problema rodaj savage xss 4.6 cc - se tureaza
#2
Postat 21 November 2008 - 04:54 PM
andriu, la Nov 21 2008, 04:52 PM, a spus:
sunt la primul rezervor si nu sta la relanti. (se tureaza ...asa...incet incet).
mentionez ca nu am umblat la nici un reglaj si folosesc combustibil 16%.
multumesc anticipat.
Daca faci rodajul afara este prea frig si nu sta la relanti. Imbraca motorul intr-o carpa.
#3
Postat 21 November 2008 - 04:56 PM
cristake, la Nov 21 2008, 04:54 PM, a spus:
si deasta oare se tureaza?
el a mers oleak si chiar s-a incalzit, nu mult dar s-a incalzit.
afara era destul de frumos si chiar as zice ca erau undeva peste 10 grade (11-12).
deci asta poate fi?

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#8
Postat 21 November 2008 - 05:56 PM
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
#9
Postat 21 November 2008 - 10:25 PM
-porneste cu turatie relativ normala, dar nu o poti porni usor
- dupa cateva secunde incepe sa creasca turatia simtitor spre exagerat
- daca ii dai "gaz" mai bine zis daca o accelerezi isi revine pt cateva secunde dupa care se tureaza iar
Daca asa stau lucrurile, imbogateste amestecul de la surubul vertical din carburator "hi needle", si nu lasa masina sa se tureze, mai ales ca esti cu ea in rodaj. Pericol mare!
#10
Postat 21 November 2008 - 10:44 PM
bogdan luben, la Nov 21 2008, 10:25 PM, a spus:
-porneste cu turatie relativ normala, dar nu o poti porni usor
- dupa cateva secunde incepe sa creasca turatia simtitor spre exagerat
- daca ii dai "gaz" mai bine zis daca o accelerezi isi revine pt cateva secunde dupa care se tureaza iar
Daca asa stau lucrurile, imbogateste amestecul de la surubul vertical din carburator "hi needle", si nu lasa masina sa se tureze, mai ales ca esti cu ea in rodaj. Pericol mare!
nu prea
nu stiu ce sa zic
porneste usor
amestecul nu e sarac pt ca se ineaca (odata)
porneste usor, merge 1-2 minute dupa care se accelereaza incet ( foarte incet ) dar sigur, dupa care o opresc.
asta am repetat de vreo 3-4 ori.
oare trage aer pe undeva?

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#11
Postat 21 November 2008 - 11:07 PM
Mareste-i putin relantiul chiar din radiocomanda de la trimer si primul rezervor il lasi mai turat , nu o sa-ti stea la relanti niciodata , este nerodajul pistonul .
In acelasi timp verifica ca pe toba de esapament sa iti arunce ulei si sa scoata fum adica putin inecat ca sa nu mearga sec .
Nu intotdeauna reglajul cu care vine masina este cel bun , mai il reglezi tu cate putin .
Daca dupa ce merge putin ti se accelereaza usor , asta inseamna ca s-a incalzit motorul si este prea sec , mai dai gaz de sus , spre stanga cate putin pana ramane relantiul constant .
Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 21 November 2008 - 11:09 PM
#13
Postat 21 November 2008 - 11:12 PM
Dar inca odata, daca turatia creste mult, nu aceasta e cauza ci un amestec prea sarac. Deci lasa masina sa se tureze si fii atent cand se stabilizeza.
#15
Postat 21 November 2008 - 11:17 PM
SI frumos era sa ai la indemana tot timpul rodajului termometrul digital pentru a vedea temperatura motorului care trebuie sa fie intre 95 si 105 grade cu aproximatie .