Zephyr 2000
#1
Postat 28 November 2003 - 05:07 PM
O poza de la fericitul eveniment.
http://www.rhc.ro/images/ulm.jpg
In curind vom avea o sectiune separata in site-ul RHC dedicata ULM-urilor.
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#5
Postat 30 November 2003 - 03:32 PM
Uite ca totusi se misca cineva si la noi in tara! Sa spargem sampania si la numarul 100!
Un pretz informativ....?
zozo
#6
Postat 04 January 2004 - 04:47 PM
Nu v-ati putut gandi la un Allegro (10600 E celula) sau CH701, (10000 E) sau TL-232 (11000 E) sau chiar motoplanoarele de la T.E.S.T. ca pe toate le fac cehii, astea mai merg si cu un 582 sau chiar 503, (ne face Big rost si de motoare, si de instrumente, BRS-uri, etc) nu trebuie sa ai mii de ore de zbor la activ sa le pilotezi in siguranta si oricum nu participam la curse... Asa poate mai apuca sa zboare mai multi pasionati... Si sunt sigur ca veti avea mult mai multi clienti asa... Ce parere aveti ?
#7
Postat 05 January 2004 - 01:00 AM
Dupa cateva sute de ore de zbor, pot deveni a doua natura, si in general chiar asa se intampla! Povestile gen ,,prelungirea sintetica a corpului si simturilor'' nu sunt baliverne! Cand omul realizeaza chestia asta inseamna ca a ajuns la portile universului cunscut sub numele de pilotaj constient! Dar asta este deja o alta poveste.
Concluzia? unora le place Jazzul! Sau maneaua neaosha. Insa pierd cu adevarat cei care nu accepta ca toate fatzetele pot avea stralucire! Adica exista ULM-uri faine si din fibra, si din lemn si din teava si din metal etc.
Pana la urma si la coada, toate zboara!
Big
#8
Postat 05 January 2004 - 09:44 AM
Noua Zephyr ne-a placut. Ne-am tot uitat in stinga si in dreapta si acesta a fost cu numele nostru scris pe el. Un prieten de-al meu l-a zburat in Germania si a zis ca este super OK. Am fost si la fabrica in Cehia cind l-am receptionat. Preturile vor fi disponibile pe site luna asta, putina rabdare.
"In cazul asta nu si-l vor putea permite decat bashtanii, aia care cred ca daca au bani stiu si sa zboare din nastere." - ??? Probleme Gicule?? :D (vorba reclamei)
"Si unde mai pui si ca are aripa jos, de iese o alta catastrofa ca cea de aici " - ??? chiar asa de negru sa fie dracu??
Pt Big: Fain Remos-ul lui Liviu dar hai sa zbori in vara si pe asta si atunci mai vorbim :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#9
Postat 05 January 2004 - 10:33 AM
Iar daca ma invitati sa zbor cu el la vara, sa stiti ca nu scapati de mana si nadragii lui Big! Care vor sa simta Zephirul! Si nu uitati ca am nishte kilograme :-)
Big
#10
Postat 05 January 2004 - 11:59 AM
Imagini atasate
#11
Postat 05 January 2004 - 12:57 PM
Big
#12
Postat 05 January 2004 - 08:34 PM
Stati, fratzilor ! nu ma intzelegeti gresit ! Imi curg si mie balele dupa Zephir de nu se poate ! numai ca de, strugurii sunt acrii... ;) cel mai probabil ca nu am sa mi-l permit niciodata, poate doar inchiriat... :(
Ma bucur si eu ca exista tot mai multe tentative de a aduce ultrausoare in tara... mai multi ULM-isti, ceata mai puternica, voci mai puternice, drepturi mai multe... Visez si eu la ziua cand aerodromul aeroclubului din Baia Mare va arata ca Oshkosh...
Big...
Citeaza
Adevar grait-ai... zboru-i fain oricum, chiar si cu balonul. Numai ca, uite vezi, in Romania are niste particularitati cel putin ciudate (ca multe alte lucruri)... Cand am vrut sa ma inscriu la cursurile de planorism nu m-au acceptat, pe motiv ca depasesc varsta de 22 de ani si nu pot gratuit... OK, am zis, platesc, ma inscriu cu contract, suma de 700 usd mi s-a parut o bagatela pentru a-mi implini visul care ma rodea de atata timp... dar nici asa nu au vrut sa accepte nici un contract... cel putin ciudat... asa ca a trebuit sa incep direct pe ULM, multumita unor oameni inimosi din aeroclubul Baia Mare... Nici pretzul lui Florin Bochis nu mi-i s-a parut exagerat, in comparatie cu pretul unui program in strainatate... Pe de alta parte, cand un prieten de-al meu a vrut sa-si inmatriculeze un ULM la mana a doua a fost purtat din usa in usa cu tot felul de hartii, de i-au iesit peri albi... Probabil ca n-a sarit cu lozu' in stanga si in dreapta...
Citeaza
Perfect de acord cu tine si aici... tocmai le-am enumerat... Allegro : fuzelaj fibra, aripa metal.. CH701: metal, TL-232 teava si panza, aeronavele TEST : fibra si lemn... toate au avantajele, dezavantajele si frumusetzea lor...
Citeaza
Am vorbit si eu cu Calin Gologan, intr-adevar imi place foarte mult Pretty Flight, nu l-am vazut cum zboara, dar am cautat pe net si am gasit mai multe review-uri foarte favorabile... dar pretzul... 15.000 USD numai kitul de celula nu mi se pare prea grozav... in plus de asta, pentru Pretty flight nu sunt listate motoare mai mici de 80 CP... asta inseamna Big Bucks... :( As prefera sa cumpar din tara, oricum... Pe aceasta tema as vrea sa vorbim mai mult, daca pot abuza de disponibilitatea ta, Big, am intzeles ca esti instructor si inspector pentru ULM... B)Sa stii ca nu numai tie iti plac gratarele :D
Citeaza
Citeaza
Crede-ma ca m-am izbit si eu de cateva consecintze ale zborului luat "ca joaca", mai ales de parapantisti... am avut de curand un "mushteriu" parapantist cu glezna si calcaiul facute praf (literalmente) care habar nu avea ce-i aia TAF si METAR... (dupa parerea mea, asta nu a fost vina lui, ci a celui care l-a lasat sa zboare)
Andrei...
Citeaza
Daca te referi la concetatzeanul meu Ghita Muresan, sa stii ca zboara bine, l-am vazut...:)
Citeaza
Crede-ma ca-i negru ca taciunele... am fost la spital cand l-au adus pe Gelu Biltz... il cunosteam... avea toate oasele mai mari de 10 cm rupte... daca n-ar fi fost pielea, se imprashtiau... multi au spus ca accidentul a fost favorizat (nu produs, atentzie!) de designul avionului... aripa jos, care la viteze mici este mai instabila decat aripa sus... Nu-i asa, Big ? manevrabilitate = instabilitate. Versiunea oficiala a anchetei a fost "blocajul comenzilor"... nu te face sa razi, Big ?
Andrei...
Departe de mine gandul de a fi in dezacord cu alegerea voastra... cu siguranta Zephyr este un aparat super... dar, (exista un dar) nu s-ar putea si altele mai ieftine ?
In sfarsit, nici nu stitzi ce ma bucur ca in sfarsit am cu cine sa discut chestiile astea ! :)
#13
Postat 05 January 2004 - 09:37 PM
- preturile la ultrausoare vor deveni accesibile cu vremea. si sa nu uitam ca exista si second, cu preturi bune si calitate faina. vezi exemplul lui Dinu, amicul de care era vorba mai inainte.
- eu din principiu ajut pe oricine cere ajutorul, asa ca daca ai nevoie nu ezita sa strigi! ai emailul meu, ai Mi daca vrei iti dau si nr. de telefon. chiar imi face placere.
- io zic sa te bagi tu pe ultrausoare, la AR lucruile sunt cum sunt.
- Te-ai gandit la motodeltaplan vreodata? poate fi o optiune foarte interesanta!
- din pacate ai dreptate la capitolul parapantisti. eu am avut curajul sa le spun unor profesionisti in fata ca habar nu au de chestii esentiale (meteo si chiar aerodinamica) si am suportat consecinte nebanuite! nocoment! dar extrem de multi habar nu au de polara aripii, de strat limita sau alte alea! ce sa mai vorbim de metar taf sau alte mancaruri exotice!
- daca este sa speculam, zodiac este un avion fain si sigur! aripa jos nu este neagra de loc, face treaba buna, nu are apucaturi ciudate! da semne inainte sa se angajeze, si nu are nici un semn de instabilitate! insa se pare ca la accidentul cu pricina, au luat cam in ras avionashul... plus ca s-au incurcat in comenzi care sa-l traga, si care sa-l impinga. insa e clar a fost angajare in limita de viteza... Pacat ca un vis frumos s-a finalizat cu un cosmar. Dumnezeu sa-i odihneasca si pe noi sa ne ierte.
- si in loc de incheiere trebuie sa spunem ca aviatia costa. materialele si experienta sunt scumpe. asta este. dar nu trebuie sa ne departam de acest vis scump ca ar fi mare pacat! io stiu sigur ca se poate si cu bani putini. dar trebuie sa vrei si sa fii consecvent.
tinem aproape!
BigNoBucks
#16
Postat 16 January 2004 - 07:52 PM
Pe bune acu'... sa aveti mare grija de el ca tare mandru-i... :)
Si totusi, al cui este? Cat a costat de fapt ? Sau e secret ?
EnvyBlackDak