Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#78
Postat 21 January 2009 - 05:33 PM
gun man, la Jan 21 2009, 05:18 PM, a spus:
Este, este, l-am vazut io (si s-ar putea sa iasa "o idee" mai usor ca ala buleftric, mi-e insa teama de efectele temperaturii motorului asupra elaporului din zona) si cred c-o sa zboare demential :unsure:
#79
Postat 21 January 2009 - 06:35 PM
ave, la Jan 21 2009, 05:33 PM, a spus:
Temperatura motorului nu reprezinta nici o problema! Eu am convertit in termic 3 electrice din elapor si n-au nimic.
Singura problema este ca se curata mult mai greu uleiul de pe scartz decat de pe solar.
Adi, abia astept sa vad Hawk-ul termic...daca iese bine, ma bag si eu la unul. Ceva detalii (motor...etc) poti sa dai sau tii secret pana apare pe kit review?
p.s. daca tii secret....macar fa review-ul repede...
#80
Postat 21 January 2009 - 07:00 PM
lipitorul, la Jan 21 2009, 06:35 PM, a spus:
Good luck then, RH-ul lui adi e infoliat cap-coada (nu stiu ce l-a apucat, dar asa e :))
P.S.: ERA DEJA infoliat cand s-a apucat sa puna Magnumul ala de 2,5 cc... :D
Aceasta postare a fost editata de ave: 21 January 2009 - 07:01 PM
#83
Postat 21 January 2009 - 11:25 PM
lipitorul, la Jan 21 2009, 06:35 PM, a spus:
p.s. daca tii secret....macar fa review-ul repede...
Nu tin secret nimic, atata doar ca nu sunt foarte avansat cu lucrarile.
Motorul, cum zicea si Ave, eu Magnum de 2.5 cc si rezervor de 50cc. Ca si modificari, voi muta doua servouri pe coada, si voi lipi aripa de fuselaj pentru a compensa slabirea structurii de rezistenta a fuselajului. Servourile raman aceleasi din varianta electrica si anume Futaba S3114. Poze si alte detalii promit sa pun ASAP intr-un kit review.
#84
Postat 22 January 2009 - 07:03 PM
Daca o sa iasa si o idee mai usor ,astept cu nerabdare varianta... non-euro !
Dupa ce am zburat pe geruri de ne inghetau toate ...de la baterii pana la urechi in maxim 15 minute, astazi pe o vreme incredibil de frumoasa, ...toata lumea a stat cuminte, am reparat , am mesterit...!!!
Gunman a mesterit la Extra , iar eu am crosetat la un vanator de ciori :( ! Suratele cu pene, infometate acum in miez de iarna, au preluat controlul spatiului aerian in ferma si se infrupta de zor din mancarea animalelor !
Este un Bat primit de la Lipitorul asta vara si care astepta de mult sa fie reactivat !
Maine dimineata ies la vanatoare ! :rolleyes:
#85
#86
#87
Postat 12 February 2009 - 11:02 PM
- eu cu tribute 36
- @gunman cu mini hype si extra 330
- liptorul jr (Alex) cu Easy Cub
Din pacate tribute36 a cedat psihic, cand in zbor fiind, in momentul unei accelerari bruste motorul a plecat cu o bucata de fuselaj dupa el. Restul fuselajului si aripile au scapat nevatamate: acumulatorul si receptorul sunt in aripa, asa ca ajutat si de putin noroc am reusit sa-l aduc jos folosind suprafetele de control.

#88
Postat 22 March 2009 - 01:59 PM
Vreme superba azi, asa ca flotila a stat afara inca de dimineata. Luam cate o pauza pentru masa, incarcat acc de receptie, ....
Dupa ce am zburat mai multa vreme cu motoarele mici de 3.6 si 4.5 ( a venit os.28 :rolleyes: ) astazi l-am scos la soare si pe cel mare cu Magnum de 7.5 ! Am verificat de doua ori toate servo, tije, etc si acum zboara cum trebuie ! Dupa aproape o saptamana de antrenamente cu cel mic de 1m, astazi cand am zburat cu cel mare, manevrele au iesit mai elegante si cu mai putin efort din partea pilotului.
#89
Postat 24 March 2009 - 08:17 PM
farm fly, la Mar 22 2009, 01:59 PM, a spus:
Vreme superba azi, asa ca flotila a stat afara inca de dimineata. Luam cate o pauza pentru masa, incarcat acc de receptie, ....
Dupa ce am zburat mai multa vreme cu motoarele mici de 3.6 si 4.5 ( a venit os.28 :) ) astazi l-am scos la soare si pe cel mare cu Magnum de 7.5 ! Am verificat de doua ori toate servo, tije, etc si acum zboara cum trebuie ! Dupa aproape o saptamana de antrenamente cu cel mic de 1m, astazi cand am zburat cu cel mare, manevrele au iesit mai elegante si cu mai putin efort din partea pilotului.
'Aveoane' si iar 'aveoane' dar unde sunt ventilatoarele ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#91
Postat 27 March 2009 - 06:07 PM
Am papat doua elici astazi, doua trante din hover cu motorul cam 60%, (dupa cum se vede, daune minore abia la a doua tranta..., putin lipici la aripa si gata)....dar ne-am apropiat cu hoverul pe la 3 m de pamant ! Pana ne vin alte elici... trecem iar pe cel mare !
#94
Postat 01 December 2009 - 07:44 PM
Aceasta postare a fost editata de tantar: 01 December 2009 - 07:45 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#97
Postat 03 December 2009 - 09:14 AM
incepatoru, la Dec 3 2009, 08:06 AM, a spus:
Tine strans cu GUN MAN , ei ies mai des , dar de principiu daca vremea este ok sambata sau duminica viitoare .
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#100
Postat 08 April 2010 - 01:47 PM
P.S. V-am trimis si 2 PM si v-am adaugat si in lista de messenger....dar evitati raspunsul, oare de ce??
#101
Postat 08 April 2010 - 02:30 PM
biker0987, la Apr 8 2010, 02:47 PM, a spus:
P.S. V-am trimis si 2 PM si v-am adaugat si in lista de messenger....dar evitati raspunsul, oare de ce??
salut..scuze sunt prins cu un proiect...
1.acuu folosit lipo 11.1v 3s
2.elicea cum e pozitionata(vezi sensul de rotatie)..trebuie sa impinga modelul ...
3.vezi cu repozitionarea centrului de greutate...
4.sincer...eu am facut doar 2 zboruri cu el ca dupa aceea venise zapada si intradevar o lua mai greu de la sol ...
5.daca nu vrea mai ramane un singur lucru .(unghiul motorului sa nu fie in pozitia corecta)...partea asta nu prea am lucrat-o...nu prea stapanesc prea bine ,,,bafta..
6. ..vorbim pe privat...BAFTA