Ianuarie 2009 Evident, nu ne puteam abtine de la inaugurarea noului an...
#36
Postat 03 January 2009 - 11:12 PM
#37
Postat 04 January 2009 - 10:39 AM
http://vimeo.com/2709156
#40
Postat 04 January 2009 - 12:30 PM
nicolas, la Jan 4 2009, 11:07 AM, a spus:
intradevar foarte frumoasa mai ales cind este zapada si nu se mai vad peturile aruncate :D
#42
Postat 05 January 2009 - 07:04 AM
Baftaaaaaaaaaaaaaa si-ti doresc sa recidivezi cat mai des.
#43
Postat 05 January 2009 - 08:01 AM
mihaimcg, la Jan 2 2009, 08:08 PM, a spus:
Dar care-i motivul de ati ars avionasul???
1 macar Ampenajul se putea recupera
2 am avut un crash asemanator cu Extra 300 (botul facut aschii pana la aripi) am adunat "cioburile" intr-o punga si 3 ore am facut puzzle cu superglue apoi am inlocuit bucatile lipite cu altele intregi taiate dupa forma si le-am lipit la loc... si zboara si azi la fel ca inainte...(nici gramajul si nici dimensiunile nu s-au modificat)
Trebuia incercat ..........................sau macar cu un fuselaj nou...
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 05 January 2009 - 08:04 AM
#44
Postat 05 January 2009 - 09:58 AM
Tommyx, la Jan 5 2009, 08:01 AM, a spus:
1 macar Ampenajul se putea recupera
2 am avut un crash asemanator cu Extra 300 (botul facut aschii pana la aripi) am adunat "cioburile" intr-o punga si 3 ore am facut puzzle cu superglue apoi am inlocuit bucatile lipite cu altele intregi taiate dupa forma si le-am lipit la loc... si zboara si azi la fel ca inainte...(nici gramajul si nici dimensiunile nu s-au modificat)
Trebuia incercat ..........................sau macar cu un fuselaj nou...
Proprietarul trebuie sa raspunda la aceasta intrebare. Oricum la cum arata dupa crash, sunt convins ca era mult mai greu sa-l reconstituie decat sa-l faca de la zero.
#46
Postat 05 January 2009 - 08:57 PM
dan_mitea, la Jan 5 2009, 07:04 AM, a spus:
Baftaaaaaaaaaaaaaa si-ti doresc sa recidivezi cat mai des.
Multumesc mult ,ma bate gindul la o colaborare cu dvs ,daca sunteti de acord sa facm impreuna un film la inceput sa fie poze de la dvs facute in timpul constructiei unui avion de la zero de cind ies lemnele din cutie pina cind e gata de zbor si apoi un zbor cu unul de al meu pe deasupra unor dealuri sau lacuri sa iasa ceva in genul asta
poate dezvoltam mai mult pasiunea de zbor la copii
#47
Postat 05 January 2009 - 10:34 PM

in sistem de trainer aici :D

duct tape is like the force : it has a light side, a dark side and it holds the universe together.

filmuletul a iesit cam aiurea. din cauza schiurilor prost puse avionasul nu prea a fost stabil....sa vedem ce o iesi dupa editare
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#48
Postat 06 January 2009 - 05:39 AM
Laur73, la Jan 5 2009, 08:57 PM, a spus:
poate dezvoltam mai mult pasiunea de zbor la copii
Sunt extrem de magulit ca te-ai gandit la mine. Sunt pe aici mesteri mult mai mari decat mine.
Daca nu te razgandesti te rog sa-mi spui, aici, sau pe privat, ce sa fac.
Bafta zburatorule.
#50
Postat 10 January 2009 - 08:45 PM
#51
#53
Postat 10 January 2009 - 09:34 PM
am ajuns primii(eu si allen - ms de drum)

vine si porumbeu

urmeaza cata si vlad


radu cu aripa

se chinuie lumea cu termicele, dar merita fiecare efort


un viscol pe masina

/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#54
Postat 11 January 2009 - 11:36 AM

vlad se chinuie sa repare elicopteru ala. nici de-al naibii nu vroia sa stea drept.


intr-un final reuseste

touchdown

cerculete


si un briceag

/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#57
Postat 11 January 2009 - 04:21 PM
Lume buna, vreo 7 masini, practic numai elicoptere, Trex, un Ornith si un Mikado.
Incurajat de progresele din casa cu Walkera 4#3B si HBFP mi-am luat inima in dinti si am iesit cu HBFP. Nu am fost insa destul de pregatit, am zburat in total 25 secunde pana am rupt o articulatie (2.5 USD).
La HBFP briza aproape insesizabila devina foarte sesizabila mai ales daca esti la nivelul 0.01. Asa ca restul timpului l-am petrecut facad poze si filmand (cu aparatul foto). Pozele urmeaza (putine), filmuletele pe youtube.
http://www.youtube.c...h?v=qOGamUoMvHc - Trex 500 Vlad Marinescu
http://www.youtube.c...h?v=WAikfcKh604 - Zero
http://www.youtube.c...h?v=TZezWtcWLHE - Robbe Ornith
http://www.youtube.c...h?v=G6H0ejWopk0 - Desi ne cunostem si ne salutam de mult timp nu cunosc numele posesorului de Trex 450.
http://www.youtube.c...h?v=un0ZILFnrxg - Trex 500 din nou Vlad in mare forma.
Nici un incident mai putin amarutul meu de HBFP. Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#58
Postat 11 January 2009 - 05:17 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#59
Postat 11 January 2009 - 06:07 PM
stiganas, la Jan 11 2009, 04:21 PM, a spus:
Ionut.
#60
Postat 17 January 2009 - 06:33 PM