Modelism - RHC Forum: Se poate face modelism cu bani putini? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Se poate face modelism cu bani putini? BUGET - executie 2003/prevederi 2004

#1 Useril este offline   Padre 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 521
  • Inregistrat: 07-November 03

Postat 16 January 2004 - 02:27 AM

Personal nu mai stiu cati bani am cheltuit (investit) anul acesta. Sotia mea stie si mai putin :lol: Sunt incepator si am nevoie de multe. Statie (cea veche, Pilot 4, nu mai face fata), acumulatori, charger, controller, balsa, motoare, elici, roti, etc. Cu toate astea nu ma pot lauda ca am zburat. Imi mai trebuie multe (poate munca si experienta in special). Sa zicem ca anul trecut am cheltuit cam 350 Euro (nu mai stiu exact, am distrus facturile inainte de a cadea in mainile consoartei). Pentru anul acesta nu stiu de ce fonduri pot dispune, mai ales ca sunt proaspat tatic. In loc de metanol voi lua lapte praf (cat nitro se pune la un biberon?).
Adresez deci intrebarea: Se poate face modelism cu bani putini? Si cum anume?
0

#2 Useril este offline   bitex 

• MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 January 2004 - 03:06 AM

Chiar fara bani este greu. Cu bani putini se poate, dar si rezultatele poti fi pe masura investitiei. Insa nu e regula. Modelism de performanta aproape sigur nu poti face, desi e cu "depinde...". Eu zic ca uneori conteaza foarte mult indemânarea, experienta si mai putin valoarea in $ a modelului. Am zis doar "mai putin" nu "deloc".