Modelism - RHC Forum: alegerea unui avion termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

alegerea unui avion termic mai ieftin daca se poate :D

#31 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 15 August 2008 - 12:36 PM

in principiu nu trebuie sa mai umbli la chiulasa decat daca vrei s-o schimbi de tot. in sectiune transversala chiulasa si pistonul nu sunt perfect circulare si au cateva iregularitati create in timpul rodajului. daca umbli la chiulasa e foarte greu s-o mai pozitionezi exact cum era inainte.
ps: LATER EDIT
nu trageti. afara sunt 39 de grade si mi s-a parut ca era vorba de schimbarea cilindrului. :D

Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 15 August 2008 - 12:41 PM

Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#32 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 August 2008 - 03:13 PM

Apropo de Piper:
http://www.youtube.com/watch?v=kBccOUjwa8Q...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=NcuHTneZm2A...feature=related - atentie la secunda 30 cand porneste motorul
http://www.youtube.com/watch?v=esmNiDjxApY...feature=related

Cum se face ca toate se inclina spre stanga?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#33 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 August 2008 - 04:02 PM

Vezi postareaMLGore, la Aug 15 2008, 04:13 PM, a spus:



Nu inteleg ce vrei sa demonstrezi cu filmele astea. Limita de viteza (1+3) si retea electrica in 2.
Schimba sensul de rotatie al motorului si or sa pice pe dreapta.

Adrian
0

#34 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2305
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 15 August 2008 - 04:07 PM

Ma citez:

Citeaza

Eu la motoarele mele "de epoca" am chiulase diferite, in functie de combustibil. La un motor mai uzat am pus chiulasa HIGH pentru nitro < 5% si merg fara probleme cu 10% ca el oricum pierde compresie.

OS, Super tigre, Webra, HB

@ZOD: OMULE, nu umbla nimeni cu chiulasele sub brat. La competitiile unde iti este impus sa mergi cu carburant cu max 1% nitro, ca sa nu pierzi putere, schimbi chiulasa, daca ai mai multe modele.

Te-ai bagat intr-o discutie dintre mine si Dan Mitea, despre implicatiile pe care le are folosirea combustibilului cu mult nitro.

Iti dau un exemplu acum ca pt ciurli-burli ca s-ar putea sa-l intelegi. Sa zicem ca folosim bujiile Rossi: motorul sta la relanti frumos si cu R1, si cu R2, R3 si R4. Cu R5 si R6 nu mai sta decat cu alimentarea conectata. Cu care bujie o sa mergi ?
Raspuns: cu R4, cea mai rece cu care statea la relanti.

@ZOD: M-am plictisit sa-ti mai dau explicatii. Pune mana si citeste, experimenteaza. Nu te ridica banii peste noapte de la nivelul de ciurli-burli la cel de modelist adevarat. Aeromodelismul nu e o moda, o distractie de playboy, trebuie sa fi dedicat.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#35 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 August 2008 - 04:14 PM

Vezi postareaMLGore, la Aug 15 2008, 03:13 PM, a spus:



Sunt foarte comice...

La filmul din mijloc.. ce ar trebui sa vad la secunda 30 ? Si nu inteleg ce relevanta are in discutia noastra.. tipu face o manevra brusca sa evite firele alea.. nu reuseste si da in ele .. Asta e clar o dovada ca Piperul e un avion capricios (se duce fix inspre firele de curent de capu lui) si ca se angajeaza repede (refuza sa mai zboare odata ce s-a agatat acolo... )

In rest... ce sa zic.. oamenii au angajat modelu.. au compensat aiurea .. se intampla.. E greseala de incepator.. Am patit-o si eu cu planorul la inceput..
DT
0

#36 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 August 2008 - 04:18 PM

Vezi postareaERASER, la Aug 15 2008, 04:07 PM, a spus:

@ZOD: M-am plictisit sa-ti mai dau explicatii. Pune mana si citeste, experimenteaza. Nu te ridica banii peste noapte de la nivelul de ciurli-burli la cel de modelist adevarat. Aeromodelismul nu e o moda, o distractie de playboy, trebuie sa fi dedicat.



Prietene esti idiot..

Continua pe tema asta te rog...
DT
0

#37 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 15 August 2008 - 04:25 PM

Vezi postareaMLGore, la Aug 15 2008, 04:13 PM, a spus:


Nici eu nu am inteles ce vrei sa zici cu astea? Toate angajari in limita de viteza din lipsa de experienta (mai putin aia cu reteaua electrica care n-o fost nici o angajare).

Eu iti dau exemple fizice elocvente, citez o sursa mai mult decat de incredere si tu imi vii cu panaramele alea drept argument?

Stii engleza?


0

#38 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 15 August 2008 - 04:39 PM

Vezi postareaERASER, la Aug 15 2008, 05:07 PM, a spus:

Ma citez:

OS, Super tigre, Webra, HB

@ZOD: OMULE, nu umbla nimeni cu chiulasele sub brat. La competitiile unde iti este impus sa mergi cu carburant cu max 1% nitro, ca sa nu pierzi putere, schimbi chiulasa, daca ai mai multe modele.

Te-ai bagat intr-o discutie dintre mine si Dan Mitea, despre implicatiile pe care le are folosirea combustibilului cu mult nitro.

Iti dau un exemplu acum ca pt ciurli-burli ca s-ar putea sa-l intelegi. Sa zicem ca folosim bujiile Rossi: motorul sta la relanti frumos si cu R1, si cu R2, R3 si R4. Cu R5 si R6 nu mai sta decat cu alimentarea conectata. Cu care bujie o sa mergi ?
Raspuns: cu R4, cea mai rece cu care statea la relanti.

@ZOD: M-am plictisit sa-ti mai dau explicatii. Pune mana si citeste, experimenteaza. Nu te ridica banii peste noapte de la nivelul de ciurli-burli la cel de modelist adevarat. Aeromodelismul nu e o moda, o distractie de playboy, trebuie sa fi dedicat.



man dar tu ai vazut vreodata cum piloteaza zod si de te iei asa de om de parca nu ti-am luat tabletele\?


pe langa asta am avut ocazia sa il cunosc personal si atitudinea aia descrisa de tine de playboy nu i se potriveste ..

pe langa asta desi pari vreun mare specialist tot ce vad facut de tine e un piper elctric de incepatori si un extra facut asa ca sa invinga gravitatia ..pe care il mai si trantesti desi e un avion docil.*(asta ai dedus tu comparandul cu celebrele modele formosa 2 care e un model superg comparat cu o bucata de beton.)
se pare ca tu te-ai nascut invatat pentru ca experienta nu vad cum ai obtinut-o decat pe youtube poate ..si pana la urma nu mai bine se muta subiectul in alt topic departe de aci unde sa poti jigni acuza cat iti pofteste tie telecomanda.

Aceasta postare a fost editata de nen77: 15 August 2008 - 04:41 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#39 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 15 August 2008 - 04:45 PM

Vezi postareaERASER, la Aug 15 2008, 10:26 AM, a spus:

Am un Piper foarte frumos de la Krik, anvergura 118cm, eleroane minuscule, diedru aproape inexistent. Zboara bine scale, dar fiindca respecta proportiile avionului real, este scurt (parca 68cm) si cu anvergura mare. Nu mi-a trecut niciodata prin cap sa fac cu el ce face Calin, pur si simplu "nu da bine".

Bun, daca mai zice careva ca nu da bine zborul meu cu piperul o sa subliniez urmatoarele: Acel avion este calul meu de povara, a facut mai toate tampeniile posibile ce se pot face cu un aeromodel, a tractat planoare, a carat confeti, bomboane cu parasuta, pietre si alte idiotenii pentru escamotarea din aer, a zburat in tandem cu un alt piper identic, a zburat la mitinguri aviatice 1:1 in deschidere (am aruncat bomboane, confetti, tragand banner cu "bine ati venit") chiar a participat la un concurs de prins bomboane din aer (10 participanti ce prindeau cele 10 bomboane rosii aveau o tura cu AN2-urile din dotare). A zburat acrobat a zburat scale, a zburat pana am spart un rulment si am declarat un magnum mort, a zburat sus, jos, acrobatic, scale. Este sub motorizat si nu l-am angajat neintentionat decat odata cand am facut ca incepatorii din filmele de mai sus, fortand o urcare in limita de viteza.

Asa ca sa nu mai aud pe careva ca "nu da bine" cum zbor eu avionul meu ca am sa va raspund ca sunteti incapabili sa zburati si o dati in vrajala ca vulpea la struguri. Fapt dovedit si la HF, cand toti aia "din vechea garda" o vreajeau ca nu se poate face acrobatie cu asa ceva... au tacut si au ramas obscuri in propria ignoranta.


0

#40 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2008 - 06:40 PM

Vezi postareaKriminel, la Aug 15 2008, 05:25 PM, a spus:

Nici eu nu am inteles ce vrei sa zici cu astea? Toate angajari in limita de viteza din lipsa de experienta (mai putin aia cu reteaua electrica care n-o fost nici o angajare).

Eu iti dau exemple fizice elocvente, citez o sursa mai mult decat de incredere si tu imi vii cu panaramele alea drept argument?

Stii engleza?



Ceea ce voiam sa subliniez e ca respectivele angajari au fost toate pe aripa stanga. Daca nu trageau ca disperatii de profundor, avioanele alea decolau singure bine mersi. Din cauza profundorului mult mai mare decat al unui trainer de aceleasi dimensiuni, e foarte usor de angajat la decolare.... Exemplul cu firele l-am dat pt ca la secunda 30, cand ambaleaza motorul, avionul se inclina spre stanga (asta ca cineva spunea ca nu conteaza cuplul motor).
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#41 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2008 - 06:45 PM

Vezi postareaERASER, la Aug 15 2008, 05:07 PM, a spus:

. Sa zicem ca folosim bujiile Rossi: motorul sta la relanti frumos si cu R1, si cu R2, R3 si R4. Cu R5 si R6 nu mai sta decat cu alimentarea conectata. Cu care bujie o sa mergi ?
Raspuns: cu R4, cea mai rece cu care statea la relanti.


O mica obiectie. O bujie mai rece iti micsoreaza (deoarece ai avans mai mic) turatia la relanti. Daca umbli la amestec s-ar putea sa ai relanti si cu o bujie mai rece. Detonatii nu cred ca apar in cazul alcoolului metilic, poate preaprinderi.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#42 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 14 September 2008 - 04:11 PM

Vezi postareaERASER, la Aug 4 2008, 07:18 PM, a spus:

Din prima iti spun ca motorul Hornet si combinatia lui cu Piper NU MERITA! Am incercat sa fac un model asa pt cineva si a iesit un bolovan submotorizat. Ala merge sa-l faci doar electric ca d'aia ii spune Piper J-3 EP (EP vine de la electric power) si oricum nu are eleroane. Daca vrei neaparat Piper, modelul facut de Krik (disponibil pe comanda la alt magazin din Roamnia, ~90Euro) merge foarte bine cu un OS Max de 1.5cc, dar Piper-ele in general sunt capricioase, se angajeaza repede, trebuie sa ai grija cum le zbori. Eu am doua, modelul de la Sie... cu motor 300 si reductor si modelul facut de Krik cu anvergura de 118cm cu motor de 1.5cc.

Nu este adevarat!!! Tocmai am asamblat Piperul de la Sie..., pe care l-am dotat cu Hornetul de 1,5 cc.
Nici vorba de "bolovan submotorizat" zboara exact cum trebuie sa zboare un trainer. Viteza mica, tendinta mica de angajare, la aterizare planeaza luuuung cu motorul oprit.
Motorul cu elice 7x4 il face sa faca fata excelent unui vant de 20-25 km/h si-i asigura ascensiuni rapide.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu