Modelism - RHC Forum: Problema a la romanica.... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Problema a la romanica.... reglaje care lasa de dorit

#1 Useril este offline   ady.23. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BISTRITA
  • Interests:auto si aeromodelism

  Postat 12 October 2008 - 12:30 PM

Salutare. Am primit vineri un virus ansmann cumparat din Romania toate bune pana aici, cu chiu cu vai pornit ,facut rodaj si surpriza dupa vreo 3 minute de fuga nu fortat ca sint baiat finut roata dintata principala trosc poc gata . Nu e un model foarta scump dar intrebare este : nestiinta mea sau neseriozitatea celor care len vand? Am comandat deja o roata din otel ...... :)
Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#2 Useril este offline   mickutz 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 110
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 12 October 2008 - 04:12 PM

De ce ai crede ca cei care le vand sunt neseriosi? Cu siguranta este un defect de fabricatie.
Daca l-ai cumparat de MR, as zice ca sunt chiar baieti seriosi. Am cumparat de cateva ori de la ei diferite lucururi si nu am avut nicio problema.
Vorbeste cu ei si cred ca-ti vor schimba spur-ul (cred ca la asta te referi drept roata dintata principala) fara sa platesti nimic in plus daca nu ai facut tu nimic gresit.
Cred ca mai bine te interesezi despre ce ar fi putut provoca problema respectiva inainte sa insinuezi ca "ti-ar fi tras tzeapa". Ei nu au absolut nicio vina. Atata timp cat nu ti-au facut ei rodajul, nu ai ce sa le reprosezi lor.

Aceasta postare a fost editata de mickutz: 12 October 2008 - 04:12 PM

0

#3 Useril este offline   GST 7.7 

  • Sky isn't the limit
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1074
  • Inregistrat: 13-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Programare, IT, Modelism

Postat 12 October 2008 - 04:46 PM

probabil nu a fost bine montat motorul si roile dintate nu intrau una in alta bine , eu am un terir si nu au au nimic rotile dintate dupa vro 2 l arsi , mai intai trebuia sa vb cu ei sa le zici de roata nu sa vi sa spui pe forum ca sunt neseriosi
The GST 7.7 is over 30% larger than a Revo 3.3. Park the GST 7.7 next to a Savage, and the Savage doesn't look so tough anymore.

VISTA = Virus Inside Switch to Apple
0

#4 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 12 October 2008 - 05:10 PM

Am mai auzit cazuri in care au schimbat roata , este specific virusului .
Pune-i din otel si va fi mai bine !
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#5 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 October 2008 - 11:33 PM

nu e specific virusului ...o fi fost o gresala de montaj ..prea aproape poate spurul de clopot ...cine stie ..oricum tipii de la mr nu sunt neseriosi ..si eu am colaborat cu ei de multe ori.
0

#6 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 13 October 2008 - 05:09 AM

Au fost multe cazuri din acestea la virus , am auzit multi oameni spunand ca au probleme cu roata aceea dar s-a remediat cu una de metal .
Baietii de la MR sunt de gasca intr-adevar !

Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 13 October 2008 - 05:09 AM

REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#7 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 13 October 2008 - 08:49 AM

Si eu pot sa spun ca baietii de la MR sunt super ok (am cumparat mai multe lucruri de la ei). Sunt curios daca inainte sa deschizi acest topic ai incercat sa vorbesti cu ei.

Stima.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#8 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2008 - 11:28 AM

Vorbeste la MR ca sigur se rezolva...
Proud member of MRT Club
0

#9 Useril este offline   ady.23. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BISTRITA
  • Interests:auto si aeromodelism

Postat 13 October 2008 - 07:21 PM

Va salut pe toti si multumesc pt raspunsuri. Intrebarea a fost <<nestiinta mea sau neseriozitate...>> nu zic ca baietii nu sint de gasca sau ca sint neseriosi, eu asteptam altceva de la modelul asta tocmai din cauza asta am ales pt varianta non rtr . Nu am timp sa ma apuc de montat piesa cu piesa . .. Am cumparat alt spur din otel, dupa ce o reglez sper sa nu mai am probleme. Va rog iertati daca am suparat pe cineva dar de asta se cheama forum sau trebuie sa spunem numai partea frumoasa a lucrurilor ....

Aceasta postare a fost editata de ady.23.: 13 October 2008 - 07:22 PM

Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#10 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 13 October 2008 - 07:25 PM

Nu sunt suparari , sunt doar pareri si dupa cum vezi toate pro .
Bafta la montare , ai grija sa calce corect dintii sa nu mai ai probleme .
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#11 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

  Postat 17 October 2008 - 07:25 AM

In momentul in care cumperi un model RTR, iei frumos manualul si incepi sa verifici daca toate componentele sunt montate corect si sunt respectate cotele din manual.
Ce ai patit tu se datoreaza montarii pinionului prea aproape de spur (discul dintat mai mare) sau prea distantat de acesta. Chiar daca vei cumpara un pinion din otel si il vei monta la fel, dupa cateva rezervoare, vei pati acelasi lucru. Ai grija ca la montare, intre pinionul mic si cel mare sa existe un mic joc. Daca nu ai experienta, poti folosi ca distantier o bucatica de hartie cu staniol (din pachetele de tigari)...

Numai bine!
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#12 Useril este offline   ady.23. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BISTRITA
  • Interests:auto si aeromodelism

Postat 29 December 2008 - 05:02 PM

Salutare , revin putin asupra topicului cu o mica problema. Cam dupa 6-7 rezervoare se blocheza ambreiajul adica sabotii pe clopot . Imi da cineva o idee? Cum pot sa scap de necazul asta ?
Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#13 Useril este offline   ady.23. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BISTRITA
  • Interests:auto si aeromodelism

Postat 29 December 2008 - 08:15 PM

Am gasit sint sparti ambii rulmenti.
Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#14 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 27 March 2009 - 12:25 PM

Buna ziua!
Am si eu un virus cumparat nou asta iarna si am incercat sa il pornesc la 3 grade si nu am reusit. Tot incercand am umblat la toate regjajele care le are acel motor ca sa il inteleg. Acuma de cand a dat caldura am incercat din nou si tot nu vrea.
Rugamintea mea este sa imi dati niste sfaturi sau indicatii corecte despre setarile motorului din fabrica ca sa reusesc si eu sa il pornesc sa ii fac rodaju si altele.
(precizez ca in trecut am avut un SAVAGE nou i-am facut rodaju si a functionat foarte bine)
Multumesc!
0

#15 Useril este offline   septib 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 329
  • Inregistrat: 06-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:modelism

Postat 15 April 2009 - 08:27 PM

recomandarea mea sa strangi/destrangi suruburile de la valvele de hight speed si low speed pina ajung in linie cu locasul in care se infileteaza ...sa nu fie in afara sau in exterior ...si parerea mea era ca trebuia sa citeste cartea inainte sa umbli mai ales la valva low speed .... adu reglajele la forma cum ti-am explicat mai sus si incearca sa il repornesti ....

sa ma anunti daca ai reusit .....iar dupa al doilea rezervor poti sa te apuci sa strangi putin surubul de la valva de hight speed ...cate o optime din cursa lui, iti dau un exemplu: adica de la ora 12 la ora la ora 13 al treilea rezervor si tot asa ... dar sa fi atent sa nu strangi prea mult ...pe toba de esapament in timp ce merge motorul trebuie sa vezi stropi de ulei suflati afara de toba ....

Aceasta postare a fost editata de septib: 15 April 2009 - 08:31 PM

HPI Savage X4.6 Big Block
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj
0

#16 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2009 - 10:40 PM

Vezi postareaseptib, la Apr 15 2009, 09:27 PM, a spus:

recomandarea mea sa strangi/destrangi suruburile de la valvele de hight speed si low speed pina ajung in linie cu locasul in care se infileteaza ...sa nu fie in afara sau in exterior


Pe ce se bazeaza sfatul de mai sus?! Te asigur ca nu-i corect! Intai trebuie verificate bujia/fisa, dupa care trebuie verificat cat combustibil ajunge in motor (prea mult sau prea putin). Daca nici asa nu porneste, incepi cu verificari mai amanuntite.

Faza cu "hight speed si low speed pina ajung in linie cu locasul in care se infileteaza" sau mai pe scurt cu "suruburile la fata" cred ca e in PREMIERA! :lol:
0

#17 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2009 - 11:59 PM

Vezi postareaNIZ, la Apr 15 2009, 11:40 PM, a spus:

Faza cu "hight speed si low speed pina ajung in linie cu locasul in care se infileteaza" sau mai pe scurt cu "suruburile la fata" cred ca e in PREMIERA! :lol:


E de la hpi asta ei au stilul de face reglajele astfel incat suruburile sa vina la fata dar nu e peste tot asa
Oricum colegul vad ca are placere sa urce sus subiecte la care nu a mai postat nimeni de cca 20 de zile.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu