Modelism - RHC Forum: EROARE PRODUCATOR ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

EROARE PRODUCATOR ? Avion F3A de la JAMARA - PINK LADY

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 July 2008 - 01:53 PM

JAMARA la PINK LADY RECOMANDA CA MOTORIZARE 4T - MAGNUM XL 70AR FS
IAR PRODUCATORUL MOTORULUI RECOMANDA REZERVOR 400 cmc ( 14oz)
SURPRIZA : IN KIT SUPORTUL DE MOTOR ESTE MIC SI NU ESTE REGLABIL
REZERVORUL ESTE DE 250 cmc
AM INCERCAT SA LE INLOCUIESC DAR SE PARE CA NU INCAP
CINE A VAZUT UN ASTFEL DE MODEL ROG AJUTOR
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 16 July 2008 - 02:49 PM

te rog nu mai TIPA LA NOI !!
jamara recomanda doua motorizari.fac pariu ca xl-52 intra pe batiu.xl 70 e mai mare si trebuie sa modifici batiul/panoul de foc. sau sa cumperi un batiu reglabil.cat despre rezervor daca nu incape lasa-l asa si o sa zbori mai putin,oricum sub 15 minute de zbor nu cred ca scazi.
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 16 July 2008 - 03:09 PM

Jamara Pink Lady e un acrobat F3A ... intrebare intrebatoare : Tu ai mai zburat ceva pana acum ? Daca raspunsul e nu.. lasa-l deoparte si nu mai baga bani in el pana nu inveti ..


250 ml pentru un .70 in 4T e de ajuns.. Nu e nevoie sa schimbi rezervorul.

Jamara nu recomanda NUMAI .70.. recomanda si un 52 care s-ar putea sa fie cum zice silviu.. sa intre frumos ei au dat doar una din variante.. daca aveai un 52 ... si batiu de 70 ce faceai ? Au ales si ei o varianta. Plus ca nu cred a ti-au promis cei de la jamara ca o sa iti dea un batiu reglabil.

Ca sa te linistesc pentru motorul meu in 2T de 15 cc (.91) am un rezervor de 350 ml.. si zbor cu el peste 15 minute.. (oricum aterizez dupa 15 sa fie safe) . Motoarele in 2T consuma mai mult si asta de il am io e si mai mare decat ce ai tu.. 250 ml o sa iti ajunga .

Inca odata inainte de toate.. Ai mai zburat ceva inainte ? Daca da ce ? Daca nu... grija mare ca ala e un acrobat mic si rau (rau nu inseamna intotdeauna bun ).

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 16 July 2008 - 03:47 PM

DT
0

#4 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 16 July 2008 - 08:49 PM

...este posibil si 2 rezervoare in serie !(la modele construite individual , s-a mai folosit acest sistem . Am sa caut schita in revista ! )

Aceasta postare a fost editata de ARU: 17 July 2008 - 06:17 AM

0

#5 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2008 - 10:30 PM

ARU, la 16 Jul 2008, 20:49, a spus:

...este posibil si 2 rezervoare in serie !

ARU, scuze, dar n-am auzit de asa ceva. Daca esti amabil, lumineaza-ne si pe noi.

La multe (4) modele pe care le-am avut eu de la Jamara, se dau in cutie numai accesoriile pentru motoarele 2T; pentru cele 4t, mai ales date fiind dimensiunile lor si caracteristicile lor speciale, nu numai Jamara, dar si alti vanzatori, te lasa sa iti alegi singur parte din accesorii.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#6 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2285
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 22 July 2008 - 11:39 PM

Nu am auzit de modele cu rezervoare in serie. Rezervorul trebuie sa fie cat mai scurt si plasat cu putin in fata centrului de greutate (ca atunci cand se goleste sa se usureze putin botul pt aterizare). Daca faci un "carnat" de rezervoare prin model nu o sa mai traga motorul carburant cand esti in ascensiune, mai ales spre sfarsitul zborului. Uita de sugestia lui ARU.

Motoarele in 4 timpi consuma ceva mai putin decat un 2 timpi la jumatate din capacitate. Deci 4 timpi .70 consuma cat un .32 - .35 in 2 timpi. Rezervorul de 250ml este suficient pentru 10 minute trase tare. Lasa-l asa.

Vezi ca modelul era pt motor 2 T de .52 care este mult mai usor. Incearca sa plasezi motorul cat mai aproape de panoul de foc. Probabil ca va trebui sa pui plumb in coada dar fiecare milimetru dintre motor si panou inseamna inca 10-15g de plumb in plus.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#7 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 23 July 2008 - 07:35 AM

Doua rezervoare in serie se practica la:

- elicoptere cu motor termic. Nu la toate, dar e recomandat la acrobatie.
- acrobate termice prost gindite. Am vazut acrobate, cu batiu lung (clasic pe lemn). Acolo rezervorul e deasupra sau sub batiu (a se citi prea sus sau prea jos). Indiferent de solutie, se poate pune un al II-lea rezervor pentru echilibrarea presiunii hidrostatice.
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 July 2008 - 07:11 AM

multumesc de sfaturi si promit ca nu mai TIP la voi.
Motorul nu incapea in pozitia din manual, repectiv cu pistonul in lateral decit daca renunti la capota sau o faci
de comanda. Merge cu el in jos dar este posibil sa mearga prost mai ales ca rezervorul are sorbul mai sus decit
carburatorul ( vom vedea ). O alta problema este ca nu avea loc nici servoul de elevator ( cind cobora in locas
se lovea in panoul pe care poti pune un pilot figurina - am mutat seroul mai catre spate.
Motorul nu poate fi pus foarte aproape de panoul de foc ca sa nu pui plumb mult pentru ca nu mai iese axul din capota
si iar trebuie sa facem capota de comanda., pina acum fara aripa are doar 1,7 Kg.
Cit priveste rezervorul am pus in final unul de 350 cm. Acum ste gata urmeaza echilibrare si rodaj.
Cine poate sa-mi spuna de ce se zboara greu un PINK LADY. ( Este cumva similar cu Quest, Swalow,Leo,Magpie etc )
sau ce acrobat este mai docil EXTRA , KATANA, GILLES ?
De zburat am zburat doar CESNA 182 de polistiren, iar acum am 2 RED HAWK electrice cu motoare din seria 3536/06
Stau rau la aterizare ( vine cu foarte mare viteza ). Dar nu le am rupt si nici terenul nu este ideal pt incepator.
Pink Lady il pastrez mai ales ca arta bine ( am pus pilot, i-am facut scaun cu centuri etc ).
Am si un Mustang de 7,5 cm si un Trainer de 7,5 cm . Urmeaza sa zbor cu trainerul am emotii mai ales la virsta mea ( 47 ).
Glumeam. Termicele zboara mai repede ?
Sunt din bucuresti si stie cineva un "instructor" dispus sa ma invete sa zbor cu acrobatul ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 July 2008 - 10:21 PM

REAL DESIGN, la 29 Jul 2008, 07:11, a spus:

Sunt din bucuresti si stie cineva un "instructor" dispus sa ma invete sa zbor cu acrobatul ?

Zboara trainerul pana esti sigur pe tine si apoi treci la acrobat. Sigur, adica pana il duci cand vrei, unde vrei, in orice conditii.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu