Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2120
Postat 24 August 2012 - 01:50 PM
Ciprian97, la 24 August 2012 - 12:10 PM, a spus:
VA, ora 11. Mai vine lume. Sau la 10 la Service cu plecare spre VA.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2121
Postat 24 August 2012 - 04:20 PM
@GigiGL - Felicitari!!! Frumoasa jucaria!!!
1 - Fa-i trenul de aterizare ca la PIPER...cu arcuri in V...Bratele suspensiei le poti face din sarma de 2...2,5 mm indoita in forma de triunghi.Unul din capetele sarmei va fi chiar axul rotii, iar cu celalalt inchizi triunghiul, folosind o piesa metalica (ori din tabla presata...ori o piesa cu suruburi dintr-o rigleta pt. cabluri electrice...)...Triunghiurile suspensiei le prinzi de fuselaj cu cate 2 bride din tabla (pe post de balama...)...Arcurile se prind intre roata (cu un butoias-limitator) si o alta sarma in V prinsa de burta fuselajului...Uita-te in poza asta:

Suspensia e de mare efect! Niveleaza atat decolarile, cat si aterizarile mai zbuciumate...
Uita-te cu atentie si la pozele pe care le pun mai jos...cu RYAN-ul...E cam acelasi tip de suspensie...Eu am folosit niste arcuri de la o sa de bicicleta PEGAS... :rofl:
2 - Elimina conul elicei!!! Nu are ce cauta pe PIPER!!!...Se vede aiurea...PIPER-ul are ori o piulita...ori un con mic...modelul cu care vin adaptoarele de elice...Se va vedea mult mai frumos!
Felicitari si aterizari line!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2122
Postat 24 August 2012 - 04:25 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2124
Postat 24 August 2012 - 04:33 PM
si i-am facut decal-uri:


Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2125
Postat 24 August 2012 - 04:40 PM
...Mai trebuie sa-i fac hobanele aripii, o capota la motor si sa-i fixez rezervorul si servo-ul de acceleratie...Urmeaza! :unsure:
Referitor la zborul de duminica....E misto ca ati anuntzat-o din timp...Poate venim si noi (eu si @cony071)...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2129
Postat 25 August 2012 - 05:30 AM
incepatoru, la 24 August 2012 - 08:53 PM, a spus:
Aripioarele sunt simetrice 'magnetizate' cu glue-gun-ul! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2130
Postat 25 August 2012 - 05:43 AM
adi elicopter gl, la 25 August 2012 - 12:02 AM, a spus:
Adi, n-ai incercat o "termica" cu quadul??? :drinks:
Daca revii la GL, te asteptam la VA duminica!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2131
Postat 25 August 2012 - 05:57 AM
dan1972, la 24 August 2012 - 04:40 PM, a spus:
Frumoase Dane! Sa-ti si sa ne bucuri privirea cu ele in zbor cat mai mult timp! :drinks: Aterizari 'catifelate'! :)
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2140
Postat 25 August 2012 - 10:03 PM
GigiGL, la 25 August 2012 - 05:43 AM, a spus:
Daca revii la GL, te asteptam la VA duminica!
e hexa nea gigi termica merge numai la quad
vin eu si cumatru duminica la VA
ne vede la 10 la service
Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 25 August 2012 - 10:06 PM
#2141
Postat 26 August 2012 - 06:36 AM
#2142
Postat 26 August 2012 - 12:49 PM
Nea Gigi a scos o bijuterie de Piper :) 8) zboara fain dar vine cam tare la aterizare.
Eu am avut probleme cu Becul,noroc de Adi ca avea un ubec la el si l-am pus :unsure:
Viorel a vandut WOt-u fix cand a ajuns,n-a mai avut chef sa-l zboare dupa B)
Adi a zburat FPV,Edi cu Diamon si clona ez,viorel cu aripa si cu ceva jet bazaitor,iar eu cu MX2.
caaaald..dar macar n-am avut vant :wacko:
#2144
Postat 26 August 2012 - 02:59 PM
GigiGL, la 25 August 2012 - 05:57 AM, a spus:
..............................
Merci nenea Gigi!!! Multumesc de urari!
Din pacate nici azi nu am reusit sa ne mobilizam sa venim si noi la VA...Eu de obicei nu percutez foarte usor la ore matinale si nici azi nu am facut exceptie...Si in plus pt. noi cei din Braila VA e destul de departe...Sant cam 50 Km dus...50 intors...Benzina...rovigneta...Costa cam cat un bidon 4L de metanol...de cand benzina e 6,2 RON... :drinks:
...Doar cineva pt. care banii nu reprezinta neaparat o problema nu tine cont de acest aspect...
Imi pare al naibii de rau ca nu am putut veni, dar deocamdata asta e situatia...
...O sa fac cat de curand un efort sa ajung si eu macar o data la o intalnire de zbor de-a voastra...macar sa ne cunoastem...
...Ar fi mult mai fain daca am putea gasi un loc de zbor intre Braila si Galati...Ar fi mult mai usor de ajuns si pt. noi !!!
.............................
De curand am mai depistat un posibil loc de zbor aproape de trecerea-bac Braila-Smardan...E la cateva sute de metri de drumul Braila-Galati...in apropierea viaductului pe care se inrta in Braila dinspre Galati...
Sant 2 piste betonate/asfaltate de la intrarea intr-o intreprindere...Sant lungi de 2-300 m,mai late decat un drum foarte netede si nu circula nimeni pe acolo...Pe o parte sant 3-4 stalpi de iluminat, dar in rest nu sant alte obstacole in aer (cabluri...copaci...etc...)....Spatiul e complet deschis...si este izolat...nu este public prin zona...
Inca nu am zburat acolo, dar vreau sa incerc si o sa fac si ceva poze...Locul este fain pt. cei care vor sa decoleze/aterizeze pe pista asfaltata...E cu totul altceva...M-am convins de asta!!! E de 10 mii de ori mai misto cand avionul poate rula pe pista pt. a prinde viteza la decolare, fara sa se propteasca in toate balariile. La fel si la aterizari, cand poti aseza avionul pe pista, lin...si poti vedea momentul in care modelul atinge pista...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2145
Postat 26 August 2012 - 03:02 PM
incepatoru, la 25 August 2012 - 08:52 PM, a spus:
.........................
ESC-ul acela sigur are o problema...Nu te juca!!! Mai bine il pastrezi pt. o alta aplicatie unde consumul de curent e mai mic...ESC-urile au protectie la supra-incalzire...Se opresc (taie motorul) dar nu se reseteaza...Daca acela se reseteaza, cred ca e altceva prin el...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2146
Postat 26 August 2012 - 03:18 PM
dan1972, la 26 August 2012 - 02:59 PM, a spus:
Merci nenea Gigi!!! Multumesc de urari!
Din pacate nici azi nu am reusit sa ne mobilizam sa venim si noi la VA...Eu de obicei nu percutez foarte usor la ore matinale si nici azi nu am facut exceptie...
Aceasta postare a fost editata de cony071: 26 August 2012 - 03:20 PM
#2148
Postat 26 August 2012 - 03:55 PM
cony071, la 26 August 2012 - 03:22 PM, a spus:
Pacat ca nu au putut veni si altii. Ziua a fost minunata si s-a zburat as zice eu, pe saturate! :drinks:
Filmul n-a iesit decat la inceput, dar am salvat niste cadre:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS