Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3499
Postat 16 December 2012 - 08:56 PM
Scuze pt. calitatea filmarii!!...Am filmat cu mobilul...Abia se vede ceva...dar se poate vedea cum gliseaza pe zapada la decolare...cu acceleratia la 50%...E super!!!
...Pt. Magister inca n-am apucat sa fac schiuri si ma oftic!!!...Am mesterit la aripa de la Messerschmitt...sa-i pun retract-uri...Mi-a mancat tot timpul... 8)
...Dar vor fi si schiuri...Din cate am inteles vom avea zapada iarna asta...de o sa ne saturam... <_<
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3500
Postat 16 December 2012 - 09:00 PM
incepatoru, la 16 December 2012 - 08:32 PM, a spus:
....................................
:rofl: :drinks: ...Daaaa! Imi aduc aminte de turbaciunea aia de Decathlon Galben...care a capatat si motor termic pana la urma... :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3501
Postat 16 December 2012 - 09:06 PM
GigiGL, la 15 December 2012 - 05:10 PM, a spus:
http://www.youtube.c...d&v=ftIQ5t_1TMM
http://www.youtube.com/watch?v=ftIQ5t_1TMM
..................................
Aloooo!!! Nenea GIGI!!! ...Vroiai sa vezi ce face tanti de la ultimul etaj??? :rofl: :rofl: :rofl:
Frumos!!!
...Nu pazim caloriferele!!! E perioada de construit...mdodificat...reparat!!!...Afara au fost si -18 grd.C....Ti se sudeaza definitiv mainile pe statie...Ce Dumnezeu!!! Chiar n-am omorat pe nimeni!!!
...Dar cand se mai inmoaie vremea... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3502
Postat 16 December 2012 - 09:27 PM
incepatoru, la 16 December 2012 - 08:32 PM, a spus:
OOO da` pe unde ati fost ultima saptamana?V-am tot cautat da` nimic... :rolleyes:
Daca mai stiti cam cat ipsos intra in matrita,mi-ar prinde bine sa stiu cat cumpar.Deasemeni si timpul de intarire a ipsosului(de la care nu il mai poti turna in capota si cel de la care pot scoate capota din matrita)
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 16 December 2012 - 09:29 PM
#3503
Postat 16 December 2012 - 09:31 PM
dan1972, la 16 December 2012 - 08:32 PM, a spus:
Nu ai nevoie sa cumperi sarma !!! Folosesti trenul de aterizare original...Ii scoti doar rotile si papucii rotilor...
Schiurile se fac din 2 piese din placaj subtire asezate in T...La jumatate le intaresti cu cate 2 piese din placaj mai gros, prin care dai o gaura pt. sarma trenului original...
...Ca sa-si mentina pozitia in timul zborului, le faci niste arcuri din sarma de otel de 0,8...1mm prinse la un capat pe trenul de aterizare, iar la celalalt pe schiuri...
Trebuie sa iasa ceva de genul asta...dar...la o dimensiune potrivita pt. avionul tau...
Trenul original era prea scund pentru elicea mare,iar la o incercare de inaltare a crapat acea sarma foarte tzeapana.Vad eu..ii fac pana la urma ceva de balsa...
#3504
Postat 17 December 2012 - 09:08 AM
Ciprian97, la 16 December 2012 - 09:27 PM, a spus:
Daca mai stiti cam cat ipsos intra in matrita,mi-ar prinde bine sa stiu cat cumpar.Deasemeni si timpul de intarire a ipsosului(de la care nu il mai poti turna in capota si cel de la care pot scoate capota din matrita)
...pai unde?am fost de servici la .. :drinks:
#3507
Postat 17 December 2012 - 06:29 PM
GigiGL, la 17 December 2012 - 02:09 PM, a spus:
Moamaaa ce cuminte ai fost bre!
Adevarat ca la pretul asta era pacat sa-l rateze, dar nu stiam ca Mos Cracila are cont pe ebay :hi:
Te astept sa inauguram panta de la noi la Braila la tanti... :air_kiss:
#3508
Postat 17 December 2012 - 06:45 PM
lipitorul, la 17 December 2012 - 06:29 PM, a spus:
Au fost doua bucati la licitatie. Primul mi l-a suflat cineva aseara la ora 9 cand s-a incheiat licitatia. Azi, cu lectia invatata, i-am fentat eu! Al doilea nu l-am mai ratat si am recuperat si vreo doi euroi fata de pretul celuilalt.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3509
#3510
Postat 17 December 2012 - 08:01 PM
#3511
Postat 17 December 2012 - 08:13 PM
lipitorul, la 17 December 2012 - 06:46 PM, a spus:

Eu zic s-o lasam mai moale cu munca sa nu ne crape pateu' :crazy:
Bun servici mai aveti. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3513
Postat 18 December 2012 - 01:39 AM
Ciprian97, la 16 December 2012 - 09:27 PM, a spus:
Daca mai stiti cam cat ipsos intra in matrita,mi-ar prinde bine sa stiu cat cumpar.Deasemeni si timpul de intarire a ipsosului(de la care nu il mai poti turna in capota si cel de la care pot scoate capota din matrita)
................................
Probabil ca cu o punga de 1 Kg torni 2-3 matrite...Crezi ca-ti trebuie un sac de 25 Kg ?!? B) ...Vezi si tu cum gasesti sa cumperi...Unele magazine de cartier, vand si la Kg materiale de constructii...
...Se intareste extrem de repede si absoarbe multa apa...In cateva minute (2...3...5min.)...ti se intareste pe vasul in care il amesteci...daca nu te grabesti!!!...Poti face o proba cu o cantitate f. mica...prima data. Nu uita ca dupa fiecare amestec facut, sa speli toate instrumentele...Altfel te vei chinui sa le mai scoti fatza...
...Pt. a imbunatati proprietatile de lucrabilitate ale amestecului de ipsos, poti pune si niste aracet (cam o lingura de aracet la o cana de amestec de ipsos/apa...Amestecul va fi mai usor de modelat (mai plastic...) si cred ca va crapa mai greu...
...Proportiile de apa/ipsos le faci din ochi...Intr-un vas cu ceva apa (100...200 ml) torni putin cate putin ipsos,si AMESTECI PERMANENT pana obtii vascozitatea dorita....Daca ai pus prea mult ipsos, mai torni niste apa...Si invers...
...E preferabil sa lasi amestecul cu o vascozitate mai mica (mai fluid...sa curga greu, daca inclini vasul in care amesteci) ...pt. ca oricum se intareste repede si nu vei avea timp sa-l torni in matritza...Aracetul lungeste un pic timpul de intarire...
...Chiar daca nu ai preparat suficient ipsos, il torni pe acela in matritza si mai faci inca unul, pana se umple matritza...
...Incearca sa presezi ipsosul in matritza, ca sa nu ramana goluri de aer...Daca il vei face suficient de fluid se va aseza singur in forma...
...Nu te grabi sa scoti forma de ipsos din matritza!!! Lasa-l peste noapte (eventual langa un calorifer...) ca sa fii sigur ca s-a intarit...
...Dupa ce scoti ipsosul din matritza, daca este nevoie poti finisa forma obtinuta, adaugand ipsos cu un cutit/bisturiu si slefuind cu smirghel, pana iese perfect...Pt. ca sant toate sansele ca forma initiala sa aiba defecte...goluri...etc...Dar astea nu sant o problema, pt. ca se pot retusa...cum am mai spus...
...Forma din ipsos trebuie extrasa cu grija din matritza pt. a nu o crapa...Bagi un bisturiu intre capota-matritza si ipsosul intarit...Daca matritza a fost unsa cu vaselina prin interior, vei scoate ipsosul mai usor, pt. ca nu se va lipi...
Succes!!! B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3514
Postat 18 December 2012 - 01:54 AM
Ciprian97, la 16 December 2012 - 09:31 PM, a spus:
..................................
Cumperi o sarma de 2mm diametru de la Sierra (costa mai nimic...aprox 1...2 RON) si cu 2 clesti-patent o indoi exact in forma trenului de aterizare original...Numai sa ai grija sa nu-ti dai cu sarma in ochi!!!...Pt. ca sare din patent de nu te vezi...Restul de sarma il tai cu un cleste lovit cu ciocanul(cu o carpa pusa peste ele, ca sa nu sra...)
...Nu are rost sa te chinui sa improvizezi altceva pt. ca nu va iesi cum trebuie si nu va rezista!!!...Trenul ala de aterizare original...din sarma are rostul lui!!!...Amortizeaza socurile si eventual se smulge din piesa aia din plastic din fuselaj, astfel incat sa nu se rupa bucati din fuselaj...Avionul e facut pt. incepatori...sa reziste si la aterizari mai smucite...In cel mai rau caz se indoaie, dar avionul nu pateste nimic...
...Ca sa iti iasa simetric, masoara inainte de a face idoiturile, faci semn cu un marker, apoi cu un patent tii sarma si cu celalalt indoi...Nu incerca sa dezdoi o sarma indoita pt. ca se va rupe...Ai gresit...o iei de la capat...
Daca vei face ceva din balsa, nu va rezista si va arata ca dracu'...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3515
Postat 18 December 2012 - 02:04 AM
Ciprian97, la 16 December 2012 - 08:08 PM, a spus:
.............................
Nu te apuca sa schimbi rotile cu unele mult mai mari, pt. ca avionul ala e unul usor...Orice 10 gr. in plus, se vor simti rau!!!...Il vei face sa zboare precum o caramida daca adaugi prea multa greutate!!!...In plus niste roti mari nici nu sant aerodinamice!!!...La aeromodelele sub 1000 mm anvergura coeficientii aerodinamici se inrautatesc mult!!!...Decathlon-ul acela are 980 mm anvergura...parca...si 580 gr...E la limita!!!...Va zbura mult mai dezordonat daca ii pui roti mari.
...Mai bine gasesti o bucata de asfalt neted de unde sa decolezi/aterizezi, decat sa-i pui roti cat China si sa-l zbori pe toti coclaurii...Avionul ala decoleaza in 2m...E imposibil sa nu gasesti undeva o bucata de asfalt...unde sa nu fie copaci...stalpi...cabluri...prin aer...La CoccaCola parca era un loc de zbor bun...la voi in Galati...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3516
Postat 18 December 2012 - 02:10 AM
Ciprian97, la 17 December 2012 - 11:38 AM, a spus:
............................
Nu mai zbura pana nu esti sigur ca CG-ul e corect!!!...E cel mai important factor!!! Exact cum a spus si VIOREL, chiar daca nu stii valoarea preconizata de constructor, il poti aproxima la 1/3 din profilul aripii, masurat de la bordul de atac...
Eu prefer un CG mai in fatza...La 25...30% din profilul aripii...Zboara mult mai cuminte, iar la aterizari am grija sa-l tin din profundor cu ceva finetze la degete...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3517
Postat 18 December 2012 - 02:13 AM
Ciprian97, la 16 December 2012 - 08:08 PM, a spus:
.......................
In zapada evident ca nu ai ce sa cauti cu roti...oricat ar fi de mari!!!...Fa-i schiuri si o sa te distrezi de minune!!!...O sa-mi multumesti!!! :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3518
Postat 18 December 2012 - 02:20 AM
GigiGL, la 17 December 2012 - 02:09 PM, a spus:
.........................
Nenea GIGI...ai fost cuminte anul asta...din cate vad... :rofl: :rofl: :rofl: :drinks:
E frumos cand reusesti sa-ti bucuri sufletul de sarbatori...cu ceva noutati zburatoare!!! :good:
.......................
Rascalul benzinar ce mai face ?!?...Motorasul NGH mormaie ?!? :rolleyes:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3519
Postat 18 December 2012 - 02:25 AM
lipitorul, la 17 December 2012 - 06:29 PM, a spus:
Adevarat ca la pretul asta era pacat sa-l rateze, dar nu stiam ca Mos Cracila are cont pe ebay :hi:
Te astept sa inauguram panta de la noi la Braila la tanti... :air_kiss:
..................................
Planorealaaaa!!!...Planorealaaaa!!!... :rofl:
Breee!!! Daca tot va plac planoarele de ce nu va luati ceva mare...de 1.800...2.500 mm anvergura ?!?...Ceva gen Diamond 1800...2500...Arcus...EasyGlider...La cele mari se simte mai bine cum pastreaza aerul sub aripi!!! :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3520
Postat 18 December 2012 - 02:32 AM
lipitorul, la 17 December 2012 - 06:46 PM, a spus:

Eu zic s-o lasam mai moale cu munca sa nu ne crape pateu' :crazy:
............................................
Pai noi scriem aici...contul se inarca... :rofl: :rofl:
Eheeee!!!...Miroase a Craciun cu vin fiert cu scortzisoara...flori de gheatza la geam si zapada afara...caldura si colinde in casa.......... :drinks: :wub:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3521
Postat 18 December 2012 - 07:48 AM
Roti i-am luat astea,si cele originale au 5gNu cred ca se simt cele 2 grame,mai ales ca am scos si papucii.Ramane sarma sa o vad,mai ales ca s-a cam dus bugetul odata cu o comanda naspa luata de la Kele.
#3522
Postat 18 December 2012 - 09:26 AM
Ciprian97, la 18 December 2012 - 07:48 AM, a spus:
Roti i-am luat astea,si cele originale au 5gNu cred ca se simt cele 2 grame,mai ales ca am scos si papucii.Ramane sarma sa o vad,mai ales ca s-a cam dus bugetul odata cu o comanda naspa luata de la Kele.
Se duce si zapada ,,, asa ca ori va luati senile ori ..... va apucati , in sfarsit, de heli .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3523
Postat 18 December 2012 - 10:53 AM
tantar, la 18 December 2012 - 09:26 AM, a spus:
S-o crezi matale! Ne dam cu Bixlerul, pe burta!:drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3525
Postat 18 December 2012 - 01:58 PM
GigiGL, la 18 December 2012 - 10:53 AM, a spus:
Fricosi domnule , fricosi .... FORMULA 1 la noi sunt elicopterele ...
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3526
Postat 18 December 2012 - 03:16 PM
incepatoru, la 18 December 2012 - 12:17 PM, a spus:
S-ale mele stau la fel! Sic! :)
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3527
Postat 18 December 2012 - 05:30 PM
Cat timp colegu' se pregateste de zbor si baga ture la zgarci, ai timp de o sămânţă si un pahar de vin fiert sau cu ce se pregateste fiecare... :drinks:
Aceasta postare a fost editata de daniel v: 18 December 2012 - 05:31 PM
#3528
Postat 18 December 2012 - 06:45 PM
daniel v, la 18 December 2012 - 05:30 PM, a spus:
Cat timp colegu' se pregateste de zbor si baga ture la zgarci, ai timp de o sămânţă si un pahar de vin fiert sau cu ce se pregateste fiecare... :drinks:
Extraordinar .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2