Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1281
Postat 08 April 2012 - 02:53 PM
victorio, la 08 April 2012 - 11:41 AM, a spus:
vine si filmul , din avion insa asa ca noul model nu prea se vede inca
#1282
Postat 08 April 2012 - 02:58 PM
victorio, la 08 April 2012 - 11:41 AM, a spus:
Superb,cunoastem stilul.La multi ani @incepatorul :drinks: :drinks: :drinks: si tuturor cu nume potrivit zilei.Victoras,insanatosire grabnica si nu adauga interpretari sau floricele la sfatul medicului,ca te stiu eu.Vezi ca piesa aia rupta nu are treaba cu trenul de aterizare,este un subansamblu locomotor si nu suporta modificari la grup,e bine cum a fost calculat,nu modifica nici un raport.Fac planuri cu Dl.Emil de rapa rosie,ce zici de rulota ta agatata de un 4x4 care printre accesorii,cuprinde un electrogen diesel cu iesire 220 - 380v si amp.la discretie? In timpul transportului savuram licoarea aia laudata de Viorel,cu angajament sa ajutam tehnic la mecanizarea sapelor.Ce zici,bagam? :angry: Hai spune da, sa ma pacalesti si,vezi ca in perioada respectiva sefa de cabinet mi-a aprobat o delegatie la care trebuie sa-i scuz prezenta.Deci???
#1283
Postat 08 April 2012 - 03:01 PM
Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 08 April 2012 - 03:06 PM
#1285
Postat 08 April 2012 - 03:10 PM


Cu toate ca prima data am fost foarte incantat de un nou loc de zbor cu pista asfaltata, foarte aproape de oras, acum nu mai sant foarte incantat, pt. ca pista, cu toate ca are asfalt destul de bun, are niste borduri "criminale" si este si inclinata lateral...Ca sa reusesc sa incadrez avionul pe pista, am facut tot felul de manevre riscante care s-au terminat de fiecare data cu aterizari foarte violente... :drinks: Asta si datorita faptului ca vantul isi schimba directia ritmic, chiar daca nu era f. puternic...O singura aterizare din 5-6 mi-a iesit acceptabil...In rest am dat cu Cessna de asfalt de i-a sarit impresiile din cap...Mi-a sarit conul de la elice...am julit un capat de aripa...am ciufulit o elice...etc...Lucruri care nu s-ar fi intamplat pe camp....
Pe langa acestea, nu au trecut 10 min. si au aparut tot felul de "cioromei" de toate varstele (de la cei de 10 ani, pana la pusti cu ochii numai dupa furat) care s-au bagat in seama in fel si chip...de numai zbor nu a fost acela...(ex."cat baga?"...e la max?...mamaaa, are 100 pe ora acum!!!...dar are motor?!?...si alte multe perle....)
...Sigur...probabil pt. ca a fost sambata dupa amiaza...Probabil ca dimineata, in cursul saptamanii, nu e nimeni pe acolo...
...Au inceput sa se adune pe acolo, cu scootere (vre-o 2-3) si s-au asezat exact unde ar fi trebuit sa aterizez avionul...Unul a venit si cu un copil de 4-5 ani dupa el si care numai ca nu s-a suit cu picioarele pe Cessna mea... :angry: =@ ...M-am umplut de draci !!! Am zis ca nu ma mai duc nici o data acolo...
...Singurul avantaj al acestui loc, e faptul ca pista e dreptunghiulara si te poti aseza pe orice latura, in functie de directia vantului....
Campul de la Martacesti e sfant !!! Acolo nu te streseaza nimeni si nimic....Nu vine nimeni...E pista cat campul si moale pe deasupra !!! :drinks: ...Acum ajung la vorba celor "batrani"... :drinks: ...Merita cei 9 Km pana acolo, pt. linistea pe care o ai acolo....
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1288
Postat 08 April 2012 - 03:31 PM
...Inseamna ca ne putem intalni si la o plimbare pe 2 roti... :angry:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1289
Postat 08 April 2012 - 03:31 PM
dan1972, la 08 April 2012 - 03:10 PM, a spus:


Cu toate ca prima data am fost foarte incantat de un nou loc de zbor cu pista asfaltata, foarte aproape de oras, acum nu mai sant foarte incantat, pt. ca pista, cu toate ca are asfalt destul de bun, are niste borduri "criminale" si este si inclinata lateral...Ca sa reusesc sa incadrez avionul pe pista, am facut tot felul de manevre riscante care s-au terminat de fiecare data cu aterizari foarte violente... :drinks: Asta si datorita faptului ca vantul isi schimba directia ritmic, chiar daca nu era f. puternic...O singura aterizare din 5-6 mi-a iesit acceptabil...In rest am dat cu Cessna de asfalt de i-a sarit impresiile din cap...Mi-a sarit conul de la elice...am julit un capat de aripa...am ciufulit o elice...etc...Lucruri care nu s-ar fi intamplat pe camp....
Pe langa acestea, nu au trecut 10 min. si au aparut tot felul de "cioromei" de toate varstele (de la cei de 10 ani, pana la pusti cu ochii numai dupa furat) care s-au bagat in seama in fel si chip...de numai zbor nu a fost acela...(ex."cat baga?"...e la max?...mamaaa, are 100 pe ora acum!!!...dar are motor?!?...si alte multe perle....)
...Sigur...probabil pt. ca a fost sambata dupa amiaza...Probabil ca dimineata, in cursul saptamanii, nu e nimeni pe acolo...
...Au inceput sa se adune pe acolo, cu scootere (vre-o 2-3) si s-au asezat exact unde ar fi trebuit sa aterizez avionul...Unul a venit si cu un copil de 4-5 ani dupa el si care numai ca nu s-a suit cu picioarele pe Cessna mea... :angry: =@ ...M-am umplut de draci !!! Am zis ca nu ma mai duc nici o data acolo...
...Singurul avantaj al acestui loc, e faptul ca pista e dreptunghiulara si te poti aseza pe orice latura, in functie de directia vantului....
Campul de la Martacesti e sfant !!! Acolo nu te streseaza nimeni si nimic....Nu vine nimeni...E pista cat campul si moale pe deasupra !!! :drinks: ...Acum ajung la vorba celor "batrani"... :drinks: ...Merita cei 9 Km pana acolo, pt. linistea pe care o ai acolo....
T-ai revenit,mai stiu eu unul(nu dau nume)care si-a vazut pista invadata de vaci,alta data cu motorul oprit a aterizat pe oi,un(ala)voia sa-mi prinda modelul la aterisare de am plecat acasa tremurand de frica si draci.Mergem inainte
#1290
Postat 08 April 2012 - 03:34 PM
hype, la 08 April 2012 - 03:31 PM, a spus:
:angry: :drinks: :drinks: ...Imi si imaginez o oaie cu un avion in spate.... :drinks: =@ :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1291
Postat 08 April 2012 - 03:40 PM
dan1972, la 08 April 2012 - 03:31 PM, a spus:
...Inseamna ca ne putem intalni si la o plimbare pe 2 roti... :drinks:
Bueeei,prima dragoste nu se uita,ultima data am calarit cu coastele rupte o yamaha,am evitat rampa in ultimul mument,totusi,aici nu au loc motocicletele daca nu au aripi si rc. :angry:
#1293
Postat 08 April 2012 - 03:53 PM
@ Incepatoru - http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gifLA MULTI ANI !
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#1294
Postat 08 April 2012 - 04:42 PM
victorio, la 08 April 2012 - 11:41 AM, a spus:
Multam Victor'e , eram un pic stresat.
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1295
Postat 08 April 2012 - 04:49 PM
dan1972, la 08 April 2012 - 03:29 PM, a spus:
Dane ce zici , maine pe la pranza te bagi ? Eu vin cu zero si F15
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1296
Postat 08 April 2012 - 04:59 PM
@incepatoru - Schimbi prefixul ??? LA MULTI ANI !!! :clapping:
@hype - Aha! Am inteles! Tu esti acela... :drinks: Pai inseamna ca ar trebui sa ne stim, fie de pe vremuri cand se faceau plimbari pe 2 roti Braila-Galati...fie de la Honda-Braila...
...Stiu ca daca nu are aripi si nu e RC, nu are loc aici....Vroiam doar sa stiu cine are o asemenea bijuterie cu sigla alb-albastra...Scuze pt. off-topic...!!!
Si a mea e tot cu sigla alb-albastra si mai sant inca vre-o 2 amici in BR (unul tot zburator...Dan2)...Daca reusesc sa o pun pe roti (baterie+asigurare) poate macar asa reusesc sa ajung si eu la Alexandri sa va vad...:-)...E mai ieftin decat cu CITRO (8...12L/100 km) :-)
................
Ahaaa! Deci oi tunse cu ....elicea!!! :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1297
Postat 08 April 2012 - 05:04 PM
Oricum eu nu sant prea incantat de pista de la ANL-uri...Am dat cu Cessna de asfalt de toata frumusetea !!!...Dar vin daca e vreme de zbor (si daca ma trezesc...;-)...)
Pe la ce ora vrei sa zburam ?
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1298
Postat 08 April 2012 - 05:26 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1299
Postat 08 April 2012 - 05:46 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1300
Postat 08 April 2012 - 07:01 PM
hype, la 08 April 2012 - 03:40 PM, a spus:
daca tot ai postat clipu poate gasesti si un client 6500euro(nenegociabil)
#1301
Postat 08 April 2012 - 07:24 PM
adi elicopter gl, la 08 April 2012 - 07:01 PM, a spus:
:) ...E greu cu vanzarile in vremurile astea...Pune-o la vanzare pe bikeshop...Mai mult nu stiu sa spun...Eu asa am vandut ce am avut de vandut...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1303
Postat 09 April 2012 - 08:27 AM
dan1972, la 08 April 2012 - 07:25 PM, a spus:
Eu am incetat de muulta vreme sportul asta pe doua roti care m-au purtat prin mii de locuri si ne-au lasat amintiri pe care le mai depanam la cate un pahar de vorba cu cei din vecha generatie,mai ales alea care au lasat semne si cicatrici.Proprietarul este Adrian Geana si este un bun coleg de drum,asta cand ii permite timpul.Drumuri bune. :D
#1304
Postat 09 April 2012 - 04:11 PM
hype, la 09 April 2012 - 08:27 AM, a spus:
gogule si mamaita are o turbaciune :)
#1306
Postat 09 April 2012 - 08:59 PM
incepatoru, la 09 April 2012 - 06:58 PM, a spus:
Un var a venit calare pe saracia aia cu doi boxeri 4 timpi,iesisem din spital si coastele erau in pioneze.Nu m-am putut abtine si am incalecat saracia in amintirea trecutului.In ciuda durerii pricinuita de demaraj si a rampei ce trona cu nesimtire sfidandu-mi traiectoria am facut un tur de oras si am revenit la confortul oferit de habitaclul turismului numit la acea vreme cielo.Mai am uneori impulsuri spre adrenalina oferita de motoare,toti din gasca au renuntat,sa ma amestec printre copii,voi arata ca magarul intre oi.E vremea lor,raman la patru roti,si-i respect pe sosea pe zgomotosii aia. :drinks: