Pagina 1 din 1
ULM omologat in RO
#3
Postat 14 November 2007 - 07:46 AM
Lista ar trebuie sa fie in pachetul de reglementari de pe site-ul AR, aici. Ca sa afli de ce nu-i (ca si alte documente de altfel), si ce contine, nu poti decit sa pui mina pe telefon si sa afli :lol: .
Aceasta postare a fost editata de byteworks: 14 November 2007 - 07:46 AM
#6
Postat 15 November 2007 - 03:21 PM
mey cosmine da ce pornit esti ( nu ca nu ai avea dreptate)
In principiu aeronavele omologate sunt alea care indeplinesc conditiile din RACR -CCO ULM de pe site-ul Aeroclubului Roman, in mare parte cele care nu sunt omologate sunt alea care au pro la greutate ( max 450 kg la decolare sau 470 cu sistem de salvare parca) iar gol tre sa aiba vreo 320 max .
Ma rog , ideea e ca in Romania sunt o groaza care nu sunt omologate , ceea ce presupune ca nu ai voie cu pasager , nu ai voie sa faci activitai etc etc (bannere , fluturasi , instructie). Problema e ca sunt unele omologate in UE si in Romania nu, fara sa punem la socolteala ca sunt avioane de avioane.
Din ce stiu eu cele mai des intalnite in Ro sun Apollo Fox, Sport Star, Zodiac (vreo 3 modele), Zefir, Festival, Ikarus C22 si mai nou C42, Remos, la clasa neomologate gasesti in Romania (care le stiu eu ) CTSW Flight Design, Pollaris FK14, si Sport Starul mai au probleme la greutate. Poate sunt mai multe dar eu cu astea m-am cam intalnit.
Radu
In principiu aeronavele omologate sunt alea care indeplinesc conditiile din RACR -CCO ULM de pe site-ul Aeroclubului Roman, in mare parte cele care nu sunt omologate sunt alea care au pro la greutate ( max 450 kg la decolare sau 470 cu sistem de salvare parca) iar gol tre sa aiba vreo 320 max .
Ma rog , ideea e ca in Romania sunt o groaza care nu sunt omologate , ceea ce presupune ca nu ai voie cu pasager , nu ai voie sa faci activitai etc etc (bannere , fluturasi , instructie). Problema e ca sunt unele omologate in UE si in Romania nu, fara sa punem la socolteala ca sunt avioane de avioane.
Din ce stiu eu cele mai des intalnite in Ro sun Apollo Fox, Sport Star, Zodiac (vreo 3 modele), Zefir, Festival, Ikarus C22 si mai nou C42, Remos, la clasa neomologate gasesti in Romania (care le stiu eu ) CTSW Flight Design, Pollaris FK14, si Sport Starul mai au probleme la greutate. Poate sunt mai multe dar eu cu astea m-am cam intalnit.
Radu
#8
Postat 15 November 2007 - 09:08 PM
Radu nu cred ca omologarea are vreo legatura cu greutatea, care e aceeasi pentru toate ultrausoarele. Diferenta e procesul de omologare care poate fi derulat de catre producator sau de catre cel interesat, citind in diagonala numitul CCO pare a fi o incercare greu de sustinut. Producatorii probabil nu sint interesati din cauza de piata mica, proprietari individuali cu atit mai putin au resurse.
Parerea mea e ca diferentierea e facuta gresit, intentionat sau nu. Cum zice si Radu Flight Design CTSW e neomologat si sa spuna mama aviatorului din tara asta de ce nu are voie sa zboare cu pasager samd.
Parerea mea e ca diferentierea e facuta gresit, intentionat sau nu. Cum zice si Radu Flight Design CTSW e neomologat si sa spuna mama aviatorului din tara asta de ce nu are voie sa zboare cu pasager samd.
#10
Postat 29 October 2008 - 05:33 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1