Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#5091
Postat 11 August 2013 - 05:07 PM
http://phoenixmodels...ele-p-2706.html
si nu te doare capu.
Il pui cu rotile in jos pentru ca asta-i pozitia normala de zbor,am echilibrat pe spate cand invatam harrierul pe spate,in rest nu ai de ce.
Cum spuneam,1/3 e un punct de plecare,o referinta in lipsa manualului.Cgu final e ala unde iti place tie.
Cand o sa iti iei acrobat multe cifre,o sa vezi de ce se zboara cu cgul in spate.Pentru ca este agil,si antreneaza mana.La aterizare se lasa singur si se asaza pe coada,atinge cu bechia si dupaia cu trenul principal.La parasutele tale nu stiu cum poti vedea asta,un yak 54 epp de la HK e numa bun de invatat multe.
#5092
Postat 11 August 2013 - 05:55 PM
Modelele termice se centreaza cu rezervorul gol pentru simplul fapt ca pe masura ce se goleste devine mai usor de bot si are tendinta de tangaj, deci ii da un surplus de greutate care nu afecteaza prea mult, pe cand, daca ar fi greu de coada...
Aceasta postare a fost editata de Andyned: 11 August 2013 - 05:59 PM
#5093
Postat 11 August 2013 - 07:31 PM
Ciprian97, la 11 August 2013 - 05:07 PM, a spus:
http://phoenixmodels...ele-p-2706.html
si nu te doare capu.
Il pui cu rotile in jos pentru ca asta-i pozitia normala de zbor,am echilibrat pe spate cand invatam harrierul pe spate,in rest nu ai de ce.
Cum spuneam,1/3 e un punct de plecare,o referinta in lipsa manualului.Cgu final e ala unde iti place tie.
Cand o sa iti iei acrobat multe cifre,o sa vezi de ce se zboara cu cgul in spate.Pentru ca este agil,si antreneaza mana.La aterizare se lasa singur si se asaza pe coada,atinge cu bechia si dupaia cu trenul principal.La parasutele tale nu stiu cum poti vedea asta,un yak 54 epp de la HK e numa bun de invatat multe.
vreau si eu dispozitivul ala saptamana asta am si eu de verificat ceva ...(@pilu" astept un semn vin eu si-l iau)...daca e la bunici ada-l la GALATI....
#5095
Postat 12 August 2013 - 09:45 AM
incepatoru, la 11 August 2013 - 07:31 PM, a spus:
Viorele,gaurile din suportul de asezare a fuselajului pe lada de scule,cum ai vazut la mine, exact la asta folosesc.Bag doua bete oferite de un verisor tamplar si gata suportul.
Referitor la chestia cu cg-ul,m-am lamurit:Cate bordee atatea obicee,fiecare cum a invatat si s-a obijnuit.Eu sunt in general cu acrobatele.Aici pe forum " plangeam" ca delfineaza ca un delfin la maraton cand il blanuiesc si devine mielusel cand las acceleratie mica.Buba a fost tocmai cg.modelul statea paralel cu solul.Vina mea,am pierdut din vedere ca schimband accu.cu unul mai usor,ceva mai in fata(acolo se aseza bine)se modifica parametrii.In discutie este Top starul.Midget mustang,extra,t60,etc. tot asa au fost echilibrate,se poate vedea cum zburau.Cu scuze celor care procedeaza altcumva,raman la ce si cum am invatat,functioneaza bine si e greu sa inveti calul batran la ham.Multumesc pentru lamuriri,aterizari usoare tuturor,indiferent de pozitia cg. :drinks:
#5097
Postat 12 August 2013 - 10:51 AM
hype, la 12 August 2013 - 09:45 AM, a spus:
Referitor la chestia cu cg-ul,m-am lamurit:Cate bordee atatea obicee,fiecare cum a invatat si s-a obijnuit.Eu sunt in general cu acrobatele.Aici pe forum " plangeam" ca delfineaza ca un delfin la maraton cand il blanuiesc si devine mielusel cand las acceleratie mica.Buba a fost tocmai cg.modelul statea paralel cu solul.Vina mea,am pierdut din vedere ca schimband accu.cu unul mai usor,ceva mai in fata(acolo se aseza bine)se modifica parametrii.In discutie este Top starul.Midget mustang,extra,t60,etc. tot asa au fost echilibrate,se poate vedea cum zburau.Cu scuze celor care procedeaza altcumva,raman la ce si cum am invatat,functioneaza bine si e greu sa inveti calul batran la ham.Multumesc pentru lamuriri,aterizari usoare tuturor,indiferent de pozitia cg. :drinks:
..............................
Un CG mai in spate te forteaza sa compensezi din profumdor (trim) in zbor, ca sa zboare totusi drept. Asta da reactii aiurea...pt. ca in functie de viteza modelului la un momentdat, se schimba si efectul dat de profundorul trimat in jos...
...Cel mai bine e sa fie echilibrat orizontal, cu CG-ul determinat corect (conform profilului aripii)...Atunci zboara cel mai cinstit!!!
...Asa este! Fiecare cum s-a invatzat...Dar mai aflam si lucruri experimentate de altii si care se dovedesc a fi corecte si utile! :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5099
Postat 12 August 2013 - 03:07 PM
...Cu greu am reusit sa zbor...Dupa vre-o 2 crash-uri la lansare, am reusit sa-l ridic in aer...Am filmat din acel moment, pt. ca altfel riscam sa filmez inutil 10-15 min de crash-uri si descurcarea suspantelor...
https://www.youtube....h?v=A0j8xVvxcxQ
...Dar pt. ca vantul era puternic, am reusit o decolare de la sol cu Flex... :yahoo: ...Am tinut aripa in vant cu o mana, am accelerat si in 2 m a decolat violent...Nu mi-a venit sa cred cat de rapid s-a ridicat... :yahoo:
Nu am reusit sa filmez si faza asta... :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5100
#5101
Postat 12 August 2013 - 06:45 PM
GigiGL, la 12 August 2013 - 04:44 PM, a spus:
Il stiu pe asta,il stiu si pe cel al lui Victor,stiu ca Viorel e bagat tare in constructii de la zero,cinstit,mi-a sarit inima de bucurie la gandul ca la Gl.sunt trei bucati,mai ales ca e in momentul echilibrarii imaginea iar solidu ala aduce cu mine,fara sa fiu eu,bucuria si concluzia a fost gata.Am vazut bestia in actiune dupa coada lui Geana.Zboruri line si aterizari usoare :good:
#5103
Postat 15 August 2013 - 06:59 AM
daniel v, la 14 August 2013 - 09:58 AM, a spus:
Citat:
Dan 1972
Postat 09 August 2013 - 04:40 AM
La Martacesti campul nu mai are pc de iarba pe el...Ori au pascut animalele pe acolo...ori din cauza secetei...Cert este ca e perfect pt. zbor...O sa scot la zbor zilele astea o zburatoare cu tren de aterizare si va comunic cum se decoleaza...
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5104
Postat 15 August 2013 - 02:15 PM
daniel v, la 14 August 2013 - 09:58 AM, a spus:
.........................
Am fost acum 2 zile la zbor cu Magister-ul la Martacesti...In anumite zone mai sant ierburi uscate...in alte zone nu sant aproape deloc...Oricum e mult mai curat campul, decat a fost la inceputul verii...
Eu n-am avut nici o problema sa decolez Magister-ul...in conditiile in care acesta se ridica cam greu de la sol...Are nevoie sa ruleze mai mult (7-8-10 m)...cam ca un termic...Nu a avut nici o tendintza sa se poticneasca in ceva...
...Deci se poate decola de la sol...Se poate zbura!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5105
Postat 15 August 2013 - 02:18 PM
daniel v, la 14 August 2013 - 09:58 AM, a spus:
......................
...Zonele curate sant mai departe de linia de copaci...Mai spre drumeagul acela oblic...Langa linia de copaci sant ierburi... :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5108
Postat 17 August 2013 - 05:14 PM
incepatoru, la 17 August 2013 - 05:08 PM, a spus:
Nu tipam, da' vapoarele nu zboara decat la Galati pe Catusa, atunci cand nu devin submarine! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5110
Postat 17 August 2013 - 08:27 PM
GigiGL, la 17 August 2013 - 05:14 PM, a spus:
La GL-BR.se da cu vaporul in cap,cand ai zar bun si nu faci poarta in casa. :pardon: Fereasca Pazitorul aeromodelistilor sa faca careva zburatoarea submarin. :rofl: :drinks:
La Tecuci,Petrica zice pass,Angel nu promite ca ajunge in timp util.Eu si Mitica prezenti,se mai baga cineva? :clapping:
#5111
Postat 18 August 2013 - 07:49 AM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5112
Postat 18 August 2013 - 07:52 AM
daniel v, la 16 August 2013 - 09:37 AM, a spus:
..............................
Cu placere! Spor la antrenamente!
Cam pe la ce ora iesiti de obicei la zbor?!?...Ma gandesc ca poate reusim sa ne sincronizam... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5114
Postat 22 August 2013 - 07:42 PM
Mai multe poze pe imageshack
http://imageshack.us/a/img853/3083/nhau.jpg
#5115
Postat 22 August 2013 - 10:55 PM
Ciprian97, la 22 August 2013 - 07:42 PM, a spus:
Mai multe poze pe imageshack
http://imageshack.us/a/img853/3083/nhau.jpg
Bravo,la noi pista e dificila pentru modelele pretentioase.Am incercat locurile pe unde zburam in alti ani,nimic demn de semnalat,asta e, ne facem mana dupa terenul din dotare,asa exersam aterizarile pe culuar fix in limita.
Aceasta postare a fost editata de hype: 22 August 2013 - 10:56 PM
#5117
Postat 26 August 2013 - 06:26 AM
hype, la 25 August 2013 - 11:06 PM, a spus:
Ps.La noi se ridica noua generatie,vin cu dovezi. :drinks:
De zburat nu prea, dar muncim de zor.... Cand vor aparea si rezultatele, vei vedea! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5118
Postat 26 August 2013 - 06:27 PM
hype, la 25 August 2013 - 11:06 PM, a spus:
Ps.La noi se ridica noua generatie,vin cu dovezi. :drinks:
..se zboara nene se zboara...am tras de asta .pana o dicolat " de pe lista"...aterizare o fost sooper la "trenu ala ..".instalatia de fum o functionat perfect ,datorita esentei de brad..lubrefiat cu ulei stilh gen"palinca".boona frate.restul .e poezie :good:
Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 26 August 2013 - 06:28 PM
#5119
Postat 27 August 2013 - 08:06 PM
incepatoru, la 26 August 2013 - 06:27 PM, a spus:
Aterizarea banuiesc ca a fost........gustoasa,am pierdut ocazia,la cat de specialist te stiu,bag seama,a fost un deliciu pentru public.
#5120
Postat 27 August 2013 - 08:09 PM