Modelism - RHC Forum: Robitrnonic Mantis - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Robitrnonic Mantis Pareri/impresi/Sfaturi

#1 Useril este offline   razyel 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 03 July 2008 - 08:10 PM

Salutare, ma gandesc sa imi achizitionez inca un truggy, dupa o scurta analizare a bugetului, ceva cautari amanuntite pe net, am ajuns la concluzia ca cel mai indicat ar fi un Robitronic Mantis,
Acuma, dupa cum probabil stiti sunt destul de incepator si foarte multa experienta nu am, asa ca va rog daca ati putea sa pierdeti cateva minute pe acest subiect si sa ma ajutati cu pareri, sfaturi, fie ele bune fie ele rele.
Este destul de buna sau macar are potential pt competiti ? Din cate am citit in ce reviewuri am gasit sar parea ca se descurca fara probleme, dar as prefera sa aud si parerea voastra.
Ce upgradeuri ar fi necesare pt a o pregati pt competitie ?
Si per total cum vi se pare modelul ... iata un link catre pagina producatorului http://www.robitroni...-truggy-en.html
As vrea totusi sa va rog sa nu spamati cu posturi mono-silabice de genul "e buna" sau "e proasta"
Multumesc.

Iata si un review http://www.rc411.com/pages/reviews.php?rev...eview=54&page=2

Aceasta postare a fost editata de razyel: 03 July 2008 - 09:05 PM

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#2 Useril este offline   NiZ 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06

Postat 03 July 2008 - 09:56 PM

Eu chiar nu va mai inteleg... De cand esti pe forum ai gasit pe cineva cu modelul asta? Cam de unde ai vrea sa stie lumea daca e ok sau nu in conditiile in care nu o are nimeni? Ce sa mai vorbim despre upgradeuri?!!!