Modelism - RHC Forum: Incepator.Ce sa aleg? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Incepator.Ce sa aleg?

#1 Useril este offline   Allex_master 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 07-August 08

Postat 06 September 2008 - 06:02 PM

Buna ziua,
Vin si eu cu o mare rugaminte, sa ma ajutati sa aleg un model de avion pentru incepatori.
Eu sunt incepator in aeromodelism, pana acum m-am ocupat de automodelism.
Am avut un model de motoplanor din acela de jucarie teleghidat cum se gasesc la supermarket, deci ma pot considera total incepator.
Dupa ce am studiat forumul destul de bine, vin si eu cu niste propuneri din care vreau sa ma ajutati sa aleg.
Prima optiune ar fi un E-Starter de la GWS dar la care i-as adauga un motor BL, un ESC aferent si un pack Li-Po.
Am citit in postul lui Dan Mitea despre experienta lui cu modelele, si am inteles ca E-Starterul ar fi un model bun.
Acum nu stiu poate e mai bun Beaver(tot de la GWS) dar asta voi trebuie sa-mi spuneti.
O alta chestie ar fi ce motor sa aleg la el? Sau sa-l las asa avind in vedere ca acesta va fi primul meu avion urmind ca pe parcurs sa-mi iau altele mai performante cu motorizari mai bune.
Ar mai fi Black Horse Trainer, de pe situl Ripmax.
Doresc sa aiba si eleroane.
Alta problema ar fi ca eu nu stau momentan in Romania ci in Anglia, pentru un an, partea buna este ca aici este un magazin de modelism cu tot ce vrei si aduc si chestii la comanda de la Ripmax si J Perkins Distribution, asa ca puteti sa-mi sugerati ceva modele de pe siturile acestor distribuitori.
In ceea ce priveste radiocomanda voi achizitiona una Futaba pe 6 canale FASST sau poate pe 7 canale FASST depinde cati bani voi cheltui pe restul.
Radiocomanda o voi conecta si la un simulator sa ma antrenez si de aceea va intreb daca cele doua modele pot fi cuplate la PC.
Servouri iar nu stiu ce sa aleg.
Va multumesc mult pentru ajutor si astept sfaturile voastre.
0

#2 Useril este offline   dan_mitea