este bine de stiut ! ..in anumite cazuri!
#3
Postat 07 May 2008 - 12:57 PM
INCORECT - Poate fi de folos dac` ai dovada locului [i perioadei de
timp \n care ai cump`rat produsul de la agentul economic.
•Afi[ul spune c` nu se returneaz` contravaloarea produsului/nu pot
face nimic pentru dumneavoastr`.
INCORECT - Aceste afi[e sunt ilegale [i ele nu-]i pot afecta drepturile
pe care le ai.
•Nu exist` nimic defect la aparatul pe care l-a]i adus \napoi, nu v` pot
returna contravaloarea doar pentru c` v-a]i r`zgåndit.
CORECT - Drepturile tale acoper` numai defec]iunile [i lipsa descrierii
bunurilor. Agentul economic \]i poate schimba aparatul doar dac`
dore[te.
•Bunurile aflate \n garan]ie sunt defecte, dar nu vi le pot repara [i nici
nu am cu ce s` vi le \nlocuiesc, deci va trebui s` v` alege]i altceva.
INCORECT - Ai dreptul la remediere sau \nlocuire gratuit` a bunurilor
defecte \n cadrul perioadei de garan]ie; se pot accepta [i alte alternative
numai dac` dore[ti.
•L-am \nlocuit o dat`, deci nu mai am nici o alt` responsabilitate.
INCORECT - Agentul economic are acelea[i obliga]ii pentru
bunurile/serviciile care au fost \nlocuite ca [i pentru cele ini]ialcump`
rate.
#6
Postat 07 May 2008 - 03:40 PM
#7
Postat 07 May 2008 - 06:31 PM
TUROK, la 7 May 2008, 12:22, a spus:
Si care ar fi planurile tale de viitor in ceea ce priveste modelismul ?
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#8
Postat 08 May 2008 - 08:04 AM
#9
Postat 08 May 2008 - 08:33 AM
#10
Postat 08 May 2008 - 08:55 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#11
Postat 08 May 2008 - 09:08 AM
Fi barbat .. treci mai departe si nu mai plange.. Il repari tu ca am vazut ca esti mester.
Avionul ala era intreg cand l-ai luat. Accidente de genul ala se pot intampla in modelism .. Fara sa te superi pe noi.. nu da vina pe vanzator/producator ... ia-o ca pe o lectie si data viitoare zboara mai incet.. pune suporti la profundor .. servouri mai puternice . Acum 2 ani la alba am bagat in pamant unu de 1.55 m fix din acelasi motiv .. profundor prea slab servouri neadcvate.. un cumul de probleme care a dus la asa ceva. La brasov acum 2 ani baiatul domnului Giro parca... a aterizat cu juma de profundor.. cei de la Aeropower arunca la gunoi un fuselaj de fibra de 2.6 m !!! tot din acelasi motiv.. si mai sunt.. nu esti singurul nici primul nici ultimul.. si daca nu esti atent cum construiesti incidentul ala o sa se repete .
Cu privire la atitudinea vanzatorului... proababil ca nu trebuia sa iti inchida telefonul.. dar el ti-a vandut un avion bun.. si tu nu ai avut grija de el asta imi e clar.. cum ziceam am facut-o si eu lata de mai multe ori.
Bafta.
PS : Fara inflamari ca sterg tot.. daca vrei deschide topic nou in care sa isi dea cu parerea lumea de ce s-a rupt.. fara certuri.
#12
Postat 08 May 2008 - 09:08 AM
am dorit o explicatie!...nimic mai mult ...
acum cinstit vorbind .......orice produs la achizitionare este insotit si de un termen de garantie nu?...cu anumite conditi de exploatare
...........sau ma insel?..........
#13
Postat 08 May 2008 - 09:15 AM
te asigur ca nici nu eram la jumatate de mansa cu gazul ..in momentu ruperi .....
profundorul modelului sa rupt in linie dreapta ..si nu atunci cand am facut ravers cu el ........uni asa au afirmat ...
#14
Postat 08 May 2008 - 09:30 AM
N-are relevanta unde erai cu mansa de gaz... atata putea profundorul ala neintarit.. Mie mi s-a rupt la sfert de gaz.. dar cum ziceam.. el s-a crapat sigur mai inainte .. a cedat definitiv cand erai probabil cu mansa la 0 si doar vantul l-a terminat. Esti 100% sigur ca atunci cand l-ai lipit sau ai desfacut folia de pe el ca sa il lipesti in avion totul a fost ok? ca atunci cand l-ai impins .. lipit, aranjat nu s-a crapat ... ca nu ai de unde sa sti decat daca esti superman si ai ochiu cu raze X ... Stiu ca nu parea pt tine ca zburai repede .. dar mie mi s-a parut repede pt un avionas ca ala.. Il stiu si e foarte misto si e si misto lucrat (sunt sigur ca si d'aia l-ai luat ca e facut frumos).
Iti repet am patit-o si eu si am vazut si la altii.. avioanele se rup si nu toate sunt facute sa zboare asa repede. Intreaba-l pe Florin100% cum il alerg pe camp si ii zic sa nu zboare tare si sa puna suportii aia de carbon si pe Alex (hash) si pe celalt Alex (nu ii stiu nik-ul de pe forum)
PS : In line dreapta face flutter !!! e de ajuns sa vibreze el acolo .. tu sa nu vezi .. si la urmatoarea tura se rupe.
Aceasta postare a fost editata de Flyboy3D: 08 May 2008 - 09:31 AM
#15
Postat 08 May 2008 - 09:34 AM
Imagini atasate
#16
Postat 08 May 2008 - 09:54 AM
la un moment dat ..pe filmulet se vede cum trece pe langa mine ......... cum explicam asta?
avionu asta trebuie sa reziste totusi la mici nebuni ......
#17
Postat 08 May 2008 - 10:12 AM
Uite ce inteleg eu:
- faptul ca ai decolat si ai zburat i-mi spune ca problema a aparut in zbor (nu inainte). Adica l-ai receptionat (legal), l-ai montat, l-ai verificat, si l-ai zburat, pe asistenta (raspunderea) ta nu a comerciantului. Daca modelul avea un viciu de fabricatie, trebuia sa-l vezi inainte, sa nu-l montezi, si sa nu-l zbori (adica viciu de fabricatie sau de comencializare, trebuie sa te decizi). In orice caz, altul e producatorul (poate n-ai observat - se aplica alta legislatie nu cea la care ai dat link-uri).
- cu aceeasi problema ne-am confruntat si noi pe Oradea, (cred ca am si poze da mi-e lene sa le caut), in mod normal, comerciantul trebuia sa stie, si sa te atentioneze, dar NU PUTEA FACE NIMIC, nu are voie sa deschida, si sa modifice produsul. Repet, este un produs @TM (trade mark), poti sa-l comercializezi dar nu poti sa-l modifici.
- procentul crapaturilor la profundor datorate viciilor de fabricatie, este banuiesc infim comparativ cu procentul crapaturilor da la transport, montare si zbor, daca as fi comerciant l-as crede pe graupner, nu pe tine
- modelul respectiv este de 100 grame (fara capote, pirghii, tren, carlinga.....), in linie de zbor are 700 grame (7/1 nu indraznesc nici aia din titan), si este in constructie clasica din lemn (adica nici macar un material mai rasarit). Poti oricind sa te astepti la surprize, trebuie sa le anticipezi (daca nu-i de unica folosinta).
Hai totusi da-ne si niste detalii, poate ca te putem ajuta.
#18
Postat 08 May 2008 - 10:20 AM
#21
Postat 08 May 2008 - 10:24 AM
TUROK, la 8 May 2008, 09:54, a spus:
la un moment dat ..pe filmulet se vede cum trece pe langa mine ......... cum explicam asta?
avionu asta trebuie sa reziste totusi la mici nebuni ......
De ce presupui ca trebuie sa reziste la mici nebunii ? Ce inseamna mici nebunii.. iti arat pe camp nebunii care rup avionu si te uiti si te intrebi de ce si poti sa ii dai un snap pe verticala la viteza 0 .. si zici ca e cel mai rezistent avion din lume...
Vad ca eviti cuvantul flutter.... nu iti vine sa crezi ?
Era la fel ca al tau.. aceleasi servouri.. identice ? Servourile lui aveau acelasi joc ca si ale tale... le-ati montat la fel.. cu acelasi lipici.. ati tras de el la montaj la fel... ? Poate balsa din profundorul tau era mai moale un pic.. oricum repet pana te plictisesti de mine si imi dai dreptate.. zburai prea repede pt avionul ala.. prietenu tau cu celalata extra considera ca a avut noroc.
#23
Postat 08 May 2008 - 10:25 AM
dealerul oricum are cea mai mica vina posibila si nu te poate ajuta cu nimic.
#25
Postat 08 May 2008 - 10:28 AM
#26
Postat 08 May 2008 - 10:31 AM
#29
Postat 08 May 2008 - 10:36 AM
TUROK, la 8 May 2008, 11:31, a spus:
cauza-flutter
responsabil: tu construit,tu verificat,tu cu statia in mana si modelul in aer.....hmmmm sa ma gandesc: DA , GRAUPNER ESTE DE VINA.
degeaba te superi...o sa-ti treaca.nu esti nici primul nici ultimul caruia i se rupe modelul in aer...
#30
Postat 08 May 2008 - 10:36 AM
...bun daca este defect de fabricatie ...cine isi asuma responsabilitatea?