Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#4866
Postat 21 June 2013 - 10:02 PM
cristiancris, la 21 June 2013 - 03:55 PM, a spus:
Mancam bors...ziceam io ca avem colegi noi :diablo: ..nu m-ati crezut :aggressive: ..GOGULEEEE cam tot ce este pi metanol are bujie standard. ca este de 1 juma .4cc 7,5cc 10cc. in principiu bujie sa fie ..gaura e la fel (ps suna totusi la batmanul LULU .guru" la metanoale) :clapping: ....SI TE ASTEPTAM LA ZBOR ...bafta :db:
Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 21 June 2013 - 10:03 PM
#4869
Postat 23 June 2013 - 12:09 AM
...Daca reusesc sa gasesc maine dimineata un elevator liber la un service, vin si eu...
.......................
Pana atunci, un film de la un zbor cu paramotorul...de acum 2 zile...Sper sa va placa... :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4871
Postat 23 June 2013 - 06:20 AM
victorio, la 23 June 2013 - 05:58 AM, a spus:
Ba da, dar nu singur. Ti-am facut lipeala la piesa.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4877
Postat 24 June 2013 - 02:32 AM
hype, la 24 June 2013 - 12:57 AM, a spus:
....................
Breee...da' nervos ma e Zmeul-Zmeilor!!! :rofl:
...................
Eu n-am reusit sa-mi rezolv masina...In consecintza am stat pe langa casa...Pe seara am iesit la Martacesti cu paramotorul si Magister-ul...Am filmat Magister-ul cu LED-uri in intuneric... :yahoo: ...Merita toti banii LED-urile alea!!!
...Decolarea si aterizarea sant de nota 4...pt. ca e campul plin de ierburi...A trebuit sa decolez/aterizez de pe un drum lat de 1,5 m cu iarba pe mijloc... =@ ...Abia acum vad ca au inceput sa se imputineze ierburile pe camp la Martacesti...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4878
Postat 24 June 2013 - 03:00 AM
...Am uitat...Ieri am incercat sa zbor paramotorul...pt. ca mai facusem cateva reglaje si am avut ghinionul sa se starneasca furtuna (din senin) exact cand eram cu paramotorul in aer... =@
...S-a starnit vantul din senin...tare...de se indoiau copacii...Evident ca n-am mai reusit sa aduc paramotorul la mine...l-a dus exact deasupra soselei...si il indeparta din ce in ce mai tare :o
...Daca acceleram...il dadea peste cap si il intorcea...Daca reduceam motorul il indeparta si mai tare de mine...Nici macar n-am putut sa-l tin pe loc...
...L-am lasat sa treaca de sosea si l-am bagat in spirala ca sa coboare...Iar cand a fost aproape de sol am eliberat "eleroanele" si am tras de ambele frane (flaps) ca sa nu cada prea rau (pt. ca a coborat cu o viteza fantastica...).
...Problema e ca nu am luat in calcul ca si bagandu-l in spirala, vantul il va duce la fiecare rotatie mai departe (plus perioada de redresare...)...
...In principiu, am vazut cam pe unde a cazut (a cazut intr-un lan de grau la vre-o 700 m de mine)...am vazut ca e departe...am strans totul in masina si m-am dus cu masina dupa el...Am ajuns in zona...a trebuit sa sar un canal de irigatii plin de ierburi de 2 m...) apoi am ajuns la lanul de grau...Numai ca nu se vedea nimic!!! :blink:
...Am mers vre-o 100 m...am mai accelerat din statie...doar-doar se va auzi motorul...dar nimic!!!...Batea si vantul si fosneau toate plantele din jur...era cum nu se poate mai bine!!! Chiar m-am gandit ca e posibil sa aiba motorul blocat de suspante...si de aceea nu se auzea nimic...
...Am mers...am tot mers sute de metri prin acel lan si nimic!!!...Imi era teama sa nu se fi dus in acel canal de irigatii...pt. ca deja mersesem mult...Deja ma gandeam ca am pierdut paramotorul... :blush:
...Numai ca la un momentdat am vazut ceva alb cazut peste grau (la suprafatza...)...Era aripa HK... :yahoo: ...undeva la inca 100 de metri de mine...Paramotorul era cazut cu triciclul infundat in grau si aripa in spatele lui (in directia vantului)...Nu era blocat motorul (infasurat in suspante...)...se invartea...toate erau OK, dar nu se putea auzi din cauza faptului ca era cazut intre plante si datorita fosnetului plantelor in vant...
...Totul era OK...Nu s-a rupt nimic...nu era incurcat nimic...Nici macar nu s-a indoit roata din bot sau nu s-a rupt elicea!!!...Mai mult ca sigur ca a coborat lin!!! :yahoo:
...Am mototolit aripa (ca sa nu ma ia vantul cu tot cu ea... :rofl: ) si am pornit spre masina prin lan...apoi prin canalul de irigatii... :rofl: Apoi am strans tot si am plecat spre casa (pt. ca nu mai era de zburat pe vantul ala...) bucuros ca nu am recuperat paramotorul...
...Iar azi am zburat iar cu el :yahoo:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4879
Postat 24 June 2013 - 03:16 AM
In sera asta cred ca am incurcat "programul de zbor" cu cel de la Messerschmitt...Vorba lui @Farm-Fly... :rofl: :drinks:
...L-am zburat de parca ar fi avion de vanatoare!!! :rofl: :yahoo:
............................
Abia acasa am observat ca stabilizatorul orizontal era slab din suruburile de plastic...si se misca cu totul cand dadeam comenzi pe profundor... =@
...Tot acasa am observat de ce a decolat aiurea!!!...Roata fatza s-a decapsat si se invartea greu pe ax... =@
..............................
Saraca zburatoare!!! Zboara in orice conditii!!! Decoleaza si cu rotile blocate...E ca porcu'!!! :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4880
Postat 24 June 2013 - 01:50 PM
incepatoru, la 21 June 2013 - 10:02 PM, a spus:
:hi:
#4881
Postat 24 June 2013 - 02:09 PM
Normal Dane sa fie nervos,vantul era de la mama lui,uitase cineva de la frontiera poarta deschisa la Rusi,iar ala de la suspante il zadara in toate felurile posibile.In principiu e o smecherie de distractie la aer curat.Azi ne-a gonit ploaia de pe camp.Protagonisti au fost super aripioara lui Mitica care zboara intr-un mare fel,P-ul 51 cu bateria pe jumatate si-a facut trebusoara,nu a lipsit top starul care si-a gasit culcus de aterizare dupa vre-o sase incercari.Locul stramt,boschetii mari si desi,masinile parcate aiurea dupa schimbarea directiei vantului.M-am vazut nevoit sa aterizez cu vantul in coada,cu viteza ca la raliu.S-a oprit motorul in boscheti in rest totul ok.A venit ploaia si ne-a udat putin. :drinks: :yahoo:
#4882
Postat 24 June 2013 - 09:09 PM
Toate bune si frumoase numai ca la decolare roata unui tren sa intors si eu am vazut abia cand ma pregateam de aterizare , asta combinata cu o musca , o afurisita de musca care a ajuns (nu stiu cum ) intr-un loc in care numai "serifa " are acces au dus la o aterizare dezastruoasa .
Dar vanatorul a rezistat eroic , plus ca am gresit ... dezastruos cand am vazut ca un retract sa strans la primul contact cu solul si nu l-am pus pe burta cu amandoua retracturile sus .
Zborul a fost un ..... spectacol , dar fara pic de vant venea la aterizare co o bomba .
https://www.youtube....eature=youtu.be
https://www.youtube....e&v=CRuBFRZn2oY
Aceasta postare a fost editata de tantar: 24 June 2013 - 09:10 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4883
Postat 24 June 2013 - 09:30 PM
La buzau, astazi s-au zburat trei planoare, care au urcat cu 4 mps in termica. Graupner MX12 HOTT a fost scula care a masurat viteza verticala, desi, nu era nevoie de variometre. Din nou, un easyglider a urcat cel mai bine in termica..uf...spumele astea...
#4884
Postat 25 June 2013 - 02:39 AM
tantar, la 24 June 2013 - 09:09 PM, a spus:
Toate bune si frumoase numai ca la decolare roata unui tren sa intors si eu am vazut abia cand ma pregateam de aterizare , asta combinata cu o musca , o afurisita de musca care a ajuns (nu stiu cum ) intr-un loc in care numai "serifa " are acces au dus la o aterizare dezastruoasa .
Dar vanatorul a rezistat eroic , plus ca am gresit ... dezastruos cand am vazut ca un retract sa strans la primul contact cu solul si nu l-am pus pe burta cu amandoua retracturile sus .
Zborul a fost un ..... spectacol , dar fara pic de vant venea la aterizare co o bomba .
https://www.youtube....eature=youtu.be
https://www.youtube....e&v=CRuBFRZn2oY
............................
UFFF!!!!...N-avem si noi locuri amenajate de zbor...cu pista asfaltata...cu tot ce trebuie!!! ...Zburam pe unde apucam...pe unde gasim o fasie de camp fara balarii si gunoaie...
Pacat!!! Ce a patit avionul ???
...Avionul zboara superb!!!...Extrem de "scale" si nu remarc vre-o tendintza de angajare...A decolat un pic cam indecis si a rulat prea mult...Parca i-ar trebui un pic mai multa viteza si in zbor... dar aici tu stii cum ai zburat cu el...(cat ai accelerat...)...La warrbird-uri, viteza e totul!!!....M-am convins!!!...Iti trebuie doar reflexe...si de reflexe nu duci lipsa!!!!
...Mi-a placut cum ai zburat!!!! :good: ...Iti perfectionezi stilul in materie de warrbird-uri... :drinks:
...Daca vrei sa vina mai incet la aterizare:
1 - Micsoreaza-i relantiul motorului din statie, fiindca un relanti mare, mareste f. mult viteza cu care vine la aterizare (am vazut si la FW-ul lui Victor...)
2 - Fa-i flapsuri care sa se poata deschide pe frana aerodinamica (70...80 grd.)...In pozitia asta mentin f. bine aerul sub aripi(nu trebuie sa te sperii de acest unghi f. mare...)...dispare orice tendintza de angajare... si totusi avionul va veni cu o viteza muuult mai mica la aterizare...Vei proteja astfel trenul de aterizare de multe neplaceri...pt. ca socul e mult mai mic la viteza mica!!!...In plus, daca flapsurile tin aerul sub aripi, nici descarcarea greutatii nu se mai face in totalitate pe trenul de aterizare (decat la oprire)...pt. ca avionul inca pluteste, chiar si la viteze mici... :good:
...Am observat asta la ME 109...
...Cu flapsuri care se deschid doar 40...45 grd, avionul pluteste bine, dar vine tot cu viteza mare si pluteste lung...Iti trebuie pista lunga....
LA WARBIRD-uri FLAPSURILE SANT ESENTIALE !!! :good: ...Stiu ca le ai pregatite...pacat ca n-ai apucat sa le faci!!!
.............................
Daca accepti un sfat...La aterizare, lasa-l sa coboare pe o panta mai pronuntzata (ca sa vina cu viteza) il redresezi cand ajunge aproape de sol (treptat) si-l lasi sa piarda viteza singur, in zbor orizontal la 50 cm de sol (foarte jos).
...Unele warrbird-uri vor un pic de acceleratie chiar inainte sa atinga solul (combinata cu miscarea profundorului...)...si aterizeaza mult mai lin... :good:
...Si masina parcata prea aproape, poate fi un obstacol care iti ingradeste mult spatiul!!!...Invatza-te sa zbori la 30-50 m de masina!!! E mult mai bine!!!...Nu-i mare lucru sa o parchezi mai departe!!! :good:
..........................
Am gasit filmul asta acum...E nou!...E cu dedicatie pt. tine... :drinks:
...Eu sant indragostit de felul in care arata bruta asta in aer...si mai ales de felul in care zboara!!! :good: E greu de imitat!!!
https://www.youtube....eature=youtu.be
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4885
Postat 25 June 2013 - 02:52 AM
hype, la 24 June 2013 - 02:09 PM, a spus:
Normal Dane sa fie nervos,vantul era de la mama lui,uitase cineva de la frontiera poarta deschisa la Rusi,iar ala de la suspante il zadara in toate felurile posibile.In principiu e o smecherie de distractie la aer curat.Azi ne-a gonit ploaia de pe camp.Protagonisti au fost super aripioara lui Mitica care zboara intr-un mare fel,P-ul 51 cu bateria pe jumatate si-a facut trebusoara,nu a lipsit top starul care si-a gasit culcus de aterizare dupa vre-o sase incercari.Locul stramt,boschetii mari si desi,masinile parcate aiurea dupa schimbarea directiei vantului.M-am vazut nevoit sa aterizez cu vantul in coada,cu viteza ca la raliu.S-a oprit motorul in boscheti in rest totul ok.A venit ploaia si ne-a udat putin. :drinks: :yahoo:
......................
:rofl:...Eu il tin de pomana in masina de cand am paramotorul...Am capatat asa aversiune vis-a-vis de vant, incat nu mai merg la zbor cand nu-i vreme calma...Abia acum realizez ca atunci cand m-a prins furtuna cu paramotorul in aer (vineri seara) puteam sa scot zmeul sa-l incerc...Si asa nu l-am zburat nici o data... :blush:...Dar sant asa de crispat de vant, incat nici nu mi-am mai pus problema sa mai ridic ceva in aer...Nici nu mi-a trecut prin cap ca e vreme buna pt. zmeu... :pardon:
...E nasol sa aterizezi cu vantul din spate!!!...Vine ca ghiuleaua!!!...Rade tot ce prinde in cale...si nu se mai opreste... :ph34r: ...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4886
Postat 25 June 2013 - 06:14 AM
baaa diaia e bun S-BUSU"....sa-ti mai pui un servo la...DONEZ IO unul..restul poezie ..l-ai capotat bine ,vorba lui (multe cifre)..fa relantiul ala mai mic nebunaticule +flapsurile
#4887
Postat 25 June 2013 - 07:39 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4888
Postat 26 June 2013 - 08:58 AM
incepatoru, la 14 June 2013 - 08:53 AM, a spus:
Eu deja m-am pus pe treaba
Spitt....
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4890
Postat 26 June 2013 - 09:24 AM
tantar, la 25 June 2013 - 07:39 AM, a spus:
Tu, in loc sa te bucuri de senzatie, zbori avioane? :crazy:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4891
Postat 26 June 2013 - 09:28 AM
GigiGL, la 26 June 2013 - 09:24 AM, a spus:
Avea trompa mica si ghearele mari .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4892
Postat 26 June 2013 - 09:30 AM
incepatoru, la 26 June 2013 - 09:05 AM, a spus:
Eu am ales Spit'ul voi alegeti din celelalte
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4893
Postat 26 June 2013 - 02:25 PM
tantar, la 25 June 2013 - 07:39 AM, a spus:
... :rofl: Pai cum Dumnezeu a ajuns musca aia cu trompa mica si gheare mari in zona X ?!?...Ai lasat usa deschisa?!? :yahoo:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4894
Postat 26 June 2013 - 02:31 PM
tantar, la 26 June 2013 - 08:58 AM, a spus:
Spitt....
..................
:o Breeeee!!!...Pai era vorba de unul de 2 m !!!...Ce-i asta?!? :blush:
...Cat de mare vrei sa-l faci???
................
Eu daca ma apuc sa mai fac ceva din depron, va fi unul de 1,6...1,8 m...pt. ca intelegi ceva din el...Zboara mult mai bine...etc.
...Vezi ca exista si versiunea cealalta a planurilor...Cu coaste...Acesta e tip MONOBLOC...Pe acesta daca il lucrezi ca la carte, la o anverguta de 1000 mm, trebuie sa iasa undeva la 300 gr...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz