cea mai buna idee sa zic ca e bine sa se inchida...doar pt. faptul ca am decis sa il las asa (deocamdata).

Si ideea ce striatiile imi place...ca sa nu imi mai alunece mana.
referitor la intrerupatorul de 3A e evident ca el va comuta cu motorul oprit...dar apoi e posibil sa se incalzeasca si daca cedeaza grav...ca raman fara control. Deci un risc cam mare pe care nu sunt dispus sa mi-l asum doar pt. ca mi-e mie lene sa trag mai tare de mufa aia.

Intre timp mi-a mai venit o idee....cand conectez mufele sa nu imping conectorul total sa mai las cam 0.5mm suficient ca sa pot face parghie cu "ceva". Lamelele au cam 8mm cuplarea devine ferma dupa primii 4 mm...deci ar merge zic eu, voi ce ziceti?

ps. evident acel "ceva" nu trebuie sa fie o moneda sau ceva care sa conduca curentul ca risc sa pun acumulatorul in scurt. Ma gandesc la o rondea din ceva plastic.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#17 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 January 2009 - 05:20 PM

Nu pui nimic in scurt, mai analizeaza schema putin :rolleyes:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#18 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 23 January 2009 - 05:30 PM

Nu stiu cum arata Deans-urile tale, dar ale mele au deja un fel de striatii care te ajuta pentru o priza mai buna atunci cand le strangi intre degete pentru a le cupla / decupla. Dar cum au spus si antevorbitorii mei: mai bine lasa electronica asa cum este, nu ai parte de batai de cap in nici un fel. Eu pana in noiembrie am zburat planorul cu conectori CT3.5 care sunt si ei la randul lor destul de incomod de desfacut, si totusi stateam dupa fiecare repriza sa-i decuplez. Poanta e ca oricum trebuia sa deconectez acumulatorul dupa zbor ca sa-l pun la incarcat... La tine cate zboruri tine un acumulator?

Aceasta postare a fost editata de ave: 23 January 2009 - 05:32 PM

Ave
0

#19 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 23 January 2009 - 05:34 PM

Intrerupatorul pentru 3A de care spui, o sa functioneze fara probleme, mai ales ca vorbim de situatia cu motorul oprit.
Si eu ca si "ave" la un planor am conectori CT 3.5 si ma dor buricele la degete cand incerc sa-i tot desfac dupa fiecare zbor, asa ca ai nevoie de rabdare, nu de intrerupator. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 23 January 2009 - 05:38 PM

0

#20 Useril este offline   evrikus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 184
  • Inregistrat: 28-January 07

Postat 23 January 2009 - 05:44 PM

Deci daca nu ai incredere in calcule, atunci macar ai incredere in practica. Eu folosesc deja, am mai spus, astfel de intrerupatoare si merg foarte bine si fara nici un fel de probleme. Desigur tot din comoditate sa tot desfac bateria indiferent de ce conector o fi. Mai pot confirma si cei cu care am mers la zbor ca am asa ceva pe modelele mele. Cat despre incalzit, nici vorba de asa ceva...
Daca vrei sa te convingi, monteaza intrerupatorul si fa-i proba la model acasa pana consumi un acumulator in ce regim de zbor vrei tu.
Dar binenteles tu alegi...
Paratroopers never died..they go to hell to regroup and strike again...
0

#21 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 23 January 2009 - 05:50 PM

Vezi postareaevrikus, la Jan 23 2009, 05:44 PM, a spus:

Daca vrei sa te convingi, monteaza intrerupatorul si fa-i proba la model acasa pana consumi un acumulator in ce regim de zbor vrei tu.

Eu n-as recomanda un astfel de test. Pentru 3A maxim, contactele sunt foarte subtiri si astfel se vor incalzi si exista riscul sa se arda.
0

#22 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 January 2009 - 05:55 PM

Vezi postareaave, la Jan 23 2009, 05:30 PM, a spus:

Poanta e ca oricum trebuia sa deconectez acumulatorul dupa zbor ca sa-l pun la incarcat... La tine cate zboruri tine un acumulator?



Chiar cautam motive pt care doresti sa pui intrerupatorul ala.. nu prea inteleg pt ce iti foloseste.. Dupa zbor pui acumulatorul la incarcat .. Nu oricum trebuie sa il scoti ?
DT
0

#23 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 January 2009 - 07:36 PM

Pentru un incepator pot exista motive reale ( spun din practica ) si anume :
1 - incepatorul este mai dornic de zbor, si de aici mai grabit , mai precipitat si cu statia de gat cupleaza pack-ul
( burta daca o are, intre timp a impins stick-ul de acceleratie ) si " harsti " elicea peste degete.
2 - incepatorul butoneaza el la statie in timpul liber si reuseste sa "dea" reverse la acceleratie,
acelasi efect resimtit de degete.
si poate mai sunt si altele ( vrea Thr-Cut si statia nu stie asa ceva, etc ).

