Modelism - RHC Forum: Indoor 2009 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Indoor 2009 Concurs indoor

#31 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 November 2008 - 09:59 AM

nu prea am timp sa fac capturi,uite pentru inceput turul tau de pista:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: dif_nivel.jpg
  • Imagine atasata: nivel2.jpg
  • Imagine atasata: nivel1.jpg

flying is my life...
0

#32 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 20 November 2008 - 12:04 PM

Unde trebuie sa inceapa si unde sa se termine zborul la h constant? Daca e obligatoriu...
www.redsky.ro
0

#33 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 November 2008 - 01:17 PM

mie mi s-a spus asa :
se face un tur jumate de pista..decolezi, iei altitudine, si mentii pana ajungi la viraju 4 cand e in fata ta...Acolo cobori, dupa viraju patru. cobori pana la inaltimea in care intrii in figura

asa mi s-a spus...eu ce am gresit ? ca exact asa am facut
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#34 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 20 November 2008 - 01:51 PM

Vezi postareaflorin100%, la Nov 20 2008, 01:17 PM, a spus:

..decolezi, iei altitudine, si mentii pana ajungi la viraju 4



Am inteles, pana dupa virajul 4. Dar de unde incepi sa menti h? inainte de vir1?

Eu zic ca in aeromodelism nu ar trebui spart turul de pista in 4 viraje. Doua largi pe capete sint de ajuns. 1+2 si 3+4
www.redsky.ro
0

#35 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 November 2008 - 03:37 PM

am recitit "judges notes" pentru F3P. intr-adevar nu scrie nicaieri ca trebuie mentinut nivelul de zbor ca la F3A.
citez din regulile de arbitraj pentru decolare (ca altceva nu prea exista) : " until the end of the straight line ,after the first 90 deg turn,the model must climbing all the way", zice regulamentul de indoor.asta e tot.
de aici putem adapta/interpreta totul.dar totusi daca zice prima linie dreapta de dupa primul viraj de 90 de grade....inseamna ca sunt 4 viraje.

nu mi-a placut deloc (artistic vorbind-de zborul simulat -vimeo-florin100%) ,ca a facut un tur de pista si exact in fata "publicului" a pierdut 1,5-2 m din nivelul de zbor - dar nu se poate depuncta conform regulamentelor oficiale-deci florin NU a gresit, asa cum am scris mai sus.
In alta ordine de idei, pentru ca Aeropower Indoor este o competitie privata organizatorii/concurentii au ultimul cuvant de spus in ceea ce priveste regulile pentru (de)punctare.
flying is my life...
0

#36 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 20 November 2008 - 04:30 PM

Eu doar am auzit discutiile lui Focke cu ceilalti si indicatia lui era sa coboare sa poate avea un nivel jos de intrare in figura, ca plafonul nu e foarte sus, asta dupa turul de pista cu mentinerea plafonului initial.
0

#37 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 20 November 2008 - 04:43 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Nov 20 2008, 03:37 PM, a spus:

am recitit "judges notes" pentru F3P. intr-adevar nu scrie nicaieri ca trebuie mentinut nivelul de zbor ca la F3A.
citez din regulile de arbitraj pentru decolare (ca altceva nu prea exista) : " until the end of the straight line ,after the first 90 deg turn,the model must climbing all the way", zice regulamentul de indoor.asta e tot.
de aici putem adapta/interpreta totul.dar totusi daca zice prima linie dreapta de dupa primul viraj de 90 de grade....inseamna ca sunt 4 viraje.

nu mi-a placut deloc (artistic vorbind-de zborul simulat -vimeo-florin100%) ,ca a facut un tur de pista si exact in fata "publicului" a pierdut 1,5-2 m din nivelul de zbor - dar nu se poate depuncta conform regulamentelor oficiale-deci florin NU a gresit, asa cum am scris mai sus.
In alta ordine de idei, pentru ca Aeropower Indoor este o competitie privata organizatorii/concurentii au ultimul cuvant de spus in ceea ce priveste regulile pentru (de)punctare.

Mie mi-a placut.
DT
0

#38 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 November 2008 - 05:02 PM

repet:mie NU!
dar nu conteaza la punctaj.
flying is my life...
0

#39 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 20 November 2008 - 10:52 PM

Aeropower-istii au ultimul cuvant de spus aici, asa e Silviu. Daca ei zic ca trebuie linie dreapta, pai dreapta o facem (sau cel putin incercam).
Pana acum n-a zis nimeni ca e F3P 100%. Sau e? Nu are nicio importanta din punctul meu de vedere, doar sa stiu ce se cere.

PS
Artistic e sec filmuletul. Daca incerca sa-l faca pe viu iesea mai real. Nu neaparat in sala, si afara in curte intre pomi se poate.
Mai bine spune-ne cum ai salvat video de pe AFDP.

Aceasta postare a fost editata de Red Sky: 20 November 2008 - 10:56 PM

www.redsky.ro
0

#40 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 November 2008 - 09:31 AM

bravo florine si se mie mi-a placut ! bai eu asa am vazut in toate clipurile de calificari ! se ia inaltime progresiv inclusiv primul viraj ,dupa care se intra in prima linie dreapta ,se mentine nivelul pina la virajul urmator ,dupa care se coboara la nivelul de intrare in figuri .acesta trebuie mentinut pe toata durata evolutiei .uitati-va si voi! eu zic ca e ok asa ,voi ce parere aveti?
0

#41 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 November 2008 - 01:44 PM

Vezi postareaFocke, la Nov 21 2008, 09:31 AM, a spus:

bravo florine si se mie mi-a placut ! bai eu asa am vazut in toate clipurile de calificari ! se ia inaltime progresiv inclusiv primul viraj ,dupa care se intra in prima linie dreapta ,se mentine nivelul pina la virajul urmator ,dupa care se coboara la nivelul de intrare in figuri .acesta trebuie mentinut pe toata durata evolutiei .uitati-va si voi! eu zic ca e ok asa ,voi ce parere aveti?


Bruckman.. Asta spune tot :

http://www.youtube.com/watch?v=WCMZDlQ9tqE...feature=related
DT
0

#42 Useril este offline   Flightaddicted 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 12-May 04

Postat 21 November 2008 - 02:28 PM

De progamul impus se tot discuta dar de cel liber? Ce se puncteaza la el? Cum se puncteaza? Ce putem sa facem? Cat timp? Acelasi model ca la proba impusa?
0

#43 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 21 November 2008 - 03:34 PM

Florin, si restul in filmul ala Gernot ia virajele clasic :D
Deci alt impuls sa ma duc si eu pe clasic. Inafara de cercul si optul din centru pistei restul virajelor le voi lua clasic. Asa mi se pare normal.

Cat despre programul freestyle sincer nici n-am stiut nimic pana acum :unsure:

Numai bine,
Calin


0

#44 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 November 2008 - 05:14 PM

despre free style cred ca facem ca si pina acum . 3 minute durata mansei ,poti folosi model special pt asa ceva , despre punctaj cred ca silviu ne poate spune ceva iar ca si figuri, fiecare isi poate face un program pe care il va da arbitrilor inainte de zbor pt. ca acestia sa nu ghiceasca ce a vrut sa faca respectivul.
0

#45 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 November 2008 - 06:46 PM

Vezi postareaFocke, la Nov 21 2008, 05:14 PM, a spus:

despre free style cred ca facem ca si pina acum . 3 minute durata mansei ,poti folosi model special pt asa ceva , despre punctaj cred ca silviu ne poate spune ceva iar ca si figuri, fiecare isi poate face un program pe care il va da arbitrilor inainte de zbor pt. ca acestia sa nu ghiceasca ce a vrut sa faca respectivul.



La ce anume te-ai gandit cand ai zis ca trebuie sa dai arbitrilor un program ? Trebuie repetat ? Ar trebui discutat dinainte.. daca pui problema ca trebuie dat un program.. inseamna ca trebuie sa te antrenezi serios ca sa poti sa il reproduci de cate ori e nevoie.

Daca asa e spune dinainte ca sa ne stabilim o rutina .. macar in simulator.
DT
0

#46 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 November 2008 - 10:48 PM

Ne-am gandit ca anul acesta sa fie o evolutie fata de anul trecut. In sensul ca "free style" inseamna ca fiecare isi concepe un program dupa cum doreste, dar nu va fi o improvizatie de moment. Programul de "free style" va contine un numar de figuri stabilit de fiecare concurent a caror insiruire va fi dupa inspiratia de moment. Astfel inainte de proba, concurentul va inainta arbitrului lista cu figurile.
Concursul de F3P va avea 3 manse. Cele 3 manse vor fi punctate individual( M1,M2,M3) si se va face o media aritmetica (M). Proba de free style va fi si ea punctata individual (F). Nota finala va fi formata din 70% din M si 30% din F.
Astept si parerile voastre.

Aceasta postare a fost editata de Focke: 21 November 2008 - 10:53 PM

0

#47 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 03 December 2008 - 06:28 PM

Ce ziceti de un concurs de final de 2008, in sala de sport de la Universitatea Politehnica Bucuresti, care sa fie ca un antrenament pentru Chiajna 2009?

1. Un domn profesor de la UPB mi-a spus ca se poate aranja cu imprumutatul salii pentru un weekend.
2. Programul poate fi exact cel propus de Aeropower pentru 2009, cu acordul (participarea, sau sub tutela) lor.

Nu ma angajez eu sa fac marea cu sarea. Dar daca avem sala un weekend, ne intalnim acolo pur si simplu si le zburam ca la concurs, in ordine, cate manse reusim.
Daca sunt unii care sa arbitreze, e foarte bine, daca nu, aproape la fel de bine. Totul e sa evoluam ca la concurs.

Luati-o ca pe o provocare.
La UPB totul ar putea sa fie cu voluntariat, la fata locului.

Daca cineva (club de exemplu) vrea sa ia sub tutela intr-un fel intalnirea, poate sa o faca.

Doritori sunt?

Timpul e scurt si trebuie sa ne grabim. Weekendul asta nu se mai poate, eventual urmatorul?
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#48 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 03 December 2008 - 06:55 PM

Vezi postareamvpricop, la Dec 3 2008, 06:28 PM, a spus:

Ce ziceti de un concurs de final de 2008, in sala de sport de la Universitatea Politehnica Bucuresti, care sa fie ca un antrenament pentru Chiajna 2009?

1. Un domn profesor de la UPB mi-a spus ca se poate aranja cu imprumutatul salii pentru un weekend.
2. Programul poate fi exact cel propus de Aeropower pentru 2009, cu acordul (participarea, sau sub tutela) lor.

Nu ma angajez eu sa fac marea cu sarea. Dar daca avem sala un weekend, ne intalnim acolo pur si simplu si le zburam ca la concurs, in ordine, cate manse reusim.
Daca sunt unii care sa arbitreze, e foarte bine, daca nu, aproape la fel de bine. Totul e sa evoluam ca la concurs.

Luati-o ca pe o provocare.
La UPB totul ar putea sa fie cu voluntariat, la fata locului.

Daca cineva (club de exemplu) vrea sa ia sub tutela intr-un fel intalnirea, poate sa o faca.

Doritori sunt?

Timpul e scurt si trebuie sa ne grabim. Weekendul asta nu se mai poate, eventual urmatorul?



Macar ca antrenament ... imi e ca daca ne concuram ne incingem si facem praf .. si in ianuarie la sfarsit stam si ne uitam :) .

E vorba tot de sala aia ?

Intre timp mi-am facut si io avionu.. nu l-am testat nu stiu inca daca motorul trage dar asa a iesit

http://www.flightadd...?g2_itemId=4074

In prima parte sunt testele de frezat pe niste depron verde.. In ultima pagina vedeti ce a iesit.

Francezu de la care am cumparat Aito se jura ca asa cum l-am facut io iese la 120 g.. io l-am cantarit pe al meu si are 165 g.. si chiar nu mai stiu ce sa mai scot din el... Ar mai fi undeva la 8-10 g din diverse dar nu iese la 120 g nici mort.. Oricum.. sunt multumit de ce a iesit.

Mai fac unu la fel dar cu un motor mai puternic.. in caz de asta nu trage bine .
DT
0

#49 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 03 December 2008 - 09:17 PM

@ZOD : ba tu ai innebunit...cum sa pui alt motor mai puternic frate...cu ala stai la 60% din gaz in hover, ce vrei mai mult ?
cat despre usurat, la 120 de grame nu are cum sa iasa...Evolutionu meu frezat, cantarit cu pack cu tot are 135 gr (am mai scos 5 gr din fiecare pack ca avea in total 140gr), iar Aito nu are cum sa iasa mai usor decat asta pt ca are arpile mai mari ca suprafata si fuselaju mi se pare mai mare. deci nu are cum...Plus ca io am frezat tot avionu, iar acolo unde e frezat am lasat o foita mica de depron (practic vezi prin el :rolleyes: )


@mvpricop: despre sala io pot sa merg cu avionu de antrenament ca nu ma doare daca il rup...

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 03 December 2008 - 09:18 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#50 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 03 December 2008 - 10:10 PM

Daca suntem mai multi doritori, sa zicem in jur de 10, se face, daca nu, fiecare ramane pe unde poate si ne vedem in 2009.

Multe zboruri absolut senzationale, pe la campionate prin lume se fac in sali ca la Politehnica - fara tribune.
Iar daca ne aducem aminte de Chiajna 2008, putini au fost cei care au iesit din verticala terenului de joc.

Si eu tot cu model de antrenament vin, verde, ca numai d'asta am....

Ar fi bine sa se mentina o lista, sa zicem asa:

Florin100%
Stefan - nu e membru RHC
mvpricop

Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 03 December 2008 - 10:11 PM

Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#51 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 03 December 2008 - 10:32 PM

I'm all in.
0

#52 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 03 December 2008 - 11:18 PM

Ma bag , ma bag. Fara rasete si chicoteli cand voi depasi perimetrul salii, ca ma emotionez
0

#53 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 04 December 2008 - 10:48 AM

Pai profesorul a stabilit deja, asa ca totul e foarte clar:
Sambata 13 decembrie, intre orele 10 si 14 avem sala. Cine vine, vine.

Pentru duminica nu se poate imprumuta sala.
Sambata, mai vedem la fata locului daca si cum putem lungi programul.

Nu se mai poate vorbi de un concurs, pentru ca timpul nu e de ajuns, dar ne putem testa modelele si pe noi.

Reguli normale:
1. Incaltari curate, separate.
2. Zburam pe rand.
3. incercam sa stam pe marginea salii.
4. Incercam sa nu facem mizerie prea mare.

Recomandari:
1. Sa avem fiecare acumulatori suficienti si incarcati sau cate un acumulator cu Pb, ca sa nu depindem de prizele lor si de prelungitoarele unora si altora.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#54 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 07 December 2008 - 01:12 PM

Completari:

Accesul la sala de sport a fost facut de catre dl. prof. Petrisor Parvu de la Facultatea de Inginerie Aerospatiala de la UPB.
Exista o organizatie numita EUROAVIA, a studentilor in domeniu din Europa. Au si niste proiecte legate de modele RC, asta ne-a adus oarecum aproape.....
Competitia organizata de Aeropower este foarte binevenita, dar in mod normal trebuie sa fie precedata de alte competitii suport (de calificari - daca suntem prea multi), sau pur si simplu intalniri de zbor. Cum astea lipseau (pentru majoritatea), am zis ca se poate face ceva cu UPB. Daca un concurs nu se poate, atunci o intalnire de zbor, in care sa ne pregatim cat de cat, se poate.

De partea cealalta si Fac. Ing. Aerospatiala are interesul sa aduca studentii in zona asta a modelismului, pentru ca este foarte educativa.

Prin urmare, avem un poster de la Euroavia, impreuna cu dorinta d-lor de a avea un eveniment anual, daca zburatorii vor raspunde pozitiv (cat mai multi) sambata viitoare.

Imagine atasata: rc_poster1.jpg

Dupa cum observati, evenimentul are un nume: INDOOR ELECTRIC RC FLY-IN.


Pentru cei din Bucuresti, o intalnire de 4 ore este buna, dar pentru cei din orase mai departate, nu stiu. N-as vrea sa fie dezamagiti.
Oricum, toata lumea e binevenita si luati-o ca actiune suport pentru concursul din ianuarie.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#55 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 December 2008 - 01:53 PM

Pfiiu.. interesant... pacat c-am fost plecat ieri din Bucuresti.

Sunt cu ochii pe urmatoarele intalniri.
0

#56 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 07 December 2008 - 03:05 PM

Vezi postareaPrimus, la Dec 7 2008, 01:53 PM, a spus:

Pfiiu.. interesant... pacat c-am fost plecat ieri din Bucuresti.

Sunt cu ochii pe urmatoarele intalniri.


Pai n-ai pierdut nimic!
E vorba de sambata viitoare!
Daca n-ai, comanda sau fa repede un depron, fa-l si-l incerci acolo!
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#57 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 December 2008 - 06:53 PM

Gasiti pe http://www.flightaddicted.ro pe prima pagina cateva imagini de la intalnirea de azi de la Politehnica.

Enjoy.
DT
0

#58 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 13 December 2008 - 07:45 PM

Foarte frumos filmul. mi-a placut cel mai mult secventa cind te deplasai dupa avion si i-l filmai din spate .Iar piloti super au facut si dans sincron la un moment dat. Dupa un film ca asta nu mai este nevoie sa mergi la un spectacol de balet .BRAVO
Fotografie Aeriana
0

#59 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 December 2008 - 08:31 PM

Vezi postareaZOD, la Dec 13 2008, 06:53 PM, a spus:

Gasiti pe http://www.flightaddicted.ro pe prima pagina cateva imagini de la intalnirea de azi de la Politehnica.

Enjoy.


Imagini miscatoare, nu?
0

#60 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 13 December 2008 - 09:02 PM

Frumoasa filmarea, frumos si zborul, ce mai, una peste alta mie mi-a placut ziua de azi de zbor. Poate si din cauza ca am manevrat mansele prima oara intr-o sala. Daca peretii au scapat de impact, podeaua n-a scapat. Dar fara pagube. O fi de bine sau de rau? Cred ca de rau, ca daca era cu pagube(pt. model) inseamna ca as fi zburat mai cu tupeu, nu ca o leguma cu o alta leguma infipta in ......
Una peste alta a fost frumos si pot spune ca am prins gustul indoor-ului.


Multumiri pt. accesul in sala.
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu