Aceasta postare a fost editata de victorio: 15 November 2015 - 03:50 PM
Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#7372
Postat 15 November 2015 - 04:25 PM
#7386
Postat 22 November 2015 - 08:54 AM
adi elicopter gl, la 21 November 2015 - 10:22 PM, a spus:
cine mai vine
Nu-s prea optimist in privinta vremii, dar incerc macar sa vin.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#7388
Postat 01 December 2015 - 09:42 PM
Ainshtain, la 24 June 2015 - 06:07 PM, a spus:
Acum sa ii schimb elica ca e prea mare si creaza cuplu mare si cand il accelerez trage tare stanga, mai modific putin unghiul la motor pun plumbuletul si poate mai iau si niste gaz ca am folosit 3 litri fara sa fi zburat o data...
Poate ii pun si un con de aluminiu....
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7389
Postat 01 December 2015 - 09:54 PM
primiti un Galatean membru nou in gasca voastra ?
am de curand un motoglider Nine Eagle Sky Climber 776B
pentru inceput am tot studiat instructiunile si mult Youtube
am nevoie de un pic de ajutor sa pornesc mastodontul
cand cuplez acumulatorul bip-uie intruna controlerul si nu stiu ce sa-i fac
cine se pricepe si vrea sa ma ajute rog un tel la 0735.311.569 sau e-mail pascale.dumitru@gmail.com
pana rezolv cu avionul ma bag cu un LOSI EIGHT bugghy 1/8 gas engine 5,1 cc Dynamite
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7391
Postat 01 December 2015 - 10:18 PM
Ii dam noi de leac. Primul lucru de stiut pana ne vedem, pentru ca in aceasta perioada nu se prea zboara: NU tii acumulatorii LiPo incarcati 100% decat cu cateva ore inainte de utilizare, altfel ii golesti partial la nivelul de mentinere (storage) la circa 3,8V -3,9V pe celula, cu ajutorul chargerului. Daca nu respecti aceasta regula, se vor deteriora rapid si pot avea loc si accidente.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#7392
Postat 02 December 2015 - 09:31 AM
Glider 1, la 01 December 2015 - 09:54 PM, a spus:
primiti un Galatean membru nou in gasca voastra ?
am de curand un motoglider Nine Eagle Sky Climber 776B
pentru inceput am tot studiat instructiunile si mult Youtube
am nevoie de un pic de ajutor sa pornesc mastodontul
cand cuplez acumulatorul bip-uie intruna controlerul si nu stiu ce sa-i fac
Salutare, tot timpul suntem bucurosi de oaspeti!
in legatura cu ESC-ul ala , vezi daca e binduit receptorul si daca esti pe canalul bun , plus daca aia maneta de la acceleratie in 0.
#7393
Postat 02 December 2015 - 08:06 PM
Ciprian97, la 01 December 2015 - 10:05 PM, a spus:
multumesc pentru raspuns
astazi am fost plecat si abia acum am intrat pe forum
te sun maine
in principiu toate comenzile functioneaza (eleroane, profundor si directie) mai putin acceleratia motorului
este un model cu multe functii automate
3 axe giro
auto decolare/aterizare
auto return
poti vedea aici
https://www.youtube....URN7orlbNDF34DK
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7394
Postat 02 December 2015 - 08:08 PM
GigiGL, la 01 December 2015 - 10:18 PM, a spus:
Ii dam noi de leac. Primul lucru de stiut pana ne vedem, pentru ca in aceasta perioada nu se prea zboara: NU tii acumulatorii LiPo incarcati 100% decat cu cateva ore inainte de utilizare, altfel ii golesti partial la nivelul de mentinere (storage) la circa 3,8V -3,9V pe celula, cu ajutorul chargerului. Daca nu respecti aceasta regula, se vor deteriora rapid si pot avea loc si accidente.
multumesc pentru raspuns
am sa tin cont de sfaturi
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7395
Postat 02 December 2015 - 08:16 PM
Ainshtain, la 02 December 2015 - 09:31 AM, a spus:
in legatura cu ESC-ul ala , vezi daca e binduit receptorul si daca esti pe canalul bun , plus daca aia maneta de la acceleratie in 0.
multumesc pentru raspuns
receptorul este binduit , a fost primul pas
dar dupa ce au functionat toate comenzile, in teste prin casa l-am intors sa-l studiez mai bine si a cazut acumulatorul pentru ca nu-l fixasem prea bine si a iesit mufa care duce din ESC la receptor (mufa de alimentare a receptorului)
dupa recuplare la receptor a inceput sa bipaie acest ESC
daca decuplez motorul nu mai face beep-beep
neatentia mea, asta e , asa se invata meseria , din greseli
acum functioneaza toate comenzile in afara de motor
maneta de acceleratie e la "0" caci altfel nu porneste radiocomanda (lucreaza pe 2,4 Ghz)
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7397
Postat 02 December 2015 - 08:34 PM
Glider 1, la 02 December 2015 - 08:16 PM, a spus:
receptorul este binduit , a fost primul pas
dar dupa ce au functionat toate comenzile, in teste prin casa l-am intors sa-l studiez mai bine si a cazut acumulatorul pentru ca nu-l fixasem prea bine si a iesit mufa care duce din ESC la receptor (mufa de alimentare a receptorului)
dupa recuplare la receptor a inceput sa bipaie acest ESC
daca decuplez motorul nu mai face beep-beep
neatentia mea, asta e , asa se invata meseria , din greseli
acum functioneaza toate comenzile in afara de motor
maneta de acceleratie e la "0" caci altfel nu porneste radiocomanda (lucreaza pe 2,4 Ghz)
#7398
Postat 02 December 2015 - 08:48 PM
Intai de toate trebuie stiut ca si regula de baza, se porneste statia (telecomanda...) si abia dupa se alimenteaza electronica modelului.
Dupa aceasta faza ar trebui sa auzi "bip bip..." de la esc-ul motorului si apoi sa verifici functionalitatea comenzilor..
Bafta
Dan
Esti virusat nu mai ai scapare...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
#7399
Postat 02 December 2015 - 08:52 PM
Ciprian97, la 02 December 2015 - 08:21 PM, a spus:
nu te contrazic dar din ce am vazut pe receptor ezista un singur locas pentru "BAT" si mai sunt doua locase goale THRO si GIRO
din cate stiu THRO vine de la throtle = acceleratie dar m-am gandit ca nu are cum sa fie asa pentru ca alimentarea la baterie se face prin ESC si apoi la receptor !!
pentru a avea o imagine de ansamblu configuratia este asa :
in ordine :
BAT = aici am bagat cablul din ESC
AILE = eleron dreapta
ELEV = elevator
THRO = liber
RUDD = rudder-directie
GIRO = liber
AUX 1 = eleron stanga
crezi ca daca schimb cablul pe THRO o sa mearga ?
Aero: CX5 & Stark DLG / NineEagles Sky Climber / Voltigeur MK II 3d aerobatic plane 1220mm / S800 Sky Shadow FPV Flying Wing
Auto: LOSI8ight Gas Engine
#7400
Postat 02 December 2015 - 08:53 PM
E adevarat ca deseori receptorul si servou-urile se alimenteaza prin BEC-ul esc-ului (un montaj care reduce tensiunea acumulatorului de zbor la 5v), dar si regulatorul e comandat de receptor exact ca un servo normal, si deci are nevoie de firul de semnal sa fie conectat. In caz contrar majoritatea esc-urilor incep sa faca motorul sa cante(nu esc-ul insusi canta ci motorul, de aia nu-l mai auzeai cand il deconectai).
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 December 2015 - 08:56 PM