Modelism - RHC Forum: transformare termic to electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

transformare termic to electric

#1 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 August 2008 - 05:18 PM

Am un Inferno TR-15 ST de la kyosho.
As dori sa il modific deoarece nu ma pricep deloc la motaoare termice (pornire greoaie, mai multa atentie...). Imi doresc sa ii pun motor electric. Din cate am inteles pana acum mi-ar trebui: motor, regulator turatie, acumulator, pinion pentru motor.
Intrebarile mele sunt: de unde cumpar piesele, de care si daca este suficient ce cred eu ca-mi trebuie.
Astept cateva sfaturi de la voi.
PS. Prefer ca tot ce cumpar sa fie nou.
Multumesc pentru ajutor
Hormonu' bate neuronu'
0

#2 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 28 August 2008 - 07:44 PM

decat sa dai banii pe o gramada de piese .. care nu o sa se potriveasca pe sasiu .... unele componente electrice cu timpul o sa se degradeze .. plus ca transformarea din terminica in electrica e cam greoaie daca nu chiar imposibila ... deci sfatul meu este urmatorul : pe forum exista sectiunea vanzari ! dai un anunt acolo ... o vinzi si ati cumperi alta electrica .. simplu si practic
0

#3 Useril este offline   gigelm5m3 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2008 - 08:55 AM

Exista kit-uri de transformare de la termic la electric dar din cate am vazut eu mai mult pt monstertruck sau truggy (gen Revo si altele). Caute pe site-urile din America si nu numai.

Tragi singur concluzia daca merita investitia (e destul de scump)
0

#4 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 29 August 2008 - 09:39 AM

pune si tu ceva poze cu masinuta si cu sistemul de prindere de la motor
0

#5 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 29 August 2008 - 10:09 AM

Conversia de la termic la electric e buna deoarece piesele de modele termice sunt mult mai durabile. ( Diferentiale, transmisie ... etc )
Daca stiam la inceputul anului cand mi-am luat E-sav cate stiu acum .... mai bine imi luam un roller de Savage SS si il faceam electric.
Probabil ieseam mai scump dar se merita.
Nu mai trebuia sa-mi fac griji ca termin diferentialele sau ca se rup planetarele.
Plus ca la un E-sav NU se gasesc piese mai durabile pentru diferentiale de ex.
La Savage XSS de exemplu gasesti tot ce vrei.

O termica convertita pe electric va tine la nesfarsit :) ... mai ales daca e brushless.

Bafta la conversie .... si pune si tu neste poze sa vedem monstrul :rolleyes:)
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#6 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2008 - 11:25 AM

iata si poze:



alta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: p02.jpg
  • Imagine atasata: p04.jpg

Hormonu' bate neuronu'
0

#7 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2008 - 11:27 AM

sper sa fie suficiente

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: p03.jpg

Hormonu' bate neuronu'
0

#8 Useril este offline   dedeman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2008 - 02:06 PM

Iesi mult mai avantajos daca vinzi modelul termic de fata si iti achizitionezi un automodel electric "stock". Scapi de batai de cap, timp alocat si nervi. Parerea mea...
HK Rattler 1/8
e-Revo 1/16 VXL
0

#9 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 29 August 2008 - 02:29 PM

am uitet sa te intreb ce scara este modelul

in legatura cu motorul brushless nu stiu daca este o idee buna pt ca ar trebui sa schimbi si spurul pt ai-a adapta unul mai mare ( asta depinde de scara :) )
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 August 2008 - 06:23 PM

Vezi postareaelbutchos, la Aug 29 2008, 11:09 AM, a spus:

Conversia de la termic la electric e buna deoarece piesele de modele termice sunt mult mai durabile. ( Diferentiale, transmisie ... etc )

Singura ratiune ar fi ca ai putere mai mica la varianta electrica. Daca iti place acest lucru ar fi mai simplu sa mergi cu gazul la jumatate. Fiabilitatea ar fi acceasi.
0

#11 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2008 - 05:51 AM

Sunt 2 motive pentru care as face acest lucru:
1) scap de problemele cu motorul (pornire, reglare, calitate combustibil)
2) pot avea reverse

Modelul este 1:10

Aceasta postare a fost editata de bogdan luben: 30 August 2008 - 05:52 AM

Hormonu' bate neuronu'
0

#12 Useril este offline   NAF 

  • 0722580206
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1373
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,cringasi-regie

Postat 02 September 2008 - 04:54 PM

Gasesti multiple modalitati de conversie si pt.1/10 si pt.1/8 vezi ca novak-ul le face dedicate pt. cam toate tipurile de masini(marci de masini-producatori) si intr-adevar termicele sunt mai strong si cun un kit de conversie adecvat poti sa ai placeri mari poate chiar sa ai aceleasi performante!!
0

#13 Useril este offline   SHAKS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1059
  • Inregistrat: 17-January 05

Postat 02 September 2008 - 05:12 PM

Te pot ajuta. Am mai facut asta, dar trebuie sa discutam face-to-face, cu modelul in fata.
20cm of RC experience
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu