Modelism - RHC Forum: Me-109 vs Spitfire - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Me-109 vs Spitfire

#1 Useril este offline   Tomcat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 25 December 2003 - 09:48 PM

Ce parere aveti?Stiu ca locul nu e chiar potrivit pt subiect, dar nici nu m-am gandit la altul in care a-si pute pune subiectul
Astepta parerile voastre.Care erau partile bune dar si proaste ale fiecaruia.Mereu spun la discovery ca Spit-ul era mai bun, da postul e englez.

Cert e un sg. lucru.109 a scos cei mai multi "asi" cum ar fi Hartman cu 352 victorii.Singurul dezavantaj al lui era autonomia limitata.Cel putin tunul axial era supper, de auzi cum Hartman tintea radiatorul de ulei al Sturmovick-ului (IL-2).Parerea me ca 109 era superior Spit-ului, dar astept cum am spus mai sus si parerile voastre.

Aceasta postare a fost editata de Tomcat: 25 December 2003 - 09:51 PM

0

#2 Useril este offline   HOINARUL 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 18-May 03

Postat 26 December 2003 - 06:50 PM

BUNA.NU SUNT UN EXPERT DAR PAREREA MEA PERSONALA ESTE CA SI "SPITUL"CAT SI "ME-109"AU FOST DOUA MASINI MINUNATE SI APROAPE EGALE CA PERFORMANTE,ACOLO UNDE PIERDEA UNUL CASTIGA CELALALT SI INVERS.SPITUL ERA MAI MANEVRABIL SI AVEA VITEZA UN PIC MAI MARE,IN SCHIMB ME-109 URCA MAI BINE DATORITA INJECTIEI(SPITUL AVEA CARBURATOR).AMBELE AVEAU UN ARSENAL DE ARME IMPRESIONANT.SA STI CA LA FEL CA SI TINE NU AM PUTUT SA MA DECID CARE DIN ELE ESTE MAI BUN.IN REVISTELE "AERO MAGAZIN"VEI GASI MULTE DATE F.INTERESANTE DESPRE AMBELE APARATE(IN SPECIAL IN SUPLIMENTUL "BATALIA ANGLIEI") ,SFATUL MEU ESTE SA-TI FACI UN ABONAMENT AN CAZUL AN CARE NU AI. PASTRAM LEGATURA
0

#3 Useril este offline   Olaf The Viking 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1259
  • Inregistrat: 17-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice, Feteasca Neagra

Postat 27 December 2003 - 10:43 AM

Dupa cum mi-a povestit Viper cand l-am vazut pe Dinescu intr-un 4x4, se pare ca nebunu' a participat la o linie si l-a intrecut pe unul cu nu-stiu-ce-avea ala (oricum ceva mai potrivit pentru viteza). La sfarsit Dinescu declara:"Omul conteaza, nu masina".

La fel si aici.Subscriu la Hoinar, nu cred ca unul era mult mai bun ca celalalt, cred ca doar pilotul conteaza in acest caz.
Intai da cu toporu' si pe urma intreaba-l ce-a vrut!
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
0

#4 Useril este offline   Tomcat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 02-December 02

  Postat 28 December 2003 - 10:17 PM

Cred ca am ajuns si eu la aceeasi concluzie.COnta pana la urma si avionul in sine.Nici un 109 nu zbura la fel ca un alt 109, si in fond orice "prost" care zbura chiar pe 109 sau spitfire putea fi doborat de un pilot f. experimentat care zbura pe un Gloster Gladiator sa asa ceva.
0

#5 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 29 December 2003 - 10:27 PM

ca aparate de zbor...avionele erau foarte apropiate ca performante...daca bfurile erau ceva mai putine dar cu piloti experimentati la englezi era ditamai puhoiul....plus D152 de la francezi care la o prima vedere ii leit cu spitul....oricum....parerea mea...bf are o nota aparte!!
0

#6 Useril este offline   Tomcat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 December 2003 - 03:18 PM

Parerea mea ca 109 era un avion deosebit, mai ales ca era forte usor de produs:in total au fost construite ~33.000 aparate.Am vazut o tampenie, da o adevarata tampenie pe discovery in care spuneau ca era inf Spitfire-ului pt ca era prea sensibil si raspundea prea brusc in comenzi.Da nu asta doresti intr-un dogfight?
In legatura u ce spuneai in raspnusl tau, nu prea sunt de acord.Inainte sa intervina americanii si Germania sa fie bombardata zi si noapte, englezii erau destul de bine in inferioritate, mai ales in "Batalia Angliei".Dupa aceasta, da au fost mai multi.
Era ceva de genul ala, daca ai citit Marele Circ de Closterman, partea ai unde spune ca un tanc nemtesc Tiger a distrus 7, da 7 Shermanuri americane, inainte de a fi distrus la randul lui de un Typhoon.

In rest cred ca fiecare avion are fanii lui, de la Hurricane la Mustang si la 109,si fiecare va spune ca avionul dupa care este el innebunit este mai bun.



