Sebart Sukhoi 29S 30E
#32
Postat 08 February 2009 - 03:58 AM
Tinand cont ca te-ai aplecat doar de doua ori dupa model poti spune ca aterizarea a fost excelenta.
Iti sugerez sa utilizezi suruburi din plastic la fixatul trenului. Fac minuni. Bineinteles ca in trusa de zbor vei avea pregatita o punguta cu ele.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Iti sugerez sa utilizezi suruburi din plastic la fixatul trenului. Fac minuni. Bineinteles ca in trusa de zbor vei avea pregatita o punguta cu ele.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#33
Postat 08 February 2009 - 10:27 PM
Pai nu... M-am aplecat de mai multe ori, dar daca e mai mult de odata, e deja prea mult oricum. Nu stiu daca ajuta suruburile de plastic, dar pot incerca...
#34
Postat 08 February 2009 - 10:33 PM
suruburile de plastic ajuta mult deoarece se rup ele nu platoul/trenul in sine si le poti schimba pe loc avionul fiind gata de zbor fara alte lipituri etc.
Vezi totusi sa nu fie suruburi prea subtiri ca risti sa ti se rupa la fiecare aterizare. Eu la yak-ul de 4kg am 4 suruburi M5. Nu m-au dezamagit niciodata cu o mica exceptie. Daca chiar cedeaza si motorul e pornit sau elicea perpendiculara pe pamant, elicea se va rupe...
Vezi totusi sa nu fie suruburi prea subtiri ca risti sa ti se rupa la fiecare aterizare. Eu la yak-ul de 4kg am 4 suruburi M5. Nu m-au dezamagit niciodata cu o mica exceptie. Daca chiar cedeaza si motorul e pornit sau elicea perpendiculara pe pamant, elicea se va rupe...
#35
Postat 09 February 2009 - 12:45 AM
Eu as zice asa: renunta la aspectul "dragalas" dat de rotile alea super mici bagate si in carenaje. Pune roti normale de 45-50mm diametru, ca sa poata topai linistit pe denivelarile pistei.
Eventual zona trenului o poti intari cu rasina si fibra de sticla pe interior.
Si data viitoare ia-ti un insotitor de zbor care sa-ti prinda modelul la aterizare :D :)) ...
Vezi si la Yakul ala ce-i faci cu carenajele :D)
Eventual zona trenului o poti intari cu rasina si fibra de sticla pe interior.
Si data viitoare ia-ti un insotitor de zbor care sa-ti prinda modelul la aterizare :D :)) ...
Vezi si la Yakul ala ce-i faci cu carenajele :D)
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 09 February 2009 - 12:46 AM
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
#36
Postat 09 February 2009 - 10:19 AM
SEBART-urile astea sunt foarte usoare, deci si foarte fragile
( in manual scrie sa nu zbori in viteza ca se poate dezmembra,
si cred ca ar fi trebuit sa scrie si de aterizare ceva in aceslasi sens).
In cazul tau Romulus aterizarea a fost usor gresita ( direct in roata - un "bont" )
Orice alt model insa nu ar fi patit nimic ( nu siu la cele foarte mari si foarte grele ).
L-am vazut pe Dragos cu Katana 30 care cu aceleasi roti mici , si carene la ele , decoland si aterizand
fara probleme, dar la aterizare venea foarte lin si mergea mai mult timp tangential cu solul cu pierdere de inaltime
pana intra in contact cu el aproape paralel.
Daca asa sensibil o fi si modelul cel mare pe care il ai mare grija ca ar fi pacat sa ai evenimente
de genul asta chiar de la primul zbor.
Referitor la reparatie ( desi stiu ca ai cu cine sa te consulti si se si pricepe bine ) , o singura mentiune
: intarirea prea tare a zonei trenului poate faca ca la un impact mai dur sa duca la sfasierea modelului pe
o zona mai mare - trebuie lasata o zona de "rupere" cat mai mica si usor reparabila corelat cu suruburi de plastic.
Bafta sa fie si fara evenimente neplacute!
( in manual scrie sa nu zbori in viteza ca se poate dezmembra,
si cred ca ar fi trebuit sa scrie si de aterizare ceva in aceslasi sens).
In cazul tau Romulus aterizarea a fost usor gresita ( direct in roata - un "bont" )
Orice alt model insa nu ar fi patit nimic ( nu siu la cele foarte mari si foarte grele ).
L-am vazut pe Dragos cu Katana 30 care cu aceleasi roti mici , si carene la ele , decoland si aterizand
fara probleme, dar la aterizare venea foarte lin si mergea mai mult timp tangential cu solul cu pierdere de inaltime
pana intra in contact cu el aproape paralel.
Daca asa sensibil o fi si modelul cel mare pe care il ai mare grija ca ar fi pacat sa ai evenimente
de genul asta chiar de la primul zbor.
Referitor la reparatie ( desi stiu ca ai cu cine sa te consulti si se si pricepe bine ) , o singura mentiune
: intarirea prea tare a zonei trenului poate faca ca la un impact mai dur sa duca la sfasierea modelului pe
o zona mai mare - trebuie lasata o zona de "rupere" cat mai mica si usor reparabila corelat cu suruburi de plastic.
Bafta sa fie si fara evenimente neplacute!
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#37
Postat 09 February 2009 - 11:27 AM
@ romulus
eu zic ca nu ai gresit cu mare lucru (poate ca o aterizare mai lunga era mai putin solicitanta pentru tren) dar trenul era foarte slab , intareste zona cu placaj de aviatie, pune suruburi de plastic si nu mai ai probleme
pe iarba aia multa lume a rupt trenul (eu la extra, florin la mustangul ala frumos cu tren escamotabil si multi altii pe care i-am vazut acolo)
placaj de aviatie, surub de plastic, roata cu diametrul mai mare !
p.s. renunta la papuci ... cel putin pentru pista de la chitila - eu de fiecare data cand am avut papucii pusi la un model am avut probleme
eu zic ca nu ai gresit cu mare lucru (poate ca o aterizare mai lunga era mai putin solicitanta pentru tren) dar trenul era foarte slab , intareste zona cu placaj de aviatie, pune suruburi de plastic si nu mai ai probleme
pe iarba aia multa lume a rupt trenul (eu la extra, florin la mustangul ala frumos cu tren escamotabil si multi altii pe care i-am vazut acolo)
placaj de aviatie, surub de plastic, roata cu diametrul mai mare !
p.s. renunta la papuci ... cel putin pentru pista de la chitila - eu de fiecare data cand am avut papucii pusi la un model am avut probleme
#38
Postat 09 February 2009 - 02:26 PM
REAL DESIGN, la Feb 9 2009, 10:19 AM, a spus:
Referitor la reparatie ( desi stiu ca ai cu cine sa te consulti si se si pricepe bine ) , o singura mentiune
: intarirea prea tare a zonei trenului poate faca ca la un impact mai dur sa duca la sfasierea modelului pe
o zona mai mare - trebuie lasata o zona de "rupere" cat mai mica si usor reparabila corelat cu suruburi de plastic.
Bafta sa fie si fara evenimente neplacute!
: intarirea prea tare a zonei trenului poate faca ca la un impact mai dur sa duca la sfasierea modelului pe
o zona mai mare - trebuie lasata o zona de "rupere" cat mai mica si usor reparabila corelat cu suruburi de plastic.
Bafta sa fie si fara evenimente neplacute!
Suruburile de plastic fac minuni aici. Doar ele se vor rupe fara alta cedare structurala.. in functie de impact e posibil sa se rupa si traversele dintre coastele de sub aripa dar acolo deja vorbim de alt fel de aterizari... daca pot fi numite asa.