Cessna 182 skyline .50size (1650mm) de la CMP Sfaturi contructie, echipare recomandata
#1
Postat 26 June 2008 - 11:23 AM
In sfarsit mi-a sosit direct din mama china printro conjunctura fericita.
Pana ce pun poze cu el in cutie ca nu m-am apucat sa-l asamblez uitati-va la pagina producatorului.
http://www.cmpairpla...a%2050Size.html
#2
Postat 26 June 2008 - 11:59 AM
Astept sugestii de motorizare.
#3
Postat 26 June 2008 - 04:19 PM
Bafta!
#4
Postat 27 June 2008 - 10:29 AM
si cred ca o toba de pitts ar merge super bine insa nu stiu daca se poate adapta pe un 4 timpi
#5
Postat 27 June 2008 - 08:21 PM
#6
Postat 27 June 2008 - 08:43 PM
De unde pot sa mai iau acest motor mai ales ca fs surpassII este un pic mai redus in dimesiuni decat predecesorul sau si se potriveste de minune in cessna
#7
Postat 27 June 2008 - 10:05 PM
Fisiere atasate
-
cutiecessna1.JPG (41.06K)
Number of downloads: 87
#8
Postat 27 June 2008 - 10:09 PM
Fisiere atasate
-
cutiecessna2.JPG (92.03K)
Number of downloads: 80
#9
Postat 27 June 2008 - 10:12 PM
Fisiere atasate
-
bineambalat.JPG (56.32K)
Number of downloads: 85
#10
Postat 27 June 2008 - 10:13 PM
Fisiere atasate
-
prima_impresie.JPG (48.66K)
Number of downloads: 96
#11
Postat 27 June 2008 - 10:17 PM
Fisiere atasate
-
parti.2JPG.JPG (57.01K)
Number of downloads: 108
#12
Postat 27 June 2008 - 10:19 PM
Fisiere atasate
-
steag2.JPG (48.28K)
Number of downloads: 117
#13
Postat 27 June 2008 - 10:20 PM
cand ma apuc sa il montez am sa pun poze cu toate etapele.
inca in dubii referitoare la motor
#14
Postat 28 June 2008 - 11:02 AM
#15
Postat 28 June 2008 - 11:20 AM
Sincer nu imi imaginal ca fuselajul sa fie asa de lat. Ii sta tare bine cu capota montata.
#16
Postat 29 June 2008 - 07:41 PM
#17
Postat 30 June 2008 - 11:15 AM
#18
Postat 02 July 2008 - 09:00 AM
?
#19
Postat 02 July 2008 - 10:58 AM
fdx_11, la 2 Jul 2008, 09:00, a spus:
?
OS .46 (vorbesc de AX) e un motor foarte bun l-am folosit in toate conditiile a mers cu orice fel de combustibil si a pornit in orice conditie si in 10-15 litri de combustibil nu s-a oprit niciodata din vina lui (de fapt s-a oprit de 2 ori din vina mea furtun suprapres sarit din toba si am pus din greseala 30 % nitro in el si s-a oprit la prima accelerare) . Merge perfect cu 12.25 x3.75 .. chiar daca e elice de 3D io am prins 109 km/h cu un model de 3D cu profil gros si de 2.kg.
OS .70 surpass ultimate e un motor la fel de bun si in plus fata de .46 ai cuplu mai mare si un sunet superb... dar porcaieste avionu mai mult si trebuie un pic de atentie in plus la reglaje poate un combustibil mai pretentios dar avand in vedere ca pui pe cessna merge si cu 5% nitro. L-am vazut in filme si l-am auzit live este superb motoru.
Oricare din alegeri e foarte buna.. l-as alege pe cel in 4T pentru sunet si cuplu.
#20
Postat 02 July 2008 - 01:20 PM
As profita de ocazie, cu permisiunea initiatorului subiectului, sa ridic urmatoarea problema: se dau un OS .46 LA (1,2HP, 272g fara toba) si OS .46 AX (1,6HP, 375g fara toba). Tinand cont ca modelul cara 100g mai putin diferenta de .4HP este tot atat de mare?
#21
Postat 02 July 2008 - 04:58 PM
dan_mitea, la 2 Jul 2008, 13:20, a spus:
Dupa parerea mea este enorma. Gandeste-te ca 0.4 Hp inseamna 0.29 KW ceea ce inseamna 294 W. Asta doar pt. a trage 100 g. Prin comparatie un electric care dezvolta 300W cate grame trage? Am senzatia ca mult peste 100g. Deci diferenta de tractiune fata de greutatea in plus este supraunitara.
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 02 July 2008 - 04:59 PM
#23
Postat 02 July 2008 - 06:27 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 July 2008 - 06:55 PM
#24
Postat 03 July 2008 - 10:06 AM
in plus am facut deja o ecomonie majora la achizitionarea modelului deci mi-as permite.
ce tin neaparat este sa fiu sigur ca se potriveste sub capota fara sa o tai prea mult si vreau sa aiba putere.
deci hai sa vb desptre putere. modelul cred ca o sa cantareasca in jur de 3100g si as vrea sa fie sprinten
#25
Postat 03 July 2008 - 01:11 PM
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXNMD1&P=0
Are aproximativ aceleasi dimensiuni ca OS .46AX. Si este cu o generatie mai nou.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 July 2008 - 01:13 PM
#26
Postat 03 July 2008 - 02:52 PM
dan_mitea, la 3 Jul 2008, 13:11, a spus:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXNMD1&P=0
Are aproximativ aceleasi dimensiuni ca OS .46AX. Si este cu o generatie mai nou.
AS INCLINA TOTUSI INSPRE UN 4T TOT DE LA OS
#27
Postat 03 July 2008 - 09:52 PM