Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#4912
Postat 28 June 2013 - 07:48 PM
cony071, la 28 June 2013 - 04:46 PM, a spus:
asta nu topeste spuma ca ciano.
am cautat ceva vreme pana l-am gasit.
Fratilor nu va mai ambalati asa , l-am lipit cu superglue de 2 ron .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4913
Postat 29 June 2013 - 01:32 AM
victorio, la 28 June 2013 - 07:20 PM, a spus:
........................
Venim si noi...Probabil o sa ajungem pe la 11...11:30...Poate nu va grabiti prea tare...sa mai apucam si noi ceva zbor... :good:
...Am vorbit si cu Vali...Sa vedem daca va putea merge...Daca merge, are sofer... :rofl: :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4914
Postat 29 June 2013 - 01:34 AM
tantar, la 28 June 2013 - 07:48 PM, a spus:
.................
Pai si nu ti-a topit depronul??? Ce fel de superglue e ala?!?
.................
Vii maine???...Eu mi-am pregatit "Chilotii Zburatori".... :rofl: 8P :spiteful: :girl_devil:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4915
Postat 29 June 2013 - 12:11 PM
Saptamana trecuta i-am facut rodajul si merge mai mult decat frumos! mu se compara cu nici unul din motoarele in 4 timpi pe care le am ! Si nu am dat nici prea multi bani pe el... :db: :blush:
#4916
Postat 29 June 2013 - 01:01 PM
daniel v, la 29 June 2013 - 12:11 PM, a spus:
Saptamana trecuta i-am facut rodajul si merge mai mult decat frumos! mu se compara cu nici unul din motoarele in 4 timpi pe care le am ! Si nu am dat nici prea multi bani pe el... :db: :blush:
Ceva similar are Victor pe FW 190 - 1790mm si merge excelent. Tot 120/4T dar ASP.
Maine, doar vantul ne poate opri. Eu si Victor mergem la VA. Nu mai asteptam ca azi surprize de genul "Nu merg pentru ca mi s-a constipat pisica!".:)
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 29 June 2013 - 01:04 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4917
Postat 29 June 2013 - 01:44 PM
daniel v, la 29 June 2013 - 12:11 PM, a spus:
Saptamana trecuta i-am facut rodajul si merge mai mult decat frumos! mu se compara cu nici unul din motoarele in 4 timpi pe care le am ! Si nu am dat nici prea multi bani pe el... :db: :blush:
...............................
Frumos...mai ales pt. un aeromodel "scale"!!!...Probabil va tine o vesnicie fiind OS Max...
...............................
O alta idee...
Am vazut ca deja producatorul OS, le transforma in "benzinare"...Le monteaza senzor si magnet pe bucsa de elice...N-am retinut daca carburatorul e acelasi...Am inteles ca merge folosit sistemul de alimentare cu presiune din esapament si la cele pe benzina...Atat doar...trebuie redus debitul, pt. ca benzina are putere mai mare si trebuie un debit pe jumatate fatza de cel de metanol...In plus trebuie decomprimat putin motorul cu niste garnituri de AL...pt. ca la metanol e mai comprimat decat trebuie pt. benzina...
...Ma gandesc ca e mult mai ieftin combustibilul...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4918
Postat 29 June 2013 - 01:46 PM
GigiGL, la 29 June 2013 - 01:01 PM, a spus:
Maine, doar vantul ne poate opri. Eu si Victor mergem la VA. Nu mai asteptam ca azi surprize de genul "Nu merg pentru ca mi s-a constipat pisica!".:)
...........................
Just! Cine vrea sa zboare, vine la zbor!!!...Numai sa ne dea pace vantul... :blush:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4925
Postat 04 July 2013 - 11:44 AM
https://www.youtube....e&v=eG9nLLLwqbQ
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4926
Postat 04 July 2013 - 03:22 PM
didip, la 03 July 2013 - 05:15 PM, a spus:
Eu zbor aproape in fiecare seara paramotorul...Tot fac reglaje + modificari la el si pe urma testez...
...In rest mesteresc...Nu-mi ajunge timpul sa fac cate am de facut...Acum mesteresc la FW-ul 190...Sant o groaza de lucruri de lipit + modificat pe el...Sper sa il scot la zbor cat de curand...
...Asta ca sa nu mai vorbesc ca Piper-ul de 2.300 sta inca in cutie...cum a venit de la Phoenix...Inca nu e gata motorul pt. el...Ma tot amana strungarul...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4927
Postat 04 July 2013 - 03:31 PM
didip, la 03 July 2013 - 05:15 PM, a spus:
............................
In principiu ies la zbor cand e vremea calma...
...Ora la care se zboara de obicei la VA duminica, e cat se poate de prost aleasa !!!...Vara, la 11-12 AM, e aproape imposibil sa nu bata vantul (cum s-a intamplat si sambata trecuta si...mai mereu...)...Atunci nu faci decat sa rupi avioane !!!...Foarte rar s-a intamplat sa nu bata vantul la acea ora...
...De zburat, se zboara cel mai bine ori la 6-7 dimineatza (cine poate sa se trezeasca... :pardon: )...ori la apus la 19-20...In fiecare din cazuri ai la dispozitie cam 2 ore de zbor fara vant......
...Oare n-ar fi mai bine sa schimbam ora de intalnire ?!? :rolleyes:...Isi rezolva fiecare problemele de acasa (familie...nasi...etc...) si spre seara ne intalnim...
Ce ziceti de propunerea mea ?!?
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4928
Postat 04 July 2013 - 03:41 PM
tantar, la 04 July 2013 - 11:44 AM, a spus:
https://www.youtube....e&v=eG9nLLLwqbQ
.......................
Felicitari pt. zburatoare!!!...Pacat totusi ca ai comis-o!!!
1 - REGULA DE AUR - Nu face maidenu' pe vreme cu vant!!!...E imposibil ca zburatoarea sa nu aiba apucaturi...iar daca e vreme linistita, mai ai sanse s-o redresezi...Altfel e pacat de munca ta...Mai bine mai astepti 1-2 zile pana prinzi vreme buna, decat sa te grabesti si sa strici tot...
2 - De ce te grabesti ?!? De ce nu l-ai controlat inainte de zbor ?!?...Probabil ai fi vazut ca aripile nu sant lipite...
3 - Aripile cu profil KFM nu zboara nemaipomenit...pt. ca fac turbulentze pe extrados, in spatele denivelarilor din depron...!!!...Mai bine te chinui un pic mai mult si faci aripi cu profilul corect (ori cu coaste...ori taiate cu firul cald dupa sablon...)...Rezultatele se vad la zbor!!!
Aripile taiate cu firul cald zboara excelent!!!...Intreaba-l pe Aries si o sa-ti confirme!!!...In plus sant f. usoare si se si fac f. usor altele, daca ai rupt un rand de aripi...
...Ce a patit zburatoarea ???...Mai poate fi reparata???
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4929
Postat 04 July 2013 - 05:07 PM
dan1972, la 04 July 2013 - 03:31 PM, a spus:
In principiu ies la zbor cand e vremea calma...
...Ora la care se zboara de obicei la VA duminica, e cat se poate de prost aleasa !!!...Vara, la 11-12 AM, e aproape imposibil sa nu bata vantul (cum s-a intamplat si sambata trecuta si...mai mereu...)...Atunci nu faci decat sa rupi avioane !!!...Foarte rar s-a intamplat sa nu bata vantul la acea ora...
...De zburat, se zboara cel mai bine ori la 6-7 dimineatza (cine poate sa se trezeasca... :pardon: )...ori la apus la 19-20...In fiecare din cazuri ai la dispozitie cam 2 ore de zbor fara vant......
...Oare n-ar fi mai bine sa schimbam ora de intalnire ?!? :rolleyes:...Isi rezolva fiecare problemele de acasa (familie...nasi...etc...) si spre seara ne intalnim...
Ce ziceti de propunerea mea ?!?
...hmmmmmm :nea: 19-20 buna ideea dar la tantarii cu trompete mari si muste in boxeri nu te-ai gandit??
#4930
Postat 04 July 2013 - 05:34 PM
incepatoru, la 04 July 2013 - 05:07 PM, a spus:
..............................
:rofl: :rofl: :rofl:
Prefer sa suport tantarii, decat sa nu pot sa zbor din cauza vantului...sau sa zbor aiurea, doar de dragul de a zbura... :good: ...Sau mai rau...sa bat drumul pana acolo si sa constat ca nu se poate zbura (cum s-a mai intamplat...)
......Oricum...la ora la care ne strangem noi, in nici un caz nu e linistit aerul!!! :good:
...Mai curand ne "sacrificam" 2-3 ore duminica seara...o data la 2 sapt, decat sa stam cu emotii ca facem praf avioanele...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4931
Postat 04 July 2013 - 05:50 PM
incepatoru, la 04 July 2013 - 05:07 PM, a spus:
solutia...mai ales la zboruri nocturne...cat pui packu` la aripa si pornesc ledurile...toti tantarii pe tine...
http://www.farmaciastejara.ro/images/autan-family-spray.png
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 04 July 2013 - 05:50 PM
#4932
Postat 04 July 2013 - 06:47 PM
incepatoru, la 04 July 2013 - 05:07 PM, a spus:
Sa te ......
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4935
Postat 05 July 2013 - 05:12 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4937
Postat 05 July 2013 - 05:17 PM
incepatoru, la 05 July 2013 - 05:14 PM, a spus:
Montam flotoare de polistiren in loc de papuci! ;)
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS