Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3262
Postat 13 November 2012 - 07:34 AM
adi elicopter gl, la 12 November 2012 - 11:24 PM, a spus:
Cand ajung la locul de zbor dupa o saptamana intreaga cu planorul si prind termica termin un accu de 2s 1300 doar cu servourile.Ii scot motorul(2 suruburi) si esc-ul, si scap lejer de 100 de gr+100 de la pack si am planor adevarat.Adesea zbor pana se termina statia :ph34r: si ma gandeam ca poate-i mai fomista a mea :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 13 November 2012 - 07:35 AM
#3263
Postat 13 November 2012 - 08:26 AM
Ciprian97, la 12 November 2012 - 10:08 PM, a spus:
pentru statia ta am un modul emisie de 2.4
#3264
Postat 13 November 2012 - 09:27 AM
Ciprian97, la 12 November 2012 - 10:08 PM, a spus:
Am una in 35 si una in 2,4.Cred ca accu. tai sunt obositi.Joaca foarte atent ca-ti afecteaza receptia,pana sa te bipaie statia.
Asta e noua creeatie:




#3265
Postat 13 November 2012 - 11:09 AM
Ciprian97, la 12 November 2012 - 10:08 PM, a spus:
ai rubrica RADIO REWIU de ce nu plangi pe acolooo...?
#3267
Postat 13 November 2012 - 03:31 PM
dan1972, la 12 November 2012 - 01:11 AM, a spus:
4 - Tot ce fac italienii, fac de mantuiala...SA TII MINTE ASTA DE LA MINE!!!...Masini...motociclete...motoare...tot! Totul este de mantuiala...sclipicios pe afara si o mare mizerie la interior!!!...Eu unul nu am nici un pic de incredere in ce fac italienii!!!...Unde scrie JAPAN, calitatea e regula!!!
5 - La tot ce inseamna lucruri italiene, dai banii doar pe marca...Cumperi marca, pt. ca lucrul lasa mult de dorit...La tot ce am vazut italian in domeniul moto, apar niste probleme de-ti sta mintea in loc...Fenomene total necunoscute la motoarele japoneze (batai anormale in motoare...scurgeri de ulei...garnituri arse...etc...)...Toate astea la un pret dublu!!!
......................
Asta a fost tare:))) bineinteles gusturile nu se discuta.
#3268
Postat 13 November 2012 - 04:23 PM
Ionutz_c, la 13 November 2012 - 03:31 PM, a spus:
Scue pentru intervenie , dar DAN are multa dreptate si se refera la marcile de top .
Am prieteni italieni cu care as pleca in inima desertului dar nu inseamna ca sunt cei mai buni .
Pentru lamurirea topicului primul OLIOFANT montat pe un vapor a fost facut in Italia proiectat de un elevetian fabricat in Belgia si montat sub coordonarea romanilor .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3269
#3270
Postat 14 November 2012 - 04:54 PM
2 la un colet=>7$/om
3 la un colet=>5$/om
4 la un colet=>3,5$/om
etc..
Nu avem limita de greutate,deci puteti lua de 10 grame sau de 10 kilograme,e tot aia(pana in 50kg masa totala,mai avem47kg libere) :yahoo:
#3271
Postat 14 November 2012 - 06:57 PM
Ciprian97, la 14 November 2012 - 04:54 PM, a spus:
2 la un colet=>7$/om
3 la un colet=>5$/om
4 la un colet=>3,5$/om
etc..
Nu avem limita de greutate,deci puteti lua de 10 grame sau de 10 kilograme,e tot aia(pana in 50kg masa totala,mai avem47kg libere) :yahoo:
Da dar ce produse au cateva avioane si cateva variatoare!
#3274
#3275
Postat 14 November 2012 - 09:31 PM
http://www.rhcforum....300#entry611300
zburat personal prin martie anul trecut. :drinks: abia astept sa fac 16 ani si vin la zburat cu motodelta :rofl:
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 14 November 2012 - 09:33 PM
#3276
Postat 14 November 2012 - 11:39 PM
[/quote
Respect parerile personale ale tuturor insa...nu tot ce fac italienii este de mantuiala.Trebuie sa ai o vasta experienta in acest sens,ca sa poti afirma asa ceva.Personal,dupa 20 de ani traiti in Italia,n-am reusit inca sa-mi dau seama de acest lucru.Fara suparare...
[/quote]
...............................
...Sigur! Nu e cu suparare...Doar discutam.
Pai am 41 de ani si zic eu ca am "pipait" ceva fiare pana acum, ca sa imi pot forma niste opinii in viatza asta...Si pe langa pasiunea pt. motoare/masini/motociclete, am si lucrat multi ani in diverse reprezentantze si service-uri auto-moto...
...Cand am spus ca italienii nu fac nimic bun, nu m-am referit la ei ca oameni...Ci la produsele facute de ei...care de cele mai multe ori sant de proasta calitate si costa de 2 ori cat celelalte....
...Cum iti explici ca la toate motocicletele Ducati Monster la 10...12000 Km motoarele incep sa clantzane ca o moara cu ciocanele...incep sa piarda ulei pe la toate imbinarile...incep sa consume ulei + multe alte defecte...
O astfel de motocicleta costa 12.000 euro sau mai mult...O Honda sau o alta japoneza costa 6-7000 euro si n-ai sa vezi asemenea defecte (nici unul din ele si nici altele...)
...Cum iti explici ca 2 motociclete aproape identice (Aprilia Pegaso 650 si BMW F650)...proiectate in cooperare...au acelasi cadru...aprox.acelasi motor Rotax monocilindru...La Aprilia nu ai voie sa pleci la drum fara bujie de schimb (pt. ca se impusca...)...Aprilia arde garnitura de chiulasa cand ti-e lumea mai draga...La Aprilia amortizorul spate este ineficient de nou si incepe sa piarda ulei la scurt timp dupa achizitie....Tinuta de drum este proasta +alte defecte urate...
La BMW-ul F...nu se arde garnitura de chiulasa nici daca o chinui prin padure prin noroaie (am eu aceasta motocicleta...)...BMW nu impusca bujiile (pt. ca neamtul i-a pus 2 bujii/cilindru)...aamortizorul spate functioneaza ireprosabil si dupa 20 de ani si nu pierde ulei...etc...etc...etc...
...Si culmea !!! BMW-ul consuma 3,5L/100 km iar Aprilia 5,5L/100 km...Aprilia e mai ieftina decat BMW-ul cu doar 1000 euro noua...
...Cum iti explici ca la masinile italiene apar tot felul de defecte, care la alte masini nu apar, sau apar dupa un rulaj dublu sau triplu in Km...Pana si francezii i-au intrecut la fiabilitate!!!...Merge cate un motor de Renault de te plictisesti si nu se strica....Nu este spatiu aici sa-ti dau mai multe exemple, pt. ca as putea scrie cateva zile...
.................................
Nu mi-as lua in viatza vietzilor mele, masina sau motocicleta italiana !!! E cel mai negru cosmar!!!
...E adevarat! Italienii au traditie...Fac masini/motociclete de cand altii se incaltzau cu fesul...sau se bateau cu pietre....Dar...de ceva timp au ramas mult in urma...A mai ramas doar faima...marca...de produsele lor...Cand cumperi un produs italian, cumperi doar marca...faptul ca scrie pe el Ducati...Alfa Romeo sau altceva...In rest cumperi o mare mizerie, care iti va face multe neplaceri mai tarziu...
.................................
Sigur...gusturile nu se discuta! Fiecare e liber sa-si cumpere ce vrea...Eu n-am facut decat sa-mi exprim parerea...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3277
Postat 14 November 2012 - 11:42 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3278
Postat 14 November 2012 - 11:52 PM
Ionutz_c, la 13 November 2012 - 03:31 PM, a spus:
...................
:drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3279
Postat 14 November 2012 - 11:58 PM
tantar, la 13 November 2012 - 04:23 PM, a spus:
Am prieteni italieni cu care as pleca in inima desertului dar nu inseamna ca sunt cei mai buni .
Pentru lamurirea topicului primul OLIOFANT montat pe un vapor a fost facut in Italia proiectat de un elevetian fabricat in Belgia si montat sub coordonarea romanilor .
...............................
Sigur! Nu ma refeream la ei ca oameni...Au idei geniale, dar lucrurile facute de ei sant neterminate(au deficientze de proiecare/dimensionare/realizare)...Nu-si desavarsesc ideile lor geniale...Punerea lor in practica lasa de dorit...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3280
Postat 14 November 2012 - 11:59 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3281
Postat 15 November 2012 - 08:19 AM
#3282
Postat 15 November 2012 - 01:09 PM
Ciprian97, la 14 November 2012 - 09:31 PM, a spus:
http://www.rhcforum....300#entry611300
zburat personal prin martie anul trecut. :drinks: abia astept sa fac 16 ani si vin la zburat cu motodelta :blush:
sooooper...dar dupa aia imi dai mie motoru DA?? :)
#3286
Postat 15 November 2012 - 06:25 PM
incepatoru, la 15 November 2012 - 06:00 PM, a spus:
.... Inchiriem un microbuz, luam gratarul si "nitrotrotil" de min. 45 grade! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3289
Postat 15 November 2012 - 09:10 PM
dan1972, la 14 November 2012 - 11:58 PM, a spus:
Sigur! Nu ma refeream la ei ca oameni...Au idei geniale, dar lucrurile facute de ei sant neterminate(au deficientze de proiecare/dimensionare/realizare)...Nu-si desavarsesc ideile lor geniale...Punerea lor in practica lasa de dorit...
Dane,tu stii EL ZORAB?Nu ma refer le versurile lui George Cojbuc,ci,la versiunea moderna.Un vers suna cam asa:Ia mai plecati bai,fu.....ce sunt eu,pasa sau geambas?Ca si la noi,au si ei cooperativele lor de handicapati.Vand piese naspa,facute in tualeta rar-ului lor,evident,ptr.profit.Filmul cu abstractie la avioane are alt topic.Nu mai pune la suflet toate nadufurile ca faci icter negru,se si moare din asta.Mi-a soptit un amic ca la vremurile astea de criza nu se mai fac statui,cica se impaiaza personajul.Eu am un super-tiger,italian de la mama lui,merge de mananca chibrite,ma unge pe suflet.Sac,sac :drinks: