Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3771
Postat 27 January 2013 - 07:55 AM
...Ma tenteaza si un planor de 1800...2500 mm...Sa vedem ce se concretizeaza... :rolleyes:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3772
Postat 27 January 2013 - 08:47 AM
dan1972, la 27 January 2013 - 07:55 AM, a spus:
...Ma tenteaza si un planor de 1800...2500 mm...Sa vedem ce se concretizeaza... :rolleyes:
Daca iti iei Mustang din EPO .... da'neamtul' pt.ca nu o sa il mai zbori , daca iei balasa la 1600 7,5 este cam mic motorul .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3773
Postat 27 January 2013 - 08:54 AM
dan1972, la 27 January 2013 - 07:24 AM, a spus:
Aaaa! OK! L-am vazut ca zboara mai turbilitic si nu am stiut ca nu e trimat...Sorry!...Si-apoi daca nu ar fi si carcotasi pe aici ce-am face la vremea asta, cand ninsoarea si frigul nu ne dau pace ?!? :-)
....Stiu cum e cu pista cu borduri, unde de cele mai multe ori vii cu vantul din lateral...Ti-am zis ca si eu am incercat "sportul" asta la ANL-uri la noi...si e criminal!!!...Am dat de vre-o 2 ori cu Cessna de asfalt de am zis ca se imprastie...e aiurea rau!
....Venim la ANL, daca dai si tu un telefon din timp...
Uita-te la asta...E cu dedicatie pt. tine!!! B) Uita-te cu atentie la descrierea avionului!!!...Are sistem de tractiune vectorial....flapsuri si in bordul de fuga si in cel de atac...parasuta pt. franare dupa aterizare...doua EDF-uri de 70mm...E belea!!!
Hei DANE cum sa ma supar ,,
Am si eu ceva in pregatire , tot cu 2 EDF'uri si thrust-vectoring si cu o unitate 3 G ,proiect secret , deocamdata.
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3774
Postat 27 January 2013 - 01:03 PM
dan1972, la 27 January 2013 - 07:36 AM, a spus:
Evident...Cessna 182 zboara superb!!!
...Mama-Mama ce-ai ratat...stalpul!!! :ph34r: ....Pista aia chiar e pozitionata aiurea in raport cu stalpul ala!!!
...Credeam ca doar eu incerc sa zbor printre stalpii de iluminat... :rofl:
...La Cessna pune-i capota motorului si papucii rotilor cu rotile originale!!!...E mult mai vitezoman si aluneca muuult mai frumos prin aer...Am avut si eu o Cessna de ArtTech...Daca pui papucii originali pe roti, rotile originale sant suficient de mari ca sa decoleze si din iarba!!! Avand papucii pe roti, nu se mai propteste in orice denivelare, e si mai aerodinamic si nici nu o ingreunezi inutil...
Avionul ala zboara cel mai bine cu acumulatori de 2200 mAh (nu cu 2400...sau 2650 cum am zburat eu o vreme)...Scoate-i ESC-ul langa motor (in stanga lui) pt. ca in compartimentul bateriei se cam incinge (vara)...
Zboruri reusite!
Bun gasit, pista asa cum se vede, este singura varianta posibila din pacate, am cercetat toata zona si nu am gasit teren mai neted. :wacko:
Capota din pacate si-a dat "demisia" in vreo 10 bucati toamna trecuta in urma unui crash teribil un urma caruia nu credeam ca Cessna va mai zbura vreo data: aripile rupte, capota franjuri, panuol de foc cu batiul si suportul jambei facute aschii, fuselajul rupt in dreptul geamurilor..... Pana la urma am resuscitat-o, dar capota n-a mai avut nici o sansa...
Rotile de pe trenul principal sunt cale originale, (de 65mm), dar acum au amortizoare:


Jamba fata este facuta de mine, are o roata de 70 mm:

Papuceii rotilor sunt din polistiren, si nu i-am pus din cauza amortizoarelor. Pista este mai degraba buna pentru offroad decat pentru aeromodele dar alta nu am :wacko: Inainte de a face amortizoarele am rupt de vreo 2 ori jamba si suportul ei si era cat pe ce sa rup si suportul trenului principal... Acum ruleaza super :good:
Acum legat de baterie......cred ca se face o confuzie....modelul are 1,9m anvergura si vreo 2750g :pardon: . Bateria este 4S 3300mAh 25C, ( cea originala) si 4S 3200mAh 50C cea noua.
ESC-ul a fost montat din prima pe batiu, si tot acolo am prins si UBEC-ul de 6A. Cel din ESC-ul original a cauzat cele 4 crash-uri cand modelul a ramas fara control in zbor.
Acum fara capota au aer din plin Poate am sa reusesc sa-i fac o alta capota, dar nu am nici o idee valabila deocamdata....
Stima.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#3776
Postat 27 January 2013 - 09:10 PM
tantar, la 27 January 2013 - 08:14 PM, a spus:
:clapping:Fara cuvinte, adevarate bijuterii.:good:
Am o nelamurire: pe la minutul 4 00 pana la min 4:13 este bombardierul care decoleaza cam abrupt zic eu, dar nu am inteles care a fost faza cu aterizarea :ph34r: Nu-mi dau seama prea bine, s-au oprit motoarele?
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#3777
Postat 28 January 2013 - 01:11 PM
dan1972, la 27 January 2013 - 07:48 AM, a spus:
Si am mai observat o chestie interesanta la electrice...Pt. ca motoarele electrice au cuplu constant si mare la orice turatie, un model electric pleaca muuult mai bine decat un termic... Am impresia ca de cele mai multe ori electricele sant supramotorizate in raport cu greutatea...In contrapartida, am vazut multe termice care "o cam balbaie" daca reduci prea mult vitea...pana prind iar viteza...
...In schimb ce-mi place la termice....zbori frate de te plictisesti pana termini zeama!!!....La electrice dai cateva ture si gata "bacteria"...Tot timpul stai cu stress ca daca il fugaresti prea tare se termina curentul cand te astepti mai putin...
E clar!!! Termicele sant de mare efect, chiar daca sant mai dificil de zburat!!!
Promit ca la primavara sa apar la camp cu ceva frumos!!! B)
Uite Dane cine asteapta primavara.


#3778
#3779
Postat 30 January 2013 - 08:55 AM
adi elicopter gl, la 29 January 2013 - 11:11 PM, a spus:
sincer si acum regret ca l am dat pe al meu
Multumesc Ady.Stiam de cand ai trecut la nivelul superior ca va ramane in sistem un craculet din vechiul virus.Am trei receptori care au decedat,tu ai un amic care se pricepe.Ce zici,mai pot fi resuscitati?Duminica am pornit Top-ul,motorul ma unge pe suflet.Clocesc doua schiuri. :drinks:
#3780
Postat 01 February 2013 - 11:11 PM
hype, la 30 January 2013 - 08:55 AM, a spus:
sincer nu te sfătuiesc sa le repari doar stii povestea cu top starul ala, dacă insiști eu le trimit eba se numește dar după cum spuneam anterior e cea delicata treaba și dacă nu ești 100% ca e ok apar altele.............
iese careva duminica la un zbor?
#3781
#3782
Postat 02 February 2013 - 02:17 AM
tantar, la 27 January 2013 - 08:47 AM, a spus:
.........................
Scuze ca raspund cu intarziere!...Am avut de alergat cu niste acte cateva zile...
- ME 109...Ma gandesc ca fiecare zburatoare are temperamentul ei...ME-ul chiar zboara fain...Si la cat am muncit la el cu flaps-urile si retract-urile...nu stiu daca are cineva bani sa plateasca aceasta munca...Inca e la vanzare...O sa vad...
- Inca nu m-am hotarat ce o sa-mi iau...Termic sau electric/EPO...Dimensiunea de 1600 mm era pt. EPO....Pt. termic...stiu...Cu un motor de 7,5cc poti zbura un warbird de aprox. 1400 mm si max.2,8 kg...Asta ca sa mai si zboare... :D
Daca ma hotarasc la un Mustang mai mare, va fi benzinar de 26cc
- O sa vad...Imi doresc atat de multe incat nu reusesc sa ma hotarasc care sa fie prima... :pardon:
- Interesant proiectul tau!!! Cred ca ar fi interesant de vazut cum zboara un EDF mare + supramotorizat...
- Nu neglija F4U !!! :good: ...Cand e gata de zbor?!? :clapping:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3783
Postat 02 February 2013 - 02:35 AM
...E interesanta CESSNA asta mare de 1,9 m din EPO...Cred ca e misto tare la zbor!
...Suspensia facuta de tine e ingenioasa si cred ca lucreaza bine, dar vezi sa nu fie prea grea!!!...E adevarat ca pe un avion de dimensiunea asta nu mai conteaza atat de mult cateva zeci de grame in plus, dar totusi...
Puteai sa incerci sistemul de suspensie pe care il are MAGISTER-ul Multiplex...In spate- sarma D-4mm intarita cu un sistem cu arc sub ea, iar in fatza-sarma D=4mm indoita sub forma de arc cu 3 spire...Sistemul asta e excelent!!! E greu de distrus si lucreaza excelent...Este f. elastic...Eu sant f. multumit de el!
...Capota...O poti face dintr-un PET mare...Fa o matrita din polistiren alb/dur de la ambalajele de electrocasnice...slefuit cu smirghel la forma dorita...Dupa aceea o scobesti ca sa faci loc pt. motor si batiu...
Mai exista varianta din PET de 2,5L deformat la cald (in cuptor) dar nu ai originalul ca sa iei mulaj si e mai greu (trebuie sa faci 2 matrite...negativ+ matrita finala din ipsos...s-a mai scris in paginile anterioare...)
Oricum...merita sa-i faci capota!!! Nu ai idee cat influienteaza aerodinamica si viteza de zbor!!! Va aluneca prin aer vizibil mai bine decat acum!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3784
Postat 02 February 2013 - 02:39 AM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3785
Postat 02 February 2013 - 02:43 AM
tantar, la 27 January 2013 - 08:14 PM, a spus:
.........................
Mihai...Stiu! Multumesc!!...Ai rasucit cutitul in rana... :pardon: ...Am vazut filmul (si multe altele...) :pardon: )si nu pot sa-mi iau ochii de acolo...Sant misto tare zburatoarele alea uriase!!!...Poate in curand vedem ceva asemanator si la VA sau la Martacesti... :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3786
Postat 02 February 2013 - 02:49 AM
hype, la 28 January 2013 - 01:11 PM, a spus:
Ce e cu el?!? E nou sau reparat ?!? E misto ca apare o noua zburatoare termica!!! Sa-l zbori cu placere!!! Vreau si eu sa incerc ceva termic...Sa vedem ce va fi...Eu sant cu modelele "scale"...Stii... :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3787
Postat 02 February 2013 - 02:54 AM
hype, la 30 January 2013 - 08:55 AM, a spus:
...........................
Nu incerca sa repari receptorii vechi!!! Eu nu as risca un model cu asa ceva!!!...Un receptor nou nu cred ca e mai scump de 30 usd...Nu merita sa risti/strici un model pt. 30 usd!!! :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3788
Postat 02 February 2013 - 07:10 AM
dan1972, la 02 February 2013 - 02:17 AM, a spus:
- Nu neglija F4U !!! :good: ...Cand e gata de zbor?!? :clapping:
Corsairul este gata de mult , oscilez intre elice cu 2 pale 12x6 sau tripala cu con scale 11x7.
Aceasta postare a fost editata de tantar: 02 February 2013 - 07:10 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3789
Postat 02 February 2013 - 09:50 AM
#3792
Postat 02 February 2013 - 03:54 PM
tantar, la 02 February 2013 - 01:23 PM, a spus:
Si am fost
- Su34 este cam naravas si nu-i place vantul deloc , trenul fata sa incapatanat sa nu functioneze , una peste alta inca mai am de lucru la reglaje dar ... a aterizat cu bine pe burta .
http://youtu.be/iHx07B0Q7gQ
- MINI BOSANOVA zboara bine dar nici el nu se impaca prea bine cu vantul , la aterizare am venit cu el pe o parte pana pe la 1 m de pista apoi l-am aliniat .
http://youtu.be/PpoJOg0r7J8
Aceasta postare a fost editata de tantar: 02 February 2013 - 03:55 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3793
Postat 02 February 2013 - 03:56 PM
tantar, la 02 February 2013 - 01:23 PM, a spus:
Si am fost .
- Su34 este cam naravas si nu-i place vantul deloc , trenul fata sa incapatanat sa nu functioneze , una peste alta inca mai am de lucru la reglaje dar ... a aterizat cu bine pe burta .
http://youtu.be/iHx07B0Q7gQ
- MINI BOSANOVA zboara bine dar nici el nu se impaca prea bine cu vantul , la aterizare am venit cu el pe o parte pana pe la 1 m de pista apoi l-am aliniat , cabina am recuperat'o de pe camp .
http://youtu.be/PpoJOg0r7J8
Aceasta postare a fost editata de tantar: 02 February 2013 - 04:00 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3794
Postat 02 February 2013 - 06:23 PM
hype, la 02 February 2013 - 09:54 AM, a spus:
Si noi am fost.Vantul si subgreutatea parasutei ne-a determinat sa renuntam la proiect.Migul se impaca perfect cu vantul, care nu s-a impacat cu mine.Mi-a iesit perfect looping-ul cu iesire in pamant.Daune minore,o mica carpeala la fata locului si Mitica si-a facut de cap,iata:
Aceasta postare a fost editata de hype: 02 February 2013 - 06:25 PM
#3797
Postat 02 February 2013 - 07:18 PM
adi elicopter gl, la 02 February 2013 - 07:14 PM, a spus:
Eu am incercat azi aproape de apus la Vasile cu decatlonu si nici n-am izbandit sa intru cu masina la pista.Am zburat pe marginea soselei aruncat din mana si prins tot in mana. ^_^ De curiozitate,a cui este acel loc?Al stanei de langa sau..?Daca ne lasa poate ne betonam o pista in forma de A(pentru a avea vant din fata indiferent de directia vantului)si zburam si noi ca afara.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 February 2013 - 07:19 PM
#3798
Postat 02 February 2013 - 07:32 PM
tantar, la 02 February 2013 - 03:56 PM, a spus:
- Su34 este cam naravas si nu-i place vantul deloc , trenul fata sa incapatanat sa nu functioneze , una peste alta inca mai am de lucru la reglaje dar ... a aterizat cu bine pe burta .
http://youtu.be/iHx07B0Q7gQ
- MINI BOSANOVA zboara bine dar nici el nu se impaca prea bine cu vantul , la aterizare am venit cu el pe o parte pana pe la 1 m de pista apoi l-am aliniat , cabina am recuperat'o de pe camp .
http://youtu.be/PpoJOg0r7J8
..........................................
Iar o sa fiu carcotas... :pardon: :drinks:
Mai Mihai....Ce Dumnezeu ai mania sa zbori tot in limita de viteza ?!?...La SU-34 ii trebuie viteza frate!!!....Da-i viteza!!!...Tu il zbori ca pe o frunza...Geometria avionului ala nu permite zborul la viteze atat de mici...Trebuie sa treaca pe langa tine ca glontul ca de aceea e EDF!!! Chiar si la zborul de incercare...chiar daca nu zbori cu el in maxim...totusi da-i mai multa viteza!!!
Speed frateee!!!...Speed!!! :yahoo: :rofl:
Bosanova chiar a zburat binisor...si a aterizat excelent!!!
...Una peste alta, esti printre putinii de aici care mai zboara...Felicitari!!!...Chiar meriti toata lauda si toata aprecierea!!!
Mie nu mi-a mai fost gandul la avioane in ultima perioada si nu am mai mesterit/zburat nimic... :blush: Am avut altele pe cap, care mi-au solicitat toata atentia...Dar le vine randul si zburatoarelor...ca ma mananca rau tare de tot!!! :drinks:
...Ma enerveaza ca nici nu e zapada...sa zbor cu Magister-ul cu schiuri...dar nici nu e campul uscat, sa pot intra pe camp la zbor....Tu ti-ai gasit locul ala la ANL...excelent pt. vremea asta!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3799
Postat 02 February 2013 - 07:40 PM
hype, la 02 February 2013 - 09:50 AM, a spus:
...........................
Daaaa...pai am remarcat si eu ca orice greutate in plus pe o zburatoare (mai ales la cele mici) nu aduce nimic bun....(mai ales pe aripi...cum a fost cazul la tine...).
...Asa este! Si la mine s-a cam asternut praful pe zburatoare...Nici macar pt. zbor cu schiuri nu a fost vreme... <_< Vremea e numai cat sa fie mizerie si noroi peste tot...Probabil ca nu se poate zbura decat cu zburatoare din scartz, aruncate din mana... :blush:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3800
Postat 02 February 2013 - 08:14 PM
dan1972, la 02 February 2013 - 07:32 PM, a spus:
Iar o sa fiu carcotas... :pardon: :drinks:
Mai Mihai....Ce Dumnezeu ai mania sa zbori tot in limita de viteza ?!?...La SU-34 ii trebuie viteza frate!!!....Da-i viteza!!!...Tu il zbori ca pe o frunza...Geometria avionului ala nu permite zborul la viteze atat de mici...Trebuie sa treaca pe langa tine ca glontul ca de aceea e EDF!!! Chiar si la zborul de incercare...chiar daca nu zbori cu el in maxim...totusi da-i mai multa viteza!!!
Speed frateee!!!...Speed!!! :yahoo: :rofl:
Bosanova chiar a zburat binisor...si a aterizat excelent!!!
...Una peste alta, esti printre putinii de aici care mai zboara...Felicitari!!!...Chiar meriti toata lauda si toata aprecierea!!!
Mie nu mi-a mai fost gandul la avioane in ultima perioada si nu am mai mesterit/zburat nimic... :blush: Am avut altele pe cap, care mi-au solicitat toata atentia...Dar le vine randul si zburatoarelor...ca ma mananca rau tare de tot!!! :drinks:
...Ma enerveaza ca nici nu e zapada...sa zbor cu Magister-ul cu schiuri...dar nici nu e campul uscat, sa pot intra pe camp la zbor....Tu ti-ai gasit locul ala la ANL...excelent pt. vremea asta!!!
Dane Su este cu thrust vectoring ... trebuie sa zboare in limita , mai ales ca are nebunia aia de fuselaj lat , numai ca am gresit eu ceva la programare si am vazut abia acasa (l-am zburat cu expo si dual zero )
Bosanova aterizeaza bine ,,, dar numai cu mine la emitator , pista aia de la ANL este inselatoare , trebuie sa o cunosti bine .
Azi ai vazut ca batea vantul din laterala ,,, o nebunie la aterizare .
Aceasta postare a fost editata de tantar: 02 February 2013 - 08:16 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2