Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3351
Postat 18 November 2012 - 07:35 PM
tantar, la 17 November 2012 - 05:34 PM, a spus:
Dar una peste alta o noua pasare zboara pe cerul MOLDOVEI .
Si voi,,, mai lasati vorba si treceti la zbor .
http://www.youtube.c...e&v=RcNDDxZqAIo
........................................
Zboara excelent F4U!!!...Si ma bucur ca nu ai abandonat termicele!!!...
Vezi ca iar zbori prea jos si aproape de limita de viteza!!! :unsure: ...Asta ca sa fiu carcotas... :rofl:
...Am eu impresia sau e un pic submotorizat ?!?...Mi se pare un pic cam lent...Sau tu nu l-ai accelerat la maxim ?!?...
...De data asta aterizare ti-a iesit super !!! :rofl:
...La decolari lasa-l sa ruleze un pic mai mult si da-i usoare impulsuri pe deriva spre stg. ...ca sa compensezi cuplul motorului/elicei...Ai vazut ca s-a lasat pe aripa stanga la decolare...Asta e din cauza lipsei de viteza si a cuplului motor...Toate warbirdurile fac asa...Cu flapsuri dispare treaba asta... :rofl:
.......................................
Sigur...A fost primul zbor...Nu aveai de unde sa stii cum se va comporta...Oricum ai zburat excelent!!!...Felicitari si la cat mai multe zboruri reusite!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3352
Postat 18 November 2012 - 07:38 PM
didip, la 18 November 2012 - 07:26 PM, a spus:
..........................
Aha! Inteleg...Stiu ca e nevoie de timp ca sa reusesti sa pui la punct o zburatoare noua...Dar macar sa ne spuneti si noua despre ce e vorba... :unsure:...Ne tineti in suspans pana la zborul urmator?!? :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3353
Postat 18 November 2012 - 07:53 PM
dan1972, la 18 November 2012 - 07:35 PM, a spus:
Zboara excelent F4U!!!...Si ma bucur ca nu ai abandonat termicele!!!...
Vezi ca iar zbori prea jos si aproape de limita de viteza!!! :unsure: ...Asta ca sa fiu carcotas... :rofl:
...Am eu impresia sau e un pic submotorizat ?!?...Mi se pare un pic cam lent...Sau tu nu l-ai accelerat la maxim ?!?...
...De data asta aterizare ti-a iesit super !!! :rofl:
...La decolari lasa-l sa ruleze un pic mai mult si da-i usoare impulsuri pe deriva spre stg. ...ca sa compensezi cuplul motorului/elicei...Ai vazut ca s-a lasat pe aripa stanga la decolare...Asta e din cauza lipsei de viteza si a cuplului motor...Toate warbirdurile fac asa...Cu flapsuri dispare treaba asta... :rofl:
.......................................
Sigur...A fost primul zbor...Nu aveai de unde sa stii cum se va comporta...Oricum ai zburat excelent!!!...Felicitari si la cat mai multe zboruri reusite!!!
Este SUPRA motorizat , nu i-am dat la blana din prima ... stii tu preludiu intai si pe urma ..
In primele secunde nu era trimat de aceea se comporta ca un armasar .
Am incercat sa il bag in limita sa vad cand se angajeaza , dar nu are nici o tendinta .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3354
Postat 18 November 2012 - 08:00 PM
La 16:00 era intuneric de parca atunci se intuneca...Cerul plin de nori...negura...frig...Nasol!!! Am inghetzat de nu mi-a mai trebuit nimic!!! :unsure: ...Mi-a cam pierit elanul...
...Voi ati avut parte azi de vreme OK...Ieri a fost sub orice critica...
............................
Am zburat ME 109 cu motorul de 420w...Sant destul de dezamagit... :rofl: ...Nu e vitezoman...Decoleaza destul de repede...urca la verticala...are ceva viteza...dar daca accelerez la maxim se vede cum se opinteste motorul...parca se incordeaza tot avionul, dar...nu prinde viteza cu mult mai mare fatza de motorul vechi....
...Habar n-am care e cauza...Probabil rotile alea mari il franeaza...O sa incerc o elice putin mai mare pt. ca cu 10x5, cu conul ala mare in diametru, nu ramane prea mult din palele elicei in afara...
...........................
Era sa-l pierd de 4-5 ori datorita cerului innegurat...La orice tentativa de a-l zbura ceva mai departe, se mai vedea doar o umbra...De cateva ori am zis ca vine, dar el se indeparta...si invers...Si la aterizare...pt. ca n-am putut sa vin de departe si sa cobor lin, de 2-3 ori l-am adus prea sus si a trebuit sa repet manevra...
...In final l-am aterizat...pt. a nu fi prea tarziu...Nici macar nu am reusit sa descarc un LiPo de 2200... :rofl: ...dar sant bucuros ca am reusit sa-l zbor...sa vad cum se comporta si ce mai am de facut la el...
...........................
Dupa aceea am zburat 2 ture si Magister-ul...Nici el nu se vedea mai bine pe cer...cat e de mare si de alb....Am luat cateva viraje doar banuind pe unde e...Dar zboara OK! Sant multumit de el...Este avionul cu care daca vreau sa n-am stress, il zbor pe el...Va primi cat de curand LED-uri...ca sa scap de stress-ul asta cu lumina zilei...
...........................
In final am inghetzat de nu mi-am revenit nici dupa 2-3 ore acasa...Mi-a crapat pielea de pe maini de la frig si vant...Vorba lui @Ciprian 97...M-am intors cu mainile mov acasa... :rofl: ...Urmeaza sa-mi confectionez o husa pt. statie (captusita corespunzator) ca sa nu astept 3 saptamani una din China...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3355
Postat 18 November 2012 - 08:03 PM
#3356
Postat 18 November 2012 - 08:10 PM
tantar, la 18 November 2012 - 07:53 PM, a spus:
In primele secunde nu era trimat de aceea se comporta ca un armasar .
Am incercat sa il bag in limita sa vad cand se angajeaza , dar nu are nici o tendinta .
.................................
Ahaaaa!...Pai zi domnule asa!!!...Era treaba cu preludiul... :unsure: ...Pe filmare nu se aude motorul suficient de bine...Era departe avionul..
OK! Credeam ca nu prinde suficienta viteza...pt. ca l-am vazut ca nu urca prea hotarat...N-am stiut ce faci tu...Scuze! Asa este! Fiecare zburatoare cere un anumit timp de acomodare...Nu are sens sa te grabesti!!!
....Daaa! Se pare ca aripa aia in W de la Corsair se comporta mult mai bine decat altele de la warbird-uri...Am sesizat si eu treaba asta pe mai multe filmari...
Zboruri multe si frumoase cu el!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3357
Postat 18 November 2012 - 08:13 PM
Ciprian97, la 18 November 2012 - 08:03 PM, a spus:
...Asa este! Numai ca asta vara am fost ocupati cu diverse constructii aero...modificari...etc...Iarna era departe... :rofl:
...Si eu sper ca in 2 zile sa reusesc sa-mi fac husa de statie...Este prima chestie pe care vreau sa o fac, pt. ca ma dispera frigul!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3358
Postat 18 November 2012 - 08:15 PM
Ionutz_c, la 18 November 2012 - 07:31 PM, a spus:
............................
Voi ati fost mai norocosi cu vremea azi!!!...Eu n-am avut noroc ieri...
E fain daca ai reusit sa pui la punct Katana!!!...Te-a chinuit ceva timp...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3359
Postat 18 November 2012 - 08:25 PM
Toate tipurile de polistiren pot fi vopsite cu orice vopsea, daca inainte se dau 1-2 straturi de amorsa de perete...Eu am folosit amorsa Kober concentrata (cum e in bidon...)...Iese excelent...E ca un aracet f.f.diluat, dar vopseaua adera excelent pe ea!!! Amorsa trebuie intinsa bine...Intre straturi am dat un smirghel fin, pt. a lua asperitatile intarite de primul strat... Eu am vopsit noul con de elice din polistiren alb/dur de la Messerschmitt...A iesit excelent doar cu o mana de vopsea spray Dupli-Color...A iesit ca vopseaua de pe warbirdurile chinezesti, dar f. rezistenta...Nu se ia daca dezlipesti un scotch de pe ea!!!...Dupa uscare vopseaua nu crapa, are luciu si e relativ rezistenta la busituri in iarba/pamant...
...M-am gandit ca va va fi de folos informatia... :rofl: ...Un bidon de amorsa Kober de 0,5...0,7L costa 5...6 RON...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3360
Postat 18 November 2012 - 08:27 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3362
Postat 18 November 2012 - 08:49 PM
#3363
Postat 18 November 2012 - 09:16 PM
dan1972, la 18 November 2012 - 07:35 PM, a spus:
Zboara excelent F4U!!!...Si ma bucur ca nu ai abandonat termicele!!!...
Vezi ca iar zbori prea jos si aproape de limita de viteza!!! :rofl: ...Asta ca sa fiu carcotas... :rofl:
...Am eu impresia sau e un pic submotorizat ?!?...Mi se pare un pic cam lent...Sau tu nu l-ai accelerat la maxim ?!?...
...De data asta aterizare ti-a iesit super !!! :rofl:
...La decolari lasa-l sa ruleze un pic mai mult si da-i usoare impulsuri pe deriva spre stg. ...ca sa compensezi cuplul motorului/elicei...Ai vazut ca s-a lasat pe aripa stanga la decolare...Asta e din cauza lipsei de viteza si a cuplului motor...Toate warbirdurile fac asa...Cu flapsuri dispare treaba asta... :rofl:
.......................................
Sigur...A fost primul zbor...Nu aveai de unde sa stii cum se va comporta...Oricum ai zburat excelent!!!...Felicitari si la cat mai multe zboruri reusite!!!
Ba ma lesi :unsure: ..la termic mai ai si un jeglor care trebe sa-l simti (nu-i ca ilectric cu multi amperi sa fii multumit cand dai fuul throtle)..asta-i meserie ...eu personal is inebunit dupa CORSAIRU" e super modelu cu toate ca nu mi l-am permis pana acuma .Ca sfat @DANE nu stiu la tine..dar iti impartasesc un sfat..cand ridici un HAVEON news netrimat ,nerodat ,neinchegat mai pe romaneste..strangi din bucusoare de mama focului..fi sigur de asta.bafta ..
#3364
Postat 18 November 2012 - 09:22 PM
incepatoru, la 18 November 2012 - 09:16 PM, a spus:
Future is electric. :rofl: Fuck glow,EP>GPn din toate puntele de vedere(cost,eficienta,flexibilitate sa va vad cu un termic si elice plianta pe planor sau pe un model indoor sau la FPV..,mentenanta etc..)
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 18 November 2012 - 09:23 PM
#3365
Postat 18 November 2012 - 09:37 PM
incepatoru, la 18 November 2012 - 09:16 PM, a spus:
.....................
Aaaaa! Sa fii sigur de asta si in cazul meu!!!...Eu cand ridic prima data un model nou sau unul la care s-a lucrat si s-a dereglat totul, stau mult pe ganduri pana sa am curaj sa-l zbor...Uneori ma intreb daca chiar trebuie sa-l zbor...sau daca n-ar fi bine sa-l zboare altcineva...O data am simtit ca mi se face rau de emotii... :rofl:
... Uiti ca la penultimul zbor m-am trezit ca ME-ul s-a ridicat de bot de la decolare...s-a dat peste cap de 2 ori...s-a rasturnat pe o aripa de alte 2 ori...Abia am reusit sa-l tin in aer...
...Ce i-am zis lui @Tantar erau doar niste pareri...sper eu constructive...Discutam...Nu ma dau eu specialist, pt. ca nu sant...Dar pot sa spun ce observ...lucruri care i-ar putea fi utile celuilalt... :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3366
Postat 18 November 2012 - 09:42 PM
#3367
Postat 18 November 2012 - 09:54 PM
incepatoru, la 18 November 2012 - 09:16 PM, a spus:
.........................
2 - Cred ca nu m-ai inteles!!!...Eu am zis ca ma bucur ca nu a abandonat termicele...pt. ca pe T-34 la transformat din termic in electric...Am crezut atunci ca nu-i plac termicele...Dar uite ca nu a abandonat... :rofl:
...In rest fiecare are avantajele si dezavantajele lui si destinatia lui...
- Daca vrei o zburatoare economica si care sa poata fi ridicata rapid in aer zbori un electric
- Daca vrei senzatii...sunet...miros de combustibil si te pasioneaza motoarele...reglajele...vibratiile...alegi un termic.
- Daca preferi zburatoarele din spuma, atunci clar...propulsia electrica e ideala...
PS: - Cand am pornit motorul Husqvarna, m-am p___t pe mine de placere cand l-am vazut cum toarce...cum tureaza...Cu toate ca nu e nici pe departe primul motor pe care il "pipai"...Cei care ma cunosc pot confirma istoria moto in cazul meu...Nu ma va convinge nimeni ca electricele sant ideale!!!... :rofl: ...Abia astept sa vad zburand Piperul de 2300 mm de la nenea @Lipitorul!!! Asa ca nu ma acuza pe nedrept!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3368
Postat 18 November 2012 - 09:58 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3369
Postat 18 November 2012 - 10:47 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3370
Postat 19 November 2012 - 12:15 AM
GigiGL, la 18 November 2012 - 10:47 PM, a spus:
.........................
Daaaaa! Ce-i mai place sa-l fugareasca...de-i sar toti fulgii!!! :rofl: ...Oricum...Decathlon-ul lui e vitezoman...Presteaza aproape ca un avion de vanatoare... :yahoo:
...Heiii nenea!!! Mai usor sa nu-i frangi aripile...Doamne fereste!!! Mai cu blandete!!!
Ce motor ai pe el?!?...Ca vad ca presteaza excelent...Parca am vazut ca e un 4 timpi...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3371
Postat 19 November 2012 - 06:33 AM
dan1972, la 19 November 2012 - 12:15 AM, a spus:
Daaaaa! Ce-i mai place sa-l fugareasca...de-i sar toti fulgii!!! :rofl: ...Oricum...Decathlon-ul lui e vitezoman...Presteaza aproape ca un avion de vanatoare... :yahoo:
...Heiii nenea!!! Mai usor sa nu-i frangi aripile...Doamne fereste!!! Mai cu blandete!!!
Ce motor ai pe el?!?...Ca vad ca presteaza excelent...Parca am vazut ca e un 4 timpi...
da ai dreptate.. cam vitezoman dai place nu??..motor 8,juma two stroke cu helica 13x4 ca a mea era la KATANA lu Ionutz ,si pe mine ma surprins zgomotul.Despre aripi stai calm .teava de haluminiu isi face treaba cu bine,hobanele deasemenea,,dupa fiecare iesire le verific..sa nu apara jocuri,suroabe slabite ..bla bla bla..
#3372
Postat 19 November 2012 - 08:27 AM
incepatoru a spus:
IHAAAAAAAAA soper montaju"..+10 de la mine.. :unsure:
Iti place , nu ? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3373
Postat 19 November 2012 - 08:27 AM
incepatoru, la 19 November 2012 - 06:33 AM, a spus:
Spune-mi ca ala e carburaturul corcit de mine si ramai prietenul meu pe viata :yahoo: :yahoo: :friends:
#3374
Postat 19 November 2012 - 08:34 AM
GigiGL a spus:
Foarte tare. De ce nu cumperi un jet?
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3378
Postat 19 November 2012 - 05:07 PM
incepatoru, la 19 November 2012 - 06:33 AM, a spus:
...............................
Aaaaa!!! Pa asta e motivul! Decathlon-ul ala a fost facut pt 6,5...7,5cc (40...46)...Ar trebui sa aiba vre-o 2.350gr...
E putin pt. un 8,5cc...Dar e misto ca presteaza serios!!!
Solutia cu teava de aluminiu in aripi, e de incredere...In plus Decathlon-ul e facut pt. acrobatie...Pare f. reusit modelul asta!!! E cel de HK de 1591mm anvergura...Nu?!?
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3379
Postat 19 November 2012 - 05:37 PM
Ciprian97, la 19 November 2012 - 03:35 PM, a spus:
...........................
Nu asa se face echivalentza intre termice si electrice!!! La electrice in general elicile sant mai mari, pt. ca turatia e mai mica...Un Electric cu 1000kv abia ridica vre-o 11.500 rotatii in sarcina...Pe cand un termic urca si in 17...18.000 rpm...E drept ca sant electrice si cu 1650...2500kv, dar acelea nu au cuplu...E alta ciorba cu ele...
...Pe masura ce dimensiunile avionului cresc, se alege un motor cu dimensiuni din ce in ce mai mari...cu kv-ul mic...folosit la tensiune mai mare (4...5...6s)...pentru a avea cuplu si pt a putea functiona cu o elice mare, care sa "vanture" suficient aer, ca sa asigure tractiune...Nu poti folosi un motor mic supraturat, cu o elice 10x5, pe un avion de 2000mm si 3 kg(de ex.)...chiar daca motorul are putere electrica suficienta...Pt. ca elicea aceea mica nu va asigura suficienta tractiune...pt. un avion asa de mare...Iar o elice mai mare ar arde motorul...
...Echivalentza intre electrice si termice se stabileste in functie de putere/cuplu...1 cp = 0,736 w...Adica un electric ar trebui sa aiba 736w ca sa fie echivalentul unui termic de 1 cp...Si in functie de tractiune (mai ales)!!!
...Gandeste-te cati watt ar trebui sa aiba un electric, ca sa fie echivalentul unui termic de 7,5cc (cel mai uzual) de 1,7cp...!!!
........Sigur...Discutia e mult mai ampla si nu pot intra aici in amanunte...Electricele au marele avantaj ca au cuplu mare la turatii joase...De aceea se folosesc elici mai mari...ca sa exploateze acest avantaj...Dar elici egale, nu inseamna motoare echivalente si tractiune echivalenta !!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz