Mult material in plus... Uita-te atent la sup ala rosu din poza. Nu lua in calcul penseta, deoarece nu e obligatoriu ca tubul sa fie rigid cu suportul. De ce nu se va lasa in jos? Pt ca dupa ce ai centrat axul mot cu axul tubului cu ajutorul unei tevi, vi in spatele mot cu piesa de sustinere a carei forma e lesne de intuit. Dupa ce ai ``intepenit-o` usor sub motor, o lipesti cu rasina de partea inf a barcii.Sugestie de material pt sup si laterale: textolit, plexiglass, placaj, etc. Poti face sup din 6..8mm iar lateralele de 3mm. Mai trebuie putin de pilit pe undeva....
Ca sa nu uit: daca nu ai un cuplaj ELASTIC intre motor si axul tubului, ai gresit-o rau deoarece tubul e rigid cu coca, motorul e rigid cu suportul, dar suportului i-ai facut ``priza ``elastica pe coca. E valabil si la alte aplicatii in afara de navo. Daca ai o miscare relativa intre axul conducator si cel condus, trebuie un cuplaj elastic care sa preia diferentele de pozitie (aliniament). Daca ai cuplaj fix, atunsi si axul conducator si cel condus trebuie sa fie rigide, pe un suport comun care sa le asigure permanent alinierea. Acest suport comun poate apoi sa fie fixat elastic fata de coca, masa sau in ce sistem il mai utilizesi tu.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 04 January 2009 - 12:54 AM