Heli Meeting Erftstadt 18.01.04
#1
Postat 19 January 2004 - 01:19 AM
Salut,
azi am avut o intilnire de gradul trei ... la intilnirea elicopteristiilor pe treneul clubului de modelism Erftstadt, linga orasul Kerpen, orasul natal a fratiilor Schumacher.
Ádunare mare cu piloti proeminenti si .... noi, o trupa te 6 modelisti elicopteristi din zona Düsseldorf. Ne-am dus acolo cu sculele noastre pentru ca noi credeam ca stim sa zburam cu elicopterul. Revin aici la fratii Schmacher. Eram acolo ca la o cursa de formula unu. Adica noi cu trotinetele intre mashini adevarate de formula unu ....
Balet in aer. La un moment dat ne uitam pe sus cum zboara un artist iar unu intreaba: voi at-i vazut cine zboara ? NU si ne uitam pe teren ..... un pusti de 9 ani. Incredibil ...
Una dintre manevre: cu un Jet Trainer, capabil de zbor 3D, pilotul se ridica la ca 100 de m si opreste turbina. Incepe sa coboare rapid si se opreste brusc din autorotatie la ca 1 m altitudine. Trebuia, deoarece elicopterul era intors pe spate !!! Deci i-l opreste i-l intoarce pe loc si aterizeaza lin. Decdi autorotatie pe spate....
Urmeaza citeva imagini:
azi am avut o intilnire de gradul trei ... la intilnirea elicopteristiilor pe treneul clubului de modelism Erftstadt, linga orasul Kerpen, orasul natal a fratiilor Schumacher.
Ádunare mare cu piloti proeminenti si .... noi, o trupa te 6 modelisti elicopteristi din zona Düsseldorf. Ne-am dus acolo cu sculele noastre pentru ca noi credeam ca stim sa zburam cu elicopterul. Revin aici la fratii Schmacher. Eram acolo ca la o cursa de formula unu. Adica noi cu trotinetele intre mashini adevarate de formula unu ....
Balet in aer. La un moment dat ne uitam pe sus cum zboara un artist iar unu intreaba: voi at-i vazut cine zboara ? NU si ne uitam pe teren ..... un pusti de 9 ani. Incredibil ...
Una dintre manevre: cu un Jet Trainer, capabil de zbor 3D, pilotul se ridica la ca 100 de m si opreste turbina. Incepe sa coboare rapid si se opreste brusc din autorotatie la ca 1 m altitudine. Trebuia, deoarece elicopterul era intors pe spate !!! Deci i-l opreste i-l intoarce pe loc si aterizeaza lin. Decdi autorotatie pe spate....
Urmeaza citeva imagini:
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#10
Postat 19 January 2004 - 02:04 AM
Hughes 500 E
baza este Vario dar elicopterele sit modificate. Ce nu este aluminiu sau meltal este fibra de carbon. Variante cu rotor cu 4 sau 5 pale, toate cu turbine JetCat
Elicopterele sit noi si expuse la vinzare complet echipate gata de start. Pretz 11.000 Euro
baza este Vario dar elicopterele sit modificate. Ce nu este aluminiu sau meltal este fibra de carbon. Variante cu rotor cu 4 sau 5 pale, toate cu turbine JetCat
Elicopterele sit noi si expuse la vinzare complet echipate gata de start. Pretz 11.000 Euro
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#30
Postat 19 January 2004 - 08:27 AM
Corsaire,
Fain fotoreportaj! Bravos!
Si cum, nene? Zici ca voi sunteti la stadiul de trotinetishti? Uite o veste buna, totusi, pt. cei care vor sa se apuce direct de construit elicoptere Trei De, proiect propriu, din materiale gasite in targ si care cred ca una-doua se poate zbura cu ele!
Se poate, tovarasi, se poate!
Fain fotoreportaj! Bravos!
Si cum, nene? Zici ca voi sunteti la stadiul de trotinetishti? Uite o veste buna, totusi, pt. cei care vor sa se apuce direct de construit elicoptere Trei De, proiect propriu, din materiale gasite in targ si care cred ca una-doua se poate zbura cu ele!
Se poate, tovarasi, se poate!
Orice pas inainte e un shut in fund!