Pagina 1 din 1
killswitch din telecomanda oprirea motorului din telecomanda...cum????????
#1
Postat 30 November 2008 - 09:41 PM
salut pt toata lumea
as vrea sa stiu cum as putea sa opresc motorul folosind telecomanda
avand in vedere ca motorul meu este in 2t am un buton amplasat pe motor ce daie scanteia din bujie
dar intrebarea este cum as putea opri motorul astfe.........
am gasit un video pe net dar nu inteleg cum a facut-o:D
http://www.youtube.com/watch?v=0wyI2ui1ElQ...feature=related
p.s.: masina din imagine este identica cu a mea dar nu mi-am dat seama cum a facut-o :angry2:(:angry2:(
as vrea sa stiu cum as putea sa opresc motorul folosind telecomanda
avand in vedere ca motorul meu este in 2t am un buton amplasat pe motor ce daie scanteia din bujie
dar intrebarea este cum as putea opri motorul astfe.........
am gasit un video pe net dar nu inteleg cum a facut-o:D
http://www.youtube.com/watch?v=0wyI2ui1ElQ...feature=related
p.s.: masina din imagine este identica cu a mea dar nu mi-am dat seama cum a facut-o :angry2:(:angry2:(
#3
Postat 30 November 2008 - 10:52 PM
din ce vad eu acolo este ceva gen drujba si in consecinta are aprindere electronica. Statia sigur este cu 3 canale si un canal este mixat sa atie curentul la CDI ( aprindere ).
#7
Postat 01 December 2008 - 11:29 AM
ce on/off? ce vrei sa zici?ce sa intelegm noi din ce zici tu?
cei de mai sus ti-au explicat foarte clar acolo este comanda pentru al treilea canal care este intradevar on/off adica actioneaza servoul ai apasat butonul se duce servoul la capat ai apasat iar butonul revine servoul la starea initiala(din moment ce oameni au statii identice tu de ce ti sa te contrazici)
Daca te uiti atent in filmare tipul cand scoate mufa iar motorul se opreste deci clar in momentul in care motorul nu mai primeste semnal de la receptor adica de la al 3-lea canal motorul se opreste.....
Nu stiu exact care este procedura la benzina....nu m-au fascinat niciodata dar presupun ca intrerupe circitul care da scanteie bujiei......Aici ar trebui tu sa sti ce si cum......cum se face aprinderea ce face butonul de pe motor trebuie sa afli care este voltajul acolo.....
Pana acum ai primit 2 variante fie cu servoul fie masori tensiunea si te legi cu al 3-lea canal la butonul de oprire de pe motor
Ce nu intelegi de fapt?
cei de mai sus ti-au explicat foarte clar acolo este comanda pentru al treilea canal care este intradevar on/off adica actioneaza servoul ai apasat butonul se duce servoul la capat ai apasat iar butonul revine servoul la starea initiala(din moment ce oameni au statii identice tu de ce ti sa te contrazici)
Daca te uiti atent in filmare tipul cand scoate mufa iar motorul se opreste deci clar in momentul in care motorul nu mai primeste semnal de la receptor adica de la al 3-lea canal motorul se opreste.....
Nu stiu exact care este procedura la benzina....nu m-au fascinat niciodata dar presupun ca intrerupe circitul care da scanteie bujiei......Aici ar trebui tu sa sti ce si cum......cum se face aprinderea ce face butonul de pe motor trebuie sa afli care este voltajul acolo.....
Pana acum ai primit 2 variante fie cu servoul fie masori tensiunea si te legi cu al 3-lea canal la butonul de oprire de pe motor
Ce nu intelegi de fapt?
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 01 December 2008 - 11:30 AM
#8
Postat 01 December 2008 - 11:50 AM
Flo234, la Dec 1 2008, 11:29 AM, a spus:
ce on/off? ce vrei sa zici?ce sa intelegm noi din ce zici tu?
cei de mai sus ti-au explicat foarte clar acolo este comanda pentru al treilea canal care este intradevar on/off adica actioneaza servoul ai apasat butonul se duce servoul la capat ai apasat iar butonul revine servoul la starea initiala(din moment ce oameni au statii identice tu de ce ti sa te contrazici)
Daca te uiti atent in filmare tipul cand scoate mufa iar motorul se opreste deci clar in momentul in care motorul nu mai primeste semnal de la receptor adica de la al 3-lea canal motorul se opreste.....
Nu stiu exact care este procedura la benzina....nu m-au fascinat niciodata dar presupun ca intrerupe circitul care da scanteie bujiei......Aici ar trebui tu sa sti ce si cum......cum se face aprinderea ce face butonul de pe motor trebuie sa afli care este voltajul acolo.....
Pana acum ai primit 2 variante fie cu servoul fie masori tensiunea si te legi cu al 3-lea canal la butonul de oprire de pe motor
Ce nu intelegi de fapt?
cei de mai sus ti-au explicat foarte clar acolo este comanda pentru al treilea canal care este intradevar on/off adica actioneaza servoul ai apasat butonul se duce servoul la capat ai apasat iar butonul revine servoul la starea initiala(din moment ce oameni au statii identice tu de ce ti sa te contrazici)
Daca te uiti atent in filmare tipul cand scoate mufa iar motorul se opreste deci clar in momentul in care motorul nu mai primeste semnal de la receptor adica de la al 3-lea canal motorul se opreste.....
Nu stiu exact care este procedura la benzina....nu m-au fascinat niciodata dar presupun ca intrerupe circitul care da scanteie bujiei......Aici ar trebui tu sa sti ce si cum......cum se face aprinderea ce face butonul de pe motor trebuie sa afli care este voltajul acolo.....
Pana acum ai primit 2 variante fie cu servoul fie masori tensiunea si te legi cu al 3-lea canal la butonul de oprire de pe motor
Ce nu intelegi de fapt?
asta nu inteleg: "te legi cu al 3-lea canal la butonul de oprire de pe motor"
nu sunt profesionist in asta si daia va intreb
adica cum ma pot lega cu butonul de oprire al motorului la al treilea canal din statie
nu vreau sa ma intelegi gresit dar pur si simplu nu m-am prins ce au spus colegii:D
poate putem vorbi pe mess: ma_intitulez_banzai
intru mai pe seara
si poate ma ajuti :lol:
mersi
#11
Postat 02 December 2008 - 01:02 AM
1. on-road 1:10 robbe rb-540.
2. off-road 1:8 ansmann e-terrier.
3. off-road 1:10 hpi e-savage.
2. off-road 1:8 ansmann e-terrier.
3. off-road 1:10 hpi e-savage.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1