Oricum, sg lucru cert este ca atunci ca acum conta cel mai mult pilotul, nu masina sa de lupta.Adica totusi, se mai poate numi lupta aeriana lansarea unui Pheonix de la 120km, fara macar sa-ti vezi adversarul?!
0

#7 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 30 December 2003 - 10:11 PM

sa stii ca pe avione nu m-am documentat...am mai citit ceva sven hassel si acolo mai sunt ceva amanunte despre tancuri...dar de avione nu prea stiu.daca am fi avut un discovery german....maar sa facem o camparatie....stii doar cum se zice:ca o poveste are 2 parti!una din partea englezilor iar cealalta pe care noi, de abia i-am atins varful
0

#8 Useril este offline   Tomcat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 January 2004 - 11:03 AM

Da, deci in cocluzie, cele 2 avioane aratau diferit, fiecare are fanii lui care sustin ca favoritul lui era superior.Pe atunci, chiar conta pilotul, nu masinaria facea diferenta ca azi.
Adica ce?!Sa recunoastem:B-2, F-117, JSF sau F-22 le mai putem numi oare avioane?Din pct. meu de vedere nu, si arata absolut oribil.
0

#9 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 04 January 2004 - 12:20 AM

Pt TOMCAT parerea mea de batran modelist, cele mai frumoase avioane sunt cele cu elice, desi un roman a inventat motorul reactiv. Cred ca langa avioanele pomenite de tine un loc bine meritat ar avea si IAR 80, sunt convins ca daca am fi fost de la inceput de partea aliatilor (sau a celor care au invins in al II razboi mondial) avionul fabricat la BRASOV ar fi fost in TOP.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#10 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 05 January 2004 - 08:29 AM

"Discovery" este platit de Israel!!!
Pe mine m-a impresionat ca Messerschmit a fost matematician, nu inginer!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#11 Useril este offline   rocketistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 01-January 04

Postat 06 January 2004 - 06:03 PM

... mie mi-a plakut avionul nemtilor din al doilea razboi mondial ... Cometa
RocketisT PanA La Capat
0

#12 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 08 January 2004 - 11:40 PM

In oct 2003 Hasegawa a scos o editie limitata a modelului Me109 cu insemnele romanesti:
http://www.hasegawa-model.co.jp/e-w/NEWDET...3.07/09497.html

Pentru zilele friguroase de iarna ale elicopteristilor:
http://www.seethru.co.uk/zine/south_coast/...copter_game.htm

Hai sa fim sanatosi si sa avem ce zbura in 2004!
K.
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#13 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2004 - 09:39 AM

kerosen, la 8 Jan 2004, 23:40, a spus:

In oct 2003 Hasegawa a scos o editie limitata a modelului Me109 cu insemnele romanesti:
http://www.hasegawa-model.co.jp/e-w/NEWDET...3.07/09497.html

Pentru zilele friguroase de iarna ale elicopteristilor:
http://www.seethru.co.uk/zine/south_coast/...copter_game.htm

Hai sa fim sanatosi si sa avem ce zbura in 2004!
K.

Elicopterul (simulatorul) lui Kerosen e FTR (adecatelea FuTeRe!).

Hai elicopteristi, bagatzi!

My personal best: 1444, lejer!

PS

Si vedeti ca asta stie ce zice de avioane, ca e obsedat si are carti...

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#14 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 12 January 2004 - 10:04 AM

N-aveam curajul s-o zic, dar o fac. Fiti-ar linkul sa-ti fie, ca mai bine eram drogat poate mai scapam, dar de pe ala cu elicopterul ies numai la dupa ce nu mai pot tine ochii deschisi. Acum trebuie sa-mi cumpar soricel bun, ca fac muschi numai la un deget.
Curat FTR vorba lui Valteras. Nu stiu daca are legatura cu halicopca, dar ca joc e super.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#15 Useril este offline   Tomcat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 15 January 2004 - 11:43 AM

si de unde pot sa cumpar un 109 cu smene romanesti?Chiar as fi interesat.
0

#16 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 15 January 2004 - 04:46 PM

Te pot ajuta. Eu stiu un magazin in Belgia unde l-am gasit cu 30 euro. Apoi, banuiesc ca stii, trebuie sa-ti cumperi vopselele. Daca te intereseaza spune-mi si rezolvam cumva.

K.
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#17 Useril este offline   Agarici 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 11-December 02

Postat 17 January 2004 - 02:49 PM

Stimabilillor!!!!
Daca analizazm exact istoria vom vedea ca de fiacare data cand englezii scoteau un model de Spit, nemtii scoteau o versiune mai tare dacat a spitului.
Astfel incat tot timpul d p d v tehnic Me-ul a fost tot timpul mai bun. Problema reala a Meului a fost cand au aparut Mustangurile cu sutele pe cer, contra catorva zeci de Meuri.
Daca stam si analizam...... vom vedea ca defapt Mustangul nu era cu mult mai bun dacat celelalte, ci doar faptul ca ei cand veneau la atac veneau cu sutele a facut faima "faimosului" P-51 in rest......
Dupa parerea mea nemtii au avut cele mai tari masinarii fie ca au fost ele avioane, tancuri, vasee.
ce n-au avut ei a fost un conducator care sa asculte de generalii sai.
Eu unul sunt mare fan akl avioanelor nemtesti si sper ca pana voi ajunge mos sa pot avea pe pereta cat mai multe avioane nemtesti (toate la aceeasi scara) a.i. sa pot sa realizez o mare expozitie.
PS: Va rog sa nu ma faceti nazist..... caci nu sunt, eu stimez doar realizaarile tehnice si poporul german, nu ideologia care a fost atunci.
PS2: am pu PS-ul pentru ca mi s-a intamplat sa fiu facut nazist imputit, i nu mi-a placut de loc., asa ca va rog sa va abtineti de la aceste comentarii
Eu fac parte din acei oameni care au capul in nori si picioarele pa pamant.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu