Va felicit pe aceasta cale si pentru forum si pentru ajutoarele pe care le dati unii altora (mi se pare ca sunteti o "gasca" beton)
Sunt complet incepator (de fapt nici incepator nu ma pot numi) neavand in momentul asta un heli.
De cateva luni "adun informatii" despre heli, RC, gyro, hoovering, trimmere, etc etc etc - de pe forum + linkurile date de catre voi.
Incet incet - ma "luminez" :lol: , dar sa trecem la subiect ...
Vreau sa achizitionez urmatoarele:
RC : Futaba FF-7 (T-7CP) 2.4 GHz - m-am gandit sa iau si un cablu profesor-elev ca poate este util vreodata si nu costa o avere
Heli : T-Rex 450 S ARF
Gyro: Futaba GY401
Servo : Servo Robbe FS61 BB Carbon Digital Nano - pt coada
Servo : Servo Robbe FS-61 BB Speed Carbon Nano - pt celelalte functii
As vrea sa stiu de la posesorii de T-Rex daca sunt ok cele de mai sus sau ce alte optiuni "utile" as avea la dispozitie.
Buuun. Acum vin "miliardele" de intrebari : http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_13.gif
1. RC si Heli-ul sunt ok (chiar daca sunt incepator)?
2. Unde gasesc un "tren de aterizare" (sau cum s-o numi) pentru incepatori (eventual daca are cineva de vanzare)?
3. De unde iau si eu o interfata de computer pentru RC - Futaba FF-7 (T-7CP) 2.4 GHz ?
4. Unde gasesc un simulator de zbor care sa aiba modelul T-Rex 450 S integrat? (sau nu e nevoie sa ai modelul inclus in soft)?
5. Cine ma poate ajuta cu reglajele (de orice fel) pentru T-Rex 450 S ?
6. Avem pe undeva un "profesor" care sa ne (ma) invete cate ceva ?
7. O intrebare de newbie http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_13.gif. Ce dracului sunt clasele astea 30-45-60-90 ? (se refera la dimensiunile modelelor in cm or what) ?
8. Mai am TONE de intrebari insa nu vreau sa va plictisesc asa "din prima". Sa le luam usor pe rand http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_13.gif
Vreau sa achizitionez cele de mai sus in cursul saptamanii viitoare, deci orice parere este binevenita.