Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2658
Postat 09 October 2012 - 10:21 PM
...Cu jobul...stai linistit! Nu e momentul sa faci valuri...E o jale cu locurile de munca de nu se poate !!!...Cat despre program, eu munceam la Honda frecvent de dimineata, pana la ora 19...20...Iar daca era nevoie ramaneam in service si pana la 23...Si chiar era de treaba de cele mai multe ori, pt. ca ramasesem singurul angajat din firma...Eu consiliam clientii intrati in magazin...eu vindeam piese si accesorii...eu intocmeam dosare de leasing...eu vindeam motociclete si le faceam pregatirea de livrare (uneori chiar faceam livrarea la client acasa...)...Eu reparam motociclete...Eu transportam motocicletele (fara asigurare) de la Bucuresti...eu faceam comenzi de piese...eu rezolvam dosarele de dauna si ma certam cu asiguratorii...eu tineam gestiunea...eu spalam pe jos...Toate pt. 900 RON + ceva comisioane...
...Si ca bonus, mutam si showroom-ul de 2 ori pe an (singur) pt. ca se schimbau planurile patronului...Dar mi-a placut ce faceam si am fost de acord...
...Imi aduc aminte de o zi in care stiam ca am 3 motociclete in service, care asteptau sa fie reparate, aveam pe masa 2 dosare de leasing si unul de dauna...incomplete care trebuiau sa plece urgent, a intrat in magazin un client nehotarat care vroia niste piese, a mai intrat inca un client care vroia detalii despre o motocicleta (si era f. grabit...nervos...gretzos...)...timp in care m-a sunat pe mobil un client sa ma intrebe daca i-au sosit piesele si in timpul asta a sunat si telefonul fix (contabila...care vroia sa ma puna sa caut ceva intr-o factura veche de 1 an...)...
...Atunci am capotat... :yahoo: :wacko:
...As mai putea mentiona si o zi in care, dupa o ploaie s-a inundat showroom-ul cu kkt din canalizare (motocicletele erau scufundate in...)...si pe care tot eu a trebuit sa-l spal...
.............................
Asa ca se poate si mai rau!!!...Cand ajungeam seara acasa abia dupa 2-3 ore realizam ca am uitat sa pornesc TV-ul si ca e prea liniste in casa...Dar in conditiile astea, la jumatatea anului aveam 13 motociclete vandute (jumatate cash) + multe sute de mil lei incasate din reparatii pe asigurari...
...Despre concedii nici nu putea fi vorba, pt. ca eram singur in firma...Cu greu reuseam sa-mi iau 5 zile de concediu vara...
Acum nu reusesc sa-mi gasesc loc de munca...Cam asta e!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2659
Postat 09 October 2012 - 10:47 PM
...Nu despre asta e vorba...E vorba de faptul ca warbird-urile parca nu-s facute sa zboare...Au un comportament aparte...Au sarcina alara mare...aripile mici si cu o forma rudimentara (pt. ca prin anii 30 nu se prea stia prea multe despre aerodinamica...)...De aceea consider ca necesita antrenament permanent...Altfel ai probleme...
...Tot legat de pilotajul RC...Eu am impresia ca daca le amesteci, incepi sa faci greseli...Pioteaza un singur avion si vei vedea ca greselile vor fi din ce in ce mai rare...
.......................
De ce vrei sa transformi T-34 in electric ?!? E pacat! Ala e misto cu termic pe el...Atunci nu mai are rost sa zbori un avion din balsa...Iti cumperi o spuma si zbori electric...Asta ca sa nu mai vorbim ca iti trebuie acumulatori cat China pt. pasaroiul ala, ca sa-i dai ceva viteza si autonomie...NU MERITA!!! Lasa-l termic!!! Pune la punct motorul acela si zboara-l asa! In mod normal, un motor bine reglat, de buna calitate, nu trebuie sa puna probleme...sa se opreasca...
Iar zgomotul si viteza termicului va fi de neegalat!
...Ai avut tu ghinionul sa ti se opreasca motorul pe decolare si sa-ti iasa eleronul, dar nu e chiar asa!!!Se zboara si termic fara probleme!...Tu atunci te-ai grabit sa-l zbori si nu l-ai pus la punct cum trebuie...nu l-ai verificat suficient de bine inainte de zbor (mai ales primul zbor!!!)...Pune-l la punct, fa-i toate verificarile si vei vedea ca satisfactia va fi pe masura!!!
......................
Cat despre ZERO...te astept pe cer, sa te vanez!!! Vezi ca 109 chiar stie sa zboare!!!...El de felul lui chiar stie!!! :yahoo: :wacko:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2660
Postat 09 October 2012 - 10:50 PM
incepatoru, la 09 October 2012 - 09:03 PM, a spus:
http://www.youtube.c...&v=zQbQ_Mw3FdQ#!
........................
Asta e nimic!!! Eu am nimerit chederul cat degetul de la geamul masinii...:wacko: :yahoo: :yahoo: ...Problema e mare!!! Fata a cam facut pipi in pantalon... :)...Are cineva curaj sa incerce?!? :wub:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2661
Postat 10 October 2012 - 07:15 AM
incepatoru, la 09 October 2012 - 09:03 PM, a spus:
http://www.youtube.c...&v=zQbQ_Mw3FdQ#!
Daaaa, bai,are mana ;)
#2662
Postat 10 October 2012 - 07:35 AM
#2667
Postat 10 October 2012 - 10:11 AM
daniel v, la 10 October 2012 - 10:06 AM, a spus:
Vreau si eu ... unde ai atelierul ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2669
Postat 10 October 2012 - 10:36 AM
daniel v, la 10 October 2012 - 10:22 AM, a spus:
Va multumesc , de cine intreb ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2671
Postat 10 October 2012 - 11:21 AM
incepatoru, la 09 October 2012 - 09:06 PM, a spus:
Clar ca sunt virusat si ma omoara curiozitatea,prepar deci.Luasi legatura cu secret service? :drinks:
Aceasta postare a fost editata de hype: 10 October 2012 - 11:22 AM
#2672
Postat 10 October 2012 - 11:54 AM
daniel v, la 10 October 2012 - 10:44 AM, a spus:
Vad ca insistati si va multumesc. Am inceput pregatirile pentru un proiect nou pentru mine, de la zero. 1850mm anvergura si termic. Acum lucrez sabloanele. Daca e posibil, pot veni si azi , daca nu deranjez. Cateva sfaturi de la cineva cu experienta prind bine! :drinks:
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 10 October 2012 - 11:56 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2675
Postat 10 October 2012 - 12:47 PM
incepatoru, la 10 October 2012 - 11:55 AM, a spus:
:good: :hi: Abia astept.Ce zice desenul ala,10-15cmc.Am un super tiger de 13,5cmc.merge bestial bondarul,relanti de numeri palele fara sa se inece,l-am avut pe extra.Cred ca va fi bestial.Am un amalgam de idei in memeaca,pun ordine si trec la treaba. :drinks:
#2676
Postat 10 October 2012 - 03:50 PM
incepatoru, la 10 October 2012 - 12:43 PM, a spus:
Foarte frumos. Spor la treaba. Cand spui ca il scoti la camp?
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#2681
Postat 10 October 2012 - 05:42 PM
incepatoru, la 10 October 2012 - 05:20 PM, a spus:
Daca erai tare in portofel...... il luai de aici ! :)
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 10 October 2012 - 05:43 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2684
Postat 10 October 2012 - 09:02 PM
kit->bani de cumparat kitul
home built->bani de materiale si unelte x timp.Dar cum timp=bani =>homebuilt=bani2
Maths is always right. :good:
Kit iese mai ieftin si se economiseste si timpul.
E tot in genul fetele=probleme
Citeaza
dar cum timp=bani,=>
fetele=bani2
dar cum banii sunt sursa tuturor problemelor,bani=radical din probleme
=>fete=radical din bani2,se anuleaza si ramane:
fetele=probleme.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 10 October 2012 - 09:05 PM
#2685
Postat 11 October 2012 - 05:42 AM
daniel v, la 10 October 2012 - 10:06 AM, a spus:
Si mie imi facea cu ochiul acest avion, IAR81 cu motorizare Junkers. Are un design care mie imi place. Nu stiu daca acest proiect a fost finalizat. Nemtii nu au livrat motoarele. Fara planuri, trebuie gandit si executat de la zero. Misiune grea, nu stiu cand si daca il voi incerca.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2687
Postat 11 October 2012 - 07:34 AM
GigiGL, la 11 October 2012 - 05:42 AM, a spus:
Spre rusinea mea, este prima data, cand vad acest desen si frunzaresc de ceva vreme planuri si fotografii si desene... Modelul se poate face, dar depinde si de destinatia lui finala. Daca-l construiesti pentru propria placere, atunci poti sa mai modifici ceva prin partile esentiale si sa-l faci sa zboare fara probleme! Dar daca scopul este vreo competitie de genul F4C atunci se schimba radical datele problemei ! Cand vrei, cand poti, treci pe la mine si am sa-ti povestesc mai multe.