intrebari tehnica pilotaj intrebari
#1
Postat 22 March 2004 - 06:19 AM
As avea cateva intrebari referitoare la pilotajul aeromodelelor cu combustibil. Pentru cele electrice virajele le luam doar din inclinare stanga dreapta din eleroane... se face la fel si pentru cele cu combustibil? sunt tehnici mmai pretentioase de pilotaj?
In ce conditii sunt folosite "palonierele" pe modelele cu combustibil? La cele electrice (lente) chiar nu era nevoie de palonier...
MIG-29
#2
Postat 22 March 2004 - 06:20 AM
MIG-29
#3
Postat 22 March 2004 - 08:42 AM
Telefon: 0721 385365
#4
Postat 22 March 2004 - 09:13 AM
ca tehnici cum a zis bitex. depinde de complexitatea modelului
mai adaug si eu ceva:
depinde de marime. modelele mici pot fi pilotate numai din eleroane sau numai din directie (+ profundor bineinteles)
la cele mari merge si numai din eleroane dar la curbe se foloseste si directia pentru a seputea inscrie mai bine pe traiectorie, altfel arcul descris de model eate imens. daca ai mixaj in statie pentru eleron-directie este super. (eu am :D )
si mai sunt si conditiile de zbor. pe vreme calma merge sal pilotezi numai din directie, dar pe cant puternic eleroanele fac treaba
si mai este si pilotul. depinde de preferintele lui. de ex eu am modele cu 4 comenzi dar folosesc numai 3. directia nu o folosesc. nu am nevoie. cel putin la cat stiu acum nu ma complic sa o folosesc.
cu respect,
red guy
#5
Postat 22 March 2004 - 10:28 AM
ma bucur ca am primit raspunsuri asa de repede. ma interesa in special tehnica virajelor pentru cele cu gaz. la modelele electrice foloseamk doar eleroanele... inclinam pe partea dorita si modelul se inscria pe o curba ... larga ce e drept ... apoi un pic in sus de profundor ca sa nu pice si cam asta era.. la termice cum se face? de ex. cum se face un viraj ca la carte?
as fi recunoscator daca se gaseste cineva sa explice aici. n-as vrea sa fac o prostie din prima :D
pe vademecum nu am reusit sa gasesc detalii despre pilotaj...
MIG-29
P.S.: se poate incerca zbor in cutit si tras in sus de mansa numai ca modelul fiind inclinat la 90 de grade iese un viraj d toata frumusetea...avand insa in vedere ca va fi primul meu zbor pe termic n0-as incerca un asemenea viraj pretentios.
#6
Postat 22 March 2004 - 10:31 AM
daca nu exista si nu exista puteti sa-mi dati info despre sim sub windows?un link de unde sa se poata downloada si preferabil free :D
MIG-29
#7
Postat 22 March 2004 - 10:34 AM
poate e mai simplu (sa nu aglomeram forumul) daca poti trimite email: mig-29@taifas.ro
multumesc
MIG-29
#8
Postat 22 March 2004 - 11:59 AM
MIG-29, la 22 Mar 2004, 10:31, a spus:
MIG-29
Here ya' go http://simulator.home.pages.de/
Distractie placuta :D
#9
Postat 22 March 2004 - 12:13 PM
Se mai practica mixajul eleron-directie la statiile care pot mixaj care bine dozat te ajuta mult in mentinerea unui viraj corect.
Big.
#10
Postat 22 March 2004 - 12:22 PM
#11
Postat 22 March 2004 - 12:27 PM
big
#12
Postat 22 March 2004 - 12:58 PM
incep sa sintetizez :)
cat cum si ce mmixaj recomandati?
am statie radio Hitech Laser cu 4 canale.
MIG-29
#13
Postat 22 March 2004 - 03:48 PM
Big.
Aceasta postare a fost editata de Big: 22 March 2004 - 04:12 PM
#14
Postat 22 March 2004 - 10:54 PM
la mixaj ail-rudder (hitec flash 5x) eu am setat din burta un 30% nu imi dau seama daca ma ajuta sau nu, sau daca este mult sau putin. am spus ca rau nu poate face si imi place cum vireaza modelul.
dar la inceput zburam fara mixaj si nu foloseam directia. si mergea si asa
incearca si spor la munca
red guy
#15
Postat 23 March 2004 - 12:05 AM
spuneti-mi si mie motorul de la http://www.rhc.ro/produse.php?cPath=3_91&p...products_id=932 e bun de ceva? pt un elicopter mic fara telecomanda? :)
#16
Postat 23 March 2004 - 12:07 AM
#17
Postat 27 March 2004 - 07:57 AM
Rezultat
"Nu am gasit produsul"
Daca te referi insa la un speed 180/280,etc nu sunt motoare de kkt
Chiar au ceva vana in ele
Parerea mea
Bafta...
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
#18
Postat 28 March 2004 - 09:11 PM
astazi am zburat avionul :( trainer MK40... merge superb!:( cu mici exceptii hihihi trebuie sa ajustez un pic trenul de aterizare... sa fixez antena mai bine si nu in ultimul rand sa gasesc o solutie sa prind profundorul mai bine... elevator-ul asa cum e numit cu placere de catre americanii nu prea a stat la locul lui zborul acesta si a avut o mica tendinta sa iasa afara... noroc ca nu a iesit de tot ca ramaneam fara control sus-jos... oricum avionu per total s-a comportat bine in zbor (exceptie aterizarea care a fost cu transpiratie din cauza controlului mai deficitar- cred ca desprinderea a avut loc chiar cand veneam la atrerizare deoarece pana atunci nu s-a simtit nimic in comportamentul avionului). Aveti ceva sugestii pentru reparatie?
La inceput avionul era un pic mai greu de coada dar cu ceva greutate in bot pentru elice s-a rezolvat problema inainte de primul zbor... lucru foarte pretios... altfel ar fi fost pierdut total controlul cu problema cu profundorul...
Se piloteaza foarte frumos doar din eleroane si profundor... nu e nevoie de directie deloc... motorul merge frumos si e suficient pentru zbor in jurul pistei doar la jumatate din putere... bineinteles am incercat si mici ruperi de ritm si se pare ca ideea de a pune in loc de motor de 0.,40 un motor de 0.46 a fost foarte buna... se pare ca motorul de 0.46 e chiar mai potrivit pentru avionul acesta.
Sper sa prind si ceva poze saptamana viitoare.... oricum e frumos si sper sa ma tina cat mai mult... poate ne vedem candva prin bucuresti la vreun zbor la palat cand o sa am si eu curaj sa zbor de pe beton :D
MIG-29
#19
Postat 28 March 2004 - 09:13 PM
MIG-29
#20
Postat 31 March 2004 - 11:20 AM
#21
Postat 31 March 2004 - 03:08 PM
Padre, la 31 Mar 2004, 11:20, a spus:
Depinde de care statie ai. Da si tu ceva detalii sa vedem care te poate ajuta. Eu am pentru Graupner in rest nu stiu.
#22
Postat 31 March 2004 - 04:05 PM
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#23
Postat 01 April 2004 - 09:00 AM
Citeaza
E ok, dar cand poti sa-ti cumperi piesele cu 1 Eur si sa stai vreo 2 ore sa le lipesti cred ca iesi mai bine. Uite aici o schema pentru futaba. Pentru FX14 si FX18 merge sigur: http://home.t-online...ch/fx18sim.html

Ajutor






