Eu personal :

- la Katana 30 Sebart am un intrerupator pe regulator si nu se intampla nimic cu motorul alimentat
si fara semnal ( este pus de producator ).
- la T-REX 600 ( electric bineinteles ) UBEC-ul are intrerupator si chiar daca pack-ul de LiPo 6S ramane
cuplat la ESC nimic nu se mai misca cand intrerup circuitul.

Deci trebuie probat si vazut ce se intampla daca pui intrerupatorul pe traseul dintre ESC si receptor ( probabil
pe firul de alimentare si nu cel de semnal sau invers .) nu pe cel de " forta " unde am consum mare.

Un caz cu intrerupator, pe teren este Cessna 182 a domnului cu parasutisti.

Acestea au fost spuse ,doar daca se dorea musai acel intrerupator.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#24 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 23 January 2009 - 07:37 PM

Cand scoti acumulatorul ca sa-l incarci, esti acasa la caldurica :)
0

#25 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 January 2009 - 07:38 PM

Eu sunt mai la inceput...deci nu fac zboruri foarte lungi... Cel mai lung a fost de vreo 11 min....in rest cam de 5 min...apoi aterizez mai imi trag si eu sufletul...mai imi incalzesc mainile si iar il ridic ...si tot asa pana se duce accu. In general la o iesire (un accumulator) fac cam 3-5 zboruri.

Deci sa zic ca stau pe camp o ora...din care zbor practic vreo 20min. intrerupatorul ala il vroiam ca sa nu tin statia deschisa cat stau pe camp.

Deocamdata nu am incarcator la 12v...iar varianta cu cel de-al doilea accu va disparea de maine cand si fratemiu va face zborul inaugural.

ps. am constatat ca daca fac zboruri lungi accu tine per total mai putin decat daca fac mai multe zboruri scurte...si cum deocamdata eu fac in general zboruri calme ...prefer sa zbor mai mult. Iar cand se incinge tarata in mine si mai bag si eu o vrie si ceva figuri ma aleg de obicei cu o aterizare de urgenta cu motor oprit. Pana acum de 2 ori am ramas fara motor dar din fericire de fiecare data l-am adus planat fara probleme.

edit: acum vad ultimele doua mesaje deci:
- am burta..."negativa"...(am 59kg deci sunt cam somalez)
- pana acum accu s-a incarcat doar acasa la calcurica...pt. ca nu am alte posibilitati (situatia se va schimba in curand)

Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 23 January 2009 - 07:42 PM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 January 2009 - 07:42 PM

Vezi postareayr-zbg, la Jan 23 2009, 08:38 PM, a spus:

intrerupatorul ala il vroiam ca sa nu tin statia deschisa cat stau pe camp.

In acest caz poti sa pui intrerupatorul pe firul rosu care alimenteaza receptorul. Cel care vine de la BEC. Acolo curentii sunt mult mai mici.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 23 January 2009 - 07:42 PM

0

#27 Useril este offline   adyc 

  • Fly-Free DreamTeam
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 764
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2009 - 07:43 PM

Nu pune switch, incearca sa scoti mufele afara, e mult mai sigur. Daca crapa switch-ul o sa vezi cum vine jos in free flight si ai mari sanse sa-l aduni cu farasul.....

Aceasta postare a fost editata de adyc: 23 January 2009 - 07:44 PM

0

#28 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 January 2009 - 10:02 PM

Asa cum am spus si mai sus riscul asta nu mi-l asum...nu pt. ca n-as suporta sa il adun cu farasul ci pt. ca sunt constient ca exista posibilitatea ca in loc sa ia contact cu Terra sa ia contact cu orice alt corp aflat in zona (unam, auto etc....) deci prefer sa trag de mufe.

Ideea mi-a venit pt. ca am inteles ca sunt modele care au asa ceva din fabrica....dar deja m-am lamurit...e un drum infundat, sau ma rog prea riscant de aplicat.

Si in plus cum spuneam in curand va veni si un incarcator la 12v si un al doilea accu deci situatia se va schimba radical.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#29 Useril este offline   evrikus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 184
  • Inregistrat: 28-January 07

Postat 23 January 2009 - 10:33 PM

Personal am pus astfel de intrerupatoare pe alimentarea ESC-ului de la baterie. Pe 3 modele am acelasi sistem : un Cessna din balsa, un Piper tot din balsa de 1550mm si pe un depron urat de tot si mare. Pe depron am un motor Roxxy 3536/16 de 25 A cu un ESC de 40 A alimentat de un pack LiPo 3 cell 1800mAh. Pot sa spun ca are ceva zboruri la activ si nu a avut niciodata probleme din cauza acelui intrerupator buclucas. Unii l-au si vazut pe Chitila zburand si sper sa ne lase vremea si maine ca sa il scot iar la zbor.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
Paratroopers never died..they go to hell to regroup and strike again...
0

#30 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 23 January 2009 - 11:10 PM

baga ma intrerupatorul de la lumina .......poate asa nu o sa iti mai fie teama de amperaj . :D :rolleyes:
ADOR VITEZA!!!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu