Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#4580
Postat 18 May 2013 - 12:38 PM
tantar, la 15 May 2013 - 10:46 AM, a spus:
Ciprian este tanar , o sa invete , nu are nimeni dreptul sa-i dea ignore sau mai stiu eu ce ... Sunt avioanele lui si hotaraste singur ce face cu ele .
ZBURATI NU VA CERTATI !
..............................
OK! Sant perfect de acord!...Doamne fereste...nu ii dicteaza nimeni ce sa faca cu avioanele lui, dar sa nu vorbeasca aiurea...Eu stiu ca atunci cand vorbesc ceva...cand spun ca dau cuiva ceva, apai asa ramane...chiar daca ma razgandesc intre timp...chiar daca imi pare rau ca am spus acel lucru...nu ma mai sucesc, pt. ca m-as face de toata bafta...
...Daca nu sant sigur, atunci imi las rezerve si spun ca nu sant sigur...ca ma mai gandesc...etc...Ca sa stie si cel cu care vorbesc cum stau treburile...
...Altfel...daca nu ne mai putem baza pe ce spun cei din jurul nostru, la ce mai vorbim ?!?
..............................
Spui ca ne facem de ras discutand despre asta...Eu cred ca ne facem de ras mai tare daca acceptam printre noi si toleram astfel de "specimene"...astfel de comportamente !!! :good: ...Toti cei care vor lua teapa de la @Ciprian97, vor spune a 99-a oara: "-Moldovenii aia..........etc.etc.etc....care nu au doua vorbe la un loc!" Si chiar nu e asa!!!
..............................
Nu am a comenta mai mult si pt. mine acest subiect este inchis! Dar am vrut sa se stie ca si eu sant unul din cei multi, carora le-a facut o faza aiurea...Poate...ca un semnal de alarma suplimentar (daca mai era nevoie...)!
Tot respectul! :hi:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4581
Postat 18 May 2013 - 12:54 PM
GigiGL, la 18 May 2013 - 06:38 AM, a spus:
Noi am iesit astazi. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#4582
Postat 18 May 2013 - 01:12 PM
didip, la 18 May 2013 - 12:54 PM, a spus:
Si era vreun bai daca dadeati un semn inainte? Uite acum mai am putin si termin de incarcat si packul aripii, pe langa Bixler si ies la Faleza in cateva minute.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4583
Postat 18 May 2013 - 03:40 PM
dan1972, la 18 May 2013 - 12:38 PM, a spus:
Tot respectul! :hi:
Acu' ca te-ai racorit .... subiect inchis .
Nici unul dintre noi nu este perfect , cu totii invatam .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4585
Postat 18 May 2013 - 06:38 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4586
Postat 18 May 2013 - 08:48 PM
Am reusit sa filmez si eu...in sfarsit...Uite un zbor cu P 40-ul micro:
Ce parere ai despre dracia asta mica ?!? :rofl: ...E destul de vitezoman si surprinzator de stabil pt. dimensiunea asta (chiar si pe vant...)!!!
...Am descoperit dece nu zbura...Cei de la Sierra mi-au zis ca CG-ul e la 1/3 aripa...si a fost nevoie sa-i pun 10 gr. plumb pe coada...Dar nu era nici pe departe asa!!!...Aripile fiind cu varfurile mult in fatza, CG-ul se muta in fatza...Logic!!!
...L-am trantit de 3-4 ori pana sa-mi dau seama ca ridica botul aiurea si ca acesta e motivul...I-am dat jos plumbul de pe coada si zboara perfect...Nu ma mai satur sa-l zbor... :yahoo: ...Ieri l-am zburat 90% din timp cu acceleratia la max.
Filmarea e facuta cu o camera Sony HD de 16 Mp...dar a fost f. putina lumina si nici nu i-am invatzat eu toate functiile din meniu...Focalizeaza un pic mai greu...Inca nu am reusit sa-mi dau seama ce trebuie sa-i fac...Este prima filmare... :pardon:
Dupa zborul cu P 40, am incercat sa zbor paramotorul, dar mi-a fost teama sa pun camera pe cap...sa nu se incurce in suspante... :pardon: ...In principiu, am reusit sa fac paramotorul sa planeze drept, dar mai trebuie sa reglez unghiul de incidentza al aripii (AUA)...Acum, daca o lansez fara motor, planeaza lin pana la sol, aterizeaza pe roti, apoi se aseaza aripa in fatza triciclului...
...Dar daca-i dau si motor, triciclul depaseste aripa mult, ajunge la orizontala, exact in fatza aripii, nu are suficienta tractiune, apoi pica exact pe motor...
...Azi i-am modificat lungimea suspantelor, dar n-am mai reusit sa ies la camp...Sper sa reusesc s-o zbor...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4587
Postat 18 May 2013 - 09:06 PM
dan1972, la 18 May 2013 - 08:48 PM, a spus:
Am reusit sa filmez si eu...in sfarsit...Uite un zbor cu P 40-ul micro:
Ce parere ai despre dracia asta mica ?!? :rofl: ...E destul de vitezoman si surprinzator de stabil pt. dimensiunea asta (chiar si pe vant...)!!!
...Am descoperit dece nu zbura...Cei de la Sierra mi-au zis ca CG-ul e la 1/3 aripa...si a fost nevoie sa-i pun 10 gr. plumb pe coada...Dar nu era nici pe departe asa!!!...Aripile fiind cu varfurile mult in fatza, CG-ul se muta in fatza...Logic!!!
...L-am trantit de 3-4 ori pana sa-mi dau seama ca ridica botul aiurea si ca acesta e motivul...I-am dat jos plumbul de pe coada si zboara perfect...Nu ma mai satur sa-l zbor... :yahoo: ...Ieri l-am zburat 90% din timp cu acceleratia la max.
Filmarea e facuta cu o camera Sony HD de 16 Mp...dar a fost f. putina lumina si nici nu i-am invatzat eu toate functiile din meniu...Focalizeaza un pic mai greu...Inca nu am reusit sa-mi dau seama ce trebuie sa-i fac...Este prima filmare... :pardon:
Dupa zborul cu P 40, am incercat sa zbor paramotorul, dar mi-a fost teama sa pun camera pe cap...sa nu se incurce in suspante... :pardon: ...In principiu, am reusit sa fac paramotorul sa planeze drept, dar mai trebuie sa reglez unghiul de incidentza al aripii (AUA)...Acum, daca o lansez fara motor, planeaza lin pana la sol, aterizeaza pe roti, apoi se aseaza aripa in fatza triciclului...
...Dar daca-i dau si motor, triciclul depaseste aripa mult, ajunge la orizontala, exact in fatza aripii, nu are suficienta tractiune, apoi pica exact pe motor...
...Azi i-am modificat lungimea suspantelor, dar n-am mai reusit sa ies la camp...Sper sa reusesc s-o zbor...
Salut! Ce greutate are tryke-ul de la parapanta?
#4589
Postat 19 May 2013 - 12:12 AM
Salutare! Triciclul are 600 gr. fara LiPo. Prima data am incercat sa-l zbor cu 3s-2200 mAh, dar am inteles ca e prea usor. Acum am incercat cu 3s-4500 mAh...Cantareste 980 gr si am impresia ca e mai bine.
...Am inteles ca trebuie sa aiba undeva intre 1100 si 1500 gr...Acum sant pe aproape...
Pe triciclu am motor 3530-1100kv-315W cu elice 10x7 APC...Scoate aprox 1100...1200 gr.tractiune...Multi spun ca trebuie un motor mai puternic (3536...3542 de 4...500W) dar vad ca asta are putere sa traga de aripa...atat timp cat e in stare sa se ridice din suspante...in fatza...pana la orizontala...
...Ieri am avut o faza cand dupa lansare, triciclul a coborat pana la firul ierbii, am accelerat maxim, triciclul a depasit gondola si a scos-o din faza aia...S-a ridicat...Dar nefiind reglata cum trebuie, aripa a ramas prea in urma (prea pe spate si a franat, in loc sa gliseze in aer si sa-si continue zborul...Daca treceam de faza aia, cred ca reuseam s-o ridic in aer... :pardon:
....................
Cred totusi ca la mine altele au fost problemele...
1 - Prima data nu am fost atent si nu i-am reglat suspantele perfect egale (una din suspantele A, era mai lunga cu 5-6mm...atunci cand se lasa pe o parte aripa...acum 2 sapt.).Acum am rezolvat problema asta...Planeaza drept si aterizeaza drept...
2 - Ieri am avut suspantele A prea lejere (unghi de incidentza prea mare...)...Distantza intre urechea suspantelor A si cea a suspantelor D, era de 54 mm...Am inteles ca trebuie sa fie 70mm+-10mm...Acum le-am reglat la 70 mm, dar n-am reusit sa mai ies la zbor azi...Urmeaza sa incerc...probabil maine...
De aceea cred ca ramane aripa un urma...isi modifica puternic unghiul de incidentza si franeaza complet zburatoarea...Prostia e ca se intampla exact dupa decolare si n-am mai avut timp sa compensez din comenzi (motor...eleroane...)...Paramotoarele au si inertie mare (balans) si raspund destul de tarziu la comenzi...iar la decolare nu ai prea mult timp sa reactionezi...
......................
Referitor la motor...Eu as fi multumit daca reusesc s-o fac sa zboare...Nu-mi trebuie deocamdata arobatie....Si cred ca daca este bine reglata aripa, chiar daca va urca mai lent, va avea suficienta fortza motorul asta s-o ridice pe o panta lina in aer.
......................
Voi filma urmatoarea incercare si o sa pun filmul aici...Am reusit sa mesteresc suportul de camera foto, pt. pus pe cap...Acum am cu ce sa filmez... :yahoo:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4590
Postat 19 May 2013 - 12:35 AM
...Deci daca aripa nu e reglata bine, poti sa ai mama motorului ca tot nu zboara... :good: ...Teoretic, daca aripa e reglata perfect, din momentul in care o ridici in aer cu mana, ar trebui sa fie in stare sa zboare orizontal, cu orice motor...
...De fapt asta e una din probleme...Trebuie corelat unghiul de incidentza (AUA) si cu puterea motorului...Acest unghi trebuie micsorat (in cazul meu) pana cand triciclul are fortza sa se mentina in fatza aripii la decolare...Daca unghiul e prea mic, zburatoarea va plana abrupt, iar daca acest unghi e prea mare, aripa ramane in urma...franeaza din ce in ce mai tare si zburatoarea isi pierde complet viteza (se prabuseste...sau intra in balans...in cazul in care e deja in aer...mai sus...
.....................
O sa vad cum se comporta acum...dupa noile reglaje...Ieri n-am mai avut timp si rabdare sa stau s-o reglez la camp, pt. ca a plouat mocaneste si era deja tarziu (20:50)...Am zis ca data viitoare, nu-mi mai iau la zbor alta zburatoare si ma ocup doar de parapanta...Ori la bal...ori la spital... :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4591
Postat 19 May 2013 - 01:40 AM
GigiGL, la 16 May 2013 - 12:39 PM, a spus:
......................
Nene Gigi!!! Nenea Viorel!!!...Dar intrunirea de la LUICA ?!? Nu mergeti ?!?...Am inteles ca e exact in aceeasi perioada cu cea de la Vadeni... :pardon: ...Am batut noi drumul pana la RR si nu mergem aici la 250 Km ?!?
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4592
Postat 19 May 2013 - 05:42 AM
dan1972, la 19 May 2013 - 01:40 AM, a spus:
Nene Gigi!!! Nenea Viorel!!!...Dar intrunirea de la LUICA ?!? Nu mergeti ?!?...Am inteles ca e exact in aceeasi perioada cu cea de la Vadeni... :pardon: ...Am batut noi drumul pana la RR si nu mergem aici la 250 Km ?!?
DANE din cate stiu BORSU DE PESTE este pe 25 saptamana viitoate ..iar LUICA din cate vorbisi cu VALI weekendul de la sfarsitul luni (daca informatia nu-i corecta fac crime ).. =@ Oricum saptamana 27-31 sunt in BUCURESTI .la cursuri DECI cine are ceva de livrat pe ruta GALATI-BRAILA-BUZAU- BUCURESTI sa urlati ..(@PILU"..pregateste cutia ca oricum ma gasesc cu @MIHAI SUPY)...
#4593
Postat 19 May 2013 - 06:02 AM
incepatoru, la 19 May 2013 - 05:42 AM, a spus:
mmdeaaa deci nu kileresc pe nimeni..
Va anuntam ca in perioada 31mai - 2iunie va avea loc intalnirea anuala - La zbor alaturi de prieteni - organizata de ARdM in cadrul Rc Parc Luica, cu sprijinul primariei Luica.
Inventarul locatiei este dupa cum urmeaza:
- modelodromul inierbat
- hangar pentru modele
- loc de joaca pentru copii
- loc de campare, dus, toaleta
- curent electric, apa curenta rece/calda
... se completeaza cu:
- bere la tap, sucuri, cafea, ceai...
- gratar + gateala la ceaun, deja cunoscuta ciorba de fasole
- karaoke de la DJ Lipitoru'
- foc de tabara
- diverse...
In speranta ca nu vor fi fenomene meteo deosebite va asteptam pentru inca un weekend de poveste, ca toate cele desfasurate de 4ani incoace la aceasi data!
ps urmatorea saptamana, respectiv 06-08iunie, va avea loc etapa de campionat F4C, asa ca va puteti pregatii programul pentru acest eveniment sau pentru open-ul care se va desfasura odata cu etap
Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 19 May 2013 - 06:04 AM
#4594
Postat 19 May 2013 - 07:29 AM
incepatoru, la 19 May 2013 - 05:42 AM, a spus:
ce cutie??flinonul a fost reparat si zboara (decamdata) mai bine ca inainte.Fuselaj scandurica,motor 300w,servo digitale metalice 2kg cuplu,aripi reconditionate,coada mai mare.Nu am ce sa ii dau lui Mihai,l-am reparat si pana la urmatorul crash nu ma gandesc sa il dau(urmatorul crash va fi intentionat daca nu prind drag de el cat de repede)
Lasand certurile(ca-i jurnal de zbor),am dezmortit aripile decatlonului de spuma.Noua motorizare de 130w il duce foarte bine,cele 2 servo pe eleroane combinate cu 2 pe flaps fac un gigantic flaps ce scade viteza de aterizare la 20km/h-15(asa este pe gps,viteze medii de aterizare),viteza medie de zbor 50km/h,varf de viteza 83km/h(picaj motor maxim).Si cum roua de dimineata inca nu a trecut,l-am udat tot ^_^
cateva poze facute de mine in timpul zborului
#4595
Postat 19 May 2013 - 09:06 AM
Dane,azi avem in plan si testarea in noua formula de fabricatie cu motorizare termica a cearceafului zburator,sub atenta supraveghere a @-ului Mitica,eu probez statia in 2,4.Aterizari usoare :drinks:
#4596
Postat 19 May 2013 - 11:29 AM
incepatoru, la 19 May 2013 - 06:02 AM, a spus:
Va anuntam ca in perioada 31mai - 2iunie va avea loc intalnirea anuala - La zbor alaturi de prieteni - organizata de ARdM in cadrul Rc Parc Luica, cu sprijinul primariei Luica.
Inventarul locatiei este dupa cum urmeaza:
- modelodromul inierbat
- hangar pentru modele
- loc de joaca pentru copii
- loc de campare, dus, toaleta
- curent electric, apa curenta rece/calda
... se completeaza cu:
- bere la tap, sucuri, cafea, ceai...
- gratar + gateala la ceaun, deja cunoscuta ciorba de fasole
- karaoke de la DJ Lipitoru'
- foc de tabara
- diverse...
In speranta ca nu vor fi fenomene meteo deosebite va asteptam pentru inca un weekend de poveste, ca toate cele desfasurate de 4ani incoace la aceasi data!
ps urmatorea saptamana, respectiv 06-08iunie, va avea loc etapa de campionat F4C, asa ca va puteti pregatii programul pentru acest eveniment sau pentru open-ul care se va desfasura odata cu etap
Campionatul National pentru F4C, va fi in 6 - 8 septembrie !
#4597
Postat 19 May 2013 - 12:07 PM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 19 May 2013 - 12:07 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4598
Postat 19 May 2013 - 12:37 PM
GigiGL, la 19 May 2013 - 12:07 PM, a spus:
O sa dau 'duma' si eu prin CUDALBI , la magazinul de piese . O sa'i pun o poza pe geam .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4599
Postat 19 May 2013 - 01:06 PM
P.S. trebuie sa ne amintim ca traim in romania, mie mi-au furat telefonul acum 3 zile.
Aceasta postare a fost editata de Zen: 19 May 2013 - 01:09 PM
#4600
Postat 19 May 2013 - 01:11 PM
tantar, la 19 May 2013 - 12:37 PM, a spus:
Cel mai probabil este un individ cu un motoscuter si casca neagra, inaltime medie, la circa 40 ani care a venit din partea opusa soselei, din spatele manastirii, apoi a intors. Fata ii era ascunsa de casca, nu pot da alte detalii. La cateva minute nu mai era nici el nici statia. Dar nu l-am vazut luand-o, deci nu pot sa-l acuz direct.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 19 May 2013 - 01:13 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4601
Postat 19 May 2013 - 01:19 PM
Zen, la 19 May 2013 - 01:06 PM, a spus:
P.S. trebuie sa ne amintim ca traim in romania, mie mi-au furat telefonul acum 3 zile.
Ei, de astea stiu multi sa vanda si sa utilizeze! Acum, asta e: domnia si prostia costa! Am alta pe drum, urmeaza resoftarea, setari pe toate modelele.... asta ca sa nu ma plictisesc probabil! Daca n-am fost atent si n-am mai facut backup .... :pardon:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4602
Postat 19 May 2013 - 02:49 PM
dan1972, la 19 May 2013 - 12:12 AM, a spus:
Salutare! Triciclul are 600 gr. fara LiPo. Prima data am incercat sa-l zbor cu 3s-2200 mAh, dar am inteles ca e prea usor. Acum am incercat cu 3s-4500 mAh...Cantareste 980 gr si am impresia ca e mai bine.
...Am inteles ca trebuie sa aiba undeva intre 1100 si 1500 gr...Acum sant pe aproape...
Pe triciclu am motor 3530-1100kv-315W cu elice 10x7 APC...Scoate aprox 1100...1200 gr.tractiune...Multi spun ca trebuie un motor mai puternic (3536...3542 de 4...500W) dar vad ca asta are putere sa traga de aripa...atat timp cat e in stare sa se ridice din suspante...in fatza...pana la orizontala...
...Ieri am avut o faza cand dupa lansare, triciclul a coborat pana la firul ierbii, am accelerat maxim, triciclul a depasit gondola si a scos-o din faza aia...S-a ridicat...Dar nefiind reglata cum trebuie, aripa a ramas prea in urma (prea pe spate si a franat, in loc sa gliseze in aer si sa-si continue zborul...Daca treceam de faza aia, cred ca reuseam s-o ridic in aer... :pardon:
....................
Cred totusi ca la mine altele au fost problemele...
1 - Prima data nu am fost atent si nu i-am reglat suspantele perfect egale (una din suspantele A, era mai lunga cu 5-6mm...atunci cand se lasa pe o parte aripa...acum 2 sapt.).Acum am rezolvat problema asta...Planeaza drept si aterizeaza drept...
2 - Ieri am avut suspantele A prea lejere (unghi de incidentza prea mare...)...Distantza intre urechea suspantelor A si cea a suspantelor D, era de 54 mm...Am inteles ca trebuie sa fie 70mm+-10mm...Acum le-am reglat la 70 mm, dar n-am reusit sa mai ies la zbor azi...Urmeaza sa incerc...probabil maine...
De aceea cred ca ramane aripa un urma...isi modifica puternic unghiul de incidentza si franeaza complet zburatoarea...Prostia e ca se intampla exact dupa decolare si n-am mai avut timp sa compensez din comenzi (motor...eleroane...)...Paramotoarele au si inertie mare (balans) si raspund destul de tarziu la comenzi...iar la decolare nu ai prea mult timp sa reactionezi...
......................
Referitor la motor...Eu as fi multumit daca reusesc s-o fac sa zboare...Nu-mi trebuie deocamdata arobatie....Si cred ca daca este bine reglata aripa, chiar daca va urca mai lent, va avea suficienta fortza motorul asta s-o ridice pe o panta lina in aer.
......................
Voi filma urmatoarea incercare si o sa pun filmul aici...Am reusit sa mesteresc suportul de camera foto, pt. pus pe cap...Acum am cu ce sa filmez... :yahoo:
Salut! Ok,tine greutatea la 1,2-1,3kg si pe vant mai taricel chiar si 1,5kg. Motorul ar trebui sa fie suficient ca putere,ar fi destul si unul de 250w. Triciclul se ridica la orizontala pentru ca este prea usor,900gr sunt cam putine pentru acest tip de vela. Mai este si reglarea unghiului de incidenta(AOA),care difera de la vele la vela,chiar daca sunt toate HK!Mare atentie la reglarea franelor(eleroanelor),cand o ridici cu mana,pentru zbor,trebuie sa pluteasca la orizontala(daca este un pic de vant). Atunci esti sigur ca e reglata bine.Bineinteles,mai raman reglajele dupa ce o zbori! Zboruri reusite si multa bafa,trebuie sa zboare!
#4603
Postat 19 May 2013 - 02:53 PM
GigiGL, la 19 May 2013 - 01:11 PM, a spus:
Stai linistit ca daca'l dibui stiu eu cum sa'l "acuz" .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4604
Postat 19 May 2013 - 03:51 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#4605
Postat 19 May 2013 - 06:22 PM
GigiGL, la 19 May 2013 - 12:07 PM, a spus:
Receptionat nene,daca apare la Tecuci,1000% smecherul va fi directionat spre mine la vanzare,ma stiu si plozii.Tantare,nu-mi bat capul cum sa-l acuz,sa fie multumit sa dau din gura si nu din maini.Nu bag mana in foc ca-mi vor sta brandurile de pomana,mai ales ca am trecut si eu prin astfel de experienta la Focsani.Am lasat masina deschisa cat sa car bagajele la et.1,cca 50m.Am terminat de carat,lipsea doar statia.JR. 4 zboruri cu o aripioara,nici nu stiam sa o folosesc ca oamenii.Aproape am plans de draci.Mi-a trecut,da greu.Sa fii matale sanatos,belelele vin singure. :drinks:
#4606
Postat 19 May 2013 - 08:41 PM
GigiGL, la 19 May 2013 - 01:19 PM, a spus:
gigi urmareste presa locala si tocmai.ro
da cum bou ala ce a luat o, cine stie la ce categorie o baga
in fine sint sigur ca o sa o vinda ca nu stie el ce sa faca cu ea
#4607
Postat 19 May 2013 - 10:22 PM
#4608
Postat 19 May 2013 - 11:06 PM
incepatoru, la 19 May 2013 - 05:42 AM, a spus:
...........................
Nene Viorel...Mie mi-a zis Vali ca sant ambele intruniri saptamana viitoare (se suprapun...)...Daca sant la diferentza de o saptamana e perfect!!! Putem merge la amandoua... :yahoo: :drinks:
Esti sigur ca Luica e pe 31 ?!?...Eu o sa tin legatura cu Vali...
Cine merge la Luica ?!? :rolleyes:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz