Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#4341
Postat 06 April 2013 - 08:20 AM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 06 April 2013 - 08:21 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4343
Postat 07 April 2013 - 06:30 AM
http://img836.imageshack.us/img836/8913/dsc06973l.jpg
siiii..parca`ar mai trebui vreo doua...10minute de zbor nu e deajuns.... :pardon:
#4344
Postat 07 April 2013 - 06:50 AM
#4345
Postat 07 April 2013 - 06:52 AM
Mihai_supy, la 07 April 2013 - 06:50 AM, a spus:
Modelu` asta a ajuns drog...urmeaza sa ma mut pe camp definitiv cu cortul si sa incarc toata ziua baterii :clapping:
#4346
Postat 07 April 2013 - 07:34 AM
Ciprian97, la 05 April 2013 - 09:35 PM, a spus:
Taci ma,stie sa faca acrobatiile de baza,cu un pic de ajutor din partea vantului face harier,face hovering,face cartofi pai si oua ochiuri,taie lemne, bate cuie,bea rachiu.....restul tine de indemanarea pilotului.Intre noi fie vorba,proprietarul,are experienta sa dea si la altii.Modelul ala este exact ce se vrea a fi,va face senzatie prin prezenta realistica si gama de culori,cat despre tinuta in timpul zborului ma indoiesc ca vor fi carcotasi.Mai ia in calcul si satisfactia ca omul l-a facut cu manuta lui,deci,cine e cel mai fericit??
#4348
Postat 07 April 2013 - 08:17 AM
incepatoru, la 07 April 2013 - 06:12 AM, a spus:
Si au zburat, s-au mai facut reglaje, probe, dar nu si poze. Curiosii puteau vedea la fata locului desfasurarea evenimentelor! :good:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4349
Postat 07 April 2013 - 06:45 PM
incepatoru, la 20 March 2013 - 08:33 PM, a spus:
..........................
Pai il bagi in masina breee...Pliezi bancheta...dai scaunul din dreapta in fatza...etc...Ce sa cauti cu el pe masina?!? @Lipitorul cum cara Pinkper-ul in masina?!? Asta sa fie problema!!!...Transportul...
..........................
Cu chederul...chiar ma simt vinovat...Tre sa dau de baut...greutatea lui in rachiu de prune... :drinks:
..........................
Scuze tuturor ca raspund cu intarziere, dar nu am mai intrat pe net aproape 2 sapt...Sant in amenajari acasa...mai si mesteresc la zburatoare printre picaturi....Calculatorul a fost mutat din loc si pliat in perioada asta... :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4350
Postat 07 April 2013 - 07:01 PM
daniel v, la 23 March 2013 - 06:42 PM, a spus:
.............................
Interesanta ideea...Trainer cu aripa jos...cu roata in bot...fara cabina (pt. o aerodinamica mai buna)...Il asteptam la zbor!!!...Sa mai simtim si miros+zgomot de metanol...Nu numai electrice... :drinks:
...Nu stiu de ce am impresia ca asta e categoria cea mai misto/comfortabila de zburatoare...Anvergura de 1500...1600 mm...motor de 7,5cc...greutate aprox. 2,5...2,7 kg...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4351
Postat 07 April 2013 - 07:05 PM
Ciprian97, la 23 March 2013 - 09:43 PM, a spus:
Aterizari usoare si zboruri multe!
..........................
Campul de la Martacesti este excelent acum !!!...L-a nivelat zapada si inghetzul...Am fost eu acum o saptamana...Asa ca nu te mai speria de pomana... :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4352
Postat 07 April 2013 - 07:06 PM
se da urmatoarele
Wing Area: 1237 in² (80 dm²)
Weight:16-18 lb (7258-8165 g)
Fuselage Length: 69 in (1753 mm)..la cartea tehnica a lu" monsenior DYNAFLITE :good: ..boonn ce ma ingrijoreaza e greutatea :excl: .Azi s-a facut vestita proba a cantarului si ..era sa fac infarct baaaaaaaa acolo scrie clar intre 7 kile si 8 ..a mieu" cantarit 3975 hai 4 kile fuselaju cu servoaie .ampenaje .rizirvor gol+motor .aprindere,tren fara roti...si fara electronica,si haripile la 2027gr echipate full in conditiile care am pus si flapsuri (2 servoaie in plus fata de orijinal).Matematica mea spune ca 4+2,1 =6,1 kile. SA CAD PE SPATE nu alta ..am crezut ca uitai sa pui civa .am verificat cutiile si constatai ca am mai ramas fix cu resturi de baghete &balsa ..m-am linistit le folosisi pe toate DECI intreb si io HAI sa zic 6kile juma" cu di toate + motor de 2,4 cp care invarte o helica 16x10 cum BREEE no sa fie acrobat ca de cineva cunoscut voua( no name .banuiti )zicea ca nu o sa aiba valente de acrobatie cand dicatlonu al"micu la 3 kile si 10cc metanol face ce face .(vazut la camp)....haideeeeeeaaaaa
ps..sper si vreauuuu ..wekendu" viitor la camp cu el sa vedem ce poate .Va anunt din start dupa decolare si trimaj...full trohtle ..asa ca pazea ..talibanilor :db:
#4354
Postat 07 April 2013 - 07:52 PM
daniel v, la 25 March 2013 - 01:14 PM, a spus:
Kaos-ul, este un model foarte simplu de construit, nu exagerez deloc spunandu-va ca-l puteti construi "pe genunchi in bucatarie" si foarte stabil in zbor.
Trenul de aterizare triciclu, cu roata de bot, este un sistem sigur care iti protejeaza modelul, parerea mea! Pe model, am roti Graupner,de 75x28mm diametru pe care le pot umfla si ajung la 80x30mm sau, folosi la presiunea atmosferica, in functie de teren.
Atunci cand pe model ai aripa jos si motorul cu cilindrul in sus, nu scapi de ulei decat daca pui un furtun din esapament, pana in coada modelului...dar nici atunci si asta v-o spun din experienta ! Din cauza asta am adoptat stilul "tractor" :) la evacuare !
.........................
Imi este rusine sa adaug ceva, vis-a-vis de ce ati spus dvs. si de experientza dvs...Confirm si eu...Trenul de aterizare din sarma de OL...cu spira-arc pe roata din fatza, este extrem de rezistent!!!...In plus, modelul nu capoteaza...nu rupi elici...este stabil la decolare...iar aterizarea se face pe rotile din spate, cum a zis si @HYPE...
...Constructia este destul de facila, pt. ca fuselajul are o forma simpla (patrata in sectiune...) si fara detalii "scale"...Este rezolvarea cea mai rapida pt.cine are motorul si nu are zburatoarea...
...Felicitari pt. model si multe zboruri frumoase cu el!!! Sa speram ca si vremea ne va da pace cat de curand...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4355
Postat 07 April 2013 - 07:59 PM
dan1972, la 07 April 2013 - 07:52 PM, a spus:
Imi este rusine sa adaug ceva, vis-a-vis de ce ati spus dvs. si de experientza dvs...Confirm si eu...Trenul de aterizare din sarma de OL...cu spira-arc pe roata din fatza, este extrem de rezistent!!!...In plus, modelul nu capoteaza...nu rupi elici...este stabil la decolare...iar aterizarea se face pe rotile din spate, cum a zis si @HYPE...
...Constructia este destul de facila, pt. ca fuselajul are o forma simpla (patrata in sectiune...) si fara detalii "scale"...Este rezolvarea cea mai rapida pt.cine are motorul si nu are zburatoarea...
...Felicitari pt. model si multe zboruri frumoase cu el!!! Sa speram ca si vremea ne va da pace cat de curand...
...desteptareaaaaaaaaa ROMANE ..e aprilie nu martie :good: ...
#4356
Postat 07 April 2013 - 08:06 PM
incepatoru, la 07 April 2013 - 07:06 PM, a spus:
se da urmatoarele
Wing Area: 1237 in² (80 dm²)
Weight:16-18 lb (7258-8165 g)
Fuselage Length: 69 in (1753 mm)..la cartea tehnica a lu" monsenior DYNAFLITE :good: ..boonn ce ma ingrijoreaza e greutatea :excl: .Azi s-a facut vestita proba a cantarului si ..era sa fac infarct baaaaaaaa acolo scrie clar intre 7 kile si 8 ..a mieu" cantarit 3975 hai 4 kile fuselaju cu servoaie .ampenaje .rizirvor gol+motor .aprindere,tren fara roti...si fara electronica,si haripile la 2027gr echipate full in conditiile care am pus si flapsuri (2 servoaie in plus fata de orijinal).Matematica mea spune ca 4+2,1 =6,1 kile. SA CAD PE SPATE nu alta ..am crezut ca uitai sa pui civa .am verificat cutiile si constatai ca am mai ramas fix cu resturi de baghete &balsa ..m-am linistit le folosisi pe toate DECI intreb si io HAI sa zic 6kile juma" cu di toate + motor de 2,4 cp care invarte o helica 16x10 cum BREEE no sa fie acrobat ca de cineva cunoscut voua( no name .banuiti )zicea ca nu o sa aiba valente de acrobatie cand dicatlonu al"micu la 3 kile si 10cc metanol face ce face .(vazut la camp)....haideeeeeeaaaaa
ps..sper si vreauuuu ..wekendu" viitor la camp cu el sa vedem ce poate .Va anunt din start dupa decolare si trimaj...full trohtle ..asa ca pazea ..talibanilor :db:
..ala"micu de 3 kile cu ASP 8,5CC ....ganditi 8) io deja ma gandesc ..la decolare banui ca o sa am emotii restul...poezie frate ..vedem :angel:
#4357
Postat 07 April 2013 - 08:09 PM
GigiGL, la 29 March 2013 - 11:35 AM, a spus:
:yahoo: :rofl: :rofl:
Felicitari nenea pt. "Rascalet"!!!...Misto!!! Zboruri multe si placute cu el!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4358
Postat 07 April 2013 - 08:13 PM
#4360
Postat 07 April 2013 - 08:52 PM
Ciprian97, la 07 April 2013 - 08:13 PM, a spus:
poti folosi asta....daca nu ..VEZI..sfaturile de la alti aici..
#4361
Postat 07 April 2013 - 09:00 PM
incepatoru, la 07 April 2013 - 08:22 PM, a spus:
(cu toate ca s-ar putea sa folosim.vezi aici
Si eu la fel ca mesterul ARIES .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4362
Postat 07 April 2013 - 09:06 PM
incepatoru, la 07 April 2013 - 07:59 PM, a spus:
...........................
:rofl: ...Eu ma iau dupa timpul real, nu dupa calendar...Vremea e ca in Februarie...Inca nu am iesit din hibernare... :rofl:
............................
Decathlonu' mare,,,,Pai eu zic ca a iesit bine greutatea!!!...Mi se pare exagerat la 8 Kg...Cred ca la 6,5 Kg e OK pt. o zburatoare de 2,2 m...Gandeste-te ca pt. Piper-ul meu au dat o greutate de 5,2...5,5 Kg RTF...Nu are cum sa ajunga la 8 Kg!!!
...Poti sa faci un calcul al sarcinii alare (S.portannta vs. greutate) si te convingi imediat cum stai...cum se va comporta in aer...Oricum...cred ca ar fi fost muuult prea greoi la 8 Kg!!!
............................
Felicitari si multe zboruri frumoase!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4364
Postat 07 April 2013 - 09:43 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4368
Postat 07 April 2013 - 10:10 PM
...La aterizare vine ca ghiuleaua (chiar si cu frana de pe ESC dezactivata...elicea se invarte permanent......Face gaura unde aterizeaza...sare pamantul unde atinge prima data roata din burta...si mai ruleaza pe sol 7...8...10 m.
...De decolat...decoleaza excelent!!!...Cu motorul la 2/3, aruncat lent din mana, pleaca singur pe o panta de 10...15 grd si peaca singur in aer...Nu trebuie sa-i fac nimic...Daca stiam, imi luam la mine si husa pt. statie...sa nu-mi mai inghetze mainile... <_<
...In schimb, nu zboara ca un planor...E mai apropiat de un trainer...Daca-i opresc motorul, incepe sa coboare pronuntzat...Si nu este din cauza unghiului motorului...pt. ca cu motorul zboara bine...nu trage in sus...indiferent de viteza sau acceleratie...
...
...........
Are incarcare alara extrem de mare pt. un planor....Peste 40 gr/dmp...Nu stiu de ce nu s-a echilibrat cum trebuie...Am folosit un motor de 70 gr exact ca si cel original...servo-uri pe coada exact cum il echipeaza producatorul...Naiba sa-i ia de chinezi!!! =@
...Am cel putin multumirea ca cu LiPo de 2200 mAh zbor cam 20...30 min, in conditiile in care motorizarea e suficienta...Pe vant l-am pus in "cobra" si a avut fortza sa stea in elice...
...........
Nu am reusit sa descarc 2 LiPo pt. ca a fost al naibii de frig...Mi-au picat mainile pe statie weekendul trecut...
Si ca totul sa fie amuzant...ca la fiecare maiden, emotiile nu lipsesc...si am uitat sa-i pun bolturile de blocare ale aripilor...Noroc ca aripile ies greu tare...Am vazut asta la prima aterizare...erau iesite cam 5 mm...A scapat... :lol:
.................
Urmeaza sa scot la zbor P40-ul micro si Paragliderul...numai sa ne dea pace vremea...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#4369
Postat 08 April 2013 - 06:05 AM
incepatoru, la 07 April 2013 - 08:52 PM, a spus:
Din pacate fierul meu nu prea le are cu tinutul temperaturii asa ca ori se raceste ori topeste folia....vorbeam de folie ca imi trebuie.... :clapping: