Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2540
Postat 03 October 2012 - 10:15 PM
pe fundal :ph34r: :D s-ar putea sa ramaneti fara teren de zbor hi hi...mai ales daca ala e disc greu si il lasa adanc :D :D
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 03 October 2012 - 10:16 PM
#2541
Postat 04 October 2012 - 03:12 PM
GigiGL, la 01 October 2012 - 08:16 PM, a spus:
........................
Frumos nenea Gigi!!! Urmarind filmarea, constat ca mi-au mai scapat unele momente...Pacat ca nu ati filmat si zborul Katanei si al Piper-ului electric !!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2542
Postat 04 October 2012 - 03:14 PM
hype, la 02 October 2012 - 09:35 AM, a spus:
................
Frumos! Ma bate gandul sa-mi fac si eu o aripa...E utila prin masina omului... :)
De unde ai cumparat polistirenul acela roz de Austroterm ???
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2543
Postat 04 October 2012 - 03:26 PM
lipitorul, la 02 October 2012 - 09:03 PM, a spus:
Ia incearca JR sau Spektrum...si o sa vezi rostul... ;)
.........................
1 - Stiu!!! Acolo sant multe calcule de Tehnologia Sudurii...Mecanica Fluidelor...integrale duble...triple, de volum... :rofl: :rofl: :rofl:...De obicei la 2 timpi, daca umbli la evacuare, s-a zis cu puterea motorului...Dar se pare ca pe asta ai nimerit-o, chiar daca e ceva mai zgomotoasa...Abia esti sigur ca iti auzi avionul in aer... :yahoo: :drinks:
2 - EEEE! Stai bree, ca inca n-am bani de Spectrum...Futaba...etc...Oricum...sant f. multumit de statia W-Fly de la nenea Aries !!! Se comporta f. bine...am si 4 receptori la ea...Momentan e mai mult decat am nevoie... :)
...Pana la urma care e diferentza fatza de cele mai scumpe ?!?
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2544
Postat 04 October 2012 - 03:45 PM
...Am reusit sa pornesc motocoasa Husqvarna!!! :drinks: :yahoo: :rofl: ...A pornit relativ usor (dupa 5-6 sfori...e bine daca tinem cont ca motorul a fost uscat/demontat)...Iar la cald, porneste la sfert de sfoara...
...Functioneaza intr-un mare fel !!! Tureaza instantaneu...E explozie de putere cand trag de acceleratie!!!
Am tinut-o si in maxim...repetat, ca sa ma conving ca nu se gripeaza...Functioneaza super-stabil si la turatii intermediare, fara sa se balbaie...Am inclinat-o pe toate partile sa vad daca carburatorul are probleme legate de pozitie...Nici gand!!!
...Toba de esapament originala este super-silentioasa...In relanti, daca ma indepartez la 2 m de el, abia daca se mai aude...iar in turatie...MOCKI 250 e minciuna... :rofl: ...Suna excelent!!!
...Ma declar super-multumit de acest motoras...A fost distractie maxima cat timp a fost pornit (pe nervii vecinilor... :) ) .Deocamdata va intra in conservare, pana reusesc sa repar avionul si ii cumpar un CDI...Dupa aceea il modific pt. aero...
.........................
Am terminat si IAR-ul...Urmeaza sa-i fac maidenul...Iar acum lucrez la MAGISTER...I-am refacut prinderea aripilor (care era sparta...) si acum ma chinui sa-i reconstruiesc botul (a fost taiat pt. termic...) apoi batiul motorului...Eu vreau sa-l fac electric, pt. ca cu motorizare pe metanol se imbiba tot polistirenul cu ulei de ricin...Pana si lipitura mediana a fuselajului (toate Multiplex-urile sant lipite pe lungime...) a cedat de la metanol (adezivul s-a transformat intr-o pasta lipicioasa, de care nu mai scapi de pe maini...dar care nu mai are rezistentza mecanica)...
Voi pune poze pe masura ce avansez cu lucrarile...Abia astept sa-l vad zburand !!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2545
Postat 04 October 2012 - 07:27 PM
dan1972, la 04 October 2012 - 03:14 PM, a spus:
Frumos! Ma bate gandul sa-mi fac si eu o aripa...E utila prin masina omului... :p
De unde ai cumparat polistirenul acela roz de Austroterm ???
De la un depozit,daca vrei,te servesc fara discutie.Nu culoarea a fost criteriul alegerii,am cautat ceva cu densitate mare,elasticitate,rezistenta la trante.Se turteste.Pus deasupra unei bai de aburi,revine la forma initiala.E chiar utila in masina.Cine stie poate confirma. :good: :yahoo:
#2546
Postat 04 October 2012 - 07:42 PM
hype, la 04 October 2012 - 07:27 PM, a spus:
Salut!Ce dimensiuni are placa roz si cam cat costa?Maine seara este plecarea din Italia.Sper ca wekendul urmator sa ne vedem sanatosi!
#2547
Postat 04 October 2012 - 08:08 PM
dan1972, la 04 October 2012 - 03:26 PM, a spus:
1 - Stiu!!! Acolo sant multe calcule de Tehnologia Sudurii...Mecanica Fluidelor...integrale duble...triple, de volum... :rofl: :rofl: :rofl:...De obicei la 2 timpi, daca umbli la evacuare, s-a zis cu puterea motorului...Dar se pare ca pe asta ai nimerit-o, chiar daca e ceva mai zgomotoasa...Abia esti sigur ca iti auzi avionul in aer... :yahoo: :p
2 - EEEE! Stai bree, ca inca n-am bani de Spectrum...Futaba...etc...Oricum...sant f. multumit de statia W-Fly de la nenea Aries !!! Se comporta f. bine...am si 4 receptori la ea...Momentan e mai mult decat am nevoie... :yahoo:
...Pana la urma care e diferentza fatza de cele mai scumpe ?!?
Fratioare,la motoarele in 2timpi,nu e nici o inginerie.Toata filozofia unui mers rotund si a accelerarii instantanee consta in dozajul aer/carburant.Toba are rolul reducerii zgomotului si dirijarea gazelor ne arse.Nu are treaba cu puterea.Eliminarea sitelor,sau a tobei se numeste evacuare rapida.In aeromodelism,toba joaca rolul pompei de alimentare,parte din gaze tin rezervorul in presiune,impinge zeama.Pozitioneaza rezervorul peste nivelul motorului,vei obtine o alimentare prin cadere,nu face acrobatii,e buf.Pune-i pompa de alimentare,lasi zgomotul la el acasa si ai putere sa dai si la prieteni.In materie de statii dreptatea e de partea @Lipitorului,jr,spectrum,etc.stiu sa face oua ochiuri cu garnitura de cartofi pai.A mea face o tentativa de salata,a ta,stie sa toarne macar,apa in vin? :rofl: Spor la treaba :good:
#2548
Postat 04 October 2012 - 08:24 PM
myross67, la 04 October 2012 - 07:42 PM, a spus:
Salut,cca.1200mm/700mm/50mm.Costul,avand in vedere,scopul,e nesemnificativ.Sa ai drumuri bune,sa ne vedem sanatosi. :yahoo:
#2549
Postat 04 October 2012 - 09:46 PM
Eu am folosit unul galbui cu gaurele la suprafatza...si este super-casant...
...Stiu! Am vazut cat e de usor de zburat daca ai in portbagaj o aripioara...Momentan am pe masa de lucru prea multe zburatoare care asteapta...Cand ma eliberez chiar vreau sa fac o aripa!
......................
Tobele de esapament pt. 2 timpi...Da-mi voie sa te contrazic!!! Schimba toba de esapament originala de la o motoreta cu motor in 2 timpi, cu alta facuta artizanal si nu mai prinde viteza...garantat!!! Deci lipsa de putere...
Iar daca lasi evacuarea mai libera, motorul capata cuplu/putere la ture joase/medii, dar nu mai tureaza cum tureaza cu toba originala!!! ASTA E LEGE!!! 2 Timpi-ul are nevoie de o anumita presiune in evacuare, pt. a putea da puterea/turatia maxima...
La 2 timpi ca sa obtii puterea maxima, trebuie sa ai toba cu 2 conuri fatza in fatza, care asigura decomprimarea si comprimarea treptata a gazelor.Dar lungimea, diametrele si inclinarea lor, se stabileste in urma unor calcule destul de sofisticate, ce iau in calcul diametrul pistonului, viteza lui, presiuni...etc...Si in final teste la bancul de probe...
...La motoarele pt. aero, tobele se simplifica mult, pt. ca trebuie sa fie cat mai usoare, iar zgomotul nu prea conteaza...Dar pana si aceste tobe au o anumita forma si dimensiuni...Evacuarea se face in zona aceea rotunjita, iar la final gazele se comprima in clopotul acela de la final...O simpla prelungire cu un furtun siliconic, inrautateste evacuare/puterea...
Tobele Pitt's sant mai mult un moft, pt. modelele "scale" dar nu sant convins ca motoarele mai dau aceleasi performantze ca si cu toba aceea originala din AL...
...Crede-ma ca le-am incercat pe toate la motoarele de motorete si totdeauna performantele maxime erau cu evacuarea originala curata!!!
......................................
...Discutia cu @Lipitorul era la misto...urmare a altei discutii (despre esapamente...) pe care am avut-o live. :)
.....................................
Despre staii RC...Nu stiu ce poate sa faca o statie scumpa...N-am avut ocazia sa butonez una si nu ma contrazic...Dar sa stii ca si a mea (Made in China) stie sa faca cam tot ce am auzit ca poate face o statie...Nu am auzit de vre-o facilitate pe care statia mea sa nu o aiba (1000 de mix-uri...expo...D/R...FailSafe...Curbe de acceleratie...Timer etc...etc...etc...)...Este posibil sa fie si mai complexe, dar eu nu folosesc nici macar 50% din ce-mi ofera statia pe care o am...
...Asa ca toarna si apa cu vin...face si salata orientala...BigMac...clatite cu ciocolata..."Poale'n Brau"...pune si cuburi in Wisiki... :rofl: ;)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2550
Postat 05 October 2012 - 02:07 PM
dan1972, la 04 October 2012 - 09:46 PM, a spus:
Eu am folosit unul galbui cu gaurele la suprafatza...si este super-casant...
...Stiu! Am vazut cat e de usor de zburat daca ai in portbagaj o aripioara...Momentan am pe masa de lucru prea multe zburatoare care asteapta...Cand ma eliberez chiar vreau sa fac o aripa!
Si mie imi place rozul ,,, dar doar pe 'intradosul' doamnelor,,,, :rolleyes:
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2552
Postat 05 October 2012 - 07:21 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2553
#2559
Postat 06 October 2012 - 08:20 AM
tantar, la 05 October 2012 - 02:07 PM, a spus:
Ce zici de aceasta Dna.aripioara,va mai fi asortata pe fata cu alte culori,intradosul,rozzzzzz ramane.






@Danut,in materie de motoare 2-4timpi si tobe de evacuare,teoria ca teoria,practica ne omoara. :drinks:
#2560
Postat 06 October 2012 - 09:04 AM
#2563
Postat 06 October 2012 - 04:20 PM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 06 October 2012 - 04:21 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2565
Postat 06 October 2012 - 04:27 PM
#2566
Postat 06 October 2012 - 04:37 PM
incepatoru, la 06 October 2012 - 12:32 PM, a spus:
E vorba de o deformatie de imagine,probabil obiectivul a fost prea apropiat.Profilul e mai suplu ca la batrana Doamna.



