Modelism - RHC Forum: VREAU MODEL F3A Termic - CARE ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

VREAU MODEL F3A Termic - CARE ?

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 November 2008 - 10:28 AM

Precum spune si titlul as dori sa achizitionez un model cu caracteristici de F3A
1500 - 1700 mm - dar termic .
Nu ma intrebati de ce !
Mizand pe experienta multor colegi de pasiune ce citesc si scriu pe RHC as
dori daca se poate sugestii asupra modelului ce merita achizitionat eventual si
motorizare ( " cu pompa ? " - nu ! ).
(EX . Angels 50 Sebart 50 - a aparut si varianta glow convertion este F3A?)
P.S. Nu vreau sa ajung la concursuri - clar, iar cu 3D nu mai invat eu la varsta
mea sa fac hover si alte chestii.

Multumesc pentru rabdarea de a citi.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 21 November 2008 - 12:15 PM

Leo 110
http://www.nitroplan...o110enpofa.html

Tojeiro 50
http://shop.pigs-airlines.be/catalog/produ...oducts_id=42743

Tojeiro 90
http://shop.pigs-airlines.be/catalog/produ...oducts_id=42718

Spot-On 50
http://www.theworldmodels.com/para/product...?airplaneid=175

Spot-On 120
http://www.theworldmodels.com/para/product...?airplaneid=165

Kyosho Oxalys 50
http://www.espritmodel.com/index.asp?PageA...amp;ProdID=7998

Kyosho Osmose 70
http://www.espritmodel.com/index.asp?PageA...amp;ProdID=7995
0

#3 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 21 November 2008 - 01:39 PM

Eu cred ca mai intai, ar trebui definit ce inseamna un model F3A si de ce ai vrea tu un model F3A...

Un model F3A are limitari care nu iti folosesc la absolut nimic, daca nu participi cu el la un concurs.

Dimensiuni:

- anvergura maxima: 2.000 mm
- lungime maxima: 2.000 mm
- greutate maxima: 5.000 g

(toate cu toleranta de 1%)

La propulsie nu ai multe limitari, dar daca e electric, tensiunea maxima e 42,56V.

Apoi ai limitari de sunet, 94 dB la 3 m de avion la putere maxima.

Acum, lamureste-ma pe mine, de ce ti-ai dori un avion F3A daca nu participi cu el la un concurs? Ca suna frumos? Ia un avion in functie de alti parametri, motorizare, dimensiuni, greutate si ce vrei sa faci cu el in aer.

Dupa cum vad eu, ca dimensiune, te incadrezi la un Quique Aircraft Yak-54S 69". Il gasesti usor la Lindinger. Alege o motorizare buna, servouri potrivite si o sa zboare mai bine ca orice ai avut pana acum. Dar sunt multe multe avioane... Si nici unul nu contine in nume, F3A.

Aceasta postare a fost editata de Romulus: 21 November 2008 - 01:40 PM

0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 November 2008 - 02:45 PM

Am scris deja : Nu ma intrebati de ce vreau ! ca iar o sa supar pe cineva.
Dar daca ai intrebat nu este politicos sa tac si am sa i-ti spun de ce :

Vreau un model care sa fie mult mai precis in traiectorie , sa poti scoate asa cum
spui tu un zbor "elegant" ( fara smuceli ).

Iar in ceea ce priveste activitatea competitionala sunt niste limite pe care e bine sa le
cunosti. ( Am facut athletism multi ani de zile si ca sa poti fi macar la un nivel mediu
trebuiau zile la rand de antrenamente - chiar si doua pe zi . Ca sa treci de mediu trebuie si
o varsta frageda la care sa incepi si in primul rand un talent nativ. )

Cred ca este valabil si la aeromodelism. Poti sa te amagesti la inceput avand o evolutie rapida
in a deprinde arta pilotajului dupa care vine automat plafonarea si gata. ( iar de antrenamnte zilnice,
cu eventuale stricaciuni zilnice , si sute de ore de simulator mai greu poate fi vorba si ca timp si ca buget.
(ca timp avem si servici si familii si daca il intalnesti prea des pe instalator ......... trebuie sa mai subtiem zborul de week-end )
Cei foarte renumiti devin si imagini ale unor firme care ii sposorizeaza cu modele cand le strica si nunumai.

Plus ca sunt si FOARTE frumoase si lucioase, metalizate, cu sclipici, cu direcie profilata etc.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 21 November 2008 - 03:49 PM

Pai eu cred ca tu ai deja un avion care sa fie foarte precis. Cel de la Sebart. Sunt foarte bune...
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 November 2008 - 04:07 PM

Asa este dar KATANA Sebart cred, nu stiu sigur nu are aceleasi calitati de zbor
ca de exemplu ANGEL S EVO 50 tot de la SEBART- si in plus daca am B-25 Mitchell
vreau si un F3A ( dar NU de top - cu fuselaj din composit, con, elice si tren carbon etc. - ci ceva putin mai modest
dar nu prost ).
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2285
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 21 November 2008 - 06:36 PM

In ordinea in care imi plac mie:

1. Calypso
2. Oxalys 50
3. Grand Slam (zboara mai bine ca Spot On 50 dar este mai mult de munca, ai de inlocuit cam toate accesoriile din kit cu altele mai bune)
4. Spot On 50


Pozitiile 2 si 4 le gasesti la Lindinger, 3 la dealerul Jamara din Romania (daca nu ti s-a luat deja de Jamara). Cel mai bun raport calitate/pret il are Spot On, Oxalys este foarte bine facut dar si mai scump.

Pozitia 1 se gaseste greu deoarece de cativa ani nu se mai produce. Daca il gasesti, i-a unul si pt mine.


Toate zboara bine cu motoare de 10cc si chiar si cu 7.5cc
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 November 2008 - 08:50 PM

Multumesc mult. Da ! de aia mi s-a luat mai ales ca am vazut unul
pe Chitila ( Se balanganeau aripile de ziceai ca or sa cada - trebuia schimbat sistemul de fixare ).
( da nu au pompa ? )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 November 2008 - 09:36 AM

Ar mai fi OTOP care e cam de 3D dar in maini precise (Dragos Marinescu) face programul de F3A foarte bine.

Stima si consideartiunea

PS: Surse, vezi Gogu
0

#10 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 November 2008 - 10:27 AM

Da ! dar OTOP Fantasy este din alta clasa de buget ( composit ) numai Kit-ul aprox 1000 Euro . si cam mare
si cam greu pentru mine .
Eu vreau ceva la 1400 mm ( 2,5 - 3,0 Kg. cu motorizare de 10- max 15 cmc) si am primit deja informatii penru care mltumesc.
Desi este mai scump putin cred ca optez pentru Oxalys 50.
As opta si pentru Angel de la Sebart caci deja am 2 Sebart ( Katana 30 si Katana 50 ). dar nu stiu daca este F3A.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#11 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 22 November 2008 - 07:21 PM

Angel 50 este un model F3A si zboara chiar f. bine. A fost insa conceput pentru electric power si nu stiu cat de bine rezista vibratiilor unui motor termic.

In locul tau as alege Osmose 70 in locul lui Oxalys 50 (tot de la Kyosho); e un design mai nou, cu multe imbunatatiri. Din cate am citit pe forumuri, Oxalys are probleme cu infolierea, care incepe sa se desprinda dupa o vreme.

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 22 November 2008 - 07:24 PM

0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 November 2008 - 03:25 PM

Am urmat ultimul sfat de pe RHC si am comandat OSMOSE 70
( vine saptamina viitoare ) si acum vreau sa il dotez cu un Saito 72 AAC
sau cu YS 63 FZ S, iar ca servo : 4 buc HS 5475 HB si 1 buc 425 BB.
( sa vad de unde le iau ).
Cand vine am sa deschid un Kit Review

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 November 2008 - 03:25 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 26 November 2008 - 05:32 PM

Bree,repara Pink Lady si iesi cu el la zbor,dai in el pana nu mai poti, rupel varza.....si dupa aia te mai gandesti ce si cum,ca avioane vad ca mai ai...(zic si eu,nu dau cu parul)!!!!!
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 November 2008 - 08:28 PM

Pai asa fac ! Am pus motoru OS 55 pe un trainer Lucky Star sa il si rodez
pana sa il mut pe KATANA SEBART,
Am si un scirt CAP 232 de 1600 mm electric, am si Katana de la CMPro pe care
le frec pana mai invat. Pe astea "noi" le "pastrez de bun "
Pt. PinkLady am luat alt fuselaj si o iau de la inceput cu montajul ca sigur s-a strecurat o greseala.
Nu ma mai grabesc.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 26 November 2008 - 11:28 PM

Eu nu te sfatuiesc sa folosesti servouri Hitec pentru un model F3A, fie el si de antrenament. Pur si simplu nu-s suficient de precise. Am un astfel de model, echipat cu HS225MG pe profundor si eleroane si HS5245 pe directie. Dintre toate, 5245 (cel digital) e cel mai putin precis si are intotdeauna o eroare de centrare de aproximativ 2mm, masurata la bordul de scurgere. Devine enervant dupa o vreme sa tot umbli la trimere la fiecare zbor. Din cate am citit, s-ar putea imbunatati precizia servourilor digitale Hitec prin reprogramarea deadband-ului, dar aparatul necesar pentru operatia asta cred ca depaseste valoarea servourilor. Hitec nu-s servouri rele si se pot folosi cu mult succes pentru alte tipuri de modele, dar pentru acrobatia de precizie nu-s de ajuns.

Futaba 9650 pare o alegere buna pentru profundor si 9451 pentru eleroane. Poate mai au si altii sugestii, eu n-am testat prea multe servouri. Din cate am citit, servourile Hyperion sunt o alternativa destul de buna, daca vrei o solutie ceva mai ieftina: http://www.allerc.com/product_info.php?cPa...roducts_id=3974
Servourile sunt o componenta extrem de importanta la categoria asta si e bine sa le alegi cu grija.
0

#16 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 27 November 2008 - 12:07 AM

Kyosho Oxalys
http://www.kyoshoamerica.com/airplanes/ind...?part_num=11852
Fisier atasat  oxalys.jpg (27.89K)
Number of downloads: 548

Kyosho Osmose
http://www.kyoshoamerica.com/airplanes/ind...?part_num=11854
Fisier atasat  osmose.jpg (29.86K)
Number of downloads: 557



P.S: pana si panarama de Quirli este F3A ;)
0

#17 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 November 2008 - 01:41 AM

Vezi postareaBloodhound, la Nov 26 2008, 11:28 PM, a spus:

Eu nu te sfatuiesc sa folosesti servouri Hitec pentru un model F3A, fie el si de antrenament. Pur si simplu nu-s suficient de precise. Am un astfel de model, echipat cu HS225MG pe profundor si eleroane si HS5245 pe directie. Dintre toate, 5245 (cel digital) e cel mai putin precis si are intotdeauna o eroare de centrare de aproximativ 2mm, masurata la bordul de scurgere. Devine enervant dupa o vreme sa tot umbli la trimere la fiecare zbor. Din cate am citit, s-ar putea imbunatati precizia servourilor digitale Hitec prin reprogramarea deadband-ului, dar aparatul necesar pentru operatia asta cred ca depaseste valoarea servourilor. Hitec nu-s servouri rele si se pot folosi cu mult succes pentru alte tipuri de modele, dar pentru acrobatia de precizie nu-s de ajuns.


Nu vreau sa zic ca tot ce ai scris tu acolo e gresit dar vreau sa iti zic totusi ca faci o greseala generalizand servourile hitec bazandu-te pe experienta cu servourile ce le descrii ca le-ai fi folosit. Alea sunt entry level probabil si calitatea o fi corespunzatoare pretului. Folosesc numai hitec de cand m-am apucat de modelism si nu am avut nici o problema. Si te pot contrazice si cu futaba. Echivalentul futaba la HS5955TG/5975 si 5985MG sunt net inferioare si la hold si la gasirea centrului si la consum si la fiabilitate. Viteza e similara. Dar repet, astea sunt din gama de high end a servourilor.

Am facut si eu aceeasi greseala ca tine generalizand doar pe o experienta infima cu niste 625MG pe care pusesem din nestiinta echii de plastic care se rodeau la fiecare zbor. Servourile hitec vin cu echii de carbonit extrem de bune din punctul meu de vedere. Mi-am schimbat acea parere cand la un crash violent (vezi pe forum, am pus pe undeva filmul), in bot cu motorul relativ turat tijele de comanda de pe eleroane (otel calit de 3mm) s-au indoit de la soc. Servourile si echiile lor neavand nici o problema. Nada.

Dar iar deviem de la subiect ;)


Numai bine,
Calin


0

#18 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 27 November 2008 - 08:04 AM

Vezi postareaKriminel, la Nov 27 2008, 01:41 AM, a spus:

Nu vreau sa zic ca tot ce ai scris tu acolo e gresit dar vreau sa iti zic totusi ca faci o greseala generalizand servourile hitec bazandu-te pe experienta cu servourile ce le descrii ca le-ai fi folosit. Alea sunt entry level probabil si calitatea o fi corespunzatoare pretului. Folosesc numai hitec de cand m-am apucat de modelism si nu am avut nici o problema. Si te pot contrazice si cu futaba. Echivalentul futaba la HS5955TG/5975 si 5985MG sunt net inferioare si la hold si la gasirea centrului si la consum si la fiabilitate. Viteza e similara. Dar repet, astea sunt din gama de high end a servourilor.

Am facut si eu aceeasi greseala ca tine generalizand doar pe o experienta infima cu niste 625MG pe care pusesem din nestiinta echii de plastic care se rodeau la fiecare zbor. Servourile hitec vin cu echii de carbonit extrem de bune din punctul meu de vedere. Mi-am schimbat acea parere cand la un crash violent (vezi pe forum, am pus pe undeva filmul), in bot cu motorul relativ turat tijele de comanda de pe eleroane (otel calit de 3mm) s-au indoit de la soc. Servourile si echiile lor neavand nici o problema. Nada.

Dar iar deviem de la subiect ;)


Numai bine,
Calin


Dupa cum am spus, sunt servouri ok pentru aproape orice alta aplicatie. Pune-le pe un acrobat obisnuit si n-o sa simti nici o diferenta fata de alte servouri. Chiar daca experienta mea cu servourile Hitec a fost neplacuta, nu din cauza asta am generalizat.

Treaba a fost deja dezbatuta de oameni care chiar zboara modele F3A de ani buni de zile (unii poate chiar zeci de ani). Chiar daca unii sustin ca s-ar gasi niste Hitec-uri potrivite, consensul general este ca nu-s suficient de precise: http://www.rcunivers..._7652579/tm.htm

Nu am zis "cumpara niste Futaba ca-s mai bune", ci am dat exemple de servouri care chiar sunt bune pentru aplicatia respectiva. Daca te uiti la precizia punctului neutru, este in jur de 0.5 grade, pe cand servourile Hitec au aproape intotdeauna peste 1 grad. Nu mai vorbesc de precizia sub sarcina.

Rezistenta la crash e absolut irelevanta pentru servouri F3A. Daca obisnuiesti sa ai crash-uri, poate ca nu-i cea mai buna idee sa te apuci de F3A. Nu-i un lucru rau, dar precizia punctului neutru, precizia sub sarcina, cuplul si intr-o anumita masura viteza sunt principalele criterii dupa care ar trebui sa te ghidezi.

Aceasta postare a fost editata de Bloodhound: 27 November 2008 - 08:08 AM

0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 November 2008 - 08:06 AM

Eu am mentionat servourile respective pentru
ca ele erau recomandate de Kyosho in manual
eu chiar nu ma pricep, si la cit stiu eu sa zbor nu as vrea nici
sa dau 200 Euro pe un singur servo. in rest sunt deschis la sugestii.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 27 November 2008 - 09:15 AM

Vezi postareaBloodhound, la Nov 26 2008, 11:28 PM, a spus:

Eu nu te sfatuiesc sa folosesti servouri Hitec pentru un model F3A, fie el si de antrenament. Pur si simplu nu-s suficient de precise. Am un astfel de model, echipat cu HS225MG pe profundor si eleroane si HS5245 pe directie. Dintre toate, 5245 (cel digital) e cel mai putin precis si are intotdeauna o eroare de centrare de aproximativ 2mm, masurata la bordul de scurgere. Devine enervant dupa o vreme sa tot umbli la trimere la fiecare zbor. Din cate am citit, s-ar putea imbunatati precizia servourilor digitale Hitec prin reprogramarea deadband-ului, dar aparatul necesar pentru operatia asta cred ca depaseste valoarea servourilor. Hitec nu-s servouri rele si se pot folosi cu mult succes pentru alte tipuri de modele, dar pentru acrobatia de precizie nu-s de ajuns.

Futaba 9650 pare o alegere buna pentru profundor si 9451 pentru eleroane. Poate mai au si altii sugestii, eu n-am testat prea multe servouri. Din cate am citit, servourile Hyperion sunt o alternativa destul de buna, daca vrei o solutie ceva mai ieftina: http://www.allerc.com/product_info.php?cPa...roducts_id=3974
Servourile sunt o componenta extrem de importanta la categoria asta si e bine sa le alegi cu grija.


Am si futaba si hitec din toate categoriile... Sunt mult mai multumit de hitec decat de futaba.. si am de la HS50 pana la HS5625 .

Hs 225 am avut 2 bucati au mers impecabil cat le-am folosit dar nu sunt stralucite .. cam incete si horcaie (dar asta nu e un criteriu modelistic )

Am fro 6 bucati 9451 si nu sunt multumit de ele.. Au viteza dar cam atat.. cine a vazut ultimate-ul meu stie cum se misca coada cand e la sol.. O sa incerc sa fac un film sa vedeti cum fac..

Ce imi place ca recomanzi 9451 ;) ... io stiam ca nu se mai fabrica si 9650 sunt mini.. sunt mai mici decat un standard normal si cam jumate din puterea lui 9451 (9452 mai nou) De ce le recomanzi tu pentru profundor ? Adica ce ai vazut tu la ele de ti se pare o alegere buna. Greutate ? Viteza ? Marime ?

uite scurt pt futaba http://www.futaba-rc...italservos.html

Bafta multa .
DT
0

#21 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 November 2008 - 09:25 AM

Vezi postareaBloodhound, la Nov 27 2008, 08:04 AM, a spus:

Rezistenta la crash e absolut irelevanta pentru servouri F3A. Daca obisnuiesti sa ai crash-uri, poate ca nu-i cea mai buna idee sa te apuci de F3A. Nu-i un lucru rau, dar precizia punctului neutru, precizia sub sarcina, cuplul si intr-o anumita masura viteza sunt principalele criterii dupa care ar trebui sa te ghidezi.

Nu e deloc irelevanta, un servo strong nu va dezvolta jocuri pe durata vietii. Asta am vrut sa evidentiez cu acel exemplu. Jocuri zero. Iar cu precizia in hold, pe mine m-a impresionat 5955 cand cu lucian l-am comparat cu echivalentul sau futaba. Futaba putea fi miscat in sarcina, hitec deloc.

Vezi postareaZOD, la Nov 27 2008, 09:15 AM, a spus:

Am fro 6 bucati 9451 si nu sunt multumit de ele.. Au viteza dar cam atat.. cine a vazut ultimate-ul meu stie cum se misca coada cand e la sol.. O sa incerc sa fac un film sa vedeti cum fac..


Eeee... se misca al req de finut ;) Sunt servouri coreless futabele alea ale tale. Dar din cate am inteles si seria 5975 sunt coreless acuma ;)


0

#22 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 November 2008 - 09:35 AM

9650 am vazut ca se foloseste mult la elicoptere ( Trex 500 ).
Am inteles ca SwowTime-ul lui Florin - 100 % are servouri
Hitec recomandate de ZOD si el e super multumit, dar intradevar alea sunt HightClass.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#23 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 27 November 2008 - 09:44 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 27 2008, 09:35 AM, a spus:

9650 am vazut ca se foloseste mult la elicoptere ( Trex 500 ).
Am inteles ca SwowTime-ul lui Florin - 100 % are servouri
Hitec recomandate de ZOD si el e super multumit, dar intradevar alea sunt HightClass.



Zod nu a recomandat nimic.. doar si-a spus parerea lui... De recomandat toate sunt o apa si un pamant.. mai devreme sau mai tarziu isi pierd precizia puterea... etc.. se strica sunt consumabile.
DT
0

#24 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 27 November 2008 - 10:50 AM

Vezi postareaKriminel, la Nov 27 2008, 09:25 AM, a spus:

Nu e deloc irelevanta, un servo strong nu va dezvolta jocuri pe durata vietii. Asta am vrut sa evidentiez cu acel exemplu. Jocuri zero. Iar cu precizia in hold, pe mine m-a impresionat 5955 cand cu lucian l-am comparat cu echivalentul sau futaba. Futaba putea fi miscat in sarcina, hitec deloc.


Rezistenta la soc nu-i totuna cu rezistenta la uzura. Dar n-are rost sa mai discutam despre asta, fiindca e un lucru bun sa ai un servo strong, nu te contrazic.
In opinia mea, precizia servourilor e cruciala pentru zborul F3A.
Urmarind alt thread de pe forum , am gasit un program numit Servormances care ofera o gramada de date referitoare la precizie, consum, cuplu, viteza, etc, care de obicei nu sunt publicate de producatori, sau sunt mult umflate in fisele tehnice.
Asa cum a observat Kriminel, Hitec 5955 are intr-adevar o precizie sub sarcina foarte buna si un cuplu impresionant, insa precizia punctului neutru e dezamagitoare: 1.92 grade.
Hitec 5945: 1.94 grade
Hitec 5645: 3.66 grade (!)
Hitec 5245: 1.43 grade (servo pe care il folosesc si de care nu sunt multumit ca precizie)

Am recomandat Futaba 9650 fiindca este un servo folosit pe scara larga la modelele F3A de 2m. Este adevarat ca este folosit in pereche (cate un servo pe fiecare profundor) dar pentru Osmose 70 ar trebui sa fie suficient unul.
Precizia punctului neutru: 0.57 grade

Futaba 9451 intr-adevar nu se mai fabrica, dar se gaseste totusi de cumparat. Nu am date referitoare la precizie pentru el, dar amandoua au fost folosite de John, castigatorul concursului F3A pe modelul sau Synergy. Daca unii dintre voi l-ati folosit si sunteti nemultumiti, respect opinia voastra si am sa tin cont de ea pe viitor, cand o sa cumpar alte servouri. De aceea discutam pe un forum, pentru a ne spune fiecare parerea.
0

#25 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 November 2008 - 11:08 AM

OSMOSE 70 are directia cu PULL PULL
iar profundorul cu PUSH-PUSH ( batul ala cu doua sirme la un cap
si una la bratul de servo - nu merg puse doua servo pe fiecare profundor.
Poza este de pe un forum din USA si se observa modificarea
pozitiei servoului de profundor ( l-a pus in picioare ) spun ei ca altfel
obliga ca cel de directie sa nu fie pe centru fuselaj si atunci un cablu de la Pull-Pull
ar fi fost mai lung decit celalalt si nu stiu ce probleme zic ei ca ar aparea.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 November 2008 - 11:17 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu