Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1847
Postat 16 June 2012 - 07:20 AM
#1848
Postat 16 June 2012 - 07:35 AM
hype, la 16 June 2012 - 07:20 AM, a spus:
Hai pe la 9.30 a eu acu am facut ochi
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1849
Postat 16 June 2012 - 12:37 PM
dan1972, la 15 June 2012 - 01:15 AM, a spus:
Ca sa nu arzi ESC-ul pui in serie cu firele de la motor trei rezistente cu valoarea in jur de 1 ohm, si-l alimentezi preferabil cu Lipo 2S. Daca se invarte (fara elice) normal, totul e OK. Cred ca ai pus cam mult 20-30 RON sarma. Bobineaza 8 spire masoara si calculeaza cati metri ai nevoie. La Turnigy ai uitat sa pui transportul. Si apoi ROXXY nu-i tot una cu TGY. Eu am 2 motoare TGY si la amandoua le-am schimbat rulmentii ca zornaiau.
E o munca migaloasa, dar pe langa bani mai este si satisfactia lucrului facut cu mana ta. Totusi, daca nu esti dotat cu multa rabdare (si mana fina) renunta.
Curaj.
#1850
Postat 16 June 2012 - 03:10 PM
dan1972, la 16 June 2012 - 12:01 AM, a spus:
Arata interesant jucaria! Slefuieste-i muchiile fuselajului si pune-i ceva culori pe el...(folie sau vopsea...)
...Vezi ca am vazut pe RC Groups ceva planuri pt. ME 109...Mustang si Spitfire, cu fuselajul facut din 6-7 straturi de depron de 6 mm, decupate in asa fel incat raman alveole in interior pt. acumulator...ESC...RX, care se astupa apoi cu niste capace din depron...In felul asta nu ramane nimic la vedere...
Spor!
.........................................
@HYPE - Motorizarea cred ca ar trebui sa fie ceva cu 6-700 gr. tractiune...Probabil BL-2825 cu 1500...2000 kv...Elice GWS 8x4 ...ESC de 20...30A si LiPo de 7,4 V (2s)-800...1300 mAh...Pui un motor cu kv-ul mare, ca sa poti folosi LiPo 2s, care e mai usor...Merge si cu 3s, dar e mai greu...
...Cu 3s se poate incerca cu o elice mai mica (in fct. de kv-ul motorului...) pt. viteza mai mare...
Pt. comparatie, puteti sa va uitati pe HK la gama de modele "Funfighter" (pt. combat)...cum sant motorizate...
Priviti aici:
http://www.hobbyking...Warehouse_.html
Motorizare MIG 3:motor Turnigy 2632,tractiune 465g,putere 350w,greutate 51g,elice 6/4-7/3.5,baterie Lipo 2S 1000-1300mA.Aceasta motorizare este probata de mine si este excelenta pentru acest model.Bineinteles,exista o paleta larga de motorizari dar trebuie tinut cont de dimensiunile modelului si de greutatea lui.Al meu cantareste cu motorizarea de mai sus plus doua servo de 9gr si receptor 220gr.Cu motorul oprit aterizez planand.Pentru o motorizare de 600-700gr trebuie un model putin mai mare(cca.1m anvergura).Folosesc un ESC 18A si cu elicea 6/4 am un consum static de 7,4 A,deci,in zbor,consuma sub 7A .In plus,modelul trage dupa el si o fasie de hartie de 6m si este destul de rapid!Bafta! PS.motorul are 2500kV.A...!MIG-ul respectiv nu are nici o componenta la vedere! Totul este in interior!
#1854
Postat 18 June 2012 - 12:00 AM
pe3scu, la 16 June 2012 - 12:37 PM, a spus:
E o munca migaloasa, dar pe langa bani mai este si satisfactia lucrului facut cu mana ta. Totusi, daca nu esti dotat cu multa rabdare (si mana fina) renunta.
Curaj.
................................
Ieri am gasit prin debara un electromagnet mare (D=30 mm)...bobinat cu sarma de 0,22 mm (3000 spire) in stare perfecta :yahoo:...Cred ca imi ajunge sarma din el...
...Am aproximat pretul sarmei la 20...30 RON, pt. ca nu prea mai vezi preturi sub nivelul asta prin magazine....In plus stiu ca cuprul e destul de scump...In fine...nu mai conteaza...
...O sa incerc sa-l bobinez cu 3 sarme in paralel...8 spire...cum spui tu...
.....................
Mana fina zic eu ca am...Problema e ca am f. multe de facut si nu prea mai am rabdare...Trebuie sa gasesc un moment in care sa am chef sa ma ocup de asta...
.....................
Nu stiam de faza cu rezistentzele inseriate...Trebuie sa fie rezistentze de putere (pe suport ceramic...de 1...2...5 Watt)sau merg rezistentze obisnuite ?!?
.....................
Mai e o problema...Motorul are un magnet lipsa...Nu stiu in ce conditii a disparut, dar cert e ca nu mai exista...Ai cumva asa ceva?!? Dimensiunile lui sant 17x4x1,5 mm...Chiar daca e mai mare, il pot ajusta eu...Eu n-am reusit sa gasesc asa ceva in BR...la cunoscuti... :pardon:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1855
Postat 18 June 2012 - 12:11 AM
......................
...Sigur...Sant o multime de alte motoare care merg folosite...Mai sant si cele tip clopot 3015 care sant f. usoare si dau 500...800 gr. tractiune...Merg folosite toate motoarele cu greutate 40...50 gr...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1856
Postat 18 June 2012 - 12:14 AM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1859
Postat 18 June 2012 - 02:07 PM
#1860
Postat 18 June 2012 - 02:10 PM
Aceasta postare a fost editata de tantar: 18 June 2012 - 02:12 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1862
Postat 18 June 2012 - 02:57 PM
dan1972, la 18 June 2012 - 12:00 AM, a spus:
................
Cu atâta sârmă devii expert in rebobinat motoare. La așa ceva m-am gândit când am zis de preț.
Nu-i nevoie să-l faci dintr-o dată. Faci o fază, iei o pauză, ș.a.m.d. :drinks:
Rezistențele sunt obișnuite 0,5W și chiar 0,25W.
Îmi pare rău, dar nu am magnet.
Succes.
#1863
Postat 18 June 2012 - 03:16 PM
dan1972, la 18 June 2012 - 12:00 AM, a spus:
Apoi numai rotund nu o sa mearga motorul cu un magnet diferit, pentru ca e putin probabil sa gasesti unul exact la fel.
#1865
Postat 18 June 2012 - 08:55 PM
Zen, la 18 June 2012 - 03:16 PM, a spus:
Pai nu-i spusesi..batman tot batman :search: . daca punea 0,5 bani pe fiecare cuvintel scris (cu repararea) acuma avea vreo doua noi..Ia-ti breee unu nou nu te mai chinui..ca ce e nou e sfant ..bafta
#1867
Postat 20 June 2012 - 12:34 PM
#1869
Postat 20 June 2012 - 12:51 PM
cony071, la 20 June 2012 - 12:34 PM, a spus:
voiam sa va salut pe toti ca nou intrat!
am mai aparut aici fiind pomenit in in discutiile lui dan1972 ca fiind prietenul lui cu care merge la zbor (dan2)
Sa intelegem ca te-ai molipsit si vrei sa te apuci de treaba?Daca da,fii bine venit!!
Caz contrar,informez: Treaba chibitului e sa taca din gura,sa aiva tigari si sa nu-i miroase picioarele. :pardon:
#1871
Postat 20 June 2012 - 09:05 PM

#1874
Postat 21 June 2012 - 05:57 PM
hype, la 20 June 2012 - 12:51 PM, a spus:
Caz contrar,informez: Treaba chibitului e sa taca din gura,sa aiva tigari si sa nu-i miroase picioarele. 8)
M-am apucat de treaba de prin decembrie cand mosu a adus un wingtiger2 dar am vazut ca antrenamentul pe camp nu se compara cu simulatorul si am decis sa o iau mai de jos.
Mi-a dat "lipitorul"(vali)o preche de aripi de EZ la care mi-a facut eleroane "dan1972",am cumparat fuselajul si din primavara am inceput (in limita timpului disponibil)sa zbor EZ-ul.
Cat de curand cred ca scot si wingtigerul.Sa auzim de bine!
#1875
Postat 21 June 2012 - 06:16 PM
pe3scu, la 18 June 2012 - 02:57 PM, a spus:
Nu-i nevoie să-l faci dintr-o dată. Faci o fază, iei o pauză, ș.a.m.d. :)
Rezistențele sunt obișnuite 0,5W și chiar 0,25W.
Îmi pare rău, dar nu am magnet.
Succes.
............................
Scuze ca raspund cu intarziere, dar n-am mai avut timp sa intru pe aici...Am mesterit la RYAN (pasaroiul de la Deproniada...)...Acum am mult de lucru la el cu detaliile "scale" (imitatie motor stea...ornamente aerodinamice hobane...etc)...+vopsire sau infoliere...
............................
:rofl: ...Daaa! Cred ca sarma asta imi ajunge sa bobinez ... pana ma satur... 8)
Se pare ca nu reusesc sa gasesc magnet...Oricum nu am de gand sa-l pornesc pana nu exista si acel magnet...Nu stiu daca nu cumva nu a fost si asta cauza unui consum exagerat de curent...si arderea ESC-ului...
...O sa vad de unde reusesc sa fac rost de unul...Multumesc oricum !!! Multumesc mult si pt. sfaturi!!! Cand reusesc sa fac ceva cu el, va tin la curent...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1876
Postat 21 June 2012 - 06:28 PM
Zen, la 18 June 2012 - 03:16 PM, a spus:
.........................
Sa stii ca l-am folosit o perioada asa...fara acel magnet (cat nu am avut altul la dispozitie) si nu a avut manifestari urate...Singura faza aiurea era un zgomot ciudat care aparea pe la 30...50 % acceleratie...dar era exact ce lipseste modelelor cu motoare electrice...Zgomotul!!!...Puteai spune ca se prabuseste un MIG cand il aduceam la aterizare...Chiar i-am facut si pe mai "batranii" @Lipitorul si @Farm-Fly sa exclame: "-Mama ce misto se aude !!!" 8) :rofl:
...Chiar mi-a placut!!!...Pacat ca a inceput sa arda ESC-uri...Cu unul de 45A mirosea a incins in avion, iar pe cel de 30A l-a ars la prima decolare...
.........................
Nu am de gand sa-l folosesc pana nu ii gasesc un magnet...Nu trebuie sa imi explici...Stiu...E dezechilibrat si mecanic si electromagnetic...Imi e clar ca nu e in regula...
...Dar ma gandesc ca daca a functionat fara un magnet, cu unul macar apropiat ca si caracteristici si pozitionat corect (Nord-Sud) nu are cum sa mearga mai rau...Voi avea grija sa il ajustez in asa fel incat sa fie identic dimensional si ca greutate...
...E mai mult o provocare...ideea de a reface acest motor...Nu ma mai bazez pe el...vreau sa vad ce iese...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz