La Multi ani pe 2012 tuturor zburatorilor, un an nou mai bun, multa sanatate, bucurii si la cat mai multe zboruri frumoase!!!
..........................
Azi am fost la zbor...singur...Era vremea prea frumoasa ca sa ratez momentul...A fost o zi superba de zbor!!!...Soare...cateva grade in aer...vant aproape "0"...
...Initial am zburat mai sus...poate chiar prea sus, dar apoi am inceput sa loanez cu flapsurile deschise...minute in sir...Apoi am facut decolari, aterizari si iar decolari...LOW-PASS...etc...
Am experimentat decolari si aterizari cu flapsurile deschise...Daca la decolari avionul pleaca cel mai frumos cu flapsurile deschise doar 30 grd., cand il aduc la aterizare, daca ii deschid flapsurile 90 grd (frana) iese spectacol...Avionul coboara pe o panta destul de abrupta, cu viteza mult redusa si aterizeaza in aprox. 1 m (rulaj pe sol...) E super-tare faza!!! :drinks:
...Tot azi m-am hotarat sa incerc sa pilotez cu cursele suprafetelor de control reduse la 60...65% (din D/R)...Pana acum am zburat pe 100%...
Rezultatul?!?...Un zbor mult mai lin, cu viraje arc de cerc, dar fara sa am senzatia ca avionul nu raspunde prompt la comenzi...Chiar a fost OK!
...Daca ma mai supara ceva, e faptul ca avionul nu prinde suficienta viteza nici cu motorul 3542-920kv...Probabil ar fi trebuit sa cumpar un motor cu mai multi kv...sau ar trebui sa incerc un acumulator 4S (14,8v)...dar deocamdata nu am asa ceva si nici nu aveam in plan sa zbor cu 4S, pt. ca vroiam sa trec la termic...
Voi vedea ce decizie iau...
..........................
@TANTAR - Astazi cu primul acumulator (2200 mAh uzat...) am zburat doar 10 min. max, dar cu cel de 5000 mAh, am zburat 50 min., chiar si cu motorul asta mare...Asta in conditiile in care a fost un zbor mediu...Am si planat minute bune cu motorul oprit, am zburat si cu acceleratia la jumate la trecerile la joasa inaltime, dar am si facut multe urcari la verticala...in elice, pana la 100 m, apoi picaj cu motorul in maxim...
.........................
...Dar ca si zborul acesta sa nu fie lipsit de emotii... B) ...cum imi place mie sa fortez norocul la ultima tura...cand buzzer-ul deja tzipa, am venit aiurea la aterizare si m-am gandit sa-l ridic...sa mai fac o tura si sa vin iar la aterizare...Numai ca pe ridicare, mi-a taiat ESC-ul motorul la doar 4 m de sol...avionul a ramas o sec. agatzat in aer, apoi a pus botul violent spre pamant...Dar am reusit sa-l stabilizez din profundor, apoi am virat in scurt cu avionul inclinat la 60 grd si am reusit sa-l aterizez chiar pe capatul pistei...cam pe o roata dar aproape normal...Nu l-am trantit... :yahoo:
A fost super-tare faza!!! B)
...Am facut cateva poze (la sol...ca in aer n-a avut cine sa-l fotografieze...) dar vad ca nu se prea incarca...
