Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1701
Postat 05 June 2012 - 10:59 AM
#1702
Postat 05 June 2012 - 01:38 PM
incepatoru, la 05 June 2012 - 10:59 AM, a spus:
La mine ieri a fost cu ghinion,m-am apucat sa trag suprafetele pe 0 cu intentia sa pornesc si sa reglez motorul pentru relanti la 2min. cu acceleratie brusca in blana.Toate bune si frumoase pana a inceput sa balbaie din senin servoul la gaz.A ramas blocat pe ambalat.L-am inlocuit si in timp ce ma pregateam sa pornesc a inceput sa miroase a plastic incins, pana sa ma dumiresc a inceput sa iasa fum.Unul din cele doua servouri de pe lift.Am scos o pereche de pe extra,montaj,proba si o mare dezamagire,nici o reactie.Receptorul mort.L-am inlocuit si am facut teste pana a piuit opticul 6 sport ca nu mai are curent.Am bagat la incarcat, multumit, ca figurile astea nu le-a facut in aer.Receptorul era de pe aripioara si era beton.Pacat de el.Servourile erau de pe saracia rosie.Ori erau super obosite,ori impactul cu solul si-a spus ultimul cuvant.Lucru sigur,nu va vedea lumea de sus top star-ul, pana nu sunt eu convins 120% ca nu mai am parte de vre-o anomalie sau de vre-un ghinion.
#1703
Postat 05 June 2012 - 01:42 PM
Sunt si eu din Galati, m-a prins si pe mine microbul asta de ceva timp si daca nu deranjez as vrea sa vin si eu la o intalnire a voastra.
Ca aeromodele, pana acum pot sa spun ca am incercat un Electro Rookie de la Graupner cu care am zburat de ceva timp si o aripa zburatoare "Assasin" cumparat de pe crashtesthobby. Aripa zburatoare, nu am reusit sa o zbor sub nici un chip, are viteza mult prea mare, dupa mine nici nu e foarte stabila neavand stabilizatoare verticale si ca urmare e destul de lovita. Noroc ca e din EPP si inca mai rezista.
In schimb Electro Rookie e mai domol, iar mai nou am pus pe el si un fma copilot asa ca e o joaca de copil sa il pilotezi acum.
Teo
#1704
Postat 05 June 2012 - 02:26 PM
theodor_gl, la 05 June 2012 - 01:42 PM, a spus:
Sunt si eu din Galati, m-a prins si pe mine microbul asta de ceva timp si daca nu deranjez as vrea sa vin si eu la o intalnire a voastra.
Ca aeromodele, pana acum pot sa spun ca am incercat un Electro Rookie de la Graupner cu care am zburat de ceva timp si o aripa zburatoare "Assasin" cumparat de pe crashtesthobby. Aripa zburatoare, nu am reusit sa o zbor sub nici un chip, are viteza mult prea mare, dupa mine nici nu e foarte stabila neavand stabilizatoare verticale si ca urmare e destul de lovita. Noroc ca e din EPP si inca mai rezista.
In schimb Electro Rookie e mai domol, iar mai nou am pus pe el si un fma copilot asa ca e o joaca de copil sa il pilotezi acum.
Teo
Fii bine venit in club,baietii se vor sesiza, tu, urmareste locurile de intalnire ptr.zbor si prezinta-te cu toata increderea.
#1706
Postat 05 June 2012 - 03:17 PM
http://www.youtube.c...8OxynCBUbM#!...
tare nu??
#1708
Postat 05 June 2012 - 05:02 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#1709
Postat 05 June 2012 - 06:23 PM
hype, la 05 June 2012 - 01:38 PM, a spus:
................................
Breeee!!!...Ieri a fost sarbatoare (mare!!!)!!!...Nu se cade sa lucrezi in astfel de zile!!!...Nu sant neaparat un tip bisericos, dar "experienta" mi-a aratat ca de fiecare data cand lucrez in zi de sarbatoare sau duminica, e imposibil sa nu se intample ceva rau...atunci sau mai tarziu...Iar cum zborul e ruleta ruseasca....si tine de noroc...
....Am facut si eu o gluma de genul acesta de curand...Am mesterit ceva, duminica, la RYAN (pasaroiul pt. Deproniada...) dar nu am iesit la zbor atunci...Am zburat la 4 zile dupa...Rezultatul?!?...Dupa 4-5 zboruri reusite, cu decolari/aterizari excelente, dupa ultima decolare, la 30 de sec. s-a starnit din senin vantul (din ce in ce mai tare...fluturau hainele pe mine...)...M-a prins cu avionul sus...L-am tinut in vant la o inaltime sigura, pret de vre-o 5-10 min, in sperantza ca se va mai domoli vantul...Dar cum acumulatorii nu tin nelimitat, m-am hotarat sa-l aterizez cu orice risc...Am reusit sa-l pilotez OK pana la 3 m de sol (cu toate rafalele puternice de vant...) dar cand am considerat ca trebuie sa reduc motorul si sa-l las sa coboare, la prins o pala de vant, l-a intors pe o parte si l-a trantit de pamant, de am zis ca nu mai aleg nimic din el...
...Acum o sa repar o saptamana, dupa prostia de a lucra duminca!!!...Am de reconstruit ambele capete de aripi...Oare nu puteam sa stau linistit in acea duminica si sa ma uit la televizor, sau sa ies la plimbare prin oras cu prietenii ?!? :p
..................................
Referitor la servo-uri...Am patit si eu faza de care spui tu, de 2 ori...Prima data pe FunCub...mirosea a ars in avion...Noroc ca nu am mai zburat...Acasa am gasit mufa servo-ului de profundor topita...Cred ca am fost la un pas sa ard si receptorul !!!...Anterior am vazut ca profundorul are tendinta de a ramane agatzat pe urcare, dar am zis ca e din cauza tijelor de comanda...si am continuat sa zbor asa...pana a aparut mirosul de ars...
...A doua oara, chiar acum pe RYAN...am folosit niste servo-uri SH (necunoscute)...Noroc ca am facut probe prelungite (exact cum spuneai tu...pt. a pune suprafetzele pe 0...)...Dupa ceva timp unul din servo-urile de eleroane a inceput sa ramana agatzat...Dar aleatoriu, nu mereu...Am suspectat initial o legatura proasta a firelor, dar pana nu am schimbat servo-ul, nu s-a rezolvat problema...
.........................
Cred ca cu servo-urile trebuie avuta mare grija....In primul rand cele care provin dupa un avion lovit, nu stiu in ce masura mai prezinta sigurantza...Se pare ca mai devreme sau mai tarziu cedeaza...
...Apoi, cred ca e indicat ca la constructia unui avion nou sau restaurat masiv, ar trebui puse servo-uri noi...chiar daca nu e prea economica metoda asta...Totusi urmarile pot fi muuult mai scumpe in cazul in care un servo vechi cedeaza in zbor...
...Am impresia ca nu numai angrenajele se strica...Una din problemele care apar la servorurile vechi, este defectarea potentiometrului (probabil se murdareste...se oxideaza in timp...)...E posibil ca si motorasul (la servo-urile de 9-17 gr) sa se puna in scurt...
........................
Bine ca s-au intamplat toate astea in timpul probelor la sol...!!! :good:
...Pacat de receptor, dar asta e!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1710
Postat 05 June 2012 - 06:29 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1711
Postat 05 June 2012 - 06:31 PM
incepatoru, la 05 June 2012 - 03:17 PM, a spus:
http://www.youtube.c...8OxynCBUbM#!...
tare nu??
................................
:) :D :good: ...Breeee! Asta e arma alba!!!!! :p ...Daca ii pui ceva mai ascutit pe bordurile de atac, bumerangul e minciuna !!! :D
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1712
Postat 05 June 2012 - 06:43 PM
dan1972, la 05 June 2012 - 06:23 PM, a spus:
Confirm. Am mai si scapat dar de regula...:good:
#1713
Postat 05 June 2012 - 06:44 PM
theodor_gl, la 05 June 2012 - 01:42 PM, a spus:
Sunt si eu din Galati, m-a prins si pe mine microbul asta de ceva timp ..................
Teo
Nici eu n-am apucat sa ruginesc in aero, asa ca stai pe pace, suntem intre noi! Sa fi vazut cum tundeam copacii cu avionul... toti au inceput o data! Fii binevenit! Sa-ti spun un secret: aeromodelismul te invata inainte de toate cum sa te ridici dupa ce ai cazut!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1714
Postat 05 June 2012 - 07:02 PM
#1715
Postat 05 June 2012 - 07:04 PM
myross67, la 31 May 2012 - 11:09 PM, a spus:
......................................
@myross67 - Felicitari pt. virusii facuti de tine...N-am apucat sa-ti raspund la timp...
...Si pe mine ma atrage ideea de a construi asa ceva, pt. ca e o metoda rapida si ieftina...Virusii zboara bine, pt. ca le-ai facut aripile profilate !!! :rofl: ...Cele cu aripi plane (KFM 1) nu zboara extraordinar...
IDEE !!! Daca faci miezul fuselajului tot din depron gros de 40 mm vei avea posibilitatea sa rotunjesti fuselajul si sa-i dai o forma mai reala....Iar pt. cei mai pretentiosi, aripa merge acoperita cu ziar lipit cu aracet...apoi slefuita...apoi se poate vopsi cu orice vopsea :D ...In felul acesta va fi mai rezistenta la impactul cu ierburile uscate si va arata mult mai bine (mai neted...)
...Poate fi acoperita si cu SolarFilm, dar se vor cunoaste bulele din polistiren...
...Cineva spunea ca polistirenul merge "varuit" cu amorsa de perete...In felul acesta poate fi vopsit cu vopseluri pe baza de diluanti...Nu am incercat inca...
...Altii folosesc pigmentii pt. var lavabil, ca vopsea pt. polistiren...Se pot aplica cu o rola cu burete (ingusta)...In felul asta nu mai raman dire... :(
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1716
Postat 05 June 2012 - 07:19 PM
theodor_gl, la 05 June 2012 - 01:42 PM, a spus:
Sunt si eu din Galati, m-a prins si pe mine microbul asta de ceva timp si daca nu deranjez as vrea sa vin si eu la o intalnire a voastra.
Ca aeromodele, pana acum pot sa spun ca am incercat un Electro Rookie de la Graupner cu care am zburat de ceva timp si o aripa zburatoare "Assasin" cumparat de pe crashtesthobby. Aripa zburatoare, nu am reusit sa o zbor sub nici un chip, are viteza mult prea mare, dupa mine nici nu e foarte stabila neavand stabilizatoare verticale si ca urmare e destul de lovita. Noroc ca e din EPP si inca mai rezista.
In schimb Electro Rookie e mai domol, iar mai nou am pus pe el si un fma copilot asa ca e o joaca de copil sa il pilotezi acum.
Teo
...........................
Bun venit in club! Urmareste acest topic si vezi ca se comunica atunci cand se iese la zbor...Trebuie doar sa fii pe faza, pt. ca datele se schimba in functie de vreme...De obicei intalnirile se stabilesc in dimineatza zilei in care se zboara...Ulterior se poate face si schimb de telefoane, pt. o comunicare mai rapida...
...Eu sant din Braila...Si eu "ma chinui" sa ma intalnesc cu ei de ceva timp, dar la mine e alta povestea... :D
Sper sa ajung si eu la GL la zbor...cat de curand...Mai ales ca nu vin cu mana goala...Mai vin cu un zburator... :(
...Deh...Daca ei nu mai vor sa mai vina la Braila !!! :( E mai departe V.Alecsandri decat campul nostru de la Martacesti !!!
@TANTAR - Sus cu filmul de azi !!! :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1717
Postat 05 June 2012 - 07:33 PM
incepatoru, la 05 June 2012 - 07:02 PM, a spus:
Uite-asa sa faci cu aveonu'! :rofl:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1719
Postat 05 June 2012 - 07:53 PM
dan1972, la 05 June 2012 - 07:04 PM, a spus:
@myross67 - Felicitari pt. virusii facuti de tine...N-am apucat sa-ti raspund la timp...
...Si pe mine ma atrage ideea de a construi asa ceva, pt. ca e o metoda rapida si ieftina...Virusii zboara bine, pt. ca le-ai facut aripile profilate !!! :rofl: ...Cele cu aripi plane (KFM 1) nu zboara extraordinar...
IDEE !!! Daca faci miezul fuselajului tot din depron gros de 40 mm vei avea posibilitatea sa rotunjesti fuselajul si sa-i dai o forma mai reala....Iar pt. cei mai pretentiosi, aripa merge acoperita cu ziar lipit cu aracet...apoi slefuita...apoi se poate vopsi cu orice vopsea :D ...In felul acesta va fi mai rezistenta la impactul cu ierburile uscate si va arata mult mai bine (mai neted...)
...Poate fi acoperita si cu SolarFilm, dar se vor cunoaste bulele din polistiren...
...Cineva spunea ca polistirenul merge "varuit" cu amorsa de perete...In felul acesta poate fi vopsit cu vopseluri pe baza de diluanti...Nu am incercat inca...
...Altii folosesc pigmentii pt. var lavabil, ca vopsea pt. polistiren...Se pot aplica cu o rola cu burete (ingusta)...In felul asta nu mai raman dire... :(
Salut! Intr-adevar,exista o multime de metode pentru finisarea acestor modele dar daca sunt folosite pentru combat,se acorda mai putina atentie finisajului. Deja am comanda pentru alte 6 modele(i-ti spun sincer si o sa ai ocazia sa te convingi personal ca sunt extraordinare!) si o sa pun si poze cu aceste modele.Sunt de acord cu tine, daca as construi un asemenea model pentru zbor de relaxare.Dar,cum am spus,"durata de viata" a modelelor combat este relativ scurta!Modelul complet cantareste 220gr(gata de zbor)dar zboara bine si cu cateva zeci de grame in plus-acoperirea cu hartie.In rest ce sa mai spun...depinde de gusturi,de exigenta fiecaruia si nu in ultimul rand,de inventivitate...ceea ce nu lipseste la romanul pasionat!Multa bafta si sper cat mai curand sa pot posta impresii de zbor in..."Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila!
#1720
Postat 05 June 2012 - 07:57 PM
incepatoru, la 05 June 2012 - 03:17 PM, a spus:
http://www.youtube.c...8OxynCBUbM#!...
tare nu??
gazzz(throtlee) si gooool!
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 05 June 2012 - 07:58 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#1721
Postat 05 June 2012 - 08:31 PM
http://youtu.be/pfqVX_WyxPk
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1722
Postat 05 June 2012 - 08:55 PM
tantar, la 05 June 2012 - 08:31 PM, a spus:
http://youtu.be/pfqVX_WyxPk
Baa frate tare i-l incurajezi pe padawanul TEO ;) citez(avioanele sunt trompete lasa'le si apuca'te de heli )...lasa bree omu" daca o venit caldura toata lumea trebe sa aiba ventilator??...(erai so furi la sec 44 vant frate nu gluma .zic ca si io am tremat azi LEHMANNUL)...varianta TWO air conditionat ha ha hi hi :p
#1723
Postat 05 June 2012 - 08:56 PM
tantar, la 05 June 2012 - 08:31 PM, a spus:
http://youtu.be/pfqVX_WyxPk
secunda 44-48 poate (altfel a-si vrea si eu un 600 care zboara 48 de minute !!!!)
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#1725
Postat 05 June 2012 - 10:26 PM
Legat de subiectul "Assasin", am dat de multe ori cu el de pamant si pot confirma ca e destul de rezistent insa acoperirea cu folia lor s-a desprins de epp pe o aripa si acum nu mai e atat de rigida. Folia de la ei avea un fel de lipici pe o parte care se lipea de epp. Nu am idee, oracover-ul e la fel ? Ma gandesc sa desprind folia si sa-i pun o intaritura din platbanda de carbon aproape de bordul de atac.
Motorul e si el in lucru pentru ca mi s-au rupt cateva fire si trebuie sa-l rebobinez.
@tantar sunt frumoase si elicopterele, dar deocamdata nu ma simt atras mai deloc.
#1726
Postat 05 June 2012 - 10:44 PM
...Bine ca s-a terminat cu bine!!! Altfel te ustura la buzunar... :pardon:
Uita-te aici cum se zbate asta:
...Nu stiu ce naiba se intampla...Vremea e ciudata rau in perioada asta!!!...Sant tot felul de turbulentze prin aer...goluri de aer si altele...Nici macar la apus nu se mai linisteste aerul!!!...
...Eu nu am mai iesit la zbor in ultima perioada...De fiecare data s-a intamplat ceva aiurea cu curentii de aer...
La penultimul zbor am tavalit RYAN-ul...cum am mai spus...iar la ultimul zbor cu Cessna, am vazut ca incepe sa tremure ciudat prin aer...apoi la o manevra mi-a intrat in picaj dupa un viraj...apoi la 3-5 min de zbor, s-a starnit vantul si am aterizat aproape fortat....Si daca nici Cessna 500 class de ArtTech nu e stabila pe vant, nu mai e nici un avion !!!
...Am zis ca nu mai ies la zbor pana nu se calmeaza vremea...Pana cand nu vad ca nu se mai misca nici o frunza, stau cuminte...Chiar n-are sens sa fac praf avioanele...!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1727
Postat 05 June 2012 - 11:04 PM
incepatoru, la 05 June 2012 - 07:34 PM, a spus:
:ph34r: ...Santem prieteni cu totii!!! :yahoo: Cat despre @tantar...este un baiat de nota 2000+!!!
...Tare faza cu ASASIN-ul !!! :rofl:...Nici n-ai idee ce bine toaca polistiren elicele cu 3 pale si de la Cessna si de la ME 109 in picaj....!!!...Nici nu stii ce repede face roll-uri ME-ul!!!...Nici n-apuci sa le numeri... :rofl:...Iar daca mai punem la socoteala ca motorul lent si greoi va fi schimbat cu un BL3542-1250kv de 600 watt (care e pe drum...) pe un "haveon" de 1,0 Kg...nici nu vreau sa ma gandesc la rezultate !!! SPEED FRATE !!! SPEED!!! :yahoo:
Abia te astept sa te prind in aer !!! :rofl: Mai punem ceva carboane prin aripi (ca sa "doara" mai tare...) si e gata de batalie!!!
............................
Camera se poate prinde pe sapca (pe cosoroc) cu un skai (jumate pe cammera...cu HotGlue...jumate pe sapca...cusut) :good:
Dupa 2-3 probe iti vei da seama cum trebuie sa asezi sapca pe cap...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1728
Postat 05 June 2012 - 11:11 PM
...E clar ca pt. combat nu are sens sa te agiti sa-l finisezi...pt. ca vei schimba aripi si alte parti pe banda rulanta...
...Asa este! Inventivitatea romanului nu are margini... :yahoo: ...Cred ca macar din punctul asta de vedere ne-a prins bine epoca de aur...Astia mici nu mai au chemare spre nimic...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1729
Postat 05 June 2012 - 11:18 PM
theodor_gl, la 05 June 2012 - 10:26 PM, a spus:
Legat de subiectul "Assasin", am dat de multe ori cu el de pamant si pot confirma ca e destul de rezistent insa acoperirea cu folia lor s-a desprins de epp pe o aripa si acum nu mai e atat de rigida. Folia de la ei avea un fel de lipici pe o parte care se lipea de epp. Nu am idee, oracover-ul e la fel ? Ma gandesc sa desprind folia si sa-i pun o intaritura din platbanda de carbon aproape de bordul de atac.
Motorul e si el in lucru pentru ca mi s-au rupt cateva fire si trebuie sa-l rebobinez.
@tantar sunt frumoase si elicopterele, dar deocamdata nu ma simt atras mai deloc.
..............................
Nu cred ca e bine sa bagi carbon prin aripa...EPP-ul tocmai de aceea e elastic...ca sa nu crape...
Daca nu tii la aspect, poti sa o rigidizezi cu 2 benzi de scotch cu fibra pus in lungul aripii...pe fatza si pe dos...
Daca vrei sa-i pui folie, poti folosi orice folie care se lipeste la rece...Cea cu aplicare la cald cred ca va afecta EPP-ul...
...Stii pe cineva care rebobineaza (cu succes) motoare brushless ???...Am si eu unul, dar nu mi-am pus mintea cu el sa-l rebobinez...Mi-a fost frica sa nu gresesc ceva si sa ard ESC-uri cu el...Am zis ca nu merita sa risc un ESC, cand un motor nou e 60...90 RON...Dar daca as avea certitudinea ca iese OK, as incerca sa-l rebobinez...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1730
Postat 05 June 2012 - 11:29 PM
N-am vazut pe nimeni facand treceri in viteza...vanatoare...zbor "scale" rapid...zbor la punct fix la firul ierbii cu ridicarea de obiecte...etc...
...In acrobatia hely, nu intelegi nimic...Nici nu-l vezi bine...Nu vezi pe ce parte e...Vezi un amalgam de tije si secventze de elici in rotatie...care se misca nefiresc prin aer si atat!!!
...Eu spre asta m-as orienta daca as pilota "hely"...Sant o groaza de manevre grele si in zborul scale !!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz