Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#6321
#6329
Postat 16 November 2014 - 08:27 PM
incepatoru, la 16 November 2014 - 08:16 PM, a spus:
Jaba breee... Cica-i din privata si nu poate fi urmarit...
Pentru azi, brava voua! Tocmai cand n-am putut veni, ati aparut cu surprizele placute! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6331
Postat 16 November 2014 - 08:50 PM
#6332
Postat 16 November 2014 - 09:42 PM
incepatoru, la 16 November 2014 - 08:50 PM, a spus:
Ba da breee... N-ai apasat botonul "PUBLICATI"!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6333
Postat 16 November 2014 - 09:57 PM
incepatoru, la 16 November 2014 - 08:50 PM, a spus:
Nici eu nu-l pot vedea.
Apropo, nu mai e nevoie sa te duci la dedeman sa ma ajuti cu policarbonatul ala, pot taia placa in 2 buc de 1 mp si le bag in masina ca fuselaju pot sa il fac, era problema initial cu aripa, celalalt cred ca ma apuc la anu de acum, ca banutii vin la sfarsitul lunii si cum am auzit ca in perioada asta de sarbatori livreaza greu, asa ca pun deoparte si iau ceva mai de calitate, nu as vrea sa fac compromisuri.
Inca ceva, lamuriti-ma si pe mine cu acel UBEC, e de 60 amperi sau e de la un ESC de 60 de amperi ca nu am inteles!
#6334
Postat 16 November 2014 - 10:14 PM
Ainshtain, la 16 November 2014 - 09:57 PM, a spus:
Apropo, nu mai e nevoie sa te duci la dedeman sa ma ajuti cu policarbonatul ala, pot taia placa in 2 buc de 1 mp si le bag in masina ca fuselaju pot sa il fac, era problema initial cu aripa, celalalt cred ca ma apuc la anu de acum, ca banutii vin la sfarsitul lunii si cum am auzit ca in perioada asta de sarbatori livreaza greu, asa ca pun deoparte si iau ceva mai de calitate, nu as vrea sa fac compromisuri.
Inca ceva, lamuriti-ma si pe mine cu acel UBEC, e de 60 amperi sau e de la un ESC de 60 de amperi ca nu am inteles!
UBEC-ul serveste alimentarii comenzilor. Arareori se folosesc unele mai mari de 8-10A. ESC-urile lucreaza la curenti mai mari, alimentand motoare puternice.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6335
Postat 16 November 2014 - 11:01 PM
GigiGL, la 16 November 2014 - 10:14 PM, a spus:
Da dl. Gigi, dar vb cu baietii azi si am intrebat ce ubec au pe model, si am primit un raspuns, pentru mine a sunat ciudat si de asta ceream niste lamuriri, ca diferenta dintre esc si ubec da-o-n masa ca macar atat stiu si eu, mai ales ca esc-ul de la barca imi dadea doar 1 A si cand basculam ambele cupe de mai multe ori cu viteza se bloca si nu mai aveam nici o comanda, de asta mi-am facut un "ubec" de 5 A si cum l-am pus nu a mai facut figuri... Eh asta-i alta marie...
Am calculat unghi ala ca sa rotesc pozitia motorului, ~5 mm in sus si dreapta, privind modelul din fata,dar mai fac verificari, nu am facut atata matematica din facultate!
#6337
#6338
Postat 17 November 2014 - 08:37 AM
incepatoru, la 17 November 2014 - 06:21 AM, a spus:
Am o distanta de respectat de la peretele de foc pana la elicie de 105 mm, ce e drept nu am masurat dar ochiometric pe acolo eram...
Fe la gaura din spate de fixare a motorului am in jur de 70 mm iar de acolo pana la peretele de foc care mai mult de 35 de mm .... in fine o sa vedem cand o sa il pun pe pozitie...mustiucul ala nu pot sa il pun in alta parte???
#6339
Postat 17 November 2014 - 08:46 AM
Ainshtain, la 17 November 2014 - 08:37 AM, a spus:
Fe la gaura din spate de fixare a motorului am in jur de 70 mm iar de acolo pana la peretele de foc care mai mult de 35 de mm .... in fine o sa vedem cand o sa il pun pe pozitie...mustiucul ala nu pot sa il pun in alta parte???
Inainte de a te apuca de taiat si gaurit trebuie studiata problema IN AMANUNT cu toate elementele in fata, pe lumina si fara graba. Cand gasesti pozitia corecta, abia atunci incepi treaba. Aici este provocarea, studiezi, gasesti solutii, apoi lucrezi.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 17 November 2014 - 08:47 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6341
Postat 17 November 2014 - 09:11 AM
GigiGL, la 17 November 2014 - 08:46 AM, a spus:
nu am taiat si gaurit nimic doar am desfacut 4 suruburi ,atat!^_^
Viorel, unde spuneai tu de rervourile alea ieri??
#6342
Postat 18 November 2014 - 06:45 AM
#6343
#6344
Postat 18 November 2014 - 09:39 AM
victorio, la 18 November 2014 - 09:13 AM, a spus:
Da, la asta ma gandeam si eu, il rotesc 180 de grade si o sa fie in poartea cealalta, nu cred ca afecteaza daca furtunu de la jigler pana la carburator o sa fie un pic mai lung....
#6346
Postat 19 November 2014 - 08:46 AM
lungimea furtunului nu s-a modificat ca am luat stutul ala de la alimentare si l-am mutat in partea opusa acum sta perfect , azi vreau sa fac comanda pe phoenix pentru gaz si niste filtre si o bucatica de con de elicie si oleaca de furtun siliconic.
#6347
Postat 19 November 2014 - 05:24 PM
Ainshtain, la 19 November 2014 - 08:46 AM, a spus:
lungimea furtunului nu s-a modificat ca am luat stutul ala de la alimentare si l-am mutat in partea opusa acum sta perfect , azi vreau sa fac comanda pe phoenix pentru gaz si niste filtre si o bucatica de con de elicie si oleaca de furtun siliconic.
Pentru a se alimenta motorul,parte din esapatie este comprimata in rezervor.Intervine marimea rezervorului raportata la cilindreea motorului,lungimea furtunelor.Te sfatuiesc sa pozitionezi rezervorul mai sus fata de axa motorului.Daca pui motorul culcat sau in jos,nu mai e cazul.Atentie mare la reglarea amestecului aer-combustibil.Spor la treaba :drinks:
#6348
Postat 19 November 2014 - 05:43 PM
hype, la 19 November 2014 - 05:24 PM, a spus:
Din construcria modelului nu am cum sa il pun mai sus, ar trebui sa fac decupari masive si nu prea am cum, rezervorul trece prin 2 pereti si e decupat fix pentru forma lui!