Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1007
Postat 11 February 2012 - 04:49 PM
victorio, la 11 February 2012 - 02:11 PM, a spus:
Nu functioneaza Victoras,trebuie curatata instalatia.
#1011
#1014
Postat 11 February 2012 - 08:28 PM
Cred ca trebuie sa renuntam la masini si sa ne cumparam snowmobile...Cat despre avioane... 8P
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1015
Postat 14 February 2012 - 07:02 PM
#1017
Postat 14 February 2012 - 08:06 PM
dan1972, la 11 February 2012 - 08:28 PM, a spus:
Cred ca trebuie sa renuntam la masini si sa ne cumparam snowmobile...Cat despre avioane... :)
..la mine pe strada..
#1020
Postat 18 February 2012 - 08:26 PM
incepatoru, la 14 February 2012 - 09:16 PM, a spus:



#1021
Postat 18 February 2012 - 08:41 PM
incepatoru, la 11 February 2012 - 07:48 PM, a spus:
Ala a fost primul meu T60 achizitionat de la Adi.Autobuzul a aterizat la Vadeni in palcul de copaci,stie Victoras cum a fost pansat si cat a mai zburat pe urma chiar si cu urmele lasate pe aripi de cablurile retelei de inalta tensiune. :lol: :blush:
#1022
Postat 18 February 2012 - 08:59 PM
incepatoru, la 11 February 2012 - 07:11 PM, a spus:
Talibane,nu conteaza cand e facuta,incearca sa urci in hangarul personal de la etaj,vezi tu pe urma. :lol: Am vorbit singur cateva zile dupa ce am vazut, :D crede-ma urcam sus sa-mi incant sufletul si sa-mi clatesc ochii.Incearca,nu vei regreta.Ia marturiseste Victoras,minunea aia rosie din rulota unde e conservata?
#1024
Postat 19 February 2012 - 03:54 PM
incepatoru, la 18 February 2012 - 09:44 PM, a spus:
..TALIBANULEEE
Stiu,pretul este supercorect,mai stiu si cum a zburat si cum este intretinut.Iata modelul in actiune: Tu stii ce caut si nu vreau sub 1,7m.Ady a trecut la next level,altfel nu dadea top-starul nici de facea careva matanii si mai ales cu tot ce are in banii astia.Spor la vanzare Geana :good:
#1025
Postat 19 February 2012 - 04:02 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1027
Postat 19 February 2012 - 06:59 PM
tantar, la 19 February 2012 - 04:02 PM, a spus:
Ieri am ajuns in sanul familiei.Azi am dat la zapada si am reparat aripioara, a avut o aterizare in voia sortii, cu vina subsemnatului care in desteptaciunea lui nu a luat in seama ca sus curentii sunt imensi.De,placerea zborului printre fulgi ignorand proverbul cu mersul ulciorului la apa. :friends: Ps.Frumos heli,la cat mai multe aterizari line,personal,incerc,insa cateaua de inima nu ma lasa sa renunt la prima dragoste.VA veni probabil o zi cand voi dori alte senzatii. :pardon:
#1030
Postat 19 February 2012 - 10:12 PM
incepatoru, la 19 February 2012 - 07:46 PM, a spus:
Bueei,unul ca in copilarie,cu coada impletita din cearceaf.Mi-am luat-o la falci de era sa-mi sara aeromodelismul din cap definitiv.Nu mai spun ca mi-am zdrelit degetele la picioare alergand cu ochii dupa zmeu.Bueeei,a zburat da si bataia a fost pe masura satisfactiei.Pe urma m-am golanit,ciordeam coade din ghemele razboiului de tesut al matusei.PS.Sa nu zici la nimeni ca mi-am luat-o cand m-a prins. :yahoo:
#1031
Postat 20 February 2012 - 02:05 AM
...In plus, orice camp inzapezit se transforma in loc de zbor !!!...Campuri care tot anul au fost arate, sau pline de buruieni, acum sant o mare intindere alba...neteda si numai buna pt. decolari/aterizari...
Priviti:
Scuze pt. calitatea filmarii!!! Am filmat cu telefonul...A iesit groaznic...Cat de curand imi cumpar o camera foto/video HD...Azi am pierdut o multime de faze faine care ar fi meritat filmate...O groaza de aterizari pe cate un schiu...sau altele extrem de line...sau cateva decolari cu zbor la 10 cm de sol...
A fost super-fain azi !!! Pacat ca spre seara s-a lasat al naibii de ger...Am zis ca-mi pica mainile...
Am stat pe camp cam 1h30, dar nu am reusit sa descarc si al 2-lea acumulator de 5000 mAh... ;) ..M-au dovedit ei pe mine... :D
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1032
Postat 22 February 2012 - 07:53 PM
Am o veste buna! Bixlerul meu 1400, pe care l-am zburat ieri prima data, intra intreg in Matiz in pozitie oblica in spatele soferului intre banchete sprijinit cu botul pe bancheta din spate, desi puteam sa-l demontez la nevoie, avand montati doi magneti de HDD in capetele interioare ale aripilor (nu i-am lipit aripile cum au recomandat chinezii). Fiind vorba si de primul meu zbor, am fost extrem de multumit ca l-am adus la sol intreg, desi n-a fost o prima aterizare profesionala. La a doua incercare am ajuns cu el cred eu pe la vreo 800m de mine pentru ca deabia se mai zarea si a trebuit sa-i predau statia mea t9x lui Gunmann ca sa-l aduca inapoi intrucat nu-mi mai dadeam seama daca se apropie sau se departeaza! Si nu-mi doream de fel sa ajunga din prima zi in Siret, desupra caruia cred ca ajunsese! Oricum la intoarcere, in contra vantului, era o placere sa-l vezi cum zbura la punct fix ca un Harrier! :D
..deci ne inmultim sa fii binevenit nea GIGI..
ps.didip ( a fost doar un zbor de trimaj )..la ATELER..
#1035
Postat 22 February 2012 - 09:43 PM
incepatoru, la 22 February 2012 - 07:53 PM, a spus:
Am o veste buna! Bixlerul meu 1400, pe care l-am zburat ieri prima data, intra intreg in Matiz in pozitie oblica in spatele soferului intre banchete sprijinit cu botul pe bancheta din spate, desi puteam sa-l demontez la nevoie, avand montati doi magneti de HDD in capetele interioare ale aripilor (nu i-am lipit aripile cum au recomandat chinezii). Fiind vorba si de primul meu zbor, am fost extrem de multumit ca l-am adus la sol intreg, desi n-a fost o prima aterizare profesionala. La a doua incercare am ajuns cu el cred eu pe la vreo 800m de mine pentru ca deabia se mai zarea si a trebuit sa-i predau statia mea t9x lui Gunmann ca sa-l aduca inapoi intrucat nu-mi mai dadeam seama daca se apropie sau se departeaza! Si nu-mi doream de fel sa ajunga din prima zi in Siret, desupra caruia cred ca ajunsese! Oricum la intoarcere, in contra vantului, era o placere sa-l vezi cum zbura la punct fix ca un Harrier! :)
..deci ne inmultim sa fii binevenit nea GIGI..
ps.didip ( a fost doar un zbor de trimaj )..la ATELER..
Traiasca maestrul Gunman si sa mai faca.A salvat si midget-ul meu pe un vant napraznic,cu e elicie de vara si colac peste pupaza i-a mai sarit si toba.A facut o aterizare ca la carte,demna de invidia unui 3d. :D Maestre! Vio,sa-l stapanesti sanatos.
