Modelism - RHC Forum: Aeromodel electric RC pentru un novice - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Aeromodel electric RC pentru un novice Cum pot sa construiesc un model zburator

#1 Guest_Coanda_*

• Grup: Guests

Postat 10 March 2004 - 04:58 PM

Dupa cum scrie si mai sus, sunt un incepator in a zbura cu aeromodele RC.
Dar trebuie inceput cumva, asa ca m-am gandit sa construiesc unul. Singurele conditii pe care ar trebui sa le indeplineasca ar fi sa fie cat mai stabil si sa coste cat mai putin pentru ca, sigur, va face cateva picaje la altitudine ZERO.
Am un motor electric Permax 400 de 7.2V, o elice Pico 125x110 ,acumulatori si incarator.

Va reamintesc, costul ar trebui sa fie minimal.As prefera o solutie cu un model la scara, dar vorba 'ceea voi decideti.
Ce imi recomandati?
Mi-ar prinde bine ceva desene daca binevoieste cineva.
Ma pricep foarte bine la construit si stiu cum zboara avioanele dar pare dificil sa faci calcule pentru rapoarte tractiune/greutate, portanta/suprafata, si altele.

Concluzia:
-nu am mai nimic.
-ma bazez pe voi, care dupa cum vad, sunteti destul de activi in acest FORUM.

Astept pareri,
Eu.
0

#2 Useril este offline   zozo 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03

Postat 10 March 2004 - 05:49 PM

Salut Coanda!

Bine-ai venit printre noi! Ne bucuram sa avem un nou fan al aeromodelelor RC!

Nu ai amintit nimic despre statie. Daca pot sa te sfatuiesc, ti-as recomanda sa incerci ceva de-a gata pentru ca este groaznic sa construiesti ceva cu mult efort si sa o vezi pulbere in doua secunde! Cel mai apropiat de buzunarul unui incepator ar fi poate o aripa de polistiren mai ales ca motorizarea o ai deja. Cauta subiectul "Aripi" si acolo vei afla mai multe.