Modelism - RHC Forum: Cum se alege un ulei pentru diferentiale? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Cum se alege un ulei pentru diferentiale?

#1 Useril este offline   dedeman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 August 2008 - 09:01 PM

Ce anume inseamna spre exemplu CS? (ex. 15000CS) Se aleg aceste valori in functie de pozitia diferentialului?(fata, central, spate)
HK Rattler 1/8
e-Revo 1/16 VXL
0

#2 Useril este offline   LaurB 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 15-July 08
  • Gender:Male
  • Location:tg-jiu
  • Interests:automodelism, hi-fi, hard rock, nationalism

Postat 20 August 2008 - 01:33 PM

Nu au raspuns inca avansatii....eu iti pot spune ce am facut la ale mele...Am folosit vaselina...astfel pt componentele metalice vaselina obisnuita sau grafitata, iar pt diferential cu componente de plastic vaselina siliconica. Cu uleiul nu stiu...cred ca ar trebui ceva cu vascozitate mare. Eu am folosit mereu ulei de lagare pt nevoile minore...e destul de gros...si nu se duce repede...nu stiu daca e bun si pt diferentiale. Valorile de care ai scris tu...si eu a vrea sa stiu cum se folosesc

Noroc

Aceasta postare a fost editata de LaurB: 20 August 2008 - 01:34 PM

cine nu se mai joaca va ceda psihic...
0

#3 Useril este offline   dedeman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 August 2008 - 12:22 AM

Am aflat intre timp ca CS=centi stokes. Ma intreb acum, cu cat aceasta valoare este mai mare cum este vascozitatea uleiului?
HK Rattler 1/8
e-Revo 1/16 VXL
0

#4 Useril este offline   AMG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 21-November 03
  • Gender:Male

Postat 21 August 2008 - 10:11 AM

Salutare, o explicatie scurta ar fi: cu cat acel coeficient este mai mare, vascozitatea uleiului este mai mare. Daca vreti ca diferentialul sa lucreze mai greu se foloseste un ulei mai vascos, daca se doreste un diferential mai slabit, se foloseste un ulei cu vascozitate mai mica. Aceste valori se aleg in functie de tipul de traseu pe care este alergata masina si cred ca tine putin si de stilul de pilotaj ( derapaje, tractiune diferita fata, spate, daca modelul este dotat si cu diferential cenbtral, trebuie neaparat o reteta din partea unui modelist avansat ). Sper ca v-au fost de folos informatiile.
0

#5 Useril este offline   szedi74 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 12-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Turda

Postat 21 August 2008 - 03:54 PM

Salut!
Poate te ajuta linkul asta,are si cateva "retete":
http://rc411.com/pag...howto=24&page=3
Savage SS.
Hot Bodies Lightning Stadium Pro.
0

#6 Useril este offline   dedeman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 August 2008 - 11:10 AM

Ma intereseaza in special sfatul celor care detin truggy-uri 1/8. O reteta ceva ca sa stiu ce eventuale echizitii fac. Multumesc
HK Rattler 1/8
e-Revo 1/16 VXL
0

#7 Useril este offline   LaurB 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 15-July 08
  • Gender:Male
  • Location:tg-jiu
  • Interests:automodelism, hi-fi, hard rock, nationalism

Postat 24 August 2008 - 06:21 PM

O intrebare am si eu ....stupida poate...dar poate stie cineva...:Uleiul pt diferentiale de plastic si cel pt amortizoare are caracteristici comune? Intreb asta pt ca ambele nu sunt minerale, ambele au vascozitati diferite, ambele se masoara in WT (nu stiu ce inseamna dar am vazut pe linkul de mai sus trimis de @szedi74) ,si ambele sunt siliconice...

tx
cine nu se mai joaca va ceda psihic...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